Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בונא מה נסגר, אני רשמתי את אותו הדבר ואיתי לא הסכמת :o

לדעתי רוב האשמה מונחת על הצד שלהם (בעיקר על המנהיגות המושחתת שלהם שמחרבנת על האוכלוסיה האזרחית), אבל זה לא פוטר אותנו.

 

לגיטימי לא להסכים, המטרה היתה להסביר את הדעה שלי ולהראות שזה לא מגיע מתוך 'אהבת ערבים'/'שנאת ישראל' או כל מיני בולשיט אחר, אלא מרציונל (שאפשר לא להסכים איתו) ורצון כן שיהיה כאן טוב יותר - קודם כל לנו, וכן - גם להם (לצערנו, רמת החיים של שני העמים שזורה זו בזו, לא משנה כמה נתעלם מכך).

 

בנוגע לעולם - אני מסכים איתך לגמרי, הצביעות חוגגת. עם זאת, להזכירך בלבנון II שיטחנו חצי מדינה לפני שהעולם התרעם עלינו. בכל מקרה אני לא מחפש לרצות את הצבועים, אך כן לקבל לגיטימציה מהנורמלים. כל עוד אני בעצמי לא יכול להצדיק בלב שלם דברים שאנחנו מבצעים, אני לא מצפה שמישהו שלא גר כאן יעשה זאת.

 

בכל מקרה, אם הגענו לנקודה בה אתה אומר שנימוקיי הגיוניים אז וואלה - דווקא הדיון הזה כן היה פורה. יאללה שנה טובה ויום כיפור שמח (או כשר, תלוי איך אתה מעביר אותו).

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בונא מה נסגר, אני רשמתי את אותו הדבר ואיתי לא הסכמת :o

 

 

.

ודאי שהסכמתי איתך, פשוט דנתי על נושאים נוספים שכתוב עליהם בתגובותיך. רשמתי פעמים רבות בפורום זה שאיני מטיל ספק באשמתם של כל הצדדים, אבל אני כן מטיל ספק בנכונות הערבים להישארותינו במדינה במזרח התיכון.

 

ובנוסף, שטחי יו"ש אינם מעניינים אותי בכלל. איני אדם מאמין ומבחינתי להחזיר את כולם, השאלה האם מבחינה צבאית ובטחונית זה יהיה מהלך חכם, והתשובה כאן, לדעתי, מורכבת מאד.

פורסם

אני לא מצליח להבין את המעגליות של הטענות.

 

לפני זה נטען כאן שהערבים סביב לא בסדר, כי לא קולטים את הסורים. התברר שזה לא נכון. אז עכשיו הטענה היא שהרוב לא סורים.

מעולה, ומה זה מוכיח? קודם כל, לפי הכתבה הראשונה שצרפת אליה, גדיק, למעלה מ40% מגיעים ממקומות שבהם מתנהלות מלחמות. אבל עוד לפני - מישהו כאן בשרשור או בכל מקום אחר בפורום דרש מהאירופאים לאפשר מדיניות של גבולות פתוחים לחלוטין והגירה חופשית ממדינות עולם שלישי או סתם ממזרח אירופה?

 

כל ההתעסקות הזו לא רלוונטית בכלל. הרי מה שמפריע בערך לכולם זה המוצא של מי שמגיע למערב אירופה, ולא באמת סיבות המעבר לשם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני לא יודע מה נטען, רק הבאתי את הנתונים כתגובה לתגובה לפניי.

דבר שני, איך הגענו למעל 40%? אני ספרתי את סוריה ועיראק (כ-27% ביחד).

פורסם

האריתריים לכאורה נמצאים בסיכון חיים, הרי כי הם פליטים שווי ערך לסוריים.

האפגניים נמצאים בסיכון חיים של קבוצות מוסלמיות דומות לדע"ש - גם הם פליטים בסיכון.

מדוע מדינות אירופה מבצעות אפלייה, ובוחרות בפליטים מסוריה.

 

דרך ניהול הדיון נראת כמי שיחה עם הטבעוניים המיליטנטיים.

הם יכנסו לי לחיים, ואני צריך לראות בהם קדושים, להם מותר להשמיץ ולפגוע.

וממני מצפים להגיד להם אמן.

 

יבגני אתה טועה, תגדל תבין..

 

היום אתה אחראי על עצמך , היום כאן מחר שם, אם יש בעיה אתה מתמודד .

תהיה לך משפחה ילדים אחריות דאגות - ראיית העולם קצת תהיה יותר ממוקדת.

לדאוג ולשמור על העולם הקטן שלך.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

לא ספרת את אפגניסטן, ואת אריתאריה, שמי שמגיע ממנה זוכה לקבל סטטוס של פליט בחלק די גדול מהמקרים.

גם באוקראינה עדיין מתנהלת לחימה, כפי שאתה בטח יודע, ואין לנו מושג מאיפה מגיעים 27% שמופיעים כ-other.

 

כפי שכתבתי, גם ממשיכים לעשות כאן סלט. אף אחד, אבל ממש אף אחד לא טוען שכל מי שחוצה את הים התיכון או מגיע לאירופה דרך הגבולות המזרחיים שלה הוא בהכרח פליט. גם הכתבה שאתה קישרת אליה מדברת על 400,000 מבקשי מקלט. כמה מהם יקבלו את הסטטוס? אין לי מושג. אבל אין כאן איזו קנוניה מטורפת. יש פליטים, יש מהגרים שמחפשים לשפר את חייהם. אישית אני גם לא יודע מה כ"כ פסול בניסיון לברוח ממדינה כמו פקיסטן, כדי לשפר את חייך. בערך כל אוכלוסיית ארה"ב חוץ מצאצאי עבדים וצאצאי natives מורכבת מאנשים כאלו.

 

עריכה: אייל, תודה על השיעור בניסיון חיים. ניסיון נחמד לכתיבה מתנשאת, אבל ראיית העולם שלי היא מאוד ממוקדת, אל תדאג.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

האריתריים לכאורה נמצאים בסיכון חיים, לפי כך הם פליטים שווי ערך לסוריים.

האפגניים נמצאים בסיכון חיים של קבוצות מוסלמיות דומות לדע"ש - גם הם פליטים בסיכון.

מדוע מדינות אירופה מבצעות אפלייה, ובוחרות בפליטים מסוריה.

 

דרך ניהול הדיון נראת כמי שיחה עם הטבעוניים המיליטנטיים.

הם יכנסו לי לחיים, ואני צריך לראות בהם קדושים, להם מותר להשמיץ ולפגוע.

וממני מצפים להגיד להם אמן.

 

יבגני אתה טועה, תגדל תבין..

 

היום אתה אחראי על עצמך , היום כאן מחר שם, אם יש בעיה אתה מתמודד .

תהיה לך משפחה ילדים אחריות דאגות - ראיית העולם קצת תהיה יותר ממוקדת.

לדאוג ולשמור על העולם הקטן שלך.

( כי אם אתה לא תדאג ותשמור, אל תבנה על-כך שהעולם ידאג להם )

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ממש אייל, אין ספק שדרך ניהול הדיון כאן היא שהצד שלא חושב כמוך ('שמאלי' לצורך העניין) הוא זה שמשמיץ מזלזל ו'מיליטנטי'.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אור אותך ואת זה שמתחת לכרמל החרגתי.

מה עוד שאתה בדרך ל ,, אחריות ודאגות.

 

יבגני כעת נהנה מהחיים ובכייף, הוא ידבר אחרת כאשר הוא יתעורר בבוקר עם אחריות ודאגות

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כי אתה ואני החברים הכי טובים בעולם, ובדיוק היום צלצלתי אליך בבוקר וסיפרתי אליך איזה כיף היה לי שוב לקום בבוקר מחוסר דאגות, אה?

ואולי המצב הוא הפוך? יש אלוהים יודע כמה אלפי אנשים בארץ, ששילמו מחיר אישי מאוד כבר על דרך התנהלות המדינה, ועכשיו, כל מה שנשאר להם זה להיאחז באמונה שאין דרך אחרת?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
12036919_10205027045544936_6212666168827905034_n.jpg
"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם (נערך)

יבגני, תהנה כל עוד אתה לא סגור עם דאגות מחויבות ואחריות לאחרים - זה לא לגנאי.

כל אחד מאיתנו הוא עולם מלא של של מכות וחבורות וניסיון חיים, לא מודדים בשברים.

 

כאשר אתה אחראי לאחרים נקודת המבט יותר ממוקדת פנימה, זו עובדה, האחריות הראשונה.

ופתאום הכל מסביב מתגמד, לכן כשיש על מה לשמור, יש מה להפסיד.

(מרבה נכסים - מרבה דאגה ) והלואי והיה לנו עוד, מעבר ל "כבשת הרש" שיש לנו.

 

ראה את החקלאי, זורע משקה ותלוי בחסדי מזג-האויר והטבע - יש לו נכס, אבל יש גם מה להפסיד.

כאשר זה עולה ופורח, יש לו תמורה, ושוב יש לו מה להפסיד.

אתה חושב כי הוא במצבו יכול לעזוב את החלקה ולרוץ להציל את העולם - הוא נלחם על העולם שלו.

ובמלחמה הזו הקטנה שלו - הוא מאכיל את העולם, גם זה השג.

 

כאשר אתה תכנס לאחריות ומחויבות , ראיית העולם שלך תעוגל קצת, לא הכל שחור ולבן, יש הרבה אפור.

לכולנו בין אם משפחה או מדינה, יש כוח נתון ומוגבל כלכלי ופיזי.

ואין ברירה, את עיקר הכוח אנו מפנים לשמירת התלויים בנו המשפחה והמדינה.

ואת קצת הכוח הנותר, מפנים לאחרים - כי אין לנו ברירה, זה הכוח הנתון שלנו.

וזו המחויבות והדאגה הראשונה - לקחנו אחריות הקמנו דבר (משפחה מדינה) יש לנו מחויבות ראשונית.

 

נהמר נוותר על שטחים , ואם ההימור היה לא מוצלח ומשם תפתח הרעה.

האם יהיה לנו כוח פיזי כלכלי להחזיר את הגלגל לאחור.

באיזה מחיר, מי ישלם את המחיר, האם אנו מסוגלים לעמוד במחיר.

האם יהיה לנו כוח פוליטי כנגד שאר אומות העולם, לבצע זאת.

 

לכתוב ולרצות שינויי זה נהדר, כי המצב באמת בטטה - אבל מי ערב לכך כי השינויי יהיה לטובה.

 

או אולי להיות אזרח העולם, ללא מדינה משלנו - היהודי הנודד, נע ונד בעולם ומועף ברוח לפי רצון העמים.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אייל, קראתי והתרגשתי כמו שלא התרגשתי מאז שיאיר חסם אותי מלהגיב בפייסבוק, והפסקתי להכנס ולקרוא את הגיגיו.

אבל אז נזכרתי שכפי שכבר רמזתי בתגובתי הקודמת, אין לך ולו חלקיק של מושג על המחויבויות שלי, או האחריות שלי לאחרים.

ואז גם נזכרתי שיש אנשי משפחה להם דעות כמו שלי ואף יותר שמאלנית, כך שאין ממש קשר בין הדברים.

ואז כל ההתרגשות עברה, ונזכרתי במה שכתבתי לפני כמה שעות

אייל, תודה על השיעור בניסיון חיים. ניסיון נחמד לכתיבה מתנשאת, אבל ראיית העולם שלי היא מאוד ממוקדת, אל תדאג.

 

אנא, בוא נדון בנושא הפליטים או המהגרים לאירופה, אם אתה רוצה. אם אתה מעניין לברוח אל מחוזות נשגבים ולנאום לי על סתם פוליטיקה, או חכמת החיים שלך ועל תפקיד החקלאי בעולם - באמת שאין בזה טעם או צורך. אם ארצה עוד מנה של שמלץ, אחזור לבקר בדף של יאיר מדי פעם..

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...