Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בטוח. יש לך מקורות לדיעה הזו?

בטוח מאוד :)

הנה, הנה והנה עוד אחד.

יש המון טקסטים בנושא, אבל זה חלק מבניית הגדרת ה"גרמניות", שחלק גדול מזה מבוסס על יצירת ניגודים בין הגרמנים הלאומנים, לבין הצרפתים והיהודים הקוסמופוליטיים (ותבוך זה, כמובן גם קומוניסטים).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל, לא תהיה שואה או אפילו משהו דומה לזה באירופה.

 

התנאים בשנות ה30-40 של המאה שעברה הם שונים מאוד מהיום.

המנטליות שונה, ההיסטוריה מאז שונה והיכולות הכלכליות של כל אזרח שונות מאוד.

בתרבות המערב-אירופאית העכשווית אין באמת אפשרות להרג המוני או אפילו אפליה ממסדית משמעותית.

 

מה שכן סביר להניח שיקרה זה שהמוסלמים שהם פחות דתיים פשוט ימשיכו להיטמע בתוך התרבות, עד שהם יהפכו לאירופאים, ואלו שהם קיצוניים ייאלצו לעזוב בגלל כל מני אילוצים והגבלות שישימו להם.

אלו שני סוגי אנשים שונים לגמרי, למרות שהם מגיעים מאותם מקומות.

 

בצרפת כבר קשה להתנהל כמוסד ציבורי אם אתה מוסלמי שמתעקש להתלבש בלבוש מסורתי, ולכל מדינה יש את החקיקה שלה שמגבילה התנהגויות מסוימות.

 

מה שהאירופאים צריכים לדאוג לו זה להרע את התנאים של מי שהולך נגד ערכים ליברליים ולעשות הגבלות למי שנכנס לאירופה.

 

גם אם יש מדינות עם אחוז מוסלמים גבוה, הרוב המוחלט לא רוצה לחיות תחת דיקטטורה איסלאמית, אלא מעדיף ערכים ליברלים וחופש אישי.

פורסם (נערך)

גם אם יתעוררו מאוחר זה עדיף מכלום.כשהיה הפיגוע בשארל אבדו אמרו שזה מכוון לעיתונאים שפרסמו קריקטורה ואח"כ שהיה פיגוע בסופר היהודי אמרו או...זה מכוון ליהודים...כעת מה יאמרו? פיגוע מול אזרחים צרפתיים שמבוצע ע"י טרוריסטים בעלי פספורט צרפתי...חבורת הידיוטים.יש להתקין חוקי הגירה מסודרים שכוללים לבוש ופולחן למשל איסור לבנות מסגדים ששם מתחילה ההסתה וכו' בדיוק כמו שעשו היפנים בחוכמה רבה. אגב מזרח אירופה כבר הבינו את זה מצויין.על הפרק עןד מיליונים של פליטים שבדרך גם מסוריה ועירק טורקיה וכו' וגם מאפריקה.זה בכלל לא פשוט המוני פליטים יכולים לשנות גם מדינות חילוניות למוסלמיות באופן דמוקרטי ללא פיגועים ויריה אחת.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם
לא, אבל הם זוהו (ובצדק) עם האיום הקומוניסטי.

בטוח מאוד :)

הנה, הנה והנה עוד אחד.

יש המון טקסטים בנושא, אבל זה חלק מבניית הגדרת ה"גרמניות", שחלק גדול מזה מבוסס על יצירת ניגודים בין הגרמנים הלאומנים, לבין הצרפתים והיהודים הקוסמופוליטיים (ותבוך זה, כמובן גם קומוניסטים).

 

הקישורים שלך אכן מראים שהנאצים זיהו את היהודים עם האיום הקומוניסטי (ועם עוד איומים). אבל מדוע כתבת "ובצדק" ?

 

אגב, אכן היו הרבה יהודים בכירים בשלטון הקומוניסטי בשנים הראשונות שלו, אבל סטאלין טיהר אותם וכשפרצה מלחמת העולם ה2 נותרו מעט מאוד יהודים בכירים בממשלה ובמפלגה בבריה"מ. כאשר ריבנטרופ חזר לברלין לאחר חתימת חוזב אי ההתקפה בען בריה"ה ובין הנאצים, הוא סיפר להיטלר שהופתע לגלות שכמעט לא היו יהודים בין הבכירים הרוסים איתם נפגש.

 

יהודה

פורסם

כי מדובר בתהליך של כמה עשרות שנים, ולא ברגע בדיד אחד.

סטלין העיף הרבה מהיהודים מהמפלגה. לא רק זה - כשבנו של טרוצקי נשפט במשפטי הראווה, בכל העיתונים הסובייטים נכתב ששמו של הנשפט הוא ברונשטיין, בשביל לקבל אמפתיה מהאנטישמי הממוצע ברוסיה. אבל האידיאולוגיה הנאצית החלה להתפתח הרבה לפניי, ואז ברקע כן היו אנשים כמו טרוצקי, זינובייב, ראדק, רוזה לוקסמבורג ואפילו היהודי המומר קרל מרכס.

 

אבל זה די רחוק מנושא השרשור :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הייתי טורח להביא לכאן אין ספור קישורים לסרטונים על אלימות הפליטים, אם הייתי חושב שמישהו פה היה משנה בגרם את הדעה שלו.

 

אבל אף אחד לא ישנה, אז לא אטרח להביא.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

יש אלימות בכל אוכלוסיה שמשנה מיקום.

זה לא אומר שהם ימשיכו ככה אם הם ייטמעו באוכלוסיה המקומית.

 

בני אדם מגיבים לסביבה שלהם. הם לא סתם יצורים שפועלים על פי מה שלימדו אותם ועל פי הגנים שלהם.

פורסם (נערך)

חולק עליך, אבל נניח.

 

כמה שנים לוקח להם להיטמע?

 

ועד שהם יטמעו?

 

ילד חוטף מכות משלישיית נערים מוסלמים כי עבר ברחוב "שלהם".

 

עריכה: הנה מצאתי אחד:

 

http://www.vmk.co.il/?p=3326

 

אתה מוכן שזה יהיה הילד שלך, ותרגיע אותו בזה שהם עוד לא נטמעו?

 

מה הבלבולי מוח האלה?

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אתה מדבר מתוך היסטריה, כמו רוב הגזענים בימין.

 

בראיה כוללת יותר, הממשלות באירופה היו צריכות לעשות כמה וכמה תהליכים כדי שלא ייווצרו גטאות ושמי שלא דוגל בערכי שוויון וליברליזם פשוט יעוף משם.

 

יש בעיה של התנגשות בין ציוויליזציות אבל זה לא אומר שכולם בעייתיים.

 

הבעיה היא לא רק המהגרים. זה יותר מורכב מזה.

פורסם

הכי קל זה לכתוב את הצירוף "גזענים" ו"ימין" ולהוסיף עוד קצת צוויליזציה, והנה אני נאור משכיל ואינטלקטואל.

 

אה, וגם לא היסטרי.

 

אז בבקשה: אני לא ימני. אני בעד הסכם שלום אמיתי, כולל מסירת שטחים עבור זה.

 

סה"כ ריאלי ולא תמים הטומן ראשו בחול כבת יענה ותוך כדי משנן מנטרות שחוקות על התנגשות תרבויות ובלה בלה.

 

ותענה לגופו של עניין:

 

היית מוכן להקריב את ילדך / אשתך / אחותך לחסדי ההיטמעות של המוסלמים?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
הייתי טורח להביא לכאן אין ספור קישורים לסרטונים על אלימות הפליטים, אם הייתי חושב שמישהו פה היה משנה בגרם את הדעה שלו.

 

אבל אף אחד לא ישנה, אז לא אטרח להביא.

הייתי טורח להביא לכאן אין ספור קישורים לסרטונים על אלימות הימין, אם הייתי חושב שמישהו פה היה משנה בגרם את הדעה שלו.

 

אבל אף אחד לא ישנה, אז לא אטרח להביא.

 

[you see what i did there? כביש ההכללות הוא דו סטרי :)]

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
הכי קל זה לכתוב את הצירוף "גזענים" ו"ימין" ולהוסיף עוד קצת צוויליזציה, והנה אני נאור משכיל ואינטלקטואל.

 

אה, וגם לא היסטרי.

 

אז בבקשה: אני לא ימני. אני בעד הסכם שלום אמיתי, כולל מסירת שטחים עבור זה.

 

סה"כ ריאלי ולא תמים הטומן ראשו בחול כבת יענה ותוך כדי משנן מנטרות שחוקות על התנגשות תרבויות ובלה בלה.

 

ותענה לגופו של עניין:

 

היית מוכן להקריב את ילדך / אשתך / אחותך לחסדי ההיטמעות של המוסלמים?

 

אני לא תמים ולא חוזר על מנטרות.

אני פשוט רואה את זה מנקודת מבט של סוציולוגיה ומשווה את זה לכל גל הגירה אחר שהיה במאות האחרונות, שגם נתקל בדיוק באותן תופעות.

קראתי לא מעט על הנושא הזה וגם בעצמי הייתי מהגר ככה שאני יודע על מה אני מדבר, מעבר לתקשורת שרק מחפשת רייטינג ומנסה להראות הכל יותר גרוע ממה שהוא.

 

ולעניין השאלה שלך:

"להקריב" אנשים זו נקודת מוצא מטופשת.

 

צריך להכיר בבעיות ולמצוא פתרונות, לא להתחיל להאשים אנשים סתם ולתייג אוכלוסיות שלמות כטרוריסטים או ברברים.

אם השם שלך הוא באמת אברג'יל, תזכור שזה מה שעשו לסבים שלך כשהם הגיעו הנה.

פורסם

- הפלו אותם

- התייחסו אליהם כמו לבהמות

- אמרו להם שהם לא מספיק מתורבתים

- תקעו אותם במעברות

- השאירו אותם בעבודות שלא מאפשרות התפתחות טובה בעתיד

- השאירו אותם בורים וללא השכלה

- לעגו לתרבות שלהם.

פורסם

אז כשהייתה עלייה של מיליון רוסים לישראל בשנות ה 90 הם פשוט התחילו לאנוס ישראליות ברחוב בכנופיות? יש רחובות שאסור לותיק להיכנס כי הוא יתקל בהמון רוסי זועם? הגירת האיטלקים בתחילת המאה ה20 לארהב גררה שריפת כנסיות פרוטסטנטיות ואוונגליסטיות? פליטים יהודים אחרי מלחמת העולם השניה שרפו עצי אשוח במדינות אליהם הגיעו? בחייאת פרנקוס הנאור והליברל אולי פשוט תפסיקו להגן עליהם?? הם רוצים שריעה בכל מקום שהם מגיעים אליו! אפילו שוודיה הנהורה מתחילה לסגור את הגבולות בפניהם, אבל אתה לא היסטרי. אני רוצה לראות אותך אומר לבת הזוג שלך לא להיות היסטרית אחרי שהמון איסלמי הטריד אותה מינית השפיל ואף צילם את הכל.


×
×
  • תוכן חדש...