Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ללא ספק אתה ויוסי אנשי שמאל ושניכם נגד גזננות. שניכם מאשימים את אנשי הימין בגזענות ( כן יש ימנים גזענים על פי ההגדרה המאוד רחבה של גזענות) אז איך זה שאחוז מאוד זניח מאותם נפגעי גזענות הימין תומך בשמאל הלא גזעני אשר אוהב כל אדם באשר הוא?

 

כי יש קורלציה בין להיות מקבוצה יחסית מוחלשת ללהיות גזען.

 

אנשים מוצאים תירוצים כמו "יקחו לי את העבודה" ודברים כאלה בגלל שהם דומים במידה מסוימת למי שהם שונאים.

 

למשל עורך דין יהיה פחות גזען (לרוב) ממטאטא רחובות, פשוט כי העו"ד לא מפחד שהמהגרים ייקחו לו את העבודה.

מצד שני מי שעובד בעבודה שלא מצריכה יכולות או השכלה מסוימת, הוא יפחד כי הוא יודע שהם מסוגלים לעבוד באותה צורה או יותר טוב, ובפחות כסף.

 

גם יש קורלציה מסוימת בין הגירה לרמה נמוכה של השכלה (רוסים זה עניין אחר).

רוב המהגרים הם מאוכלוסיות לא משכילות מדי, אז יש להם דעות שליליות על קבוצות אחרות. שוב, בין השאר כי הם מרגישים שהם מתחרים בהם.

 

בארץ נוצר לנו מצב מוזר שבו כולם בהיסטריה מתמדת בגלל שיש אויב "יותר גדול", אז פתאום "כולם אחים".

בקיצור, "האויב של האויב הוא החבר שלי".

 

בגלל זה אנשים יכולים להישאר גזענים, כי המערכת מחייבת אותם.

פורסם
למשל עורך דין יהיה פחות גזען (לרוב) ממטאטא רחובות, פשוט כי העו"ד לא מפחד שהמהגרים ייקחו לו את העבודה.

מצד שני מי שעובד בעבודה שלא מצריכה יכולות או השכלה מסוימת, הוא יפחד כי הוא יודע שהם מסוגלים לעבוד באותה צורה או יותר טוב, ובפחות כסף.

 

בהיותי סטודנט עבדתי בשמירה במפעל גדול. אחת הסצנות הכי זכורות לי היא איך פלוני, לא משנה מאיזו עדה, הגיע לביתן השומר והתחיל להתלונן בפני איך הרוסים לוקחים לו את העבודה (אבטחת איכות). כולם עם תואר, הוא בלי, הם כן וכו'. משהו כמו רבע שעה - 20 דקות של מונולוג. בסיום המונולוג הסתכלתי עליו, ושאלתי לתומי - X, מה אתה חושב שאני? :lol: זה היה מאד משעשע, אני חייב לציין. הבחור האדים ולקח את ה-140 קילו שלו מהביתן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
עכשיו משהו יותר מצחיק.. ללא ספק אתה ויוסי אנשי שמאל ושניכם נגד גזננות. שניכם מאשימים את אנשי הימין בגזענות(א) ( כן יש ימנים גזענים על פי ההגדרה המאוד רחבה של גזענות(ב)) אז איך זה שאחוז מאוד זניח מאותם נפגעי גזענות הימין תומך בשמאל הלא גזעני אשר אוהב כל אדם באשר הוא?(ג)

א. אני לא מאשים אנשי ימין בגזענות ככלל, אני מצביע על התבטאויות ספציפיות של אנשים ספציפיים (ע"ע תגובה #452 שלך). יש גם המון שמאלנים גזעניים, כאלו שחושבים נניח שכל מצביעי הליכוד הם בבונים חסרי שכל (לא בדיוק גזענות, אבל בטח הכללה).

ב. זה בסדר, לא צריך הגדרה כזו רחבה, אם ההגדרה היא משהו סטייל "להכליל על קבוצה גדולה תכונות של פרטים מתוכה" זה מספיק

ג. אכן מצחיק :) אני אענה לך על השאלה בשאלה: איך זה שאחת האוכלוסיות העניות ביותר במדינה תומכת באופן מובהק ונחרץ בחברי הכנסת שדואגים להנציח אותה בעוני לנצח...? אתה מערבב רציונל עם פוליטיקה. הנה קח אותך בתור מקרה בוחן: אתה מעיד על עצמך שסבלת מגזענות ענקית כשגדלת, ועדיין לא ממצמץ פעמיים כשאתה אומר שכל הפליטים באירופה חמורים שעושים זוועות.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
שתהיה בריא, אתה מצד אחד חווית בעצמך אפליה מחליאה שאין לה מקום בחברה - ומצד שני מעוניין לבצע את אותם הדברים בדיוק לאנשים אחרים.

 

אני זוכר היטב איך פעם "הם לוקחים לנו את העבודה" היתה אמרה אמיתית ולא בדיחה על חשבון הגזענים, אני גם זוכר את הגזענות ששלטה ברחוב כנגד רוסים, סתם בגלל שהם היו שונים.

 

מהגרים שמתנהגים כמו שאתה מתאר, צריך למגר ביד קשה. הבעיה היא שאתה לא מדבר על אנשים ספציפיים אלא על אוכלוסיה ככלל. כמו שאני יאמר "כל הרוסים האלו הגיעו עם המאפיות שלהם והזונות שלהם", כאילו לא מדובר בקומץ אפסי מתוך כלל העולים.

 

"רבותיי, ההיסטוריה חוזרת"

 

 

(בפעם המיודעכמה: הטענה אינה שאין בעיית הגירה באירופה, הטענה היא שיש דרכים לטפל בזה, הכללה ושנאה קולקטיבית לא הוכיחו את עצמן נאמנה במהלך ההיסטוריה)

 

 

עקרונית היית אמור לקבל ציון "מצויין" על התשובה הזו אבל ממני תקבל רק "טוב מאוד".

 

בשביל מצויין היית צריך לצרף את המערכון האלמותי הזה :-):

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יש המון שמאלנים גזעניים, כאלו שחושבים נניח שכל מצביעי הליכוד הם בבונים חסרי שכל (לא בדיוק גזענות, אבל בטח הכללה).

 

זו לא גזענות? לא ראיתי שקוראים קופים לאשכנזים. הביטוי הספציפי הזה הוא מאד גזעני.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

"לא גזענות" כי מצביעי ליכוד אינם גזע, לכן אמרתי שזו הכללה (יענו בת דודה של גזענות). you feel me?

 

באגירה - מערכון ענק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
"לא גזענות" כי מצביעי ליכוד אינם גזע, לכן אמרתי שזו הכללה (יענו בת דודה של גזענות). you feel me?

 

Usually I do, not this time. הכוונה בהחלט גזענית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

וואלה לא יודע, אם פלוני מכנה ליכודניק אשכנזי בבון, מה הקשר כאן לגזע?

נדמה לי שזה יותר בקטע של הגמדה מנטלית.

 

אבל אולי זה רק אני.

כלומר, אתה.

יא ליכודניק.

:D

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

יש כאן קשר לגזע, כי כאשר אומרים ליכודניקים בבונים מתכוונים למצביעי ליכוד שמגיעים מעדות מסוימות

פורסם

פרנקוס, ננצל את היותך מהתחום הסוציולוגיה - יש לך נתונים על דעת קהל בקרב מהגרים מוסלמים לגבי ערכים שמאפיינים מדינות אירופאיות אליהן היגרו?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
וואלה לא יודע, אם פלוני מכנה ליכודניק אשכנזי בבון, מה הקשר כאן לגזע?

 

הרי מובן מאליו למה התכוונתי, מה גם שהסצנריו שלך לא קיים אפילו בסטלה הכי הזויה עלי אדמות. חוץ מזה Cptn. Obvious נגלה לנו בדמותו של sh33p והסביר הכל.

 

יא ליכודניק.:D

 

אני לא מצביע ליכוד :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ORYO,

כל ההבדל בניכם הוא שאתה לוקח את הפרשנות המילולית של המילה גזענות ואם זה לא קשור ל"גזע" אז אתה לא מקבל את המילה גזענות.

 

זה לא תמיד נכון, אם אני תולה על פתח החנות שלי שלט "אין כניסה למזרחיים", אז מה זה אם לא גזענות?

והרי ברור לשניינו ש"מזרחיים" זה לא גזע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...