Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמובן יש את עניין השואה, אני לא אוהב לדבר על מה ואם (אם לסבתא היו ביצים היא הייתה סבא), אבל קחו רגע את השואה, כל מה שהיה צריך זה מנהיג כריזמטי מספיק, שסחף אחריו מדינה שלמה(ועוד מדינות אחרות בציר הרשע), והרגו 6 מיליון, היהודים אפילו לא עשו כלום, וכאן אנחנו מדברים על טרור ופיגועים, כמה זמן אתם חושבים שהאירופאים יתאפקו?

היטלר ימ"ש עלה לשלטון על רקע מיתון כלכלי חריף שנמשך שנים ארוכות. הרבה גרמנים התיאשו מהדמוקרטיה והצביעו עבור הנאצים ובעד הקומוניסטים. בבחירות הדמוקרטיות האחרונות בשנת 1932, מעט יותר מחצי אזרחי גרמניה תמכו בנאצים או בקומוניסטים. יש הטוענים שלולא המשבר הכלכלי הנאצים לא היו עולים לשלטון.

 

לגבי "היהודים אפילו לא עשו כלום", זה מה שאנו חושבים. אבל האירופאים (כולל האנגלים והאמריקאים) חשבו בכנות שיש מין ארגון על בינלאומי של יהודים. חוגי הימין בגרמניה (למשל לודנדורף, הגנרל הגרמני הכי טוב אז) האשימו את היהודים בתקיעת סכין בגב האומה, מכיון שלדעתם הממשלה הגרמנית שחתמה על כניעה בסיום מלחמת העולם הראשונה היתה יהודית (ואכן היו בה לראשונה יהודים) והיא נכנעה בתנאים משפילים שלא היה בהם צורך. בפועל גרמניה היתה ממוטטת, היה חסר מזון, מהומות גרמו להתפטרות הקייזר ולבריחתו, והיה ברור שגרמניה מפסידה את המלחמה, בעיקר בגלל הכוח האדיר של ארה"ב שהצטרפה למלחמה נגד גרמניה רק בסוף מלחמת העולם ה1. אלא שחוגי הימין בגרמניה ראו שגרמניה עדיין החזיקה בהרבה שטחים כבושים וגרמניה עצמה לא חוותה קרבות בשטחה. יש הטוענים ש"תקיעת הסכין בגב" היא שהפכה את היטלר לאנטישמי קיצוני.

 

ומדוע פרצה מלחמת העולם השניה? נכון, בגלל היהודים. לפני המלחמה היטלר פלש כל פעם לאזור \ מדינה נוספת וכבש אותה ללא שום התנגדות של אויביו, האנגלים והצרפתים. כשפלש לפולין בספט' 1939 הוא האמין שזה יהיה שידור חוזר והצרפתים והאנגלים שוב לא יתנגדו. הוא הופתע לגלות שבפעם זו האנגלים והצרפתים עמדו במילתם והכריזו מלחמה על גרמניה. היה ברור לו שהיהודים הם אלה שהשפיעו על הצרפתים והאנגלים להגיב בהכרזת מלחמה.

 

בקיצור, היהודים תמיד אשמים.!

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

ידידי אתה בסדר , להגיד שמלחמת העולם השנייה פרצה בגלל היהודים!?

איפה חוזה ורסאי ,פירוק העלק המעצמה האוסטרו הונגרית, איפה האימפריאליזם של מדינות אירופה .

המלפגה הנאצית עלתה לשלטון לאחר הוואקום שהיה בגרמניה בשנות ה-20 לאחר מלחמת עולם הראשונה מצב כלכלי ח**.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
קשה לדעת, מהסיבה שהמושג "אירופאים" הוא בעייתי.

אנשים מציתים מחנות של פליטים מוסלמים. מפלגות לאומניות כבר יש להם שם.

ברגע שימצאו איזה גימיק תדמיתי שיבדיל את זה מגזענות, הרייך השלישי והנאצים,זה ירוץ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כי כשאתה יושב באמסטרדם או בשטוקהולם ורואה את הטבח בסוריה אין לך בעיה לגנות, ואתה רואה מחבל שעושים לו לינץ' אין לך בעיה לגנות את הלינץ', אבל כשהפיגועים יתחילו (והם יתחילו), אז נראה כמה האירופאים מגנים.

מה הפתרון? קודם כל לעצור את זרם הפליטים.

 

כשהפיגועים יתחילו???

אירופה ספגה פיגועים (לונדון, מדריד, פריז ועוד) בקנה מידה שישראל אפילו לא חולמת בסיוטים הכי גדולים שלה לעבור כזה דבר.

אתה מדמיין לך פיגוע בתל אביב עם 200 הרוגים ו 400 פצועים, מתוכם 100 מוגדרים אנוש?

 

 

אבל קחו רגע את השואה, כל מה שהיה צריך זה מנהיג כריזמטי מספיק, שסחף אחריו מדינה שלמה(ועוד מדינות אחרות בציר הרשע), והרגו 6 מיליון, היהודים אפילו לא עשו כלום, וכאן אנחנו מדברים על טרור ופיגועים, כמה זמן אתם חושבים שהאירופאים יתאפקו?

 

טוב, פה זה כבר יותר ברור, היית בורח בתור תלמיד משעורי היסטוריה.

היו הרבה יותרא גורמים, הרבה יותר משפיעים מאשר "מנהיג כריזמטי" כי כשהמנהיג הכריזמטי היה בלי שאר הגורמים שגרמו לעליית הנאצים לשלטון, הוא הושלך לכלא ע"י הממשלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כשהפיגועים יתחילו???

אירופה ספגה פיגועים (לונדון, מדריד, פריז ועוד) בקנה מידה שישראל אפילו לא חולמת בסיוטים הכי גדולים שלה לעבור כזה דבר.

אתה מדמיין לך פיגוע בתל אביב עם 200 הרוגים ו 400 פצועים, מתוכם 100 מוגדרים אנוש?

 

 

 

 

 

פה אני חייב להסכים. השאלה שעולה לי בראש היא מדוע באירופה זה קורה וכאן, למזלנו, זה לא מגיע לממדים כאלה. האם השב"כ עד כדי כך בעל מודיעין טוב?

פורסם

כן, לשב"כ יש מודיעין טוב, מעולה אפילו.

האירופאים בשיא נאיביותם, מאמינים שאם ירצו עוד קצת את האיסלמיסטים הרדיקאליים, יקבלו שקט בתמורה.

שלשום ראינו את התוצאה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני לא מבין על מה הטענות האלו מבוססות, אבל מילא.

קסאנו, אני מניח המצב שלנו כאן קצת יותר "קל", גם כי אנחנו לא חיים בגבולות פתוחים עם השכנים שלנו, והשטח הרבה יותר קטן וכנראה לכן גם יותר קל לשליטה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
כשהפיגועים יתחילו???

אירופה ספגה פיגועים (לונדון, מדריד, פריז ועוד) בקנה מידה שישראל אפילו לא חולמת בסיוטים הכי גדולים שלה לעבור כזה דבר.

אתה מדמיין לך פיגוע בתל אביב עם 200 הרוגים ו 400 פצועים, מתוכם 100 מוגדרים אנוש?

 

 

 

 

טוב, פה זה כבר יותר ברור, היית בורח בתור תלמיד משעורי היסטוריה.

היו הרבה יותרא גורמים, הרבה יותר משפיעים מאשר "מנהיג כריזמטי" כי כשהמנהיג הכריזמטי היה בלי שאר הגורמים שגרמו לעליית הנאצים לשלטון, הוא הושלך לכלא ע"י הממשלה.

 

נו באמת אתם לוקחים דברים ומסלפים אותם, מה אתה רוצה ממני פירוט מלא של הסיבות לפרוץ מלחמת העולם השנייה? ההשוואה כאן פשוטה, בשנות ה30 לא התפוצצו יהודים באירופה, יהודים לא הפיצו פרופגנדה וקראו לאחיהם לתקוף כל נוצרי ומוסלמי,

דבר שני, דיברתי על הפיגועים של דעא"ש, ופיגועים של התארגנויות בודדות ולא תאי טרור של אל-קעידה וכו'

יהודה בכלל גרם לי לגחך.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני חושב שהסרטון הזה אומר יותר מכל הפוסטים פה ביחד, כשרואים את זה בפנים.

כמובן שעכשיו יגיבו פה ויגידו שזה סרטון ימני רדיקלי שערוך בכוונה להפטר מהפליטים

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

שנות ה30 לא התפוצצו יהודים באירופה, יהודים לא הפיצו פרופגנדה וקראו לאחיהם לתקוף כל נוצרי ומוסלמי,

לא, אבל הם זוהו (ובצדק) עם האיום הקומוניסטי. בכל מקרה, זה לא כ"כ משנה.

 

לגבי הסרטון - ברור שמטרתו היא להפטר מהפליטים, אבל זה לא אומר שהוא לא מעלה טענות לגטימיות או נכונות.

הבעיה היא שאירופה מצד אחד עודדה וממשיכה לעודד הגירה פנימה, ומצד שני, חלק די גדול מתושבי המדינות האירופאיות, בטח במקומות כמו בלגיה, לא רצו, לא רוצים ולא ירצו לקלוט את המהגרים, כן, גם בגלל מניעים גזעניים.

 

יכול להיות שזה נדרש שיקומו בכירי המנהיגים האירופאיים, ויצהירו שהם טועים כבר 30-40, כשמזמנים אנשים ממדינות עולם שלישה להשתקע במדינותיהם, ומצפים שאלו פשוט יקלטו ויהפכו לאירופאיים, למרות שמביאים אותם בעיקר להיות חוטבי עצים ושואבי מים.

זה משהו שאולי בכל זאת נראה מהכיוון הצרפתי, האנגלי, בטח הבלגי. אבל אני בספק רב אם משהו כזה יגיע מכיוונה של גרמניה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
היטלר ימ"ש עלה לשלטון על רקע מיתון כלכלי חריף שנמשך שנים ארוכות....

לגבי "היהודים אפילו לא עשו כלום", זה מה שאנו חושבים. אבל ...חוגי הימין בגרמניה (למשל לודנדורף, הגנרל הגרמני הכי טוב אז) האשימו את היהודים בתקיעת סכין בגב האומה,... יש הטוענים ש"תקיעת הסכין בגב" היא שהפכה את היטלר לאנטישמי קיצוני.

 

ומדוע פרצה מלחמת העולם השניה? נכון, בגלל היהודים. לפני המלחמה היטלר פלש כל פעם לאזור \ מדינה נוספת וכבש אותה ללא שום התנגדות של אויביו, האנגלים והצרפתים. כשפלש לפולין בספט' 1939 הוא האמין שזה יהיה שידור חוזר והצרפתים והאנגלים שוב לא יתנגדו. הוא הופתע לגלות שבפעם זו האנגלים והצרפתים עמדו במילתם והכריזו מלחמה על גרמניה. היה ברור לו שהיהודים הם אלה שהשפיעו על הצרפתים והאנגלים להגיב בהכרזת מלחמה.

 

בקיצור, היהודים תמיד אשמים.!

ידידי אתה בסדר , להגיד שמלחמת העולם השנייה פרצה בגלל היהודים!?

איפה חוזה ורסאי ,פירוק העלק המעצמה האוסטרו הונגרית, איפה האימפריאליזם של מדינות אירופה .

המלפגה הנאצית עלתה לשלטון לאחר הוואקום שהיה בגרמניה בשנות ה-20 לאחר מלחמת עולם הראשונה מצב כלכלי ח**.

נו באמת אתם לוקחים דברים ומסלפים אותם, מה אתה רוצה ממני פירוט מלא של הסיבות לפרוץ מלחמת העולם השנייה? ההשוואה כאן פשוטה, בשנות ה30 לא התפוצצו יהודים באירופה, יהודים לא הפיצו פרופגנדה וקראו לאחיהם לתקוף כל נוצרי ומוסלמי,

דבר שני, דיברתי על הפיגועים של דעא"ש, ופיגועים של התארגנויות בודדות ולא תאי טרור של אל-קעידה וכו'

יהודה בכלל גרם לי לגחך.

לדעתי זה לא מגוחך אלא מאוד טראגי. אנשים פועלים בגלל דיעות שלהם ולא בגלל חקירה אוביקטיבית של העובדות. כשהיטלר עלה לשלטון , היו חוגי ימין בגרמניה (כולל גם כאלה שלא תמכו בנאצים) שהאמינו שהיהודים תקעו סכין בגב האומה בכניעת גרמניה במלחמת העולם הראשונה. מבחינתם היהודים היו מסוכנים \ רעים בהרבה מאשר קבוצה אתנית שמפוצצת ורוצחת כמה מאות אזרחים.

 

ומה חושבים ערבים או מוסלמים:

היהודים\ ישראל הפילו את מגדלי התאומים בניו יורק ב 2001 .

מלחמת ששת הימים ב 1967 היתה מימוש החזון הציוני\ ישראלי להשתלט על שטחים של מדינות ערב.

מלחמת העצמאות שלנו ב 1948 היתה מימוש הרצון הציוני לגרש את ערביי ארץ ישראל מכל הארץ.

לא, אבל הם זוהו (ובצדק) עם האיום הקומוניסטי.

לא בטוח. יש לך מקורות לדיעה הזו?

 

יהודה

פורסם
פה אני חייב להסכים. השאלה שעולה לי בראש היא מדוע באירופה זה קורה וכאן, למזלנו, זה לא מגיע לממדים כאלה. האם השב"כ עד כדי כך בעל מודיעין טוב?

זה לא מגיע לממדים כאלו כי השב"כ יושב חזק מאוד מאוד על האוכלוסייה בעזה ובגדה.

המודיעין זורם כל העת ומנותב מהר מאוד לאן שצריך להגיע.

השינוי התפיסתי היה באינתיפאדה השנייה ששם צה"ל והשב"כ הפכו למכונת מודיעין וסיכול מהירה, יעילה ומשומנת היטב.

אגב, מי שאחראי לשינוי התפיסתי הוא המפכ"ל המיועד - רוני אלשייך.


×
×
  • תוכן חדש...