Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וכרגיל בעולם הפוך על הפוך שלנו, יש כבר כאלה שמאשימים אותנו באירוע בפריז.

יועץ של ראש האופוזיציה בבריטניה:

 

The Paris attacks had nothing to do with Islam. The Zionists & Israel should take full responsibility for this deadly massacre

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא חדש. שר החוץ האמריקאי ג'ון קרי קשר לפני כמה חודשים את הבעיות במזרח התיכון עם הכיבוש הישראלי. כביכול אם ישראל תיסוג משטחי 1967 השנאה הערבית אלינו תיעלם. אבסורד.

 

בשנות ה 1970 מדינות הנפט הערביות תרמו כספים בגדול לארגוני הטרור הפלסטיני כדי שלא יפעלו נגדם (לא בדוק), ומדינות אירופה עצמו עיניים ו\או שחררו טרוריסטים פלסטינאים מורשעים כדי לפייס את ארגוני הטרור. האם נראה עכשיו חזרה על תסריט זה וגם ארגון "המדינה האיסלמית" (דעא"ש) ישגשג בהמשך לטרור הנורא הזה?

עוד על מימון "המדינה האיסלמית".

 

יהודה

פורסם (נערך)

זה מה שקורה כשמעדיפים את ההומניות והנאורות (המזויפת לעתים) על פני טובת ובטחון תושבי המדינה.

ומה אתה מעדיף? גולאגים ומחנות ריכוז?

 

הצבא הצרפתי נלחם באפגניסטן ובעיראק, הצרפתים מספקים תמיכה למורדים נגד אסד, והם היו מעורבים בלחימה בלוב לפני כמה שנים.

בצרפת, כזכור, גם חוקק חוק האוסר על ליבוש כיסוי פנים וגוף מלאים.

הם ממש לא טומנים את הראש בחול, אתה עצמך כותב תגובה אחר כך שאתה לא יודע אם המפגעים הגיעו מהקהילה המקומית (שאגב, חלק לא מבוטל ממנה הגיע בעידוד הממשלה הצרפתית ככח עבודה זמין), אבל "ההומניות והנאורות".

באמת העולם הוא מקום טוב יותר עם שליטים שמעדיפים את טובת העם, כדוגמת סטלין או סדאם חוסיין.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כמובן, המנגינה הקבועה, מחנות ריכוז ושאר ירקות. שכחת גם לקרוא לי פשיסט.

 

אני לא בעד מחנות ריכוז, אבל אני דוגל בכך שקודם כל צריך לדאוג לבני ביתך, ורק אחר כך לחשוב על השכנים (עם כל הצער שבדבר).

זה שהם הגיעו ביוזמה של ממשלת צרפת כלל לא משנה, בכל מקרה הם צריכים לנהוג לפי כללי המשחק המקומיים, ולא לנסות לכפות את הכללים שלהם על בעל הבית. אותה נאורות מזויפת מביאה מדינות למצב בו האלימות גואה ושכונות שלמות נהפכות למקומות שאפילו המשטרה המקומית חוששת להיכנס אליהן. יותר מזה, היא אולי הומנית כלפי המהגרים, אבל קצת פחות כלפי התושבים המקומיים.

 

אגב, נאמר עכשיו בחדשות שלחלק מהמחבלים (אם לא לכולם) הייתה אזרחות צרפתית, וזאת לא הפעם הראשונה בה מוסלמים אזרחי צרפת משתגעים קצת (אין שם כיבוש, אז בטח זה בגלל שהקרואסונים לא לרוחם).

פורסם (נערך)

כמובן, המנגינה הקבועה, מחנות ריכוז ושאר ירקות. שכחת גם לקרוא לי פשיסט.

כשאתה יוצא נגד הנאורות, ראוי, לפחות, שתלמד מה הם הערכים המנוגדים לזה. הנה, לדוגמא, טקסט של אדם אחד ששנא את הנאורות. חבל שהוא גם היה קצת אנטישמי.

אני לא בעד מחנות ריכוז, אבל אני דוגל בכך שקודם כל צריך לדאוג לבני ביתך

מהרגע שאותם המוסלמים קיבלו אזרחות צרפתית, הם הפכו לבני בית, לא לשכנים. מה לעשות שלא בכל מקום בעולם אתה נדרש להשתייך לעם הנבחר, כדי לקבל אזרחות.

בכל מקרה הם צריכים לנהוג לפי כללי המשחק המקומיים, ולא לנסות לכפות את הכללים שלהם על בעל הבית

אתה צודק במיליון אחוז. גם המחוקק הצרפתי מסיכם איתך, ולכן, לדוגמא, קבעו שם שזה לא חוקי ללכת עם כיסוי גוף מלא.

 

אבל מי קבע שזו הסיבה לפיגועים? אתה?

 

יש המון בעיות עם המהגרים והפליטים המוסלמים בצרפת ובכל מקום אחר באירופה. וכן, המנהיגים האירופאים עשו ועושים טעות כשהם נותנים למיליוני אנשים מרקע תרבותי אחר לחלוטין להתיישב ביבשת, תוך תקווה תמימה שאלו פשוט ישתלבו. אבל העולם קצת יותר מורכב מ-"מעדיפים נאורות".

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני לא יוצא נגד ה"נאורות", אלא שם את בטחון התושבים מעל לאותה נאורות (מה לעשות, לפעמים שני ערכים מתנגשים זה עם זה).

 

אגב, אין שום קשר (שוב) בין שיוך לעם כלשהו לאזרחות. הכוונה הייתה שאם המוסלמים מגיעים לצרפת, אז הם צריכים לקבל את כללי המקום (בדיוק כמו שמאות אלפי העולים שהגיעו מברית המועצות לשעבר היו צריכים לקבל את כללי המקום אליו היגרו, ולא ניסו לכפות את דעתם באלימות).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רק עניין של זמן עד שיעלה שם לשלטון איזה נאו נאצי חולה נפש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא יוצא נגד ה"נאורות", אלא שם את בטחון התושבים מעל לאותה נאורות (מה לעשות, לפעמים שני ערכים מתנגשים זה עם זה).

בכל מקום בעולם, נאור ככל שלא יהיה, יש משטרה, מקבילה כלשהי לFBI, צבא ושירותי בטחון נוספים. אף מדינה לא ממצבת את הנאורות כערך שקודם לבטחון התושבים. בטח לא צרפת, שלוקחת חלק די פעיל בלחימה בטרור בעולם. אצלך מדובר בערכים מתנגשים, אבל זה מעיד בעיקר על תפיסת העולם שלך. ואגב, אני לא יודע עד כמה מבוססות הטענות שלך על אזורים שהמשטרה לא יכולה להכנס אליהם במרסיי או כל מקום אחר - אבל גם אם זה נכון, זה גם לא מעיד על "העדפת נאורות", אלא סתם על חולשתה של מערכת אכיפת החוק בצרפת.

אגב, אין שום קשר (שוב) בין שיוך לעם כלשהו לאזרחות.

דווקא יש. פשוט לא בישראל, כפי שכבר כתבתי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני מזמן הגעתי למסקנה שלא משנה מה קרה / יקרה, שני הצדדים ימשיכו להתחפר בעמדותיהם.

 

חבל על המאמץ לשכנע את האחר.

 

כל ראיה שתביא לדבריך - או שהוא ינסה לתרץ אותה, או אפילו להשתמש בה בדיוק לחזק את דבריו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

הבעיה עם בני האדם בכלל ועם העולם המערבי בפרט, זה שאנחנו חושבים שאנחנו מפותחים, "אנחנו לא חיות" אומרים לעצמנו, ואם לא לעצמנו אז אחרים, שיושבים במקומות הנוחים שלהם, צועקים את זה

מוסר, צדק, חמלה, דורשים את זה, ומצפים מגופי בטחון לתת מענה למפגעים בודדים, שמתארגנים בקבוצות קטנות או ביחידים, ללא שום זיקה קודמת לטרור, בלי התשייכות לתא טרור כלשהו, זה בערך כמו שאחד מחברי הפורום יילך למילואים, ובאמצע תדרוך של הפלוגה יצעק אללה אקבר ויירה בכל מי שבחדר.

בני האדם הוכיחו לאורך כל ההיסטוריה שהם לא יותר מחיות שיודעות לדבר.

פעם זה היה הנוצרים, הספרדים האנגלים הויקינגים כל פעם אימפריה אחת או איום אחר, היום זה דעא"ש.

לדעתי, אם ידחקו באירופאים מספיק (הכוונה למערב אירופאים כי את המזרח אירופאים קל מאוד לשלהב, יש להם מספיק צרות), הם יעשו טרנספר לפליטים בלי להסס, השאלה מה הטריגר.

כמובן יש את עניין השואה, אני לא אוהב לדבר על מה ואם (אם לסבתא היו ביצים היא הייתה סבא), אבל קחו רגע את השואה, כל מה שהיה צריך זה מנהיג כריזמטי מספיק, שסחף אחריו מדינה שלמה(ועוד מדינות אחרות בציר הרשע), והרגו 6 מיליון, היהודים אפילו לא עשו כלום, וכאן אנחנו מדברים על טרור ופיגועים, כמה זמן אתם חושבים שהאירופאים יתאפקו?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

קשה לדעת, מהסיבה שהמושג "אירופאים" הוא בעייתי.

 

סתם, לדוגמא, לפי מה שנכתב היום, בבריסל כ25% מהתושבים הם מוסלמים. הם מצביעים בבחירות המקומיות, חלקם, סביר להניח עובדים ברשויות המדינה, משרתים במשטרה ובצבא. חלקם גם דור שני ושלישי שם. מעבר לזה שמלכתחילה יש להם כח אלקטורלי די רציני לפחות בחלק מהמדינות האירופאיות, עפ"י מה יסמנו אותם? דת? מוצא אתני? וגם אם יעשו את זה - מי בכלל יודע איזה אחוז מהצבא הצרפתי או הגרמני זה חיילים מוסלמים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

בעייתי? ממש היה קשה לסמן 6 מיליון יהודים, אם יעשו דבר כזה זה בטוח לא יהיה עם טלאי צהוב, ואני בטוח שלא ירצחו אותם אחד אחד, אבל לדעתי יחזירו אותם למדינותיהם, סמוך על האירופאים, ימציאו איזה תאריך שממנו והלאה כל מי שהגיע למדינה כלשהי מגורש.

כולם גיבורים כשהם יושבים בת"א, או בפריז (כבר לא) או באמסטרדם, אבל כש shit hits the fan, אין לאזרחים בעיה לבצע לינץ בידיים חשופות (במקרה שלנו), או רצח עם (היהודים ע"י גרמניה ושאר אירופה, הארמנים ע"י הטורקים, הצ'צנים ע"י הרוסים - שאגב הם היחידים בעולם שבאמת לא רואים אף אחד ממטר, ראו ערך גאורגיה לדוגמא), כי כשאתה יושב באמסטרדם או בשטוקהולם ורואה את הטבח בסוריה אין לך בעיה לגנות, ואתה רואה מחבל שעושים לו לינץ' אין לך בעיה לגנות את הלינץ', אבל כשהפיגועים יתחילו (והם יתחילו), אז נראה כמה האירופאים מגנים.

מה הפתרון? קודם כל לעצור את זרם הפליטים.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אתה קצת מפספס את הנקודה. יש טענות שכבר היום כ-15% מהצבא הצרפתי הם מוסלמים.

האם לא תתכן מלחמת אזרחים בעתיד הנראה לעין בצרפת או בלגיה או הולנד? בהחלט יכול להיות, אבל אנחנו לא ב1933, אז ליהודים בגרמניה לא הייתה נגיעה של ממש במוקדי הכח הצבאי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...