Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם שאלת את דעתי, אענה. לדעתי להיות ימני זה לאהוב את ארצך, לשים את טובתה לפני טובת אחרים, בין אם אויבים ובין אם נייטרליים. התמיכה שלי באלימות היא בבחינת הקם להורגך השכם להורגו, אין לי עניין באלימות per se, כי באופן כללי, עם ובלי קשר לפוליטיקה, אני לא מאמין בלעשות בשביל לעשות, אלא בפעולה בכוונה להביא תוצאה.

 

ובלי הלקאה עצמית וחיפוש איך אנחנו יכולים לעזור לאוייב המסכן, הוא הרי לא רוצה להרוג אותנו, זה הכל בגללנו. בלי זה.

 

 

וואלה, ולדעתי להיות שמאלני זה גם לאהוב את ארצך. נוצר מין נרטיב מטופש שמוזן משקרים של בעלי עניין ש"שמאלנים" (הגדרה כללית לכל מי שהוא לא ימני) חותרים תחת המדינה ומעדיפים את טובת הפלסטינים. זה קשקוש מארץ הקשקושים שכל שמאלני שפוי יצחק לך בפנים למשמעו, אבל גם עובדה זו לא עוצרת שיח ציבורי בנושא שמוזן ע"י הממשלה, שממש לא מחפשת שכולנו נחיה פה ביחד (כולנו = היהודים) אלא פשוט רוצה שאף אחד לא יפריע לה לחמוס את כספם של משלמי המיסים. כך היא מייצרת טיפוסים הזויים כמו אורן חזן, מיקי זוהר וגלעד ארדן, וכך היא מחזירה לגדולות פושעים כמו אריה דרעי. והרשימה כמובן עוד ארוכה.

 

נכון, יש שמאלנים הזויים כמו שיש ימנים הזויים. אבל שאל כל שמאלני שפוי והוא יגיד לך שאין פה שום הלקאה עצמית. רק שמירה על צלם אנוש. וזה חשוב. זה מאוד מאוד חשוב. במיוחד במדינה שבה ציבורים כל כך גדולים קוראים למעשים נוראיים על ימין ועל שמאל (תרתי משמע).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק שהאגנדה החדשה היא האם אתה לנו או לצרינו? או שאתה ימני או שאתה אויב/בוגד/שתול וכו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

תגובה 492 היא רק תייזה - אומנם נתתי לעצמי ציון 92 (כי אני מעריך שאני יכול להשתפר)

וגם נתקעתי בתאורית התשובה לשאלה.

 

מדוע יש חילופי אוכלוסיה בצרפת.

יהודים נודדים מצרפת החוצה, והערבים אין.

 

אבל אם אמשיך לחשוב כרגע, :lol: ההשפעה של האפקט.. נהרסת

וברור שאתה לא.. סתם שכחתה ת'מציאות אולי הייתה עייף , גם לי זה קורה, בכייף.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
הייתי פשוט חייב להגיד למה שרשמת כאן, כי נראה לי שהמצאת כאן כמה תאוריות חדשות.

 

נתחיל בזה שאין לך נתונים מדויקים (או נתונים בכלל), אבל אתה קובע בביטחון שיש אחוז לא מבוטל? מה זה בכלל אחוז לא מבוטל?

זה אומר שקראתי את המספרים אבל אני לא רוצה לשקר ולכתוב מספרים שלא נמצאים מולי.

דבר שני, על סמך דוגמאות בודדות (כמה נישואים כאלו היו לך במשפחה, 3-4?) אתה בונה או מחזק את כל התאוריה שלך?

לא. זה מה שנקרא "ראיות אנקדוטיות". זה אומר שאני לא מסתמך רק על סטטיסטיקה אלא גם על ידע ממקור שני ושיחות שהיו לי עם אנשים בשטח.

 

ודבר אחרון, הגזענות של האירופאים, אתה אמיתי? מי תוקף את מי? האירופאים (לא כולם, אבל חלק גדול מהמדינות ומהאוכלוסיה) עוזרים להם, מקבלים אותם לארצם, מסייעים להם ומה לא. מי שמגיע כפליט חסר כל שיגיד תודה שיש לו מקום לישון ומה לאכול ויסתום את הפה, ולא ינסה לעבור לגרמניה כאילו זה תכנית על פי בקשתך.

זה מראה על הכשל הלוגי בחשיבה שלך, תמיד להאשים את הקרבן (וכן, נשים אירופאיות שמאות מהגרים מוסלמים מטרידים אותן מינית הן קרבן, ואין שום הצדקה להתנהגות הזאת, לא משנה כמה תנסה לסובב את זה).

 

האירופאים הם ממש גזענים, ותמיד היו. זה חלק מהמנטליות.

גם בן אדם שחור שהוא אזרח גרמני יקבל מדי פעם הערות גזעניות.

גם אזרח גרמני-טורקי ייתקל באפליה וגזענות.

בוא לא נהיה צבועים ונגיד שהאירופאים מקבלים אותם עם זרועות פתוחות.

 

אגב, אין שום דמיון בין מה שקורה עם המהגרים המוסלמים למה שקרה עם העליה הרוסית. להזכירך, במהלך העליה של שנות ה-90 עלו מאות אלפי עולים (מספר עצום ביחס לגודל האוכלוסיה בישראל אז וגם היום), אז במספרים כאלו זה מאוד הגיוני שתגיע גם פשיעה ותופעות פחות נעימות, אך לא זכור לי שמאות עולים הטרידו נשים בערב ראש השנה, נלחמו במשטרה ובכוחות הביטחון או יצרו גטאות שאפילו המשטרה חושבת פעמיים לפני שנכנסת לשם.

שלא לדבר על היחס למיעוטים אחרים כאן בארץ (תקיפות של יהודים/תומכי ישראל באירופה זה לא מחזה נדיר בימינו).

לא אמרתי שיש השוואה ישירה בין שתי העליות האלה.

התנאים החברתיים והרקע של העולים ושל המהגרים הם שונים לגמרי, וכך גם היחס של המדינה.

ישראל עשתה לא מעט (אבל לא מספיק) בשביל להטמיע ערכים ישראלים בעולים.

היא נתנה להם מסגרות וניסתה ליצור זהות שכוללת אותם כחלק מהמדינה.

 

אירופה פשוט נותנת להם להכנס ולא ממש פועלת בשביל להפוך אותם לאנשים עם ערכים ליברליים וחילוניים.

פורסם

רומן, זה ההבדל העיקרי בין הימין הרוסי והימין הדתי.

 

הרוסים לא רוצים את הערבים "פה".

 

הדתיים לא רוצים אותם בכלל.

 

אתם רוצים שאני אתחיל להעלות את הודעות הנאצה שאני מקבל כשאני כותב בפייסבוק "סבבה, תפסתם מחבל. ברגע שהוא לא איום לא צריך להרוג אותו"?

פורסם

 

אתם רוצים שאני אתחיל להעלות את הודעות הנאצה שאני מקבל כשאני כותב בפייסבוק

"סבבה, תפסתם מחבל.

ברגע שהוא לא איום לא צריך להרוג אותו"?

 

נראה לי שהתבלבלתה בפורום - אולי כותבים לך בפורום פייסבוק השני, לא בישראל.

 

כי בד"כ בפייסבוק בישראל, ישראלים כותבים,,סבבה אז תפסנו מחבל. כאילו כל הישראלים היו בסכנה.

ולא חייבים להרוג.

 

ואז הסוציולוגים ינתחו ויסבירו לנו

מדוע אנו צריכים לשחרר את המחבלים בעיסקה הבאה...

ואחרי שנשחרר את המחבלים, הם יסבירו לנו כי בעצם זו אשמתנו,, מאחר ושיחררנו אותם.

אנו מאלצים אותם שוב לחזור ולהרוג בנו..

 

 

בדוק באיזה פורום פייסבוק רשמתה ת'פוסט. "סבבה, תפסתם מחבל.

אה - ושאל אותם שם.

מדוע יש כיום בצרפת חילופי אוכלוסיה - ערבים אין ,יהודים החוצה.

מדוע הערבים אשר הגיעו לצרפת גורמים ליהודים בצרפת לנדוד מצרפת.

ומה אומרים הסוציולוגים, על ביצוע באירופה ובבלקנים חילופי אוכלוסיה של 40 מיליון אזרחים.

 

 

אייל

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בסוף תהיה מדינה פלסטינית כנראה, פשוט כי יום אחד לא תהיה ברירה. השאלה מה תעשה ישראל כאשר הערבים יתחילו לבנות מנהרות מיהודה ושומרון. אני מניח שכמו מה שקורה היום מעזה - כלום. הדרג המדיני לחוץ מדי בשביל לעשות משהו. ואז, כאשר תהיה מדינה פלסטינית, הערבים כבר ידרשו לדבר על גבולות 47.

פורסם

מצטער אבל לא הבנתי מה שרצית להגיד.

לצערי את הפוסט הספציפי שעליו אני הגבתי הורידו אבל פה אפשר לראות את המגמה הכללית.

בגלל כמות הלייקים שיש למתלהמים האלה אני חושב שבטוח להגיד שהם לא "מיעוט נרדף" אלא רוב מפחיד של אנשים שרואים רק את עצמם ואיבדו צלם אנוש.

 

 

01.jpg02.png03.png04.png

פורסם

רומן, אני לא חושב שיש משהו פשטני מדי בתפיסה שלי אן של פרנקוס. לא טענו שאתה או מישהו אחר אוהבים אלימות בשם האלימות. ברור שלא, וברור שיש מעט מאוד אנשים שהם כאלו (סדיסטים), אם כי חלקם אף הגיע לדרגות של שר בישראל, וחבל.

 

ועדיין, זה ההבדל הבסיסי בין ימין שפוי לשמאל שפוי. מה שאתה מכנה כהשלקאה עצמית, זה אחד מההסבריפ למה בשמאל יתמכו באלימות ככלי להשגת הסדר פחות, אבל זה רק הסבר. ההבדל האמיתי נמצא ביעד ובדרך. ואגב, בהתחשב בזה שאתה מוכן להתנתק מיוש, אם אני מבין אותך נכון, כנראה שאתה גם באמת לא כזה ימני.

 

אייל, הטענה שלך על זה שהמזרחיים זוכרים את מה שעשו להם היא מרתקת. אני מציע לך לחפש קצת על האנשים שכתבו באתר של פרויקט גיברלטר, או בעלי דעות דומות. נדמה שרבים מבני הדור השלישי או השני לעליה מארצות המזרח דווקא חולקים עליך. אני לא נוקט כאן עמדה, אבל העובדה שיש אנשים היום שתופסים את ה"מזרחיות" שלהם בצורה שונה. אותו הדין גם לגבי הרוסים, וכפי שכתבתי כבר, זה פחות מפתיע אותי לגלות רוסים מצביעי מרצ דווקא בגלל זה.

 

לגבי הסיבות להגירה לאירופה - אני לא חושב שצריך לחפש קונספירציות. גלי הגירה המוניים קיימים כל הזמן, ואין הבדל בין אלוהים יודע כמה תושבי אירלנד, שברחו ממנה לאמריקה, לבין אלו המגיעים מארצות ערב לאירופה. בכל מקרה כמובן שיש לזה אספקטים חיוביים ושליליים. כמובן שאני חושב שזו חוצפה ממדרגה ראשונה לדרוש מקלט דווקא בגרמניה, אבל מניח שלא רחוק היום בו השער יסגר בכל מקרה, למרות שיש גם סיבות כלכליות לכך שמרקל מוכנה להכניס אותם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

הבנתי, בדוק אולי זה נשמר בענן של המשפחה בגרמניה.

לפעמים העתקים נשמרים ברשת ובחיים.

לא תמיד הכל נמחק , נשארים אודים.. וספרי ההיסטוריה.

 

 

מעניין מה קרה עם חילופי האוכלוסיה של 40 מיליון האזרחים באירופה ובבלקנים.

ומעניין מדוע היהודים בצרפת נודדים החוצה, חילופי אוכלוסיה והערבים אין.

 

ואתם מסבירים לנו על עולם אוטופי.. והאחים שלכם בצרפת נודדים.

האם אין לכם דעה על-כך, מה גורם להם לעזוב ארץ דמוקרטית כאשר אין להם שם סכסוך על אדמה..

והם לא עשו כל-דבר רע לצרפת או דרשו דבר מאיש.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

מי אמר שאירופה זה אוטופי?

זה דווקא מחזק את הטענה שלי שהאירופאים הם גזענים גם כלפי אזרחים יהודים כי הם לא "צרפתים אמיתיים".

 

מי אמר גם שזה קשור איכשהו לאיסלאם באיזושהי צורה?

 

יש לאנשים מליון סיבות לעזוב את מקום המגורים שלהם ולהגר.

 

אני למשל עזבתי מציאות כלכלית הרבה יותר טובה בשביל לעלות לארץ ולהתגייס.

לא כולם עוזבים בגלל שהם לא מבסוטים. לפעמים אלו סיבות אחרות.

פורסם

אנשים לא עוזבים בגלל פיגוע אחד.

יש אווירה כללית של אנטי-לא-צרפתים.

 

זה קורה כשמדינה מרגישה מאוימת. היא פתאום יותר חשדנית וכולם רואים את מי שלא שייך לקבוצה שלהם כאיום.

 

אז גם יהודים נדפקים.

פורסם

ממליץ לכם לקרוא את המאמר של יובל נוח הררי במוסף השבת האחרון, בנוגע לאפקט הטרור.

זה מתקשר קלות לשאלה של אייל, אם הבנתי אותה נכון.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ממש לא!

 

המשפחה של אשתי עלתה לארץ מצרפת [ואני מדבר על משפחה מורחבת. עשרות אנשים]

 

הם ברחו נטו מהמוסלמים.

 

אבל תמשיך להפריח תיאוריות זה נחמד למה לא.

 

רק תזכור שכל זה מה שמכונה במחוזותינו "סברת כרס", עם המון מילים לטיניות מסביב, אבל עדיין לא יותר מלהג פלספנים.

 

הכתובת על הקיר. מי שלא רואה אותה כי העיניים שלו תקועות במסך המחשב הפולט גרפים סטטיסטיקות ותזות.

 

 

 

למה שבמקום לדון על הלך הרוח בקרב הפליטים המוסלמים או בני דודינו הערבים, ולנסות לנתח מה "גרם" להם לנהוג באלימות, פשוט תקשיב למה שיש להם לומר?

 

מי הכריח לעזאזל חטיבה עירקית במלחמת יום הכיפורים לעבור את כל המרחק הזה רק כדי "לשחוט יהודים"?

 

מה רוצים מאיתנו האירנים? אין לנו איתם גבול משותף!

 

מנהר עד לירדן, ונזרוק את כל היהודים לים. זה מה שהם רוצים.

 

לא אני אומר את זה, זו לא תזה, הם אומרים את זה.

 

יוסי, תקרא קצת על מה שהלך כאן בחברון וביתר ערי הארץ בתרפ"ט. גם אז היינו "כובש"?

 

שוב, לצערי אני צריך להדגיש בכל הודעה שלי, כי אחרת אתם מקצינים את דעותי:

 

זה לא כולם. נכון.

אבל מדובר בחלקים כ"כ נרחבים עד כדי רוב מכריע.

 

אז האם צריך להרוג מחבל שנתפס חי?

האמת, הדעה שלי עדיין לא מגובשת, ואסביר:

 

מצד אחד - ברור שכן. "הקם להורגך השכם להורגו". "כל המרחם על אכזרייים סופו שיתאכזר על רחמנים".

 

מצד שני - אני לא רוצה לאבד צלם אנוש ולהתנהג כמותם.

 

כששאלו את אחד האדמורי"ם המפורסמים, אחרי מכות רצח שחטף ותלשו את זקנו באוושויץ, בעודו שותת דם ועל סף מוות, "האם גם עכשיו אתה אומר "ברוך אלוקינו שבראנו לכבודו והבדילנו מן הטועים"? האם גם במצב כזה אתה שמח להיות חלק מ"העם הנבחר"?

 

אתם יודעים מה היתה תשובתו?

 

עכשיו יותר מתמיד!!

 

ולמה?

 

כי אנחנו העם הנבחר. אנחנו לא יכולים לנהוג כך כמו חיות. פה באה לידי ביטוי המיוחדות שלנו. ורק פה.

 

 

 

וזו בדיוק הבעיה שלי עם המחבלים שנתפסים חיים. מגיע להם עונש מוות, אין שום ספק.

אני לא רוצה להיות התליין, כי זה משפיע על הנפש לרעה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...