Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בוא'נה יוסי, מתחת לכל מעטה החשיבות מסתתר, ממש איזה ק"מ בקו אוירי ממני, מישהו גזעני יותר ממה שחשבתי, לא שמעתי ביטויים בסגנון פחות או יותר מאז 1995-6.

 

סליחה?

מה קשור לגזענות?

 

תסתכל על רוסיה כיום.

יש שם נשיא מושחת, אלים, שקרן וגזען ששומר על הכיסא שלו על ידי הפחדה והסתת ההמונים כנגד כל מי שלא מסכים איתו.

 

הוא משתמש בכוח של הבהמות שהוא מוביל בשביל המטרות שלו, שלרוב הן לא מוסריות ולא מוצדקות.

 

בגלל זה השוויתי את זה לביבי, שעושה בדיוק אותו דבר.

 

מה שיש זה מישהו שמשקר ומסית כדי להישאר בשלטון על ידי הפחדה ופילוג.

 

אולי ברוסיה זה מנהיג.

פה לא.

(הכוונה בהערה היא לא ללעוג לחברי הפורום שמשתתפים בדיון)

 

אז כן, מסתבר שברוסיה זה מנהיג.

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מדינת אפרטהייד? ממש הייתי שמח לשמוע את ההסבר למה אנחנו במדינת אפרטהייד.

אם אתה לא מחשיב את יו"ש, אז אנחנו לא. אבל, וזה אבל די משמעותי, זה גם לא סוד גדול שהמדינה מתקצבת באופן שונה יהודים וערבים. הנה, רק השבוע מנהיגי הליכוד הודו בזה, כשביקשו להעביר תיקון, שבינתיים נעצר, משום מה.

 

העולם החליט שאנחנו אשמים כי אנחנו יהודים. אפשר לבטל את הטיעון הזה בקלות, כמו שעושים רבים, אבל אלף שנות אנטישמיות ורשימה ארוכה מאד של קרובי משפחה שנספו בשואה די מצדיקה אותו. ברגע שגם חלק מאתנו מקבל את הנראטיב הזה ועוזר לו לצמוח, המצב מחמיר.

זה שהעולם מתמקד דווקא בנו גם ממניעים אנטישמים, לא אומרת שאין בנו אשמה. מה עושים מכאן זו כבר שאלה אחרת. מן הסתם, גם אני לא בדיוק חושב שאנחנו צריכים לקפוץ לים, או לבטל את מדינת ישראל.

 

ד"א, אוהבים להזכיר רופאים כדוגמא לשילוב של הערבים. הסיכוי של מתכנת ערבי למצוא עבודה הוא כמעט אפס.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
מדינת אפרטהייד? ממש הייתי שמח לשמוע את ההסבר למה אנחנו במדינת אפרטהייד.

 

לגבי הטענה החוזרת שהשמאל לא טוען שאנחנו אשמים, סורי - היא פשוט לא עומדת במבחן המציאות. כל אותם אירגוני השמאל, המאומצים על ידי השמאל הנוכחי והנתמכים על ידו הלכה למעשה, אומרים אחרת.

 

רומן, להגיד שהשמאל חושב שאנחנו אשמים זה כמו להגיד שהימין בעד תג מחיר. יש בשמאל שוליים הזויים שמאשימים אותנו ויש את שאר השמאל שאומר שאנחנו אלה שמחליטים ולכן אנחנו אלה שצריכים לפעול ואם יש טעויות אנחנו אלה שטועים. תבחין בין להגיד שאנחנו פועלים לא נכון לבין להגיד שאנחנו אשמים.

 

אנחנו ממש לא מדינת אפרטהייד אבל אם נלך לכיוון של בנט של לאזרח את ערביי השטחים לא תהיה לך ברירה אלא להפוך למדינה כזו כי הברירה השניה היא לאבד את הזהות היהודית של המדינה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

א) בזמן האחרון, ולא כ"כ אחרון, קולו של השמאל השפוי (=שמאל-מרכז) לא נשמע. כמעט ובכלל. האמת, אשמח שיגידו לי מי זה כיום.

 

ב) לברבר זה לא לעשות ואני לא רואה סצנריו מעשי שבו יסופחו השטחים, כך ששוב - כל הפוליטיקאים שאומרים זאת יודעים שזה לא יקרה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ישראל כמדינה, היא לא מדינת אפרטהייד עבור אזרחיה. אבל מבחינת העולם, זה שאנו שולטים על אנשים, שאין להם זכויות שוות, הופך אותנו למדינת אפרטהייד.

רומן, אתה כל הזמן מספר, כמה טוב לפלסטינים ואיך היה נהדר בגנין בשנת אלפיים. אתה היית מוכן לשמור על רמת החיים שלך, אבל בלי זכות בחירה, תחת שלטון צבאי, מעבר במחסומים בשביל לבקר את המשפחה וכ'ו? אני הייתי נלחם.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

רומן, כשאתה יותר עירוב אוכלוסיות שחיות אחת בתוך השניה אבל עם כבישים נפרדים, מערכות חינוך נפרדות (נראה לך שמישהו מסלפית יתקבל לתיכון או למכללת אריאל ואם כבר יקבלו אותו הש.ג יתן לו להיכנס?), מחסומים נפרדים, זכויות שונות וחובות שונים אז אתה יוצר דמוי אפרטהייד (הדמוי הוא כי ההפרדה לא נעשית על בסיס גזעי אלא על בסיס לאומני).

 

 

עריכה: השמאל השפוי מעדיף היום לשתוק. אני היום חושבה פעמיים לפני שאני מביע את דיעותי בסביבה ציבורית ובזהות גלויה כי ישר מתייגים ומתקיפים אותי בכינויים כמו בוגד ומאחלים לי למות (חוויתי את זה על בשרי יותר מפעם אחת). ברור לי לחלוטין שזה לא מייצג את כל הימין ואפילו לא את רובו אבל לא מוכן ולא רוצה לעמוד בסיטואציות כאלה. אין לי בעיה שלא יסכימו איתי אבל שינהלו דיון לגופו של ענין ולא לגופו של אדם תוך התלהמות.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתם משתמשים בנראטיב של אויבינו כשאתם משווים בין אפליה לבין אפרטהייד, מה לא ברור כאן?

 

אפליה אינה אפרטהייד, הזנחה אינה אפרטהייד.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

באדום

 

סורי, טיעון מאד ילדותי. בסגנון "הוא התחיל". חוץ מזה, השמאל לא אמור להיות נאור וזה ולהיות מסוגל להתעלות מעל פרובוקציות? :wink:

 

ממש לא טיעון ילדותי. תסתכל על ההיסטוריה ותראה שהאלימות כמעט תמיד הולכת בכיוון הזה - מימין לשמאל. עזוב היסטוריה. תסתכל מה קורה עכשיו בארץ...

 

אם אתה באמת מאמין במה שכתבת, אתה לא פחות שטוף פרופגנדה ממה שאתה מיחס לימנים. נכון לעכשיו אין אפרטהייד בארץ. כדוגמא טובה - הרופא המטפל שלי (לא רופא משפחה, רופא מטפל, מקצועי) הוא ערבי. גם הרוקח שלי. התמחיתי אצל עו"ד ערבי (שעד היום ועד שארית הקריירה אני אודה לו על כך שלימד אותי לנהל דיונים ולא לפחד מבתי משפט כמו עו"ד רבים למרבה הצער, ולימד אותי לכבד את בית המשפט ואת הצדדים שכנגד), אני מתדיין בשוטף נגד עורכי דין ערבים רבים, בפני שופטים ערבים. שוב, כמו שכתבתי בנושא אחר - ברור שהמצב רחוק מלהיות מושלם וברור שיהיו חיכוכים לא קטנים ולא פשוטים כל עוד המצב הבטחוני כמו שהוא - וגם שנים לא מעטות אחרי שזה ייפתר, אם וכאשר. אבל מכאן ועד אפרטהייד המרחק עצום. תקרא קצת על אפרטהייד באמת. הטיעון הזה מזעזע, ומזעזע שישראלים משתמשים בו.

 

ידעתי שתבין אותי לא נכון ותתחיל להכנס למגננה. מה שכתבת עכשיו זה בדיוק מה שאני אומר לכל מי שטוען שיש אפרטהייד בארץ (+הסרטון המשובח של אוניברסיטת פרגר). הבעיה היא בדיוק מה שנהג הלילה כתב - ברגע שאתה מוסיף למשוואה את ערביי השטחים אתה באופן אוטומטי הופך למדינת אפרטהייד. וזה כבר לא משנה שזה לא אפרטהייד כהגדרתו. התוצאה זהה.

 

 

 

באמת? אין האשמה אוטומטית של הכיבוש בכל רעה חולה? אין האשמה אוטומטית של אגרוני הימין בכל דבר שקורה לארגוני השמאל, כולל בחירה בחשמלאי גרוע? כל זה פרי דמיון והסתה ימנית? :wink:

 

אין האשמה אוטומטית של הכיבוש בכל רעה חולה. שמאלנים הם אולי עקשנים, אבל הם לא מטומטמים ובטח לא המזוכיסטים שהימין חושב שהם. תיכף תגיד לי שההסתה הימנית לא כזאת משמעותית ושכל אותם ערסים ופרחות שכותבים דברי שטנה ברשתות החברתיות, מאחלים לשמאלנים באשר הם מוות בייסורים וכיוצא בזה, זה הכל בצחוק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חושב שמה שכתב נהג לילה הוא מאוד משמעותי.

בשנים האחרונות יש כל הזמן ניסיון מצד הימין לייצר סימטריה ברמת ההסתה וכו'.

אפשר למצוא דוגמאות לאנשי שמאל קיצוני אלימים. אפשר. אבל אני לא מכיר אנשי ימין שחוששים להציג את הדעה שלהם, או לשתף בפייסבוק איזה פוסט ימני, או כל דבר דומה. לצד השני זה לא ממש עובד ככה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
תיכף תגיד לי שההסתה הימנית לא כזאת משמעותית ושכל אותם ערסים ופרחות שכותבים דברי שטנה ברשתות החברתיות, מאחלים לשמאלנים באשר הם מוות בייסורים וכיוצא בזה, זה הכל בצחוק.

 

בצד שמאל זה נקרה "להעביר את הנקודה", לא? אלה מפגרים ואלה מפגרים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
א) בזמן האחרון, ולא כ"כ אחרון, קולו של השמאל השפוי (=שמאל-מרכז) לא נשמע. כמעט ובכלל. האמת, אשמח שיגידו לי מי זה כיום..

זה בדיוק האסון של מצביעי השמאל השפוי (ואם תשאל אותי, גם האסון של המדינה), בהליך ההקצנה של מפלגות השמאל הקלאסיות, המצביעים נשארו בלי מפלגה להצביעה אליה.

 

אני שמאלני שפוי קלאסי, כבר 3 בחירות אני מצביע לעלה ירוק כי בשיקול פוליטי/חברתי/כלכלי, פשוט כי אין לי למי להצביע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יבגני אתה הולך רחוק מדי, הדוגמא הרבה יותר פשוטה: הסתה שמאלנית היא בד"כ "הימנים טיפשים/פאשיסטים" וכד', הסתה ימנית היא "השמאלנים בוגדים" וכמובן "מוות לשמאלנים".

 

באסוש

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לא אוהב להכנס לדיונים שכאלה כי זה אוהב להגרר לאיזורים אסורים אבל,

עם אינו יכול להיות כובש בארצו.

הוא יכול אולי להיות קובש, אבל אין מילה כזו אז זה גם לא ממש אומר משהו.

 

אני ימני מתון שיותר קרוב למרכז, לא אוהב את ביבי ולא בוחר או אבחר בו, אני עדיין לא יודע למה הוא נשאר בממשלה.

בחרתי בנט, למה? כי יש לו את הביצים לא להתבייש בפני העולם כמו מר דלדל'ה העולמי הרצוג ובנוסף לא רק לדבר, ולדעתי הוא היה דיי מתאים מכל שאר המתמודדים הגרועים.

 

ובלי קשר - בחייאת צריך להתנצל שאתה יהודי ושאתה גר במדינת ישראל? מציאות עגומה מדינה עגומה אבל פה אנחנו חיים, הימין שולט וככה כנראה זה ישאר על אפו ועל חמתו של כל מי שלא אוהב את זה.

 

ליאב

ימני הגיוני (בהקצנה שמאלנית כנראה שווה ערך לאוויל ומזרחי או פאשיסט שקורא מוות לשמאלנים)

 

אה, ולגבי הפליטים שעליהם נפתח הפוסט מלכתחילה, אני לא בעד. יש מספיק מדינות שיכולות לקבל אותם אנחנו לא צריכים להיות אלה שמשיטים יד לכל מקום אפשרי.

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

oryo - זה נבלה וזה טריפה אבל, במה האחד עדיף על השני? זה כמו להתווכח על גוון של שלשול, סליחה על ההקבלה.

עריכה אחרונה על ידי RK

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
בצד שמאל זה נקרה "להעביר את הנקודה", לא? אלה מפגרים ואלה מפגרים.

 

לא, וזה ממש לא "זה נבלה וזה טריפה". כמו לומר שאם אתה מרביץ לי מכות רצח ואני אומר לך "אתה רשע מרושע", אז שנינו גרועים באותה המידה.

 

תגיד, כשאתה שומע שבעולם מגנים את ישראל אתה מתעצבן שהם לא מבינים שהפלסטינאים התחילו ושאם הם לא היו יושבים בשקט אז אנחנו לא היינו עושים להם כלום, נכון? אז למה פה שני הצדדים גרועים באותה המידה, כשהימנים מסיתים וגוררים את השמאל למטה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...