Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרוסים פלשו נתקלו במלחמה קשה, הגיבו באכזריות מטורפת אבל בסופו של יום, יצאו בחזרה החוצה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ידעתי שזה יבוא, חיכיתי...:wink:

 

שים לב לעובדה חשובה, כל 3 הדוגמאות שנתת (ויש עוד כמה) הגיעו למצב שאליו הגיעו בעקבות רצח עם שהשאיר רק מיעוט שבמיעוט מה"עם".

 

אתה רואה את זה פה בתרחיש העתידי?

מעבר לזה, האינדיאנים והאבוריג'נים ששרדו, הם היום אזרחים שווי זכויות במדינתם.

אתה רוצה שזה יקרה פה?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
מעבר לזה, האינדיאנים והאבוריג'נים ששרדו, הם היום אזרחים שווי זכויות במדינתם.

אתה רוצה שזה יקרה פה?

.

האבורג'ינים הם אזרחי שווי זכויות באוסטרליה? ממליץ לך לבדוק את זה.

לאבורג'ינים יש אזורים שלמים באוסטרליה שלהם אסור להיכנס, אסור להם לשתות אלכוהול (בחוק) כי הם הופכים לסכנה לעצמם ויש מקומות בהם מותר לדרוס אבורג'ינים אם יש חשש שהם ינסו לשדוד לך את הרכב תוך כדי נסיעה (נורמה מאוד מקובלת באיזורים מסויימם שם, ראיתי במו עיני).

כן, כל זה באוסטרליה הנאורה.

עריכה אחרונה על ידי shlomi171
פורסם

שלומי,

אני לא מומחה לאוסטרליה, אבל למיטב ידיעתי אתה קצת מעוות העובדות.

אמנם יש איסור על מכירת אלכוהול במחוזות מסוימים, שבהם יש ריכוז גבוה של אבוריג'נים, אבל באותם איזורים האיסור תקף לכולם.

 

"

יש מקומות בהם מותר לדרוס אבורג'ינים אם יש חשש שהם ינסו לשדוד לך את הרכב תוך כדי נסיעה "



אתה יכול להפנות אותי לחוק כזה?

 

מעבר לזה, יש באוסטרליה "יום סליחה" ועוד חוקים, שנועדו לתקן את העוול שנגרם לאבוריג'נים.

אתה רואה את זה קורה כאן?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

זה לא איסור אלכוהול במחוזות מסויימים אלא איסור שימוש באלכוהול לאוכלוסייה מסויימת.

 

אין חוק אבל זאת נורמה שהשתרשה שם עקב "הנטייה שלהם לשדוד" ואלה לא מילים שלי. באיזור המדובר ראיתי פעמים רכב נוגח באבורג'יני שמתקרב יותר מדי לנהג בזמן עמידה ברמזור.

 

אולי יש יום סליחה אבל זה כנראה כדי לנקות את המצפון שלהם, משיחות שיצא לי לנהל עם כמה אוסטרלים בחצי שנה שהייתי שם הם די מתייחסים אליהם כאל אנשים סוג ב'

עריכה אחרונה על ידי shlomi171
פורסם

אני ימני מתון שיותר קרוב למרכז, לא אוהב את ביבי ולא בוחר או אבחר בו, אני עדיין לא יודע למה הוא נשאר בממשלה.

בחרתי בנט, למה? כי יש לו את הביצים לא להתבייש בפני העולם כמו מר דלדל'ה העולמי הרצוג ובנוסף לא רק לדבר, ולדעתי הוא היה דיי מתאים מכל שאר המתמודדים הגרועים.

 

וזו, בתמצית, הבעיה. אני יוצא מנקודת הנחה שאתה לא דתי, אבל גם אם כן. "בחרתי בנט" זה בדיוק מה שהוא רוצה שתעשה. לא "הבית היהודי" או "לשעבר המפד"ל", אלא בנט. האח. יוצא ההייטק. זה שהכיפה מסתתרת היטב מאחורי ראשו בראיונות לתקשורת. זה שהוא אולי דתי אבל לא מראה את זה. זה שמבטיח שהוא ידאג לך אבל בפועל דואג רק לשלו ולשכמותו. ויותר גרוע - זה שמכניס עוד ועוד אג'נדות פשיסטיות מתחת לשולחן, בלי שאתה בכלל שם לב.

אז כן, הוא מדבר יפה בטלוויזיה ומראה אשליה של כוח מול העולם. אבל המעשים שלו מאוד מסוכנים. שלו ושל יד ימינו איילת שקד, שהיא אולי אפילו יותר מסוכנת ממנו במובנים מסוימים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני ימני מתון שיותר קרוב למרכז, לא אוהב את ביבי ולא בוחר או אבחר בו, אני עדיין לא יודע למה הוא נשאר בממשלה.

בחרתי בנט, למה? כי יש לו את הביצים לא להתבייש בפני העולם כמו מר דלדל'ה העולמי הרצוג ובנוסף לא רק לדבר, ולדעתי הוא היה דיי מתאים מכל שאר המתמודדים הגרועים.

 

וזו, בתמצית, הבעיה. אני יוצא מנקודת הנחה שאתה לא דתי, אבל גם אם כן. "בחרתי בנט" זה בדיוק מה שהוא רוצה שתעשה. לא "הבית היהודי" או "לשעבר המפד"ל", אלא בנט. האח. יוצא ההייטק. זה שהכיפה מסתתרת היטב מאחורי ראשו בראיונות לתקשורת. זה שהוא אולי דתי אבל לא מראה את זה. זה שמבטיח שהוא ידאג לך אבל בפועל דואג רק לשלו ולשכמותו. ויותר גרוע - זה שמכניס עוד ועוד אג'נדות פשיסטיות מתחת לשולחן, בלי שאתה בכלל שם לב.

אז כן, הוא מדבר יפה בטלוויזיה ומראה אשליה של כוח מול העולם. אבל המעשים שלו מאוד מסוכנים. שלו ושל יד ימינו איילת שקד, שהיא אולי אפילו יותר מסוכנת ממנו במובנים מסוימים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בנט, בסופו של דבר, יירש את ביבי בליכוד (להערכתי כמובן). זה הסיכוי היחיד של הליכוד לא להגיע למצב בו נמצאת מפלגת העבודה. במקרה הזה לא תהיה לו ברירה והעמדות הדתיות שלו יתמתנו. מבחינת מנהיגות ונראות הוא הכי קרוב למנהיג שיש כרגע במפה הפוליטית, מבלי להיכנס לשאלה האם זה טוב או רע (כמו כל דבר, זה לא חד משמעי).

 

רוני - ניוזפלאש. כל פוליטיקאי דואג, בסדר הזה, לשרידותו הפוליטית ולשלו ושכמותו. ככה זה עובד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ככה זה עובד, עובד לרעתנו רוב הזמן. כי כשבנט יהיה ראש ממשלה הוא יקדם את הרעיון של מדינת הלכה. (לא משנה אם זה הציונות הדתית או החרדים)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא רואה את זה קורה כשהוא בליכוד, ואני לא רואה אותו כשהוא בבית היהודי מגיע להיות ראש ממשלה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
וזו, בתמצית, הבעיה. אני יוצא מנקודת הנחה שאתה לא דתי, אבל גם אם כן. "בחרתי בנט" זה בדיוק מה שהוא רוצה שתעשה. לא "הבית היהודי" או "לשעבר המפד"ל", אלא בנט. האח. יוצא ההייטק. זה שהכיפה מסתתרת היטב מאחורי ראשו בראיונות לתקשורת. זה שהוא אולי דתי אבל לא מראה את זה. זה שמבטיח שהוא ידאג לך אבל בפועל דואג רק לשלו ולשכמותו. ויותר גרוע - זה שמכניס עוד ועוד אג'נדות פשיסטיות מתחת לשולחן, בלי שאתה בכלל שם לב.

אז כן, הוא מדבר יפה בטלוויזיה ומראה אשליה של כוח מול העולם. אבל המעשים שלו מאוד מסוכנים. שלו ושל יד ימינו איילת שקד, שהיא אולי אפילו יותר מסוכנת ממנו במובנים מסוימים.

 

לא זוכר מתי בפעם האחרונה היה ראש ממשלה שבאמת גרם לי לרצות לרוץ ולבחור בו - אבל תראה, דתי אני לא (רחוק מזה) ואני מכבד אותך ואת דעותייך אבל אתה מדבר שטויות, שזה נראה שאתה דיי עיוור מהשטויות שאתה כותב, פאשיסט כוחניות? כשעדר של עזים הולך אחרי ספר שקורא לרצוח יהודים באשר הם אז מבחינתי הגיוני ואמיתי להשתרך על אדם שחושב שהתגוננות קרבית היא נכונה, אם זה פאשיסטיות וכוחניות אז כנראה אולי מעדיף לא לחיות עמם עד שיחליטו להתעורר מהמציאות העגומה בהם הם חיים ומביאים על עצמם (להה מה פתאום, זה בגלל הקיבוש... :roll: )

אני לא קרוב לדת כמו שכתבתי, איכשהו נגד זה עם כל מה שאני רואה מסביב אני יודע שאין מישהו מושלם, ובנט לדעתי היה הכי קרוב לדעותיי למרות שאת דעותיו הדתיות אני לא אוהב, ולא תומך.

אבל זה היה או לבחור בו או לא לבחור בכלל ולקחת את הסיכון שאיכשהו הקול שלי יגיע לבוז'י. אז בהחלט בנט.

לא שוכח בסופו של יום שכדי לחיות כמו שצריך במדינת ישראל צריך "להלחם", ומלחמות לא מנצחים עם מילים ולא עם הסכמים, אני לא יודע איפה שירתתם בצבא אבל אני יודע היכן אני שירתתי ואיפה הייתי במשך שנה אחת מתוך השלוש בהן ביחידה כזו או אחרת, אז במשפט אחד לומר לך - הם לא רוצים אותך פה, לא משנה כמה ינסו ללקק להם, הם ל-א רוצים אותך כאן.

 

ואתה צודק בזה - לא אוהב ולא חושב שצריך לדחוף את השואה בכל דבר אפשרי, אבל משום מה לשמאל הלא הגיוני יש סוג של מחזוריות להלקות את עצמו פעם אחר פעם ולהתנצל בפני כולם שהוא אשם, לא מבין את ההגיון בזה, סלח לי אבל לדעתי זו טיפשות.

 

יבגניפ - אני לא נעלב ולא נפגע כל אחד בדעותיו, אבל אותם הדברים שכתבתי לעיל גם מופנים אלייך.

לא יודע לאיזה פיתרון אתם מצפים.

Opel Adam S 2017

פורסם
הרוסים פלשו

 

נקודה שאתה כנראה מפספס - צ'צ'ניה לא הייתה מדינה עצמאית. זה כמו שצבא ארה"ב יפלוש לאוקלהומה, למשל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

פאשיסט כוחניות?

פאשיסט זו מילה גדולה. לבנט יש חברים במפלגה שהם פשיסטים, או צמחו בתנועות "בעלי מאפיינים פשיסטי".

לגבי כוחניות - תקרא את התגובה שלך עצמך ומה שאתה כותב כמו "צריך להלחם", "לא משנה כמה ינסו ללקק להם", "אדם שחושב שהתנהגות קרבית היא נכונה".

מה זה "התנהגות קרבית" אם לא "כוחניות"?

 

וזה עוד לפני שמתחילים לדבר על יחסו של בנט ומפלגתו ליהודים, שמחולקים בעיניהם לראוים (דתיים, רצוי תושבי התנחלויות), ראויים פחות (דתיים לא בהתנחלות או חילוניים ימנים) ובוגדים (אנשי השמאל). רק היום היה אפשר לקרוא בעיתונות שמשרד החקלאות מעביר מיליוני שקלים לטובת בניית.. כביש וטיילת בהתנחלויות. כי זה חשוב. זה אדם שהכי קרוב לדעתך? טוב לך להיות סוג ב' אבל להתנחם בזה שלפחות הערבים הם סוג ז'?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
זה לא איסור אלכוהול במחוזות מסויימים אלא איסור שימוש באלכוהול לאוכלוסייה מסויימת.

 

פשוט לא נכון!!!

מדובר במספר מצומצם של התישבויות נידחות שבהן יש איסור אלכוהול.

כל אבוריג'ני יכול להכנס לכל סופרמרקט ולרכוש כל אלכוהול שהוא רוצה כל עוד זה לא בקהילות הספציפיות.

אגב, בדיוק מאותן סיבות יש גם איסור זהה בקהילות מבודדות באלסקה.

 

אין חוק אבל זאת נורמה שהשתרשה שם עקב "הנטייה שלהם לשדוד" ואלה לא מילים שלי. באיזור המדובר ראיתי פעמים רכב נוגח באבורג'יני שמתקרב יותר מדי לנהג בזמן עמידה ברמזור.

נורמה? נורמה של מי? KKK?

 

אולי יש יום סליחה אבל זה כנראה כדי לנקות את המצפון שלהם, משיחות שיצא לי לנהל עם כמה אוסטרלים בחצי שנה שהייתי שם הם די מתייחסים אליהם כאל אנשים סוג ב'

 

נו...אז נפלת על קהילת גזענים דוחים בדיוק כמו האנשים עם מצנפות מחודדות שביצעו בדרום ארה"ב לינצים בכושים .

 

החוק אחר לגמרי ודעת הקהל של האוסטרלי הממוצע (לא של הרד נק באווט-בק האוסטרלי) שונה לחלוטין.

 

וזה שאתה חושב שזה בסדר (שלא לדבר על עד לארועים רבים) שמישהוא יכול לדרוס מישהוא אחר רק כי "האבוריג'ינים הם גנבים" לא עושה לך חסד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יבגני - איפה כל זה היה בבחירות? הרי רוב העם חילוני ורוב העם אינו יושב בהתנחלויות. אז איפה הכל התפקשש?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...