Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נקודה שאתה כנראה מפספס - צ'צ'ניה לא הייתה מדינה עצמאית. זה כמו שצבא ארה"ב יפלוש לאוקלהומה, למשל.

 

יותר זורם לך "נכנסו בכוחות הרבה יותר גדולים מאשר החזיקו שם אי פעם"?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רומן אתה יכול להסביר למתבונן מהצד שלא מבין - למה התכוונת בשאלה? (באמת לא הבנתי)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מדובר בכל האיזור המדברי של אוסטרליה שווה ערך לשליש יבשת בערך, שזה בערך האיזור היחידי שהאבורג'ינים מתגוררים בו, שמורות טבע הם קוראים לזה שם.

 

וזה שאתה חושב שזה בסדר (שלא לדבר על עד לארועים רבים) שמישהוא יכול לדרוס מישהוא אחר רק כי "האבוריג'ינים הם גנבים" לא עושה לך חסד.

 

 

למה אתה מכניס לי מילים לפה? איפה ראית אותי כותב שזה בסדר לדעתי?

פורסם
פאשיסט זו מילה גדולה. לבנט יש חברים במפלגה שהם פשיסטים, או צמחו בתנועות "בעלי מאפיינים פשיסטי".

לגבי כוחניות - תקרא את התגובה שלך עצמך ומה שאתה כותב כמו "צריך להלחם", "לא משנה כמה ינסו ללקק להם", "אדם שחושב שהתנהגות קרבית היא נכונה".

מה זה "התנהגות קרבית" אם לא "כוחניות"?

 

וזה עוד לפני שמתחילים לדבר על יחסו של בנט ומפלגתו ליהודים, שמחולקים בעיניהם לראוים (דתיים, רצוי תושבי התנחלויות), ראויים פחות (דתיים לא בהתנחלות או חילוניים ימנים) ובוגדים (אנשי השמאל). רק היום היה אפשר לקרוא בעיתונות שמשרד החקלאות מעביר מיליוני שקלים לטובת בניית.. כביש וטיילת בהתנחלויות. כי זה חשוב. זה אדם שהכי קרוב לדעתך? טוב לך להיות סוג ב' אבל להתנחם בזה שלפחות הערבים הם סוג ז'?

 

בנט לא משמיץ ולא זכור לי שאי פעם דיבר על מישהו מנציגות השמאל כבוגדים או כדומה.

יש לי רעיון, תכין אמנה ושגר אותה לעזה, אולי יקבלו את זה שם במילים יפות ופה ייפתר לנו הסכסוך.

בחייאת יבגני..אני מבין שאתה נגד שפיכות דמים, כמו כל בן אדם הגיוני ואת זה אני מצדיק מאוד.

 

כפי שאמרתי על בנט - לא חושב שאף אחד מושלם וגם לא הוא, בשורה האחרונה שלך אתה מקצין, לא סוג ב' ולא סוג ד' או ז', בלי קשר הערבים שחיים במדינה ברובם עם תעודות זהות כחולות נחשבים לישראלים מהשורה, כמובן שיש חריגויות, אז לקרוא להם סוג ז' זה בכלל ללכת רחוק, היית בזמן האחרון בשטחים? טירה? טייבה? אזור באר שבע דימונה איפה שכל הבדואים בונים לא חוקית? ראית איפה הם גרים? איזה רכבים הם נוסעים?

לדוד שלי יש מפעל שקשור לכבישים בעפולה, השותף שלו הוא ערבי. ממש סוג ז' של ערבי...

לגבי הכסף שעובר להתנחלויות - הלוואי ויהיה מישהו שיסגור את הברז המחור*ן הזה כי לדעתי זה אחד הדברים המפגרים שיש במדינה.

Opel Adam S 2017

פורסם
יותר זורם לך "נכנסו בכוחות הרבה יותר גדולים מאשר החזיקו שם אי פעם"?

 

יאללה, קיבלתי.

 

רומן אתה יכול להסביר למתבונן מהצד שלא מבין - למה התכוונת בשאלה? (באמת לא הבנתי)

 

כן. כל ההסברים הרציונאליים האלה - הרי אין בהם משהו חדש. לפני הבחירות, כשהעם מאס בביבי, היה סיכוי אמיתי לשינוי שמחנה השמאל כל כך ייחל ומייחל לו. במקום לנהל קמפיין נורמאלי, הלכו למנהיג חלש וחסר כריזמה, ציוותו לו את ציפי לבני, שנראה לי שאפילו היא לא זוכרת את כל המפלגות שבהן הייתה, ומעל לכל ניהלו קמפיין מחריף ומביש, ש"רק לא ביבי" (ססמא שבסופו של דבר, לדעתי, הכריעה את הבחירות לטובתו של ביבי) היה עוד הדבר הנסבל, שכן הביאו אנשי ציבור ותרבות שדאגו להתסיס כנגד המחנה את כל העם. העם לא אוהב שאומרים לו שהוא מפגר. אז בסופו של דבר זו הממשלה שקיבלנו. כל התלונות וההסברים של עכשיו הם לא יותר מבכי בדיעבד. אם היה מנוהל קמפיין בחירות חצי-סביר, הממשלה הייתה נראית אחרת לגמרי

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לגבי הכסף שעובר להתנחלויות - הלוואי ויהיה מישהו שיסגור את הברז המחור*ן הזה כי לדעתי זה אחד הדברים המפגרים שיש במדינה.

 

אנשים בוכים על הברז הזה ולא מבינים דבר אחד - הם מקבלים את הכסף כי הם, הלכה למעשה, חיילים. המתנחלים נשלחו לשם וממלאים משימה ולכן מקבלים תשתיות. לכן, לדעתי, בסופו של דבר הם יסופחו ברובם המכריע כי מחיילים הם בנו שם חיים. חלק ייעקרו בדרמות קורעות לב (לקול קללות הימין וצהלות השמאל) וחלק יהפכו לשטח של מדינת ישראל.

 

בתור מחקר מעניין - תבדוק מתי הוקמו ההתנחלויות בהן גרים מירב המתנחלים. רמז - לפני 77.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

הא אוקיי עכשיו הבנתי.

מסכים כמעט לחלוטין עם כל מה שרשמת.

לצערי השמאל אכן העמיד אלטרנטיבה הזויה ומטופשת להחריד, ל"מנהיג" ההזוי והמטופש להחריד ששולט בנו ביד רמה כבר הרבה מאוד זמן. אני עד היום טוען שיש סיכוי שבוז'י וביבי בכלל עובדים ביחד - ביבי סידר לו את הג'וב בשביל שלא יהיו נגדו מתמודדים אמיתיים... מעין "פתק לבן", דומה קצת למה שיש עכשיו ב"פריימריז" של מפלגת השלטון.

SIDE NOTE: בעבר חשבתי שאולי ביבי וכחלון גם עבדו יחד על כל הספין הזה של "כחלון פורש - כחלון מקים מפלגה", היום אני מרגיש הרבה יותר בטוח בכך וזה כבר לא נשמע לי קונספירטיבי כמו ההלצה מהפסקה הקודמת.

אגב, גם אם בוז'י היה מנצח, מבחינתי עדיין היינו מפסידים. מעדיף ביבי-בנט-לפיד על פני בוז'י-לפיד-מרצ-חרדים.

 

מבחינתי הטרגדיה האמיתית היא שביבי לקח ממשלה ימנית-חילונית, והפך אותה לממשלה ימנית-דתית, ובאותו זמן אנשים כמו ליאב כאן שמעידים על עצמם כ'ימנים חילוניים' עמדו מנגד מחאו כפיים ואכלו את כל הסיפורי סבתא האלו כאילו הקדמת הבחירות "נכפתה" על המר"ן מקיסריה.

אני, שיחסית לפורום הזה נחשב שמאל כנראה, הייתי לגמרי בעד הממשלה הימנית הקודמת. מבחינתי היא היתה הממשלה הכי נורמלית שהיתה כאן בשנים האחרונות. אבל לשליט של מפלגת הימין-קפיטליזם-כיבכוליברלית זה פחות התאים ש"שותפיו הטבעיים" (סוציאליסטים דתיים) נשארו בחוץ בזמן ששותפיו הממש לא טבעיים (מרכז-קפיטליסטי-כיבכוליברלי) בפנים.

אז הוא עשה ALL IN, עבר לממשלה ימנית דתית, וקיבל על כך מחיאות כפיים סוערות, אולי תודות לקמפיין העלוב ביותר של השמאל, אולי בזכות דברים אחרים.

עם כל שנה שעוברת אני מרגיש יותר זר כאן, לא אשקר - הסולידריות מחליפה עצמה בקצת שמחה לאיד. איזה באסה.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
בנט, בסופו של דבר, יירש את ביבי בליכוד (להערכתי כמובן). זה הסיכוי היחיד של הליכוד לא להגיע למצב בו נמצאת מפלגת העבודה. במקרה הזה לא תהיה לו ברירה והעמדות הדתיות שלו יתמתנו. מבחינת מנהיגות ונראות הוא הכי קרוב למנהיג שיש כרגע במפה הפוליטית, מבלי להיכנס לשאלה האם זה טוב או רע (כמו כל דבר, זה לא חד משמעי).

 

רוני - ניוזפלאש. כל פוליטיקאי דואג, בסדר הזה, לשרידותו הפוליטית ולשלו ושכמותו. ככה זה עובד.

 

יירש את ביבי? פחד אלוהים (תרתי משמע?).

 

וברור שכל פוליטיקאי דואג לשרידותו. זה לא מה שהתכוונתי. התכוונתי שהוא מציג את עצמו כמו מישהו שגם חילונים יכולים לבטוח בו, ואז עוזר רק לאחים האמיתיים שלו...

 

לא זוכר מתי בפעם האחרונה היה ראש ממשלה שבאמת גרם לי לרצות לרוץ ולבחור בו - אבל תראה, דתי אני לא (רחוק מזה) ואני מכבד אותך ואת דעותייך אבל אתה מדבר שטויות, שזה נראה שאתה דיי עיוור מהשטויות שאתה כותב, פאשיסט כוחניות? כשעדר של עזים הולך אחרי ספר שקורא לרצוח יהודים באשר הם אז מבחינתי הגיוני ואמיתי להשתרך על אדם שחושב שהתגוננות קרבית היא נכונה, אם זה פאשיסטיות וכוחניות אז כנראה אולי מעדיף לא לחיות עמם עד שיחליטו להתעורר מהמציאות העגומה בהם הם חיים ומביאים על עצמם (להה מה פתאום, זה בגלל הקיבוש... :roll: )

אני לא קרוב לדת כמו שכתבתי, איכשהו נגד זה עם כל מה שאני רואה מסביב אני יודע שאין מישהו מושלם, ובנט לדעתי היה הכי קרוב לדעותיי למרות שאת דעותיו הדתיות אני לא אוהב, ולא תומך.

אבל זה היה או לבחור בו או לא לבחור בכלל ולקחת את הסיכון שאיכשהו הקול שלי יגיע לבוז'י. אז בהחלט בנט.

לא שוכח בסופו של יום שכדי לחיות כמו שצריך במדינת ישראל צריך "להלחם", ומלחמות לא מנצחים עם מילים ולא עם הסכמים, אני לא יודע איפה שירתתם בצבא אבל אני יודע היכן אני שירתתי ואיפה הייתי במשך שנה אחת מתוך השלוש בהן ביחידה כזו או אחרת, אז במשפט אחד לומר לך - הם לא רוצים אותך פה, לא משנה כמה ינסו ללקק להם, הם ל-א רוצים אותך כאן.

 

ואתה צודק בזה - לא אוהב ולא חושב שצריך לדחוף את השואה בכל דבר אפשרי, אבל משום מה לשמאל הלא הגיוני יש סוג של מחזוריות להלקות את עצמו פעם אחר פעם ולהתנצל בפני כולם שהוא אשם, לא מבין את ההגיון בזה, סלח לי אבל לדעתי זו טיפשות.

 

יבגניפ - אני לא נעלב ולא נפגע כל אחד בדעותיו, אבל אותם הדברים שכתבתי לעיל גם מופנים אלייך.

לא יודע לאיזה פיתרון אתם מצפים.

 

הפאשיזם לא נובע מכך שהוא קורא לפתרון באמצעות כוח (קריאה מגוחכת בפני עצמה שכן שום דבר אמיתי לא עומד מאחוריה. היא רק נועדה לאסוף סביבו את העם), הוא נובע מכך שמבחינתו יש שווים ויש שווים יותר. יבגני כבר הסביר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בעבר חשבתי שאולי ביבי וכחלון גם עבדו יחד על כל הספין הזה של "כחלון פורש - כחלון מקים מפלגה", היום אני מרגיש הרבה יותר בטוח בכך וזה כבר לא נשמע לי קונספירטיבי כמו ההלצה מהפסקה הקודמת.

 

זה לא היה ברור מאליו? :shock:

 

מעדיף ביבי-בנט-לפיד על פני בוז'י-לפיד-מרצ-חרדים

 

הקאטץ' האמיתי שאתה השמאלני היחיד שראיתי בינתיים שמודה בו (האחרים מתכחשים משום-מה) הוא שכנראה היינו מקבלים את החרדים בממשלה בכל מצב. ההכרה בכך מטרידה מאד.

 

מבחינתי היא היתה הממשלה הכי נורמלית שהיתה כאן בשנים האחרונות.

 

בדיעבד, לדעתי, זו כנראה הייתה ממשלת אולמרט.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
יבגני - איפה כל זה היה בבחירות? הרי רוב העם חילוני ורוב העם אינו יושב בהתנחלויות. אז איפה הכל התפקשש?

 

זה התפקשש כשהעם לא הבין שהוא בוחר מנהיג מתוך "דווקא" לשמאלנים ובעצם פוגע בעצמו. המנהיגים שהוא בחר מהסיבות הלא נכונות הם אלו שעכשיו מקדמים אג'נדה של דת והתנחלויות. שני דברים מסוכנים מאוד למדינת ישראל.

 

כן. כל ההסברים הרציונאליים האלה - הרי אין בהם משהו חדש. לפני הבחירות, כשהעם מאס בביבי, היה סיכוי אמיתי לשינוי שמחנה השמאל כל כך ייחל ומייחל לו. במקום לנהל קמפיין נורמאלי, הלכו למנהיג חלש וחסר כריזמה, ציוותו לו את ציפי לבני, שנראה לי שאפילו היא לא זוכרת את כל המפלגות שבהן הייתה, ומעל לכל ניהלו קמפיין מחריף ומביש, ש"רק לא ביבי" (ססמא שבסופו של דבר, לדעתי, הכריעה את הבחירות לטובתו של ביבי) היה עוד הדבר הנסבל, שכן הביאו אנשי ציבור ותרבות שדאגו להתסיס כנגד המחנה את כל העם. העם לא אוהב שאומרים לו שהוא מפגר. אז בסופו של דבר זו הממשלה שקיבלנו. כל התלונות וההסברים של עכשיו הם לא יותר מבכי בדיעבד. אם היה מנוהל קמפיין בחירות חצי-סביר, הממשלה הייתה נראית אחרת לגמרי

 

נאלץ להסכים איתך בהכל, חוץ מהעניין של הקמפיין של "רק לא ביבי". בעצם, גם פה אני מסכים חלקית. הקמפיין עובד טוב על אנשים עם שכל, אבל מה שיוצרי הקמפיין לא השכילו להבין, זה שלרוב העם חסר משהו בתוך הקודקוד... (כן, אני יודע שזה נשמע מתנשא, אבל זו המציאות).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה לא נשמע מתנשא, זה מתנשא. זה גם לא עבד על אנשים עם שכל, כי אנשים עם שכל חושבים בעצמם. זה עבד על אנשים שרוצים שאחרים יחשבו שהם אנשים עם שכל. אגב, אתה ממשיך עכשיו באותו הקו בדיוק ואתה יודע מה אומרים על מי שעושה אותה פעולה פעמים מספר ומצפה לתוצאה שונה כל פעם, כן? מה גם שבינינו, איש עם שכל מבין, והיו כאלה שהבינו, שאם אתה אומר מה לא ולא אומר מה כן (כי זו מהות הקמפיין - לא משנה מי, רק לא ביבי) זה אומר שאין לך אלטרנטיבה אמיתית, ובאמת לא הייתה. זה קמפיין לדבילים, לא לאנשים עם שכל. לדבילים מוסטים.

 

לגבי בנט - הוא עושה גם דברים במשרד החינוך שלא נוגעים למגזרים מסויימים, כך שממש לא הכל שלילי. באופן כללי, אין בן אדם שהוא חד משמעית שלילי או חיובי. גם לא בנט - יש לו הרבה סגולות וגם לא מעט חסרונות.

 

לגבי ההתנחלויות - לטעון שיש בהן רק שלילי והן מסוכנות למדינת ישראל זו טענה מאד פשטנית שגם היא, לדעתי, לא נכונה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

כפי שאמרתי גם בעבר, הצביעות וטמינת הראש בחול אינה מנת חלקם של צד פוליטי אחד.

זו הטרגדיה המרכזית כאן.

 

הרי זה די ברור שמבחינת 'מצע', אין הבדל עמוק בין הליכוד למחנ"צ, זה סתם שטויות של סמנטיקה - לפחות כשמדברים על הליכוד החילוני-ליברלי (שמתחיל לעשות סימנים מסויימים של גסיסה).

אבל הפוליטיקה בארץ היא מונחית-שרידות, לא מונחית-אידיאולוגיה. ולכן המחנ"צ והליכוד יעדיפו להיות עם החרדים, מאשר זה עם זה. איזו עליבות.

 

משלשלים עלינו מהשמיים ואנחנו נשבעים שזו גלידת פיסטוק \:

 

אגב רומן - הג'וקר של הבחירות לדעתי לא היה הקמפיין העלוב של השמאל (למרות שהוא בהחלט תרם), אלא קריאת ה I NEED BACKUP של ביבי ביום הבחירות, כנגד ערבים אוטובוסים ועמותות שמאל.

אני זוכר שראיתי את זה בטלויזיה, וכ"כ כ"כ התביישתי שזה ה"מנהיג" של המדינה הזו, וחשבתי לעצמי "מה לעזאזל הוא עושה? הוא עד כדי כך נואש? הרי ברור שזה רק מוציא אותו מטומטם ועושה לו המון נזק".

רק אח"כ, מתוך סטטיסטיקת הצבעות ושיחות עם אנשים ימנים, הבנתי עד כמה טעיתי בהערכה הראשונית שלי.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני חושב שמייחסים לקריאה הזאת יותר מדי משקל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

מבחינת שיחות: שמעתי על כמה וכמה אנשים שתכננו להצביע בית יהודי / לא להצביע, ואחרי הקריאה הם (ואצל אחד: כל המשפחה) שינו את ההחלטה ורצו לשים מחל אחרי הוידאו והסמסים שקיבלו כל היום בנוגע למצביעים הערבים.

 

מבחינת סטטיסטיקה: תעיף מבט בלינק, אמנם הוא לא מציג תמונה מובהקת לחלוטין, במיוחד כשלוקחים בחשבון שהקמפיין הזה החל בשלבים מוקדמים (אני קיבלתי המון סמסים). בכל אופן הוידאו פורסם ב1840, ובשעת הבחירות האחרונה הצביעו 9.5% מכלל ההצבעות. תסתכל על כמה מע' בחירות, אתה תראה שהנתון הזה גבוה יחסית למע' האחרונות שהיו כאן.

אגב, זו אחת הסיבות שהתוצאות במדגמים ביום הבחירות עוותו - רוב המצביעים ה"מאוחרים" הצביעו ספציפית לליכוד והיטו את התחזיות הסטטיסטיות מהמדגמים.

 

כמובן שיש המון משתנים למשוואה הזו אז זה לא שאני טוען שמדובר כאן באמת מוחלטת חד משמעית, אבל אותי אישית ההצלבה בין הדברים יחד עם הלך הרוח בציבור די שכנעה. לגיטימי לחשוב אחרת.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
בנט לא משמיץ ולא זכור לי שאי פעם דיבר על מישהו מנציגות השמאל כבוגדים או כדומה.

בנט הקים עם שקד את "ישראל שלי", וכן גם תמך ברונן שובל מ"אם תרצו". זה חלק לא מבוטל ממה שהם עושים.

 

כפי שאמרתי על בנט - לא חושב שאף אחד מושלם וגם לא הוא, בשורה האחרונה שלך אתה מקצין, לא סוג ב' ולא סוג ד'

לגבי הכסף שעובר להתנחלויות - הלוואי ויהיה מישהו שיסגור את הברז המחור*ן הזה כי לדעתי זה אחד הדברים המפגרים שיש במדינה.

אני לא מקצין בכלל. חברי הכנסת שלו לא מתביישים לדבר על זה בקול רם, והם לא סופרים אותך. סתכל על עצמך. אתה, ליאב, בהנחה שאתה לא מתנחל, לעולם תהייה סוג ב' עבור נפתלי בנט וחבריו. זו המציאות, זה עולה בכל פעם שיש דיונים תקציביים, זה קורה עם החטיבה להתיישבות, תקציבי חינוך ועכשיו, כפי שכבר כתבתי, גם תקציב משרד החקלאות.

 

לגבי הערבים - הניסיון להעביר 15 מיליארד שח למגזר מדבר בעד עצמו. אני מודע היטב לבניה הלא חוקית, לפשע וכו'. וגם זה, מה לעשות, תוצאה של הזנחה, שאפילו חברי הכנסת מהימין כבר מודים בה.

 

אנשים בוכים על הברז הזה ולא מבינים דבר אחד - הם מקבלים את הכסף כי הם, הלכה למעשה, חיילים.

למה לא מבינים? מבינים היטב. אבל אישית אני חושב שבמלחמה הזו מהר מדי שכחו שא"י לא מתחילה ולא מסתיימת ביו"ש. יש עוד מקומות ששווה להלחם עליהם.

 

יבגני - איפה כל זה היה בבחירות? הרי רוב העם חילוני ורוב העם אינו יושב בהתנחלויות. אז איפה הכל התפקשש?

לא בטוח שהבנתי לגבי מה אתה שואל. אבל הנה, יש לך פה את ליאב החילוני שהצביע בנט.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...