Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי עבר עליך דובי כורדי?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חלק ניכר מהזעם הצדקני שלך אשכרה צודק... בוז'י בהיותו אמבה...ואתה יכול לבכות עד מחר... אם אמבה כמו בוז'י...אבל היי, עדיף לבכות בפורומים.

 

זו בדיוק הבעיה עם השיח הישראלי, תראה באיזה כוחניות אתה מתנהג כלפי דעות של מישהוא אחר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
זו בדיוק הבעיה עם השיח הישראלי, תראה באיזה כוחניות אתה מתנהג כלפי דעות של מישהוא אחר.

 

אם זו כוחניות בעיניך, לא יודע מה אני יכול להגיד לך. על מה אתה חולק? על זה שהפוסט של רוני היה מלא זעם צדקני? על זה שלבוז'י יש כריזמה של אמבה? על זה שכאן בפורום היה הרבה בכי לאחר הבחירות? מה ממה שאמרתי לא היה נכון?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
חכו חכו, סיימתי את התסריט. אני אעלה סרטון בשעות הקרובות :twisted:

 

ואם זה בטלויזיה, זה בוודאי נכון.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אם זו כוחניות בעיניך, לא יודע מה אני יכול להגיד לך. על מה אתה חולק? על זה שהפוסט של רוני היה מלא זעם צדקני? על זה שלבוז'י יש כריזמה של אמבה? על זה שכאן בפורום היה הרבה בכי לאחר הבחירות? מה ממה שאמרתי לא היה נכון?

 

אם היית כותב שיש לו כאריזמה של אמבה (או של מיצובישי) זה זבר לגיטימי אבל אתה כתבת שהוא אמבה וזה דבר אחר לגמרי.

 

לגבי דיעותיך הימניות, אני שמאלה מהמחנה הציוני וחושב כמוך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מאמין שהיה מאד ברור למה התכוונתי, זו סתם התקטננות.

 

לגבי דעותיי, כמו שאמרתי הן מבוססות יותר על תפיסה פרגמטית ועל כך שיש עובדות מסוימות בשטח שלא ישתנו. ביניהן, אגב, סיפוח של מרבית ההתנחלויות - רובן הרי מאד קרוב לקוי 67. בכלל, אם כבר נגענו בנושא, ההתנחלויות בסופו של יום הן הרבה פחות משוגעים לדבר כמו אנשים שבסופו של יום יושבים שם בשליחות המדינה. ככאלה יצטרכו לדאוג להם ולדעתי לפחות רוב ההתנחלויות יסופחו בדרך זו או אחרת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם יפנו או לא זה כבר תלוי בהחלטות הממשלה והאילוצים בשטח אבל אין ספק שצריך לדאוג לכל מפונה שעלה לקרקע בישוב חוקי ומוכר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ואתם מסבירים לנו על עולם אוטופי.. והאחים שלכם בצרפת נודדים.

מי הסביר על עולם אוטופי? איפה?

אם אני הייתי איש שמאל בחודשים האחרונים הייתי וושב בשקט מבושה.

אבל אתה לא. ואני לא כ"כ מבין במה אני צריך להתבייש, בטח "בחודשים האחרונים".

אגב, אולי זה לא ברור: אני לא "מתרפס בפני האסלאם". אני בעיקר לא מצליח למצוא את ההבדלים בין האחים היהודים לאחים המוסלמים. לא רוצה לחיות במדינה שבה שולטים לא אלו ולא אלו. זה הכל.

מבחינתכם אם אני לא עובר ברחובות וצועק "איטבח אל ערב" אני שמאלני. אפשר להיות ימני בלי להיות גזעני, אפשר להיות ימני ולהיות פרגמטי (בשנים האחרונות אני לא כ"כ בטוח לגבי הצד השני).

לא רומן. לא מבחינתי ולא בגלל צעקות ברחוב. מבחינת מנהיגי הימין (ליכוד, הבית היהודי, אולי כחלון אם כי אין לי מושג מה הדעות שלו אם יש לו בכלל) אם אתה מקבל את הרעיון של מדינה פלסטינאית, אתה לא ימני, ובעייני חלקם אפילו לא ממש ציוני.

 

אני לא יודע אם העמדות הקצינו - היו פוליטיאקים ומנהיגם פרגמטיים מאוד בימין בעבר, והיו קיצוניים שרצו להקים כאן מדינת הלכה. היום, מה לעשות, מנהיג ימני ממוצע זה מיקי זוהר, יריב לבין, ציפי חוטובלי או איילת שקד. ולא רק שהם לא אנשים פרגמטיים, אלא הם גם אנשים שמה שמוביל אותם אלו הם רעיונות משיחיים, כמו הקמת בית המקדש השלישי או רעיונות דומים אחרים. וזה לא לדגול באלימות כדי לשרוד, כפי שאתה מתאר את זה. זה שלב אחר. ושוב, ברור שלמעט חלק מאוד קטן, הרוב לא סדיסטים אלימים, אלא עושים שימוש באלימות להשגת מטרות. אבל כאן גם עובר הגבול; להיות מוכן להלחם כשאתה חושב שאתה בסכנת חיים זה דבר אחד. להיות מוכן להמות ולהמית כדי להקים בית מקדש..

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יבגני, אתה מדבר כאילו שיש מנהיג פרגמטי אחד לרפואה בצד השני, שיכול להוות אלטרנטיבה. אנשים בבחירות האלה הצביעו לביבי (לדעתי כמובן) משתי סיבות:

 

א) הוא ה-devil they know.

 

ב) קמפיין "רק לא ביבי". הקמפיין הזה היה מבריק לימין.

 

לגבי אם אני מקבל או לא מדינה פלסטינית, הביטוי "מקבל" לא בדיוק נכון. אני פשוט מודע לזה שאני בין האחרונים שיישאלו לדעתם בנושא ובטוח שבמציאות הנוכחית זה מה שיקרה בסופו של דבר. בדיוק כמו סיפוח ההתנחלויות, אגב, ומאותן הסיבות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יעל אבקסיס (היפיפיה , אני אוהב את היופי והחיות שלה)

אמרה כי הכיבוש הוא עיניין גברי - לרגל צאת סירטה החדש.

"הכיבוש הוא עניין גברי - לכבוש אדמה כמו לכבוש אישה"



6747177993638183103no.jpg

 

 

לי נראה :wink: שהיא מסתלבטט על השמלניים.

כאילו הם לא גברים.. או אולי אני טועה.

 

אבל אני נוסע על איטלקיה ושוקל גם A3, וואלה, מי אני מה אני , מה (הגשש)

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
מילא שכל הפוסט הזה ערבוביה של כעס בלתי-מאורגן וואלה - בחיית רוני, תכתוב ברור, בנקודות או משהו כזה. חלק ניכר מהזעם הצדקני שלך אשכרה צודק - לגבי אורן חזן ושות' ודרעי, למשל, אבל בתוך כל צלם האנוש הזה אתה צריך להבין שהמציאות כאן מורכבת. אי אפשר באמת לוותר על השיקול הבטחוני ובתוכו - אי אפשר לבוא לעם שדוקרים אותו ברחובות ולהסביר לו שזה הוא אשם, ואם רק ניתן להם עוד קצת, זה יסתדר. זה פחות או יותר כמו להגיד לנאנסת שאם היא תיאנח על הדרך, יכאב לה פחות. ניסו את זה באוסלו, ניסו את זה ב-99-2000 - ואלה, לא עבד. המחנה אליו אתה משתייך לא הצליח להעמיד אלטרנטיבה ראויה בדיוק בשל עניין זה, ובשל העמדת מנהיגים שלא מסוגלים לסחוף קהל מצביעים - בוז'י בהיותו אמבה, שלי בהיותה קומוניסטית, ציפי בהיותה חסרת עמוד שדרה פוליטי. על מרץ אני לא מדבר כבר - ממפלגה שאולי לא הייתי מצביע לה אבל כיבדתי, קיבלתי חד"ש בלי הרבה תחפושת ואני מפנה לאמרותיה הרבות מספור של זהבה גלאון, בכל מדיה אפשרית. ברגע שהזזת את המחנה שמאלה מדינית - וכל המחנה זז - אתה צריך להבין שבמציאות כאן זה לא יעבוד, ואתה יכול לבכות עד מחר שאתם אוהבים את הארץ ורוצים בטובתה ורק הנייטיבז מפגרים מדי בכדי להבין זאת.

 

אני לא מתומכיו של ביבי, אבל הוא פוליטיקאי מבריק, שלצערי הרב מתעסק בעיקר בשרידותו הפוליטית, ואת זה הוא עושה מצוין, לזכותו (?) יאמר. אם אמבה כמו בוז'י קיבל 24 מנדטים, תחשוב מה ניתן היה לעשות אם רק היה מנהיג ראוי, ואם רק הייתה אג'נדה.

 

אבל היי, עדיף לבכות בפורומים.

 

ואני דווקא מאוד התאמצתי לכתוב ברור. אבל בשבילך אפשט:

1. שמאלנים לא מסבירים לעם שדוקרים אותו ברחובות שהוא אשם. הם מנסים להקטין את ההסתה שמובילה לעוד שפיכות דמים. הרי מה שהימנים "מציעים" זה רק "להכנס בהם חזק", שכמובן יוביל לעוד עימותים ועוד שפיכות דמים. אם נעצור לרגע וננסה להבין מה קורה בצד השני, נוכל לעשות את הפעולה ההפוכה ולהקטין את הבלגן.

2. המחנה אליו אני משתייך לא נמצא בשלטון כבר הרבה שנים, כך שאותה אלטרנטיבה שהוא מציע לא ממש נוסתה. לעומת זאת, ה"דרך" של ביבי וחבריו נוסתה גם נוסתה. ולאן היא הובילה אותנו?

3. מחנה השמאל זז יותר שמאלה כי זו המציאות - הימנים זזו יותר ימינה וצריך למצוא איזון. כשצועקים "להכנס בערבים בכל הכוח" אתה לא יכול להגיד "why can't we all just get along" יותר, אתה חייב לעבור ל"תפסיקו כבר את הכיבוש כי זה קורע אותנו מבפנים".

4. ביבי אולי פוליטיקאי מבריק, אבל לגמרי במובן הרע של המילה. אני מצדיע לו על היכולת לזהות כמה הציבור שלו מטומטם ולנצל זאת לטובתו, אבל אני מגנה אותו על בערך כל דבר אחר.

5. לסיום, יותר מהמצב הפוליטי אני מודאג מהכיוון אליו הולכת החברה הישראלית. השנאה בקרב הציבור, השחיתות בקרב הפוליטיקאים, האג'נדה הפאשיסטית של הממשלה. זו פשוט נפילה חופשית. וכן, אני רק יכול לבכות על זה בפורומים לצערי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

1. העם - כל עם, אנחנו לא באמת סגולה בזה - לא מבין ססמאות מתחכמות. כשאתה אומר לעם - בואו נעצור רגע וננסה לבדוק מה קורה בצד השני, העם שומע "אתה אשם בזה שדופקים אותך". שוב - זה לא ייחודי לישראל, IQ קבוצתי נמוך בשיעור ניכר מהממוצע לפרט. אז אולי לך זה נשמע נחמד ופייסני והכל - בפועל זה לא עובד. השאלה היא האם אתה (לא אתה רוני שטרן, אלא המחנה הפוליטי) רוצה פרס לכוונות טובות או תוצאה. בינתיים גם פרס לכוונות טובות כנראה לא יגיע.

 

2. המחנה אליו אתה משתייך שלט ברציפות 29 שנים מקום המדינה. שקטות הן לא היו, לא בפן הבטחוני ולא בפן הפיגועים. אגב, רק ב-10 השנים האחרונות לאותו רצף חל הכיבוש הנורא ומשום-מה, באופן בלתי מוסבר, היו פיגועים (די נוראיים) אף לפניו. כנראה ידעו מראש.

 

3. זה לא איזון, זו הקצנה.

 

4. זה בדיוק מה שאמרתי, לא?

 

5. אפוקליפטי משהו. זה לא שהכל מושלם, אבל אני משוכנע שלא הכל כאן כזה נורא. יש הרבה מקום לשינוי, זה נכון. מה שמדאיג אותי יותר זה היעדר מנהיג עתידי נראה לעין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מנהיג זה Over rated.

כרגע אין מנהיג.

 

מה שיש זה מישהו שמשקר ומסית כדי להישאר בשלטון על ידי הפחדה ופילוג.

 

אולי ברוסיה זה מנהיג.

פה לא.

(הכוונה בהערה היא לא ללעוג לחברי הפורום שמשתתפים בדיון)

פורסם

בוא'נה יוסי, מתחת לכל מעטה החשיבות מסתתר, ממש איזה ק"מ בקו אוירי ממני, מישהו גזעני יותר ממה שחשבתי, לא שמעתי ביטויים בסגנון

אולי ברוסיה זה

פחות או יותר מאז 1995-6.

 

רוני, בתוספת מאוחרת לסעיף 5 - בימי שלטון המערך הייתה שחיתות נוראית, גרועה לא פחות. פשוט עכשיו יש עיתונות נושכת יותר, שגם כבונוס השלטון לא בא לה בטוב. אבל בגדול, בכל מקום בו תהיה פוליטיקה תהיה שחיתות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...