Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה לא נשמע מתנשא, זה מתנשא. זה גם לא עבד על אנשים עם שכל, כי אנשים עם שכל חושבים בעצמם. זה עבד על אנשים שרוצים שאחרים יחשבו שהם אנשים עם שכל. אגב, אתה ממשיך עכשיו באותו הקו בדיוק ואתה יודע מה אומרים על מי שעושה אותה פעולה פעמים מספר ומצפה לתוצאה שונה כל פעם, כן? מה גם שבינינו, איש עם שכל מבין, והיו כאלה שהבינו, שאם אתה אומר מה לא ולא אומר מה כן (כי זו מהות הקמפיין - לא משנה מי, רק לא ביבי) זה אומר שאין לך אלטרנטיבה אמיתית, ובאמת לא הייתה. זה קמפיין לדבילים, לא לאנשים עם שכל. לדבילים מוסטים.

 

לגבי בנט - הוא עושה גם דברים במשרד החינוך שלא נוגעים למגזרים מסויימים, כך שממש לא הכל שלילי. באופן כללי, אין בן אדם שהוא חד משמעית שלילי או חיובי. גם לא בנט - יש לו הרבה סגולות וגם לא מעט חסרונות.

 

לגבי ההתנחלויות - לטעון שיש בהן רק שלילי והן מסוכנות למדינת ישראל זו טענה מאד פשטנית שגם היא, לדעתי, לא נכונה.

 

אז שיהיה מתנשא. מה לעשות שאני חושב שמי שהצביע ביבי דפק בעיקר את עצמו (ואת כולנו).

הבעיה הייתה לא שהם לא אמרו מה כן, אלא שהם לא אמרו את זה מספיק חזק. כל מה שאנשים זכרו מהקמפיין זה את ה"רק לא ביבי" כי זה מסר חזק. שאר המסרים שלהם היו פחות מדויקים, פחות קצרים, פחות חד משמעיים - ולכן העם נתפס למסר הזה. לצערי, הוא נתפס למסר מבחינה שלילית - כלומר לא הסכים איתו.

 

בנט - ברור שהוא גם עושה דברים שטובים לכולם. לא טענתי שהוא השטן בהתגלמותו. אבל באופן עקבי הוא וחבורתו מקרבים אותנו לאט לאט לפאשיזם. קל לפספס את זה אם לא מחפשים, אבל זה קורה. בין אם זה חוק העמותות, בין אם זה קמפיין האנטי כלפי כל מי שמעז לא לעמוד ב-100% מאחורי צה"ל, בין אם זה רדיפה שיטתית, גם אם זהירה, של מיעוטים. זה קורה לאט לאט ופתאום יום אחד אתה תקום בבוקר ותגלה שגם אתה הפכת למיעוט, ושאתה לא יכול למשל ללכת לקניות בשבת כי הכל סגור.

 

התנחלויות - הן מבססות ומעמיקות את הפער בינינו לבין שכנינו הערבים. הן פוגעות אנושות בדעת הקהל העולמית והן מסבכות משמעותית את הביטחון והכלכלה. בין השאר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי היתר - שוב. אם אתה בטוח שלהתנשא זו תופעה חיובית ושהמסר היה טוב בבסיסו - אין טעם להמשיך בויכוח בעניין זה.

 

לגבי ההתנחלויות - מילא לגבי דעת הקהל העולמית, כאן לא חושב שיש על מה לדון, אשמח אם תסביר איך הן מבססות את הפער בינינו לבין שכנינו הערבים (אילו שכנים? ערביי ישראל? ערביי השטחים? ערביי מדינות ערב?)?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לגבי היתר - שוב. אם אתה בטוח שלהתנשא זו תופעה חיובית ושהמסר היה טוב בבסיסו - אין טעם להמשיך בויכוח בעניין זה.

 

לגבי ההתנחלויות - מילא לגבי דעת הקהל העולמית, כאן לא חושב שיש על מה לדון, אשמח אם תסביר איך הן מבססות את הפער בינינו לבין שכנינו הערבים (אילו שכנים? ערביי ישראל? ערביי השטחים? ערביי מדינות ערב?)?

 

התנשאות היא לא תופעה חיובית ואני ממש לא בנאדם מתנשא מטבעי. אני אפילו אגיד יותר - שאני מבין שחלק מקמפיין ה"רק לא ביבי" גם הוא מתנשא, ושבאופן כללי ההתנשאות השמאלנית כלפי הימין אשמה לא במעט בהתבצרות של הימין בעמדותיו ואפילו במעבר של מתנדנדים לשורות הימין בשביל ה"דווקא" לשמאלנים.

תכין את עצמך, כי הנה מגיעה שוב ההתנשאות - לצערי, זה קורה בגלל שרוב הציבור פשוט... לא חכם. אהבתי את האמירה של אחד מהחברים פה על כך שהאייקיו הקולקטיבי תמיד נמוך יותר מהאייקיו של כל אדם ואדם (זה היית אתה?).

 

ההתנחלויות - מזתומרת איך הן מבססות את הפער? תושבי השטחים חושבים שהשטחים מגיעים להם. ההימצאות של עשרות ומאות אלפי ישראלים בתחומי הקו הירוק, עם כל האלמנטים הביטחוניים שהם מביאים איתם, פוגעת בתושבי השטחים הלא יהודים במידה מאוד משמעותית. זה בדיוק הפוטנציאל לאפרטהייד שדיברתי עליו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם לא היית מתנשא, היית אומר "אמירה שלך" ולא שואל אם זה הייתי אני :-P

 

שים לב שכשאתה אומר שתושבי השטחים חושבים שהשטחים מגיעים להם, אתה אוטומטית יוצא מתוך הנחה שהם צודקים בהנחתם זו. זה לא כזה מובן מאליו. אם זה היה מובן מאליו, זה כבר היה נפתר. העולם לא שחור ולבן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

סיסמה שמשכנעת את המשוכנעים לא שווה כלום. "רק לא ביבי" זו באמת ססמה מפגרת, אבל אם שלטון הליכוד נמאס עליך, למחנ"צ היה הסיכוי הכי גדול מבחינת קולות לשנות אותו. זאת הסיבה היחידה מדוע הצבעתי להם ולא למפלגה קטנה יותר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא הצבעתי להם מהסיבה שכבר מניתי - למה לא לא נותן לי מענה ללמה כן. ואני מעדיף מישהו שיודע מה הוא רוצה על אחד שיודע מה הוא לא רוצה. ססמאות "רק לא" הן לא ססמאות של מנהיג. אגב, בראיונות ובפוסטים במדיה החברתית לא עושה רושם שבוז'י למד מהטעות - הוא ממשיך לרדת על ביבי בלי להציע פתרון מעשי משלו. לא זו הדרך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אם לא היית מתנשא, היית אומר "אמירה שלך" ולא שואל אם זה הייתי אני :-P

 

שים לב שכשאתה אומר שתושבי השטחים חושבים שהשטחים מגיעים להם, אתה אוטומטית יוצא מתוך הנחה שהם צודקים בהנחתם זו. זה לא כזה מובן מאליו. אם זה היה מובן מאליו, זה כבר היה נפתר. העולם לא שחור ולבן.

 

ההסקה הלוגית שלך שגויה.

מתוך "תושבי השטחים חושבים שהשטחים מגיעים להם" בהחלט לא נובע "השטחים מגיעים לתושבי השטחים"

 

 

אני לא הצבעתי להם מהסיבה שכבר מניתי - למה לא לא נותן לי מענה ללמה כן. ואני מעדיף מישהו שיודע מה הוא רוצה על אחד שיודע מה הוא לא רוצה. ססמאות "רק לא" הן לא ססמאות של מנהיג. אגב, בראיונות ובפוסטים במדיה החברתית לא עושה רושם שבוז'י למד מהטעות - הוא ממשיך לרדת על ביבי בלי להציע פתרון מעשי משלו. לא זו הדרך.

 

אתה מעדיף מישהו שיודע מה הוא רוצה? אני מקווה שאתה לא מדבר על ביבי. כי המחנה הציוני פרסם מצע (שם, אגב, "מתחבא" הפתרון המוצע שלהם), בעוד הליכוד לא פרסמו כלום, לא באו עם שום תוכנית ולא הציעו שום הצעה ריאלית.

תגיד ת'אמת: אתה מעדיף את ביבי כי הוא "the evil you know".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ככל שתמצא מקום בו טענתי שאני מעדיף את ביבי או הצבעתי לו, תצטט.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בטח שזו לא דרך, אבל זה הכי קל לרדת ולבקר כשאף אחד לא מצפה ממך לתוצאות. סתם מעניין אם היה נבחר מה היה עושה במקום ביבי.

מצד שני גם לליכוד לא היה ממש "למה כן" עם היגיון מאחוריו. בגלל שישראל חזקה צריכה מנהיג חזק? מה זה מנהיג חזק, אחד שמדבר על מלחמות ומבצעים כל הזמן? גם זו סיסמה חלולה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אף אחד לא אמר שזה לא חלול. אבל כאן בדיוק נכנס מה שרוני אמר, שאנשים מעדיפים את ה-devil they know, שגם את זה, אגב, כתבתי לפני כן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אפשר לנתח מפה עד הירח את הבחירות האחרונות, האם זה "הערבים על הגדרות" או "רק לא ביבי" או "DEVIL THEY KNOW"שעשה את ההבדל אבל בסופו של יום, זה הכל סמנטיקה מיותרת.

 

כמו שנראית החלוקה הפוליטית היום, עם סיעת מרכז (לפיד) שלא תשב עם מרץ וגם לא בטוח עם בוג'י/שלי וסיעת ערבים מאוחדת שפלגים מסויימים בה לעולם לא ישבו בקואליצה וגם לא יתמכו בה מבחוץ, אני לא ממש רואה בעתיד הנראה לעין איך השמאל חוזר לשלטון.

 

זה פשוט לא מתחבר מבחינה מספרית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הדרך היחידה שבה השמאל יחזור לשלטון תדרוש שני דברים שאני כרגע לא רואה קורים:

 

1) העבודה חוזרת לכיוון המרכז.

 

2) העבודה מקבלת מנהיג כריזמטי.

 

במקרה הזה העבודה לא תהיה תלויה במרץ ותוכל להגיע להסכם עם לפיד, ואז הכל תלוי בכמה מנדטים הכריזמה והאג'נדה הנורמלית יוכלו לגרור. אבל שוב - לדעתי זה מאד לא סביר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מסכים עם כל מילה, אמרתי לך כבר לפני כמה דפים, האסון של השמאלנים השפויים הוא שלא נשאר להם למי להצביע ובכדי להוסיף חטא על פשע, אין להם גם בקנה שום דבר מעניין...רק אסונות כמו שלי יחימוביץ, מירב מיכאלי, סתיו שפיר (שהיא הרע במיעוטו אבל בטח לא פיגורה למנהיגות).

 

בהערת אגב, הסלידה שלי משלושת הנ"ל בצרוף לתיעוב העוד יותר גדול מיו"ר מרץ גרם לי לחשוב פתאום, "אולי אני שובניסט"?

 

חפרתי, חפרתי, הפכתי והפכתי בעניין והגעתי למסקנה, לא שובניסט ולא נעליים, פשוט הצתברות של פקאצות ממורמרות עם רעיונות הזויים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מסכים עם כל מילה

 

זה כי אני תמיד צודק :twisted:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ברור...SURE...:roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...