Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותנו היהודים השמידו באירופה,

היהודים בניגוד לעמים אחרים תמיד היו מכונסים בתוך עצמם ולא ניסו לשנות את הסביבה כפי שכעת המוסלמים עושים בגרמניה ועושים כבר הרבה זמן באנגליה.

המראות אתמול של הפליטים שעדיין לא אזרחים של אף מדינה אירופאית שמשתוללים וממש רואים אינתיפדה - רעולי פנים, יידויי אבנים, שבירת דברים ומה לא מראה איזה מהפך האירופאים הולכים לעבור !

וכאן מדובר באנשים ש"רק" רצו להגיע למדינה כמו גרמניה, ולא באזרחים אפילו.

יהיה מעניין איך הולכת להעלם התרבות האירופאית בקרוב מאד, ובמיוחד לראות איך הם יגיבו.

אותנו גינו על גדרות? - קמים גדרות תייל באירופה יותר מהר מאשר הקימו אותן אצלנו...

מעניין מה תהייה ההתנהלות? וכרגיל אותנו הישראלים יאשימו כי אנחנו כמובן "אשמים"

 

שבוע טוב לכולם :)

קובי

:-)

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה טועה אם אתה חושב שהתרבות האירופאית תשתנה. האזרחים הגרמנים והמזרח-אירופאים הם אנשים מאוד לאומיים. תן להם טריגר והם כבר ירימו את המוסלמים האלה באוויר.

 

האזרחים בגרמניה לא חושבים כמו הנשיאה, ואם זו תמשיך בגישתה הליברלית בעניין המוסלמים, זו תהיה הקדנציה האחרונה שלה.

פורסם

מדהים לראות באיזו קלות האנשים הללו פונים לאלימות. כנראה שזה אכן יהיה טריגר לאירופה לדחוף בחזרה, אבל אני לא בטוח שזה לא היה מאוחר מידי.

באופן אישי אני מאמין שהאיסלם במתכונתו הנוכחית פשוט לא מתאים כלל לתרבות המערבית, בשביל זה הוא זקוק לעוד לא מעט דורות.

בינתיים נראה התנגשויות של תרבויות שונות, כמו שקורה עכשיו.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
אני רק אניח את זה כאן...

מוסלמים בגרמניה: לבטל את אוקטוברפסט

אין ספק שזה מאוד מעצבן, אבל הייתי שמח גם לראות מספרים - כמה אנשים חתמו על זה, מי עומד מאחורי זה וכו'.

 

לדעתי אי אפשר להבין באופן מלא דתות או לראות את הדת כמו שרואים אותה אנשים שחיים אותה.



משפט לקוני שנכתב לפני 2000 שנה אפשר לפרש ב2000 דרכים.

ברוך הבא לפוסט מודרניזם :)

 

היהודים בניגוד לעמים אחרים תמיד היו מכונסים בתוך עצמם ולא ניסו לשנות את הסביבה כפי שכעת המוסלמים עושים בגרמניה ועושים כבר הרבה זמן באנגליה.

זה לא נכון ל-150 שנים האחרונות לפחות. אתה יכול לרפרף אחורה בשרשור ולראות את מה שכתבתי על יהודים וסוציאליזם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
זה לא נכון ל-150 שנים האחרונות לפחות. אתה יכול לרפרף אחורה בשרשור ולראות את מה שכתבתי על יהודים וסוציאליזם.

 

יבגני, זה לא נכון לשייך את מה שלב ברונשטיין עשה לכלל היהודים.

פורסם

ברור.

אבל מצד אחד הוא לא היה לבד. כפי שכתבתי, רוב הפעילים של מנגנוני הבטחון הפנימי של ברהמ אחרי המהפכה היו יהודים ובאלטיים, ודווקא מר ברונשטיין סירב לעמוד בראשם, כי פחד להדגיש או לתרום עוד יותר לתחושתם של רוסים רבים שהיה מדובר במהפכה "יהודית". ולזה בדיוק אני מכוון - בסוף זה לא באמת משנה מה הרוב עושים או לא עושים, מה שמשנה זה הסטראוטיפ שנוצר..

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
יבגני, זה לא נכון לשייך את מה שלב ברונשטיין עשה לכלל היהודים.

 

קרי: "הכללות זה סבבה - כל עוד זה לא נגדנו"

 

(לא... זה נבלה, וזה טרפה)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

האזרחים בגרמניה לא חושבים כמו הנשיאה, ואם זו תמשיך בגישתה הליברלית בעניין המוסלמים, זו תהיה הקדנציה האחרונה שלה.

 

אם עד הקדנציה הבאה תישאר גרמניה בכלל,

זו בכיה לדורות מה שמרקל הזו עושה.

פורסם
זה לא נכון ל-150 שנים האחרונות לפחות. אתה יכול לרפרף אחורה בשרשור ולראות את מה שכתבתי על יהודים וסוציאליזם.

 

האם היהודים היו סוציאליסטים בשם הדת? או מתוך רצון לצאת מהדת ולהוכיח לסובבים אותם שהם לא יהודים?

יחי ההבדל הקטן...

פורסם

אתם עושים מזבוב פיל.

 

כמות הפליטים שגרמניה קולטת ביחס לשטח ולאוכלוסייה היא הרבה יותר קטנה מכמות הסודאנים שתל אביב קלטה (ואני לא מדבר על מדינת ישראל אלא על הנקודה הכי בעייתית).

 

אצלנו בארץ יש יותר מ 20% מוסלמים לא כולל ערביי השטחים וזה בכלל לא מפריע. אם גרמניה לבדה תקלוט את כל הסורים היא תגיע למאזן דמוגרפי דומה לשלנו אז איפה האסון הגדול?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אמרנו את זה כבר מספר פעמים בשרשור הזה, אבל מי שדעתו מוצקה על "חכו, חכו, תראו מה הסורים האלה יעשו להם בגרמניה, הלך על גרמניה! טוב מאוד, שיסבלו קצת הנאצים" בוחר שלא להתייחס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
אתם עושים מזבוב פיל.

 

כמות הפליטים שגרמניה קולטת ביחס לשטח ולאוכלוסייה היא הרבה יותר קטנה מכמות הסודאנים שתל אביב קלטה (ואני לא מדבר על מדינת ישראל אלא על הנקודה הכי בעייתית).

 

אצלנו בארץ יש יותר מ 20% מוסלמים לא כולל ערביי השטחים וזה בכלל לא מפריע. אם גרמניה לבדה תקלוט את כל הסורים היא תגיע למאזן דמוגרפי דומה לשלנו אז איפה האסון הגדול?

 

''וזה בכלל לא מפריע''

למי זה לא מפריע? אולי לך אם אתה גר ברמת אביב לא מפריע לך

הסבל של דרום ת''א.

אולי לך שאתה גר בעיר לא מעורבת ממש לא מפריע לך מה שמפריע למי שגר

בעיר מעורבת כמוני למשל שזה מפריע ברמות על,גם אם נעזוב גזענות כי אנו ממש

לא כאלה.

וגם לא מפריע לך שבמדינה דמוקרטית ה''מיעוט'' הופך ל''רוב'' בצעדי ענק ובמהירות עתק,

ראש ממשלה ערבי פה זה כמו נשיא שחור באמריקה בערך,

כי אין לך חזון,ולא מפריע לך שהמדינה עשויה או מאבדת לאט לאט את הציביון שלה,

וממש,אם היד שלך נמצאת במים פושרים לא מפריע לך שהמים אצלי קפואים או רותחים.

 

אני בעד למצא פתרון לבעית הפליטים המסכנים הללו,אבל פיתרון זמני שיחזיר אותם למולדתם

מייד בשוך הקרבות,פה מדובר על אנשים שמצהירים שרוצים לחיות שם קבוע!!

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם
אתם עושים מזבוב פיל.

 

כמות הפליטים שגרמניה קולטת ביחס לשטח ולאוכלוסייה היא הרבה יותר קטנה מכמות הסודאנים שתל אביב קלטה (ואני לא מדבר על מדינת ישראל אלא על הנקודה הכי בעייתית).

 

אצלנו בארץ יש יותר מ 20% מוסלמים לא כולל ערביי השטחים וזה בכלל לא מפריע. אם גרמניה לבדה תקלוט את כל הסורים היא תגיע למאזן דמוגרפי דומה לשלנו אז איפה האסון הגדול?

 

מסתבר ש-2 אינתיפאדות זה לא מפריע.

מסתבר שגל הדריסות וזריקות האבנים זה לא מפריע.

 

לא מפריע למי?

20% וזה מרגיש יותר!

פורסם

אצלנו בארץ יש יותר מ 20% מוסלמים לא כולל ערביי השטחים וזה בכלל לא מפריע. אם גרמניה לבדה תקלוט את כל הסורים היא תגיע למאזן דמוגרפי דומה לשלנו אז איפה האסון הגדול?

 

זה דווקא מאוד מפריע, רק שיש אנשים שמעדיפים לעצום עיניים.

זה מפריע במעורבות הגבוהה יותר בפשיעה, ובפשיעה חמורה בפרט (גניבות רכב, אלימות, רצח וכדומה).

זה מפריע בהוצאה של כספי סעד מהמדינה (ביטוח לאומי, הבטחת הכנסה) מצד אחד, וגביית מסים נמוכה מצד שני.

זה מפריע בהטרדות של בחורות, זריקות אבנים, בקבוקי תבערה, תקיפות שוטרים ועוד.

אבל הכי מפריע זה שיש להם חיים מעולים ביחס למה שקורה אצל שכנינו, עם הרבה יותר זכויות מאשר במדינות ערב אחרות, אבל חלק גדול מהם עדיין יוצא נגד המדינה כמעט בכל הזדמנות, מזדהה עם האויבים שלנו, ומתנהג בצורה כפוית טובה.

 

אגב, בצרפת יש פחות מ-10% מוסלמים, וכבר יש שכונות שהמשטרה נמנעת מלהיכנס אליהן. בשוודיה, אשר קלטה כמויות גדולות של מהגרים, יש עלייה חדה במקרי אונס ועוד.

פורסם (נערך)
אתם עושים מזבוב פיל.

 

כמות הפליטים שגרמניה קולטת ביחס לשטח ולאוכלוסייה היא הרבה יותר קטנה מכמות הסודאנים שתל אביב קלטה (ואני לא מדבר על מדינת ישראל אלא על הנקודה הכי בעייתית).

 

אצלנו בארץ יש יותר מ 20% מוסלמים לא כולל ערביי השטחים וזה בכלל לא מפריע. אם גרמניה לבדה תקלוט את כל הסורים היא תגיע למאזן דמוגרפי דומה לשלנו אז איפה האסון הגדול?

 

למי לא מפריע ? למי שחי את הבועה התל אביבית .. בוא תגיד לאמא של לוחם מג"ב \ צה"ל שחטף דקירה בשער שכם שזה לא מפריע . אני רוצה לראות עד כמה זה לא מפריע לך באמת

עריכה אחרונה על ידי V*I*P

×
×
  • תוכן חדש...