Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול לשפוט את כל הישראלים על בסיס סרטון השתוללות של אוהדי ביתר ירושליים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אברג'ל אני כמעט נעלב, אתה בכלל קורא את הדברים שאני רושם, או מבטל אותם מיידית כי אנחנו חושבים שונה?

כי אני כן מתייחס לדברים שלך, ועם זאת נראה שאתה מתעלם לחלוטין מדבריי.

הנה, תראה:

לגופו של עניין: עזוב את דעותי הגזעניות. צפה בסרטונים וגבש לך דעה על סמך המציאות, ולא על סמך מדע / נאורות / התיפיפות. --הערה: אהבתי! על סמך המציאות, לא על סמך מדע, חזק.

 

אני לא אומר שהגזע שלנו נבחר. אני לא אומר שגזע אחר נחות. ההגדרות נבחר ונחות שייכות לתורת הגזע.

 

אני כן אומר שיש גזעים יותר אלימים וברברים.

האם זה נכון? כן.

זה נוגע מאוד, אתה משייך תכונות אופי לגנטיקה וגזע, דבר שלא ממש נתמך ע"י המדע, וגם לא ע"י ההגיון (תחשוב על מסעות הצלב, הם לא היו מוסלמים ועשו זוועות סטייל דאע"ש, מה - הגן הזה "נחלש" עם השנים אצל הנוצרים...?).

איפה שיש תרבות פנאטית, בין אם זה תורת הגזע, פרשנות קיצונית לקוראן, או (כן כן) פרשנות קיצונית לתורת ישראל - שם תהיה אלימות. בין אם זו אלימות פיזית סטייל טרור, או אלימות בסגנון אחר, שלח את אשתך במיני לבית שערים ותראה מה קורה.

את ההסבר לזה אפשר לקבל גם ממחקרים, מההיסטוריה, וגם מסתם הגיון בריא.

 

אבל אתה בוחר ללכת לכיוון הגזעי, סלח לי אבל זה הכיוון הנבער (והפשוט ביותר להכלה, האחר נחות וכו'), וזה משעשע באופן ציני כי זה הכיוון ממנו יוצאת האלימות מלכתחילה. אתה שיקוף של האנשים שאתה שונא, ואתה פשוט לא שם לב לכך. גם בחמאס מלמדים שהיהודים הם עם אלים, ממש בגנים שלו, ושצריך לטפל בבעיה. כמו שאמרתי לך - ההבדל בין הגישה שלך לבין זו של האיסלאם הקיצוני או הנאציזם הוא רק באופן הטיפול, בסיס המחשבה נשאר זהה.

 

אני לא מטומטם, ברור לי שיש יותר מוסלמים שעוסקים בפעולות אלימות כיום מאשר יהודים.

אני רק טוען שזה בגלל שהחברה שלהם יותר דתית, והחינוך של העוסקים במלאכת הקודש הדאע"שית הוא "קצת" פחות מונחה-סובלנות.

כמו שאמר באגירה, תסתכל על בית"ר, או על "האריות של הצל", או על פעילי תג מחיר. גם להם יש אמונות פאנטיות וגם הם בוחרים בדרך האלימות, אבל משום מה אתה לא מייחס את הפעולות האלו לגזע... (כנ"ל KKK או נוצרים קיצוניים אחרים)

 

באופן נקודתי: האם הנוצרים הם גזע אלים? נדמה לי שמסעות הצלב הרגו יותר אנשים חפים מפשע מקורבנות הטרור המוסלמי, לא?

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

דחיל ראבאק עם הפוליטקלי קורקט .... כמה אשכנזים (שלמים) אתה מכיר שהם אלימים ? פולנים, הונגרים ואוסטרים אלו היהודים-ישראלים הכי רגועים שראיתי בחיי. זה לא רק גזע אלא גם חינוך. (רק מעצם המשפט הזה אפשר להבין שיש קשר בין גזע לחינוך)

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אין קשר בין גזע לחינוך, יש קשר בין חינוך לחינוך!

האשכנזים האלו הגיעו ממקום בו החינוך היה X, בעוד שעדןת מסויימות הגיעו ממקום בו החינוך היה Y. זה לא שהגנטיקה שלהם מעודדת את קבלת האחר.

 

הולישיט מה נסגר כאן.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ארקודרמה,

 

אין שום קשר לגזע כי לא "כל המזרחיים אלימים" (עניין גנטי) אלא "מרבית האלימים הם מזרחיים" (עניין של חינוך, ערכים [המילה המחליאה הזו שנקראת "כבוד"] ורקע סוציו-אקונומי).

 

אם אתה לא מבין את זה, זאת בהחלט בעיה גזענית בלי קשר לפוליטיקלי קורקט או לא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מדהים שאפילו עכשיו, מסתבר שהמשפט שלך אינו משפט מובן מאליו... באמת מדהים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
מנגלה ימ"ש סינן בין כאלה שיכולים לעבוד ולתרום ל"מאמץ המלחמתי", לבין כאלה שלא.

 

אני מדבר על סינון של טרוריסטים ומועדים לפורענות לבין אלה שלא.

 

שלום כיתה א. היום נלמד הבנת הנקרא.

 

ואחרי שלמדנו הבנת הנקרא הגיע הזמן ללמוד את ההיסטוריה של בני עמנו ובמיוחד את השואה.

 

מנגלה לא עשה סלקציה לצרכי עבודה אלא בחר אובייקטים לניסויים (בעיקר תאומים ובעלי מומים אבל לא רק).

 

הסלקציה שאתה רוצה לעשות דומה לזה שהנאצים היו עושים סלקציה מי יהודי שראוי להסתובב חופשי ומי לא. הרי ברור וגם אמרת את זה שהערבים כולם טרוריסטים אז ברור איך הסלקציה שלך היתה נראית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
ארקודרמה,

 

אין שום קשר לגזע כי לא "כל המזרחיים אלימים" (עניין גנטי) אלא "מרבית האלימים הם מזרחיים" (עניין של חינוך, ערכים [המילה המחליאה הזו שנקראת "כבוד"] ורקע סוציו-אקונומי).

 

אם אתה לא מבין את זה, זאת בהחלט בעיה גזענית בלי קשר לפוליטיקלי קורקט או לא.

 

איפה הזכרתי את המילה "מזרחים" ? איפה רשמתי על מצב סוציו אקונומי ? דיברתי על אשכנזים גרדא אין פה מאבק אשכנז-מזרח או כל הבולשיט האחר של עיתון הארץ המחליא.

 

"

הילדים שלך לא צריכים את הערבים האלימים לידם בשביל שיתדרדרו לאלימות" (ORYO הגדול)



 

אז תן לי לספר לך משהו על יהדות אשכנז. פה מהעלייה הראשונה (הרבה לפני העפלה), חיו בשכנות עם הערבים. תן לי גם לבשר לך משהו מפתיע, מבין היהודים-ישראלים שחיים שנים ארוכות בארץ - יותר אשכנזים יודעים ערבית מהמזרחים. למה זה ? כי הם חיים כל החיים בשכנות לערבים. לא דירדר אותם ולא בטיח.

 

"תסתכל על בית"ר, או על "האריות של הצל", או על פעילי תג מחיר. גם להם יש אמונות פאנטיות וגם הם בוחרים בדרך האלימות, אבל משום מה אתה לא מייחס את הפעולות האלו לגזע... (כנ"ל KKK או נוצרים קיצוניים אחרים)"

 

כמה אשכנזים כפי שתיארתי נמנים עם הקבוצות הללו ?

 

ואני אערוך שוב - אני מחשיב את האוכלוסייה פה בפורום ובמיוחד באוף טופיק כעלית של העלית. אני בטוח בלי לבדוק ואני בקושי מכיר פה 2 וחצי אנשים שהרוב כאן זה התיאור שלי. לא יודע, סתם תחושה.

עריכה אחרונה על ידי ARKODrama
"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם (נערך)

לא הבנתי את הביקורת שלך על הדברים שלי, אתה כנראה קראת אותם out of context או משהו, כי אתה מצד אחד מבקר אותם ומצד שני די אומר את מה שאני אומר בעצמי.

תקרא את ההודעה שקדמה לדבריי (אליה אני מתייחס), אולי זה יבהיר לך מה היתה 'כוונת המשורר'.

 

אני בשונה ממך ומאחרים לא מנסה להתייפייף.

 

יש מציאות.

 

ותענה בבקשה לגופו של עניין / סרטון.

 

לא אמרתי שכל הפיטים האלה רעים. אמרתי שבוודאות יש אחוזים גבוהים מתוכם שהתנהגו מתנהגים ויתנהגו בכזו צורה.

 

אין איך לסנן אותם.

 

אז בבקשה, לא ליד הילדים שלי.

 

לכו לערב הסעודית [שכנראה יש לה יותר כסף מהונגריה וגרמניה ביחד] ותריבו שם.

הילדים שלך לא צריכים את הערבים האלימים לידם בשביל שיתדרדרו לאלימות, מספיק שיקשיבו לאבא שמסביר להם שיש אנשים נחותים מהם בגלל שזה מושתת בגנים שלהם, עם הזמן הם כבר ימצאו סיבות מדוע צריך לטפל בבעיה.

 

עשבים שוטים יש בציבור היהודי הנוצרי והמוסלמי, במקום להתמקד באיזה גזע/דת/לאום הוא ארי, תתמקד באיך מונעים מדור העתיד לגדול להיות כזה. רמז: להסביר לו שהאחר נחות זו לא הדרך האופטימלית, אבל אל תאמין לי - תבדוק בספרי ההיסטוריה.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

אברג'ל צודק, למרות שהנכון הוא שהערבים הם כאלה בגלל המנטליות שלהם, ולא בגלל איזה שהם גנים. ברור שאם תינוק סיני או כושי בן יום יאומץ ע"י משפחה הולנדית בהולנד, הוא יגדל עם מנטליות של הולנדים. כלומר מבחינת המנטליות אין משמעות לגנים.

 

בכל מקרה, למנטליות הערבית יש יתרונות (למשל נימוס, אין הומלסים) וגם חסרונות, כמו דיכוי האישה ("כבוד המשפחה"), רדיפת לסביות והומואים, רדיפת אמונה דתית אחרת (הסונים רדפו את השיעים) ועוד. בזמן המנדט לערבים היתה נטיה לפוגרומים, כמו הפרעות בחברון ב1929 שהותנעו ע"י שמועות לא נכונות שהיהודים מחללים את אל אקצה. בפוגרומים ובמלחמת העצמאות, הערבים המקומים התעללו בשבוים ובגוויות המתים, ויצאו בתהלוכות נצחון עם ראשים כרותים של יהודים מונפים בחודם של מוטות. זו הסיבה שהיו מקרים שלוחמים שלנו העדיפו להתאבד על פני נפילה בשבי הערבים המקומים.

 

כיום, בגבולות הקו הירוק יש לנו מיעוט ערבי של כ 20% , ואנו חיבים לנהוג בהם כשווים ולשלב אותם . אבל מנסיון של ארצות אחרות, כאשר המיעוט גדל מעל אחוז מסוים, נוצרים מתחים וסכסוכים קשים כך שעדיף לכולם לא להגדיל את אחוז המיעוטים ואפילו להקטין אותו (למשל להעביר את קו הגבול העתידי כך שאום אל פחם תעבור למדינה הפלסטינית).

 

יהודה

עריכה אחרונה על ידי yehuda-k
פורסם (נערך)

.I READ THE NEWS TODAY, OH BOY


The long
and winding
road -


 


Little darling
:wink:

It's been a long cold lonely winter


Little darling


It feels like years since it's been here


 


Here comes the sun
, do do do do


Here comes the sun.


and I say It's all right


It's all right








 

להשמעה אופטימית -

http://shironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=2&prfid=3107&wrkid=81182

 

 

אייל.



 


 






עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לקחת את זה רחוק מידי. אני לא אמרתי שאף אחד יותר טוב מהאחר או נהפכו. אמרתי סה"כ שיש מוצא/גזע(חחח)/פלח אוכלוסייה שהוא יותר מתורבת/מנומס/לא אלים/לא נמנה עם חבורות הפח שהצגת. אתה אמרת שהדבר הזה בלתי אפשרי כי זה תלוי בחינוך.

וואלה, לא מסכים. לא יכול להיות שהיהודים שבאו מ3 המדינות שציינתי במקרה מחונכים. האם החינוך האירופאי היה ידוע כך תמיד ? הרי לפני שעלו לארץ היהודים (לפני השואה) מעמדם באירופה היה כשל צוענים. למה לא איבדו צלם אנוש ?

 

ואני מבקש יש להבדיל בין בית"ר ללה פמילייה. אל תכתימו את שמם הטוב של עשרות אלפי אוהדי בית"ר בארץ עקב ארגון פאנטיקס שמשתלט על כל דבר (בזכות פעולות קיצוניות כאלו ואחרות)

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
הרי לפני שעלו לארץ היהודים (לפני השואה)

לא עלו יהודים לישראל לפני השואה?

 

מעמדם באירופה היה כשל צוענים.

 

חלק גדול מהשמנא והסלטא, המנהיגים, המדענים, רופאים, אנשי עסקים, סופרים, פילוסופים, הוגי הדעות וההשכלה של אירופה היו יהודים.

"מעמד של צוענים" היה אולי לשטייטלים בפולין וברוסיה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חלק גדול מהשמנא והסלטא, המנהיגים, המדענים, רופאים, אנשי עסקים, סופרים, פילוסופים, הוגי הדעות וההשכלה של אירופה היו יהודים.

"מעמד של צוענים" היה אולי לשטייטלים בפולין וברוסיה.

 

גם לפני השואה (אם כי לא 20 לפנייה) מעמדם של יהודי גרמניה צנח צניחה חופשית.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

ברור שברגע שהנאצים עלו לשלטון, התחילה הדרדרות במעמדם של היהודים בגרמניה אבל זכור שזו רק גרמניה ורק החל בעליית הנאצים לשלטון.

במשך מאות שנים, בבלגיה, צרפת, הולנד, איטליה (שהייתה חלוצת הגטאות, אבל לא ממניעים גזע(נ)יים) ושאר מערב ומרכז אירופה, היהודים לא היו "צוענים".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...