Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הבעיה היא לא ב20% מוסלמים אלא באחוז האלימים מתוכם.

זה לא ש20% מאוכלוסיית גרמניה תתחיל פתאום לאנוס, לרצוח ולהשליט טרור בשם חוקי השריעה.

כל קבוצת מהגרים חדשה מביאה איתה קצת מהזבל שלה, ככה זה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אמרנו את זה כבר מספר פעמים בשרשור הזה, אבל מי שדעתו מוצקה על "חכו, חכו, תראו מה הסורים האלה יעשו להם בגרמניה, הלך על גרמניה! טוב מאוד, שיסבלו קצת הנאצים" בוחר שלא להתייחס.

רק שאתה מפספס את הנקודה הבעייתית.

הבעיה מעולם לא הייתה המספר ביחס לגודל האוכלוסיה והשטח הכולל- הבעיה היא שמספרים גדולים נכנסים ביחד ומתרכזים ביחד.

סתם לדוגמה, צרפת. פחות מ 7 אחוז מוסלמים באוכלוסיה. מדינה בגודל של גרמניה.

בפריז היית לאחרונה? בשכונות ליד המונמרט או באיזור מגדל אייפל אחרי השקיעה?

ובבריסל? או ליון?

מספר המהגרים במקומות האלו החל לעלות מאז המלחמות במצרים וסוריה. המהגרים ה "חדשים" אחראים לחלק גדול מהבלאגן, אחוזי הפשיעה עלו והסדר הציבורי באותם מקומות ירד.

יש הרבה יותר תרמיות ששמות למטרה תיירים, ובחלק מהמקרים כמו השכונות שצמודות למונמרט- השכונות עצמן הפכו לגועל נפש, מבנים נטושים/חלונות שבורים, זבל ברחוב, מראה טיפוסי של סלאמס.

למה ללכת רחוק בעצם, תראה מה קרה בדרום ת"א, רהט, ואילת.

 

אז גם אם לא הורסים מדינה, הרס כן מתקיים יפה מאוד.

 

ול night driver עם "זה בכלל לא מפריע"-

רק ביום ראשון הזה, ערב החג, כמעט פגעה אבן בחלון הרכב שלי שנסעתי חזרה הביתה מהמשפחה. למה? כי כמה חבר'ה מהמגזר החליטו שבמסגרת הפגנות ה "30 אלף תלמידים עדין בבית" (עמדו עם שלטים, למרות שהם כלל לא נוצרים אגב) לזרוק אבנים זה מאסט.

וב 2 צמתים באותה הדרך (טבריה-טבעון) יש כמעט דרך קבע הפגנות לא שלוות במיוחד שמופיעות מהר ומתפזרות מהר, אז רק לעתים נדירות המשטרה זוכה לטפל באירועים האלו.

כל יום כיפור באים צעירים מהכפרים לעשות פה רייסים על הכביש ליד אלונים עם מוזיקה רועשת, לפעמים נכנסים לישובים.

יש לי עוד הרבה דוגמאות ל "לא מפריע" הזה...

אבל קיבלתי את זה כחלק מהמצב הקיים של מדינת ישראל, אם אני רוצה לחיות פה זה אחד הדברים שאני צריך להתמודד איתם.

פורסם

אתה יודע מה,גם אם היה מדובר בפליטים ערבים נוצרים נניח,

הייתי עוד מקבל את זה,הדת שלהם נטולת קינאה ורדיקליות כמו האסלם,

קבוצת מיעוטים איסלמית שמכה שורשים זה סכנה,

ביפן למשל,קיבלו מוסלמים בתנאים מאד נבונים כגון אי הקמת מסגדים,

וקבלת הדת השלטת ועוד...

מעניין מאד לקרא את הכתבה הבאה לצורך המחשה

http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=598291

פורסם

איזה דת שלטת ביפן? כמעט כל יפני שדיברתי איתו ביפן היה גם שינטואיסט, גם בודהיסט וגם נוצרי. אני בטוח שהם מסוגלים גם להוסיף לזה דת רביעית בכיף שלהם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אתה יודע מה,גם אם היה מדובר בפליטים ערבים נוצרים נניח,

הייתי עוד מקבל את זה,הדת שלהם נטולת קינאה ורדיקליות כמו האסלם

 

:-o

 

מה.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

בפריז היית לאחרונה? בשכונות ליד המונמרט או באיזור מגדל אייפל אחרי השקיעה?

ובבריסל? או ליון?

להגיד שאין בעיה בשכונות זו כמובן היתממות. אני הייתי בבריסל ובהחלט גם רואים בצורה מאוד יפה איפה עובר הגבול בין שכונות הבלגיים לאלו של המהגרים.

אבל באף מקום הם לא יצרו את המפגעים, הם לכל היותר לא עזרו לשיפור המצב. בכל מקום, גם בארץ, הם הגיעו לשכונות גרועות מלכתחילה.

במונמרט לא הייתי עדיין, לצערי, אבל גם סתם מהדוגמא של דרום תל אביב - היה מדובר בסלאמז פחות או יותר מאז ומעולם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

המונמארט היה איזור שבו גרו אומנים וצעירים. מקום מאוד צבעוני. הכיכר ליד הכנסיה עדיין מאורגנת ומשמשת מקום מפגש לאומנים, על בסיס יומי בשביל הצגת היצירות למכירה ולראווה.

הידרדרות השכונות היא תוצר של 15 השנים האחרונות בלבד.

דרום תל אביב הייתה סלאמז- אבל עם סדר ציבורי ואחוזי פשיעה נמוכים לאין שעור מהיום, זו הדוגמה שניסיתי להעביר.

פורסם
אתה יודע מה,גם אם היה מדובר בפליטים ערבים נוצרים נניח,

הייתי עוד מקבל את זה,הדת שלהם נטולת קינאה ורדיקליות כמו האסלם,

 

רואים שלא היית חי בתקופת האינקוויזיציה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מה קשור בכלל מה היה.

אני מתכוון שאיסלם מכיל אחוזים רדיקלים,

20 אחוז זה המון.

לגבי יפן מה הקשר לדת שלהם,אכן חייתי שם הרבה זמן,

היחס שלהם לאיסלם ולמהגרים נכון ונבון,

אנא קרא את הכתבה שהבאתי בטובך.

פורסם
''וזה בכלל לא מפריע''

למי זה לא מפריע? אולי לך אם אתה גר ברמת אביב לא מפריע לך

הסבל של דרום ת''א.

אולי לך שאתה גר בעיר לא מעורבת ממש לא מפריע לך מה שמפריע למי שגר

בעיר מעורבת כמוני למשל שזה מפריע ברמות על,גם אם נעזוב גזענות כי אנו ממש

לא כאלה.

וגם לא מפריע לך שבמדינה דמוקרטית ה''מיעוט'' הופך ל''רוב'' בצעדי ענק ובמהירות עתק,

ראש ממשלה ערבי פה זה כמו נשיא שחור באמריקה בערך,

כי אין לך חזון,ולא מפריע לך שהמדינה עשויה או מאבדת לאט לאט את הציביון שלה,

וממש,אם היד שלך נמצאת במים פושרים לא מפריע לך שהמים אצלי קפואים או רותחים.

 

אני בעד למצא פתרון לבעית הפליטים המסכנים הללו,אבל פיתרון זמני שיחזיר אותם למולדתם

מייד בשוך הקרבות,פה מדובר על אנשים שמצהירים שרוצים לחיות שם קבוע!!

 

אתה פשוט מדבר וקובע עובדות לגביי בלי להכיר אותי כלל.

 

גרתי ט שנים בחיפה, חמי גר עד מותו בשכונת עבאס, במסגרת עבודתי אני מגיע לכפרים ערביים, בסואים ודרוזים ואני לא מרגיש שם מאויים. ב 100 שערים אני מרגיש יותר מאויים מאשר באום אל ךחם.

 

המדינה תאבד את צביונה בגלל הימין. כשיש לך עוד כ 30% שהימין נאבק לאזרח אז נהפוך מהר מאוד למיעוט בארצנו לפני שהשכלנו ליצור זהות מאחדת ישראלית.

 

ראש ממשלה ערבי לא דומה לנשיא שחור (ומוזג שעכשיו העלת גם את נושא השחורים. גם אותם צריך להשמיד?) כי יש אימה אמריקאית שמכילה ומלכדת את כל האמריקאים אבל אין אומה ישראלמת שמאחדת את כל פלחי האוכלוסייה פה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

נלקח מרוטר:

קרואטיה: הנשיא הורה לצבא להיכנס לכוננות קרב כדי להגן על הגבול מזרם המהגרים

 

 

[TABLE=width: 70%]

[TR]

[TD=width: 50][/TD]

[TD=width: 100%]נשיא קרואטיה הורה לצבא להיכנס לכוננות קרב מירבית כדי להגן על גבולות המדינה מפני זרם המהגרים, כך דווח בתקשורת המקומיתCroatian President Kolinda Grabar-Kitarovic on Thursday ordered for the country’s armed forces to be put on their highest level of combat readiness to protect the state border from the influx of undocumented migrants, local media reported

BELGRADE (Sputnik) — Chief of General Staff of the Croatian Armed Forces Drago Lovric has already taken the necessary steps to carry out the Croatian president’s order, the Hina news agency said

http://sputniknews.com/europe/20150917/1027151598.html#ixzz3m1DRuV00

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

אין ספק שזה מאוד מעצבן, אבל הייתי שמח גם לראות מספרים - כמה אנשים חתמו על זה, מי עומד מאחורי זה וכו'.

 

 

ברוך הבא לפוסט מודרניזם :)

 

 

זה לא נכון ל-150 שנים האחרונות לפחות. אתה יכול לרפרף אחורה בשרשור ולראות את מה שכתבתי על יהודים וסוציאליזם.

להבנתי זה סה"כ מעט אנשים בסביבות ה500 http://freedomoutpost.com/2015/09/muslims-now-petitioning-to-cancel-oktoberfest-in-germany/

אין לי מידע על אמינותו של האתר, בכל מקרה אני מתעלם מזה, אני לא מתעלם ממה שקורה עכשיו באירופה וזו הסיבה שאני נגד הדת, מה שהיא גורמת לאנשים לעשות זה פשוט לא הגיוני, ואצל המוסלמים זה הכי קיצוני, אחת אחרי השניה המדינות מתחילות לעשות פרסה וסבלנותן פוקעת, אבל עד שזה יגיע למדינות הגדולות וגרמניה בראשן ייקח עוד המון זמן ועד אז אירופה תוצף בפליטים

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

לפני כמה שעות יידו אוטובוס במזרח י-ם בבקט"ב, הנהג נמלט ולא היו נוסעים, ואם היו? אבל היי, הם 20% ולמי זה בכלל מפריע?

פריז וליון זה כלום לעומת מארסיי, אבל למי זה מפריע?

מציירים בצרפת סאטירה על מוחמד ואנשים נהרגים, ולאף אחד זה לא מפריע, הם רק 20 אחוז.

נשים מפחדות להסתובב בלילה בדרום ת"א, מה אתם מדברים בכלל איפה אתם חיים? יש פה אינתיפאדה מאז ששרפו את הנער הערבי למי זה לא מפריע?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

צורם לי לקרוא שהמדינה תאבד את צביונה בגלל הימין . עוד יותר צורם לי לחשוב על הצד השמאלי במפה הפוליטית , לוחם שוויון חירות וזכויות האדם , שרוצה לחבק את כלל האוכלוסייה שבחלקה הגדול קוראת להשמדתנו .

אותה אוכלוסייה מדוברת בסוריה לא הייתה מעזה לפתוח את הפה מחשש שיורידו להם את הראש . הם העדיפו לחיות בכל מקום בו השלטון אינו מוסלמי , למה זה ? כדי שיוכלו לחיות בשקט ובשלום . אז שנותנים להם הם משתינים עלינו , דוקרים את ילדינו ואת חברינו ומנסים להשליט טרור ואימה בין אם זה בירושלים , באום אל פאחם , ביפו או בעכו .

אני מצטער אבל תפוח רקוב אחד מעיד על רקבון בכל הארגז . גם אם הוא לא מיידה אבנים \ בקת"בים \ מוציא פיגועי דקירה עממיים \ דריסה \ גרזן \ טרקטור וכו' אין ספק שהרעיונות האלו חולפים במוחו .

מפלגות השמאל הפכו עיוורות , באות לחבק אדם שמחביא סכין מאחורי גבו ורק מחכה לרגע של חוסר עירנות על מנת לנעוץ אותה בגבינו . נמשיך ככה ובקרוב מאוד נהיה פה מיעוט , נפחד לצאת לרחובות ומי יודע בכלל מה ישאר מאיתנו .

פורסם
אני מצטער אבל תפוח רקוב אחד מעיד על רקבון בכל הארגז.

 

+100

צודק לגמרי!!

 

יונה אברושמי

ברוך גולדשטיין

עמי פופר

יגאל עמיר

שורפי הנער מוחמד אבו ח'דיר

שורפי המשפחה בדומא

 

להמשיך?

 

זה כמובן הפך מדיון על בעיית הפליטים שמציפים את אירופה לעוד דיון צפוי של שמאל נגד ימין, אבל משעשע אותי הדיסוננס שהימין חי בו: תפוח רקוב מעיד על הכלל כשזה "אחרים", אבל לא כשזה הם עצמם.

פורסם (נערך)
+100

צודק לגמרי!!

 

יונה אברושמי

ברוך גולדשטיין

עמי פופר

יגאל עמיר

שורפי הנער מוחמד אבו ח'דיר

שורפי המשפחה בדומא

 

להמשיך?

 

אני חושב שעברת על כולם, אולי שכחת את המחתרת של בת עין ואולי עוד כמה אחדים...

רוצה לספור כמה רוצחים יצאו מהארגז תפוחים של הפלסטינאים? כנראה שתצטרך לשבת ולכתוב כל היום ולא תספיק להכניס את כולם...

אבל היי, העיקר שאתה מרגיש טוב עם עצמך שהשוות בין התארגוניות בודדות עצמאיות לבין מכונת הסתה ורצח ממוסדת שמתקיימת מלפני קום המדינה.

 

 

תן לעצמך תפיחה על השכם, מגיע לך.

עריכה אחרונה על ידי shlomi171

×
×
  • תוכן חדש...