Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מחקרים?

על מה אתה מדבר?

בוא נשאל אחרת - על מי כאן נטל ההוכחה....?

כשיוצאים בהצהרה כ"כ חזקה, שקושרת ישירות דת שלמה לאלימות בקשר ישיר, נטל ההוכחה הוא על מי שטוען. כמו שאם מחר אני אסביר לך שככל שאתה חזק יותר ביהדות אתה יותר גנב, אני אהיה זה שאמור להוכיח לך את השטות הזו.

אז אם יש לך הוכחה שאומרת שככל שאתה מוסלמי דתי יותר אתה אלים יותר - תפאדל. כמובן שמחקר של 'ישראל היום' או 'מידה' לא בדיוק מחזיק מים.

 

איסלאם היא לא דת שגוררת אלימות בהכרח, פרשנים מסויימים לוקחים אותה לשם, ויש מספיק מטומטמים שזורמים איתם.

לומר שככל שמוסלמי הוא דתי יותר משמע הוא אלים יותר זה פשוט בולשיט, ועם כל האיכסה שלי מעצמי על כך שאני מסנגר על איזושהי דת (כולן מחליאות בעיני), לומר זאת אבסורד.

 

 

כתבתי כבר מה המקור שלי בתגובה 231. כנראה לא רק אני לא קורא הכל :roll:

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

קראת בספר שנועד לתאר פעילות של ארגון טרור איסלאמי שהאיסלאם היא דת שמקדשת אלימות?

תשמע, זה ממש MIND BLOWING. אם ככה כנראה שאתה צודק וכל המוסלמים הדתיים הם אלימים.

 

היי תראה, הנה עוד ספר

http://rehmat1.com/2014/02/11/worlds-most-mass-murderers-were-jewish/

טוב כנראה שיהודים הם הרוצחים הגדולים בהיסטוריה, הרי אם זה רשום בספר אז אני יכול לכבות את המוח וגם סתם הגיון בריא ולהגיע למסקנות משעשעות

 

הדיון הזה הפך לבדיחה גרועה, שיהיה לכם בכיף חברים, בקלפי תשימו

;)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)
מחקרים?

על מה אתה מדבר?

בוא נשאל אחרת - על מי כאן נטל ההוכחה....?

כשיוצאים בהצהרה כ"כ חזקה, שקושרת ישירות דת שלמה לאלימות בקשר ישיר, נטל ההוכחה הוא על מי שטוען. כמו שאם מחר אני אסביר לך שככל שאתה חזק יותר ביהדות אתה יותר גנב, אני אהיה זה שאמור להוכיח לך את השטות הזו.

אז אם יש לך הוכחה שאומרת שככל שאתה מוסלמי דתי יותר אתה אלים יותר - תפאדל. כמובן שמחקר של 'ישראל היום' או 'מידה' לא בדיוק מחזיק מים.

 

איסלאם היא לא דת שגוררת אלימות בהכרח, פרשנים מסויימים לוקחים אותה לשם, ויש מספיק מטומטמים שזורמים איתם.

לומר שככל שמוסלמי הוא דתי יותר משמע הוא אלים יותר זה פשוט בולשיט, ועם כל האיכסה שלי מעצמי על כך שאני מסנגר על איזושהי דת (כולן מחליאות בעיני), לומר זאת אבסורד.

 

מנהיגי אל-קאעידה, חמאס, הג'יהאד האיסלמי, חיזבאללה, איראן, דאעש ושאר הגרורות חילוניים לגמרי?

הם רצים עם הקוראן והקלצ'ניקוב.

 

http://www.haaretz.co.il/news/world/1.1737692

 

בקלפי תשימו

;)

משעשע ומצחיק :lol:

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם
קראת בספר שנועד לתאר פעילות של ארגון טרור איסלאמי שהאיסלאם היא דת שמקדשת אלימות?

תשמע, זה ממש MIND BLOWING. אם ככה כנראה שאתה צודק וכל המוסלמים הדתיים הם אלימים.

 

היי תראה, הנה עוד ספר

http://rehmat1.com/2014/02/11/worlds-most-mass-murderers-were-jewish/

טוב כנראה שיהודים הם הרוצחים הגדולים בהיסטוריה, הרי אם זה רשום בספר אז אני יכול לכבות את המוח וגם סתם הגיון בריא ולהגיע למסקנות משעשעות

 

הדיון הזה הפך לבדיחה גרועה, שיהיה לכם בכיף חברים, בקלפי תשימו

;)

 

קראת את הספר כבר? כ"כ מהר?

 

בלי קש לכל מהלך הספר, יש שם ציטוטים מהקוראן מחכמי הדת שלהם על כך שהדרגה הגבוהה ביותר היא שהיד. אולי אחפש יותר מאוחר ואעלה ציטוט מדוייק.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אפשר להוציא מהתנ"ך ומספרי קודש יהודיים ציטוטים דומים, שללא הבנת הרקע והנסיבות לכתיבתם ישמעו לא פחות רצחניים.

כאחד שגדל במסגרת דתית ועשה בתיכון בגרות בכל מיני מקצועות קודש, ממש מעצבן אותי שאנשים לוקחים ציטוט מהתנ"ך, מפרשים אותו איך שבא להם ואומרים "הנה מי שמאמין בזה מסוכן וטיפש". אני לא רוצה להיות השמוק שעושה את זה לדת אחרת שהוא לא מכיר. ואתה?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נו, כנראה שהגזענים והחשוכים צדקו. זה היה עניין של זמן עד שה"פליטים" יפתחו באלימות, א-לה מסגד אל אקצה:

http://hungarytoday.hu/news/hungarian-police-use-tear-gas-water-cannon-border-gate-siege-migrants-video-38188

 

תנו לי לנחש: זה מיעוט, זה לא כולם. הרוב רוצים רק לחיות ולעבוד בשקט. תנוחו.

פורסם

אני רק אניח את זה כאן...

 

 

מוסלמים בגרמניה: לבטל את אוקטוברפסט

 

 

עצומה חדשה בגרמניה קוראת למועצת העיר מינכן לבטל את פסטיבל אוקטוברפסט, שכולל שתיית אלכוהול רבה, כדי להתחשב ברגשות המוסלמים במקום.

"אוקטוברפסט הוא אירוע לא סובלני ואנטי-איסלאמי. ניסינו להתעלם מהאירוע, אך נעשים יותר מדי אירועים הנוגדים את האיסלאם בפסטיבל, כגון צריכת אלכוהול, עירום בציבור וכו'", נכתב בעצומה, "אנו מבינים כי מדובר במסורת של שנים, אך אנחנו, מוסלמים, לא יכולים לסבול את האירוע האנטי-איסלאמי בגלל שהוא פוגע בנו ובכל המוסלמים ברחבי העולם. אנו דורשים את ביטולו המיידי של האירוע".

 

http://www.israelhayom.co.il/article/314293

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

וכאן בארץ אין עצומות לבטל דברים בגלל "התחשבות ברגשות דתיים"?

(מצעדי גאווה, אוטובוסים בשבת, אני דתייה ולקסטרו אין מה להציע לי)

הם יכולים להתבכיין כמה שהם רוצים, הגרמנים לא ישימו עליהם.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
קראת את הספר כבר? כ"כ מהר?

 

בלי קש לכל מהלך הספר, יש שם ציטוטים מהקוראן מחכמי הדת שלהם על כך שהדרגה הגבוהה ביותר היא שהיד. אולי אחפש יותר מאוחר ואעלה ציטוט מדוייק.

 

אני ממליץ לך לקרוא את הספר הזה:

http://www.kotar.co.il/KotarApp/Viewer.aspx?nBookID=96461203#1.0.6.default

אחרי הדברים שכתבת הוא כנראה יגרום לך להמיר לדת אחרת או לאתאיזם.

האמת שבקישור שצירפתי יש איזה כמה עשרות עמודים בחינם. תנסה מהם, מבטיח שתאהב.

 

בקשר לאיסלאם הקיצוני. זה לא שהם דתיים, כמו שהם משתמשים בדת כפי שהשתמשו בה מאז שהומצאה: אמצעי לשליטה באוכלוסיה ודרך להטלת פחד. זה מזכיר לי את ההופעה של ג'ורג' קרלין שבה הוא תוהה למה יש בדיוק 10 דברות? למה לא 11 או 9?

כי 10 זה מספר עגול, תקיף וחזק. 10 זה מספר רשמי. לפני 5000 שנים ישבו כמה עסקנים פוליטים וחשבו איך יתליחו מעטים לשלוט בכל כך הרבה אנשים. בוא נקבע להם מערכת חוקים שקיבלנו מיישות שאף אחד לא רואה במקום שבו אף אחד לא דרך. לא פחות מגאוני כשחושבים על זה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

חס ושלום, מדובר בהמלצה לספר על המיתולוגיה היהודית. רק שלפי השקפתו של אברג'יל הוא לא יהנה מהיהדות כי יש שם המון דמיון לדברים שמהם הוא סולד בקוראן.

האמת שהתחלתי לקרוא את מיין קמפף, אבל הוא משעמם, מטומטם, וחסר על ערך היסטורי מעניין בעיניי. סתם גיבוב של שטויות.

הביוגרפיה של הילטר לעומת זאת, לא פחות ממרתקת :lol:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

כי כתב את זה סתם חרטטן גזען ופחדן שהתאבד בבונקר אחרי שהפסיד במלחמה, לא איש רוח וסופר אמיתי. אבל אם היית חי בשנות ה30, מי אמר שהיית חושב כך?

 

לדעתי אי אפשר להבין באופן מלא דתות או לראות את הדת כמו שרואים אותה אנשים שחיים אותה.

משפט לקוני שנכתב לפני 2000 שנה אפשר לפרש ב2000 דרכים.

כל הספרים האלה נכתבו ע"י אנשים עם אג'נדות מסויימות שהם מנסים להעביר לקורא. חיוביות או שליליות, זה לא העניין.

יוצא שהקורא נחשף רק לדעותיו של הכותב וברוב המקרים אין לו למה להשוות, לכן קל לו לקבל את זה כמובן מאליו.

בגלל זה המשתמש אברג'יל מסיק חד משמעית שאיסלאם זו דת של רוצחים וטרוריסטים. הוא למד מהספר שיש פסוקים בקוראן שקוראים לרצח.

בגלל זה המשתמש קליפת המח מסיק שהיהדות זו דת גזענית וחשוכה, כי הוא למד אותה רק מתוך אתרים אתאיסטיים שלועגים לה.

בתכלס, אנחנו לא יודעים כלום ורובינו גם לא רוצים לדעת. יותר קל לשנן דעות של מישהו אחר (במיוחד מישהו שנחשב אינטלקטואל שמפרסם ספרים) מאשר לחקור בעצמך את העניין. ללמוד את החומר הכתוב, לראות איך מיישמים אותו בפועל ולגבש דעה חדשה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני רק אניח את זה כאן...

 

 

מוסלמים בגרמניה: לבטל את אוקטוברפסט

 

 

עצומה חדשה בגרמניה קוראת למועצת העיר מינכן לבטל את פסטיבל אוקטוברפסט, שכולל שתיית אלכוהול רבה, כדי להתחשב ברגשות המוסלמים במקום.

"אוקטוברפסט הוא אירוע לא סובלני ואנטי-איסלאמי. ניסינו להתעלם מהאירוע, אך נעשים יותר מדי אירועים הנוגדים את האיסלאם בפסטיבל, כגון צריכת אלכוהול, עירום בציבור וכו'", נכתב בעצומה, "אנו מבינים כי מדובר במסורת של שנים, אך אנחנו, מוסלמים, לא יכולים לסבול את האירוע האנטי-איסלאמי בגלל שהוא פוגע בנו ובכל המוסלמים ברחבי העולם. אנו דורשים את ביטולו המיידי של האירוע".

 

http://www.israelhayom.co.il/article/314293

 

מי שלא היה באוקטוברפסט במינכן, לא ראה בירה ושמחה מימיו.

כמויות של בירה נשפכות כמו מים, המון ריקודים וצחוקים.

מי שרווק (וגם הנשוי) יכול לקבל סחרחורת מהגרמניות שנראות סוף הדרך.

 

מדובר במסורת שנמשכת למעלה מ-200 שנים, עם מיליוני מבקרים כל שנה - אין שום סיכוי שיבטלו את הפסטיבל בגלל "רגשות" של מוסלמי כזה או אחר.


×
×
  • תוכן חדש...