Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל, מסכים לחלוטין עם דעתך. צריך לטפל קודם כל בגורם לפליטות אבל במקביל לקלוט ולטפל בפליטים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יבגני. הממזר - איזן את הדיון. (ראה את התגובות בדיון לפני ואחרי )

 

 

לרבים בדיון וגם בחוץ לא ברור, מדוע הונגריה סוגרת תחנות רכבת, רוצה לרשום את הפליטים והם בורחים .

כאשר בעצם הם רוצים רק לעבור בהונגריה לכיוון גרמניה.

 

הרבה אנשים חושבים כי הונגריה רעה.

כעת מתברר כי הונגריה מחוייבת לכך, לפי ההסכמים והמדיניות של האיחוד האירופאי.

 

בנוסף - הרבה חושבים כי גרמניה פתוחה לכל הפליטים, ואין מגבלות.

בפועל הממזר רשם את המגבלות הקנסות והעונשים על כניסה לגרמניה שלא לפי ההסכמים.

 

כך שכן הייתה כאן טריפת קלפים וחלוקה - ומשחק חדש. (לפי אמנת לאס-וגאס - :wink: גבעת חלפון )

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

נו באמת.

מה קשור מה חושבים אנשים מחוץ לשרשור? הוא לא יוצא מאיזון בגללם. ומי אלו האנשים הרבים שחושבים או חשבו שאין מגבלות בגרמניה, מתוך מי שהגיב כאן? אני? כי אני קישרתי להסברים על מדינות מקלט פעמיים בשרשור הזה, ופעם אחת בשרשור הפוליטי, אם כי שם התייחסתי לקנדה.

 

השרשור התחיל מהנחה לא נכונה של עוזי, שכבר הסכים לגבי זה. אף אחד לא טען שאין מגבלות. מה שנטען הוא, שהמגבלות לא נתנות לשיקול דעתם של מגיבים בקארספורום. הונגריה רעה או לא? לא יודע, אולי כן. השורה התחתונה היא שלכל מדינה במערב אירופה יש חוקים שונים בנושא, ואף סורי לא מפסיק להיות פליט רק כי בדרך הוא עובר בעוד X מדינות, שחלקן לא מוכנות להעניק לו מקלט וחלקן האחר לא נחשבות לבטוחות בעייני המחוקקים במערב אירופה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אברג'יל, ברגע שאמרת "זה בגנים שלהם" או "זה בדם שלהם" או כל דבר כזה, הטענות שלך כבר לא מחזיקות מים.

אל תנסה להראות שהפליטים האלה הם במהות שלהם רעים.

זה סתם מוציא אותך יותר גרוע.

פורסם

יוסי, מחזיקות. מחזיקות.

 

אני בשונה ממך ומאחרים לא מנסה להתייפייף.

 

יש מציאות.

 

ותענה בבקשה לגופו של עניין / סרטון.

 

לא אמרתי שכל הפיטים האלה רעים. אמרתי שבוודאות יש אחוזים גבוהים מתוכם שהתנהגו מתנהגים ויתנהגו בכזו צורה.

 

אין איך לסנן אותם.

 

אז בבקשה, לא ליד הילדים שלי.

 

לכו לערב הסעודית [שכנראה יש לה יותר כסף מהונגריה וגרמניה ביחד] ותריבו שם.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

נו, חזרנו לתורת הגזע העדכנית?

עזוב, בוא נשאל משהו אחר - יצאת לאחרונה לרחוב הישראלי? פגשת בערס הארצישראלי המצוי?

אתה באמת חושב שאנחנו כ"כ הרבה יותר טובים מהערבים עם בעיות האלימות הגנטיות שלהם? באיזה סרט אתה חי...?

 

תרבות היא מה שמכתיבה התנהגות בזויה, לא גנים ולא בטיח.

והתרבות שלנו (כחברה) נמצאת בהתדרדרות תמידית כבר לא מעט זמן, מזרח תיכון חדש? הצחקת אותי.

 

הילדים שלך לא צריכים את הערבים האלימים לידם בשביל שיתדרדרו לאלימות, מספיק שיקשיבו לאבא שמסביר להם שיש אנשים נחותים מהם בגלל שזה מושתת בגנים שלהם, עם הזמן הם כבר ימצאו סיבות מדוע צריך לטפל בבעיה.

 

עשבים שוטים יש בציבור היהודי הנוצרי והמוסלמי, במקום להתמקד באיזה גזע/דת/לאום הוא ארי, תתמקד באיך מונעים מדור העתיד לגדול להיות כזה. רמז: להסביר לו שהאחר נחות זו לא הדרך האופטימלית, אבל אל תאמין לי - תבדוק בספרי ההיסטוריה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לא בשביל שלא ילמדו ממעשיהם.

 

בשביל שלא יפגעו.

 

ברור שיש גם ערס ארצישראלי מצוי. אבל יחי ההבדל.

 

ואם תכתבו עוד 5 פעמים תורת הגזע אולי זה ישכנע אותי.

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100004046988609

 

לא קשור לשרשור ואני יודע שגם אצלנו יש חולרות. אבל אני נתקל אצלם במעשים האלה כל יום.

 

מישהו שם מגנה?

מישהו מחנך?

יש להם אגודת צער בעלי חיים?

 

נ.ב. כתבת "עשבים שוטים יש בכל מקום גם אצל יהודים ונוצרים".

 

על זה בדיוק אני מדבר. אצלנו לא רק שזה עשבים שוטים. אנחנו גם מגדירים אותם כך ופועלים לתקן את המצב.

 

אצלם?

מגדלים ערוגות ערוגות שלעשבים שוטים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

 

 

 

לא אמרתי שכל הפיטים האלה רעים. אמרתי שבוודאות יש אחוזים גבוהים מתוכם שהתנהגו מתנהגים ויתנהגו בכזו צורה.

 

אין איך לסנן אותם.

 

אה, טוב שאתה שואל, זה נורא קל, אתה מעמיד את כולם בטור, מעמיד מולם רופא ואחד אחד הוא עושה סלקציה, מי לימין ומי לשמאל...

לכו לערב הסעודית [שכנראה יש לה יותר כסף מהונגריה וגרמניה ביחד] ותריבו שם.

מה זה הפאקינג ביזנס שלך אם הם הולכים לסעודיה או גרמניה?

 

בנימה קצת יותר עניינית, זה חמור מאוד שמדינות המפרץ לא מציעות עזרה, אבל רק תמים או אינטרסנט חושב שפליט יברח מהידיים של דיקטטור רצחני אחד לידיים של דיקטטור רצחני אחר.

בערך כמו להגיד לפליטים מקונגו, תברחו לאוגנדה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא חושב שאפשר לשכנע אותך, זה גם לא באמת המטרה/עניין.

אני רק מציג את האבסורד בדברים שלך, איך מצד אחד אתה יכול לצאת נגד אנשים שאומרים שיהודים הם גנבים ומתככי מזימות כי זה בגנטיקה שלהם, ומצד שני אתה בעצמך אומר דברים בסגנון דומה על אנשים אחרים.

ז"א שהסלידה שלך מהבבל"ת של הנאצים הוא לא בגלל שהוא גזעני תעמולתי לא-מבוסס וכו', אלא בגלל שהוא נגד העם שלך. לזה קוראים צביעות, מה שנקרא by definition.

 

מהלינק שלך והלאה אין לי מושג על מה אתה מדבר, יכול להיות ששמת לינק לא נכון?

 

באגירה: זה חמור מאוד, נקודה. בעיקר חמור חוסר הסיקור התקשורתי, וההתעלמות מהצביעות של השלטון הערבי - כנראה ככה זה כשאתה מחזיק שאלטר של נפט.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מנגלה ימ"ש סינן בין כאלה שיכולים לעבוד ולתרום ל"מאמץ המלחמתי", לבין כאלה שלא.

 

אני מדבר על סינון של טרוריסטים ומועדים לפורענות לבין אלה שלא.

 

שלום כיתה א. היום נלמד הבנת הנקרא.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
אני לא חושב שאפשר לשכנע אותך, זה גם לא באמת המטרה/עניין.

אני רק מציג את האבסורד בדברים שלך, איך מצד אחד אתה יכול לצאת נגד אנשים שאומרים שיהודים הם גנבים ומתככי מזימות כי זה בגנטיקה שלהם, ומצד שני אתה בעצמך אומר דברים בסגנון דומה על אנשים אחרים.

ז"א שהסלידה שלך מהבבל"ת של הנאצים הוא לא בגלל שהוא גזעני תעמולתי לא-מבוסס וכו', אלא בגלל שהוא נגד העם שלך. לזה קוראים צביעות, מה שנקרא by definition.

 

מהלינק שלך והלאה אין לי מושג על מה אתה מדבר, יכול להיות ששמת לינק לא נכון?

 

באגירה: זה חמור מאוד, נקודה. בעיקר חמור חוסר הסיקור התקשורתי, וההתעלמות מהצביעות של השלטון הערבי - כנראה ככה זה כשאתה מחזיק שאלטר של נפט.

 

 

שום אבסורד ושום צביעות.

 

עזוב אם אני יהודי או לא.

דבר רק על העובדות ללא פרשנות.

 

זה שהגרמנים טעו בתורת הגזע ביחס ליהודים, אומר שלנצח נצחים אין שום הבדל בין הגזעים?

 

מה ההקבלה בכלל בין אז להיום?

 

לא אמרתי שכל הערבים טרוריסטים. כן אמרתי שבהסתברות יותר גבוהה וודאית מכל גזע אחר, בכל מקום בו יהיה ריכוז גבוה של ערבים יהיו מהומות טרור ואלימות.

 

אם זה נכון - זה נכון.

אם לא - לא.

 

מה נוגע שהגרמנים חשבו x על היהודים?

 

ולגבי הלינק, הורדתי את הסרטון למחשב, אבל אני לא מצליח לטעון אותו משום מה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

הקליפ מזעזע והאירופים תמימים ומשמידים את עצמם,

אם הייתי רואה פליטים אומללים שמחפשים מקום זמני או

מפלט מהקרבות הייתי אומר ניחא,אבל פה רואים בבירור שהם

באים כדי להתנחל לנצח ולשנות תרבות וחוקים,איך המרקל הזו לא

מבינה את זה השד יודע,

ממש מפחיד.

פורסם (נערך)

זה נוגע מאוד, אתה משייך תכונות אופי לגנטיקה וגזע, דבר שלא ממש נתמך ע"י המדע, וגם לא ע"י ההגיון (תחשוב על מסעות הצלב, הם לא היו מוסלמים ועשו זוועות סטייל דאע"ש, מה - הגן הזה "נחלש" עם השנים אצל הנוצרים...?).

איפה שיש תרבות פנאטית, בין אם זה תורת הגזע, פרשנות קיצונית לקוראן, או (כן כן) פרשנות קיצונית לתורת ישראל - שם תהיה אלימות. בין אם זו אלימות פיזית סטייל טרור, או אלימות בסגנון אחר, שלח את אשתך במיני לבית שערים ותראה מה קורה.

את ההסבר לזה אפשר לקבל גם ממחקרים, מההיסטוריה, וגם מסתם הגיון בריא.

 

אבל אתה בוחר ללכת לכיוון הגזעי, סלח לי אבל זה הכיוון הנבער (והפשוט ביותר להכלה, האחר נחות וכו'), וזה משעשע באופן ציני כי זה הכיוון ממנו יוצאת האלימות מלכתחילה. אתה שיקוף של האנשים שאתה שונא, ואתה פשוט לא שם לב לכך. גם בחמאס מלמדים שהיהודים הם עם אלים, ממש בגנים שלו, ושצריך לטפל בבעיה. כמו שאמרתי לך - ההבדל בין הגישה שלך לבין זו של האיסלאם הקיצוני או הנאציזם הוא רק באופן הטיפול, בסיס המחשבה נשאר זהה.

 

ותבין משהו - אני לא טוען לרגע שאתה אדם רע. דווקא משיחות אחרות שלנו אני נוטה להאמין שההיפך הוא הנכון. מצד שני אני גם לא חושב שגרמני שנולד ב1920 היה אדם רע, הוא פשוט חונך כל חייו לקיצוניות ובסוף הרציונל למעשים המזעזעים שלו נראה לו הגיוני.

ולכן אני חושב שזה קריטי לחנך את עצמנו וגם את הדור הצעיר לקבלת האחר ולסובלנות.

ולומר שגזע מסויים הוא אלים מבחינה גנטית - זה ההיפך הגמור מכך. ממש כמו לומר שגזע מסויים הוא ה"נבחר" ושאר סופרלטיבים מגוחכים (שיקוף של 'הגזע השני הוא נחות').

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

קשה לי לקרוא ולכתוב ארוך ברגע זה, אבל אותך דוקא חינכו שגזענות ובערות באה יחד.

וזה לא נכון.

 

הגרמנים היו [ונשארו אבל זה כבר נוקא לדיון אחר] גזענים ובלתי נבערים בו זמנית.

 

אחת האומות הכי נאורות בעולם.

 

כך שהמנטרה השחוקה שקושרת בין ערות לגזענות היא כלום.

 

ואי לא שונא ערבים.

 

אגלה לך סוד, אבל חייה של בתי היחידה נצלו בזכות תושייתו תבונתו ומסירותו של רופא ערבי.

 

כתבתי כמה פעמים. רבים מחברי וידידי הם ערבים. גדלתי בילדותי באחץ הערים המעורבות בישראל.

 

אתם נוטים לשפוט כל דבר בשחור ולבן, תתחילו להאזין קצת לדקויות שבניסוח ובין השיטין.

 

לגופו של עניין: עזוב את דעותי הגזעניות. צפה בסרטונים וגבש לך דעה על סמך המציאות, ולא על סמך מדע / נאורות / התיפיפות.

 

אני לא אומר שהגזע שלנו נבחר. אני לא אומר שגזע אחר נחות. ההגדרות נבחר ונחות שייכות לתורת הגזע.

 

אני כן אומר שיש גזעים יותר אלימים וברברים.

 

האם זה נכון? כן.

 

עכשיו, אתם רוצים להגדיר אלימים כנחותים? בחירה שלכם.

 

בקיצור. תמשיכו עם התמימות וחכו ליום שזה יתפוצץ לאירופה בפרצוף.

 

 

אתה מאשים אותי בהלך מחשבתי כמו של החמאס?

 

הקם להורגך השכם להורגו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...