Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הולך לקרות עם זה יותר מדי.

זה לא שמי שמגיע לשם מקבל זכות בחירה וייצוג פרלמנטרי.

זה כולה אנשים שנמלטים או רוצים לעבוד.

השפעה אמיתית אין להם.

 

האזרחים האירופאים הם עדיין אירופאים וצורת החיים שלהם זה לא משהו שיוותרו עליו כל כך מהר.

לא צריך להיכנס להיסטריה בגלל זה.

כן, הימין רוצה שכולם יהיו היסטרים ולגרש את כל מי שלא שייך אבל בפועל הבעיה היא לא כל כך גרועה.

 

האירופאים כבר התחילו לשים לב למה שקורה ומתחילים להעיף משם אנשים.

בכל אופן האיום הוא לא מהמהגרים אלא מטרוריסטים פוטנציאליים שמסתתרים ביניהם.

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא כל מוסלמי הוא דתי ואישית מעדיף מוסלמי חילוני על נוצרי או יהודי דתי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לא כל מוסלמי הוא דתי ואישית מעדיף מוסלמי חילוני על נוצרי או יהודי דתי.

אני נוטה להסכים עם ההנחה הזו,אבל לא במקרה הזה,

אלו מהגרים איסלמיים,לא בולגרים או שווצרים.

 

טוב,שיסכימו להיות חילונים ולא לאפשר פולחן דתי בגרמניה או בבריטניה.

יצחקו ממך,

הם לא רוצים אצבע ולא יד הם רוצים את כל הגוף אחרת אתה תקבל אלימות.

וגם אפילו ללא אלימות באפן דמוקרטי לחלוטין תהיינה ממשלות מוסלמיות בכל אירופה.

פורסם

העיקר שלא יבואו לפה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני נוטה להסכים עם ההנחה הזו,אבל לא במקרה הזה,

אלו מהגרים איסלמיים,לא בולגרים או שווצרים.

 

טוב,שיסכימו להיות חילונים ולא לאפשר פולחן דתי בגרמניה או בבריטניה.

יצחקו ממך,

הם לא רוצים אצבע ולא יד הם רוצים את כל הגוף אחרת אתה תקבל אלימות.

וגם אפילו ללא אלימות באפן דמוקרטי לחלוטין תהיינה ממשלות מוסלמיות בכל אירופה.

 

הם ערבים ולא מוסלמים דתיים. גם עירק וגם סוריה הן מדינות חילוניות.

 

לגבי התרבות זה ייקח זמן בדיוק כמו שהתרבות הרוסית נעלמת אצלנו רק בדור השני או השלישי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
האמת התפלאתי שאין טופיק פתוח בנושא.

ע"פ חוקי הפליט נחשב לפליט מי שמגיע למדינה הראשונה שבה הוא לא נרדף. לצורך העניין כל הסורים שהגיעו לטורקיה נחשבים לפליטים. זה שהם רוצים להגיע לגרמניה זאת כבר הגירה. אני לא מבין למה מתפלאים שהמדינות האלו לא רוצות אותם?

זה לא ממש נכון. מדינות שונות במערב מנהלות רשימות של מדינות שנחשבות לבטוחות מבחינתן. מי שמגיע מהן ומבקש לקבל מעמד של פליט, בדרך כלל ידחה אוטומטית, אבל זה גם לא תמיד נכון במקרה של אנשים שזו היא אינה ארץ המוצא שלהם, אלא הגיעו לשם ממדינה שלישית כלשהי, בה נרדפו.

הרשימה הזו מתעדכנת בחלק מהמקום ברמה שנתית (בבלגיה), והיא מצומצמת למדי בכל מהמקומות (פרספקטיבה כללית יותר ניתן לקבל כאן).

 

יש כמובן גם המון מהגרי עבודה שמגיעים לאירופה, או לכל מקום אחר, כפי שספריאל כתב. אבל זה לא סותר.

 

מניח שזה הגיוני לצפות שתהייה מגבלה כלשהי על כמות האנשים שאירופה מסוגלת ומסכימה להכניס, בדיוק כמו שזה עובד או עבד באמריקה עם שיטת הגרין קארד. כמובן שהגיוני שחוק דומה יחוקק גם כאן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לא אם אתה נמצא כל היום בגטו של מהגרים, וכמעט ולא נחשף לעולם בחוץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בתור "רוסי", ממש אין קשר בין נושא השרשור לתרבות הרוסית (ואני מתאפק לא לקרוא להשוואה הזאת קשקוש).

רוסים יכולים לשמר את התרבות שלהם בלי קשר לדורות (ע"ע "אודסה הקטנה" בניו יורק, שמזכירה יותר את מוסקבה מאשר את ארה"ב), ויכולים להשתלב בחברה כבר מהדור הראשון, אבל באף אחד מהמקרים הם לא ינסו לכפות על אחרים את דעותיהם והשקפת עולמם באלימות, ולא יאשימו אחרים בכישלון שלהם להצליח או להשתלב בחברה, וזה בניגוד גמור למה שקורה בשכונות מהגרים רבות באירופה (אלימות, שנאה כלפי הממסד ורשויות אכיפת החוק ועוד), שכונות שהמשטרה המקומית פוחדת להיכנס אליהן (שלא לדבר על יהודים).

 

אגב, בנוגע לנושא השרשור - לא נראה לי שאירופה "תיפול" כל כך מהר, הרי מדובר ביבשת של כמה מאות מיליונים, כשהמוסלמים מהווים פחות מ-10% לפי הידוע לי (כמובן שזה משתנה ממדינה למדינה, ויש מדינות בהן יש ריכוז מכובד של מוסלמים), אבל אין ספק שזה יגביר את החיכוך. בינתיים מדינות המזרח והונגריה ניצבות בצד הנצי, שכן חלק נכבד מהעומס נופל על כתפיהן. השאלה היא מה קרה אם העומס הזה יגדל ויעבור גם למדינות נוספות. זה שהן "יתעוררו" זה ממש לא בטוח (ע"ע צרפת, שוודיה וכדומה).

פורסם
נראה שהרצוג מקדים במקצת את גלאון.

טוב, אלו מילים ריקות, נוסח "אני אגיד משהו יפה והומני כי אני יודע שגם ככה אין שמץ של סיכוי שזה יקרה בפועל, ואני גם לא אפעל כדי לגרום לזה לקרות" אבל הוא חושב שזה גורף לו קצת פופולריות. חבל שהרצוג לא מחובר מספיק לפייסבוק, הוא היה יכול להיות פוליטיקאי טוב בהרבה.

 

בנוגע לאירופה- הייתי בפריז בחורף 2012. היה שיגעון.

אחותי הייתה שם בחורף 2014. היה מפחיד ומבעית כי ראו יותר אפריקאים/מהגרים ערבים מאנשים מקומיים, והם מסובבים אליך מבט מרושע למשמע כל מילה בעברית. הבעיה של ההגירה מסוריה והמדינות הסובבות לא חדשה בכלל, זה פשוט שאת השריפה הנוכחית כבר אי אפשר להסתיר- התושבים המקומיים התחילו לפחד ולפתוח את הפה (בצדק מוחלט)

 

פרנקוס- הבעיה יכולה בקלות להפוך לאיום דמוגרפי רציני. גם אצל המוסלמים הלא דתיים כ"כ, ברגע שהם מגיעים למדינה מפותחת, מספר הילדים הממוצע למשפחה הוא 5+, זה דבר אחד.

הדבר השני- גל ההגירה הצפוף הזה שבלתי אפשרי לעשות בו בידוק/רישום כמעט לאף אחד הוא מעבר חופשי לאנשי ארגוני הטרור למיניהם, אתה יכול להיות בטוח שיש אלפים של פעילי דאע"ש וכו' מעורבבים בין המהגרים.

 

שהתחיל הסיפור הזה אני מודה, הייתה בי קצת שמחה לאיד כלפי אירופה, שהתחלנו להקים את הגדר הם התרעמו עלינו, ועכשיו נציגים מכל האיחוד פוקדים את ישראל כדי לדון בהקמת גדר דומה במספר מקומות. אירוניה? במיטבה. אבל הרבה יותר מזה, עצוב לי שאם לא יעשה משהו דרסטי מהר, תוך פחות מ 20 שנה אירופה תהפוך לישות עוינת הרבה יותר מידידותית לישראל.

פורסם

יש בי הרבה, ואפילו הרבה מאד שמחה לאיד על מה שקורה באירופה.

הנבלות הצבועות האלו שרצחו בשיטתיות ובאכזריות שלא תיאמן 6 מיליון יהודים, שחלקם הגדול הביא תועלת גדולה, מקבלים עכשיו בדיוק מה שמגיע להם.

הפליטים הללו ינצלו היטב את מערכת הרווחה האירופאית המסורתית, ויפרו את האיזון הדמוגרפי תוך שנת דור אחת, במקרה הטוב.

סביר להניח שהם ישוכנו בשכונות העוני ובפרברי הערים הגדולות, יעסקו בעבודות שחורות וישארו בורים ופרימיטיביים, כי לא יהיה להם שום סיכוי, ולא בגללם, אלא בגלל האירופאים שהיו ונותרו שונאי זרים מטבעם.

מעניין יהיה לראות את ההשלכות הפוליטיות של גל ההגירה הנוכחי, סביר להניח שהימין יתחזק מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בגלל האירופאים שהיו ונותרו שונאי זרים מטבעם.

מזל שכאן, בישראל, אנחנו מלמדים את כל העולם שזה יכול להיות שונה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
את גרמניה אני מבין; הילודה בגרמניה אפסית, משהו כמו 1.1 ילדים בממוצע, ועל מנת לקיים את הדור הבא חייבים ילודה של 2.1 ילדים, מה שאין כרגע.

קו החשיבה של מרקל אומר שהפליטים האלו יחשבו כמו גרמנים ולא כמו ערבים, כמו שקרה עם מהגרי העבודה הטורקים.

 

לא רק זו הסיבה.

גרמניה מנסה בכל מחיר לנקות את עצמה מזוועות השואה, גם במחיר של הרס עצמי.

פורסם
יש בי הרבה, ואפילו הרבה מאד שמחה לאיד על מה שקורה באירופה.

פגשתי מכר אחרי הבחירות, חילוני גמור, ליכודניק בדם.

שאלתי אותו - אז מה, אתה מבסוט?

הוא אמר לי - מאוד, מאוד מבסוט! חשבו יהיה כאן מהפך? אבל הראינו להם מאיפה משתין הדג!

שאלתי אותו - אבל בתכלס, לקחו את לפיד ולבני והכניסו במקומם את ש"ס ויהדות התורה, וידוע לי משיחות עבר שאתה מתעב את שתי המפלגות האלו, וידוע לי שאין לך בעיה עם לפיד, אז איך זה שירת את האינטרסים שלך?

הוא ענה - נכון, אבל עזוב שטויות, העיקר שהראינו לשמאל מי שולט כאן!

**

שמחה לאיד זה כיף, אני מודה. אבל לעיתים השמחה לאיד גורמת לנו להתנהג ב.... איך לנסח זאת בעדינות - אינפנטיליות.

נניח לעודד את האיסלמיזציה של אירופה, הרי עם כל השמחה לאיד שפלוני יכול לחוש - צריך להיות כסיל גמור בשביל לא לשים לב שזה ממש, אבל ממש, נגד האינטרסים שלנו בתור חברה מערבית חילונית שבעלי הברית הקרובים (גאוגרפית) אליה ביותר הם האירופאים, או לפחות חלק מהם.

 

אבל היי, העיקר שהם רואים מה זה!!!111

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

בריטניה כבר בדרך, אגב.

 

אכן, עם אוכלוסיה שבה 4.5% מהתושבים הם מוסלמים בריטניה בהחלט בדרכה להפוך לבריטניסטאן. אצלנו, עם 20% מוסלמים, אני צופה שבקרוב אצטרך להצטרף לדאעש

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...