Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2833 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

או זו של האלפא 164. אם תמצא דימיון בין האלפא לסאאב שחלקה איתה פלטפורמה, תספר לי אותו...

לא תאמין איזה דימיון יש בינהן, זה רק המראה החיצוני שמטעה.

כל המכוניות שהתבססו על שלדת הטיפו 4 סבלו מלחימת הגה חזקה ומתת היגוי כבד, שנבע מחרטום כבד מידי.

יאמר לזכות אלפא שזיהתה מהר את בעיית לחימת הגה ולפחות ניסתה לשפר אותו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זו הגדרה שיווקית.

 

פעם זה שיווקי, פעם אחריות משפטית...אתה אוהב ללהטט במלים, אבל זה באויר.

 

קצת כמו תלמידי ישיבה שמתפלפלים ומתקרצצים לילה שלם כמה ימים החזיק כד השמן של חנוכה, באיזה זוית היה הירח ומי אכל חמין באותו ערב...

WHO THE FUCK CARES

 

לא ייצרה - הרכיבה.

 

הם גם תכננו את הרכב?

תשובה: לא, זה קבלן ייצור (outsourcing), כי לפורשה לא היתה מספיק יכולת ייצור לעמוד בביקוש.

 

אוקיי, ידידי המלומד. אז מאזדה היא קבלן היצור של פיאט. מרוצה?

 

 

בוודאי.

אבל פיאט לא נעזרה במאזדה, היא קונה ממנה רכבים מוגמרים.

 

אמשיך בקו שלך. היא עושה אאוטסורסינג.

 

זה רכב שתוכנן מלכתחילה ע"י טויוטא (אבטיפוס ראשון), אח"כ סובארו הצטרפו לתוכנית הפיתוח.

זה רכב שפותח יחד, פס הייצור שלו תוכנן יחד, ויש בו חלקים משני היצרנים.

זה מה שקוראים joint venture.

וגם זה רק בגלל שלטויוטא יש בעלות חלקית על סובארו...

(לא בכבוד של היפנים לשים סמל שלהם על מה שלא שלהם).

 

למעלה מ-90% של הטויובארו זה סובארו, כולל התכנון. התרומה העיקרית של טויוטה זו מערכת הזרקת הדלק. כל יצרן כייל לעצמו את הרכב בהתאם לפרמטרים דינמיים שקבע לעצמו.

 

ואפרופו הכבוד של היפנים, יפן מלאה בדגמי מדבקה שיצרן אחד מייצר עבור האחר; סוזוקי עבור סובארו, סובארו עבור איסוזו וכן הלאה וכן הלאה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תאמין איזה דימיון יש בינהן, זה רק המראה החיצוני שמטעה.

כל המכוניות שתבססו על שדלת הטיפו 4 סבלו מלחימת הגה חזקה ומתת היגוי כבד, שנבע מחרטום כבד מידי.

יאמר לזכות אלפא שזיהתה מהר את בעיית לחימת הגה ולפחות ניסתה לשפר אותו.

 

ולכן ה-164TS היתה הרבה יותר מוצלחת מה-V6.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט לא "חזרו למשחק".

הם משווקים מיאטה מעוצבת, עבור מאזדה.

בבחינת: ...If you can't beat them

 

 

 

אם היו מוצלחות, היו נמכרות וממשיכות.

לגבי ה-MR2, היא קדמה ​למיאטה...

 

ואם חזרנו שוב לאבא, אמא, מרכז פיתוח עצמאי, כל החרטוטא ההיא, מה נסגר בסוף עם החדר של אלפא בבנין של פיאט ? וכיצד נהרתה הג'וליה, מצאו מהנדס של פיאט זקן דיו לזכור איך מתכננים הנעה אחורית ? האמת, המון באלגאן עם האיטלקים האלו, מתחילים להתנהג כמו סינים, רק מחפשים להעתיק. בושה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לכך, הדימיון בין המאזדה לפיאט במתלים לצורך העניין הוא במבנה הכללי. גם לג'וליה יש עצמות עצה מלפנים ורב חיבורי מאחור - אתה בטח לא מעלה בדעתך שמדובר על מתלים של מיאטה, נכון?

אתה טוען שהדמיון הוא רק בסגנון/תצורת המתלה הכללית?

שההבדל בין המתלה הקדמי של המיאטה ND לזה של: סיוויק 88-00/אלפא-רומאו 4C/לוטוס אליז (כולם דאבל-ווישבונס, למען הסר ספק),

דינו כמו ההבדל בין המתלה הקדמי של המיאטה ND לזה של הפיאט 124?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טוען שהדמיון הוא רק בסגנון/תצורת המתלה הכללית?

שההבדל בין המתלה הקדמי של המיאטה ND לזה של: סיוויק 88-00/אלפא-רומאו 4C/לוטוס אליז (כולם דאבל-ווישבונס, למען הסר ספק),

דינו כמו ההבדל בין המתלה הקדמי של המיאטה ND לזה של הפיאט 124?

ברור שלא, אבל גם לא ניתן להסיק מהמבנה הכללי שהמתלים זהים לחלוטין. מה גם שפיאט עצמם אמרו שיהיו הבדלים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהים עד כדי כיול. פיאט הצהירו על הבדלים בכיול.

כמו שיש הבדלים בכיול בין גרסאות שונות של המיאטה עצמה (קפיצים בקשיחות אחרת ו\או מייצבים בעובי שונה בין ה-base, ספורט, PRHT).

כמו שיש הבדלים בכיול בין ה-GT86 ל-BRZ.

Jacking points, Motion ratios, Camber curves וכו' - כולם זהים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה כל כך טרחני. והאמת? זה מסכם את קארספורום מעולה. למי איכפת מזה שיש עוד רודסטר שעוד עלולה להיוץ מהנה לנהיגה? העיקר להוכיח שמדובר בסתם משהו אחר. ולא כי זה משנה. הרי בשרשור על סדרה 1 של במוו זה לא מעניין אישש. כי אין בפורום קהילה של חובבי במוו שאפשר להתריס נגדם לכיף, ולחפש כל פעםמחדש איפה אפשר ללמד אותם לקח.

 

אני לא ותיק כאן,כמו חלק מהמנהלים או המגיבים. מרשה לעצמי לנחש שהאתר הוקם לא כדי לשמש כפלטפורמת ניגוח והוצאת תיסכולים, אלוהים יודע על מה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן. מאיפה זה?

 

אגב, יכול להיות שכל מה שצריך זה טאצ' בכיול וזה בסדר גמור. בכל זאת, אותה שלדה - אין סיבה להחליף משהו תקין.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה כל כך טרחני. והאמת? זה מסכם את קארספורום מעולה. למי איכפת מזה שיש עוד רודסטר שעוד עלולה להיוץ מהנה לנהיגה? העיקר להוכיח שמדובר בסתם משהו אחר. ולא כי זה משנה. הרי בשרשור על סדרה 1 של במוו זה לא מעניין אישש. כי אין בפורום קהילה של חובבי במוו שאפשר להתריס נגדם לכיף, ולחפש כל פעםמחדש איפה אפשר ללמד אותם לקח.

 

אני לא ותיק כאן,כמו חלק מהמנהלים או המגיבים. מרשה לעצמי לנחש שהאתר הוקם לא כדי לשמש כפלטפורמת ניגוח והוצאת תיסכולים, אלוהים יודע על מה.

 

השרשורים פה לא שונים מהותית משרשורים דומים בפורומים אחרים, גם לא ישראלים. העיקר להיות קורבן.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה זה?

לאיזה מהדברים אתה מתייחס?

 

אני גם חושב שלא תהיה פה הרבה התעסקות בכיול.

מהמר שאם יהיה שינוי בקשיחות הקפיצים, הוא יבוא בעיקר בגלל השוני הזניח במשקל ובחלוקת משקל.

עכשיו אני קורא שהם מכוונים לנוחות עדיפה מזו של המיאטה, אז אולי אפילו תהיה הפחתה קלה בקשיחות הקפיצים.

את הטיפול בזוויות הגלגול הם ישאירו למוטות מייצבים עבים יותר, לדעתי.

 

מה שלא יהיה, יהיה מעניין. בטח עם שוק האפטרמרקט למתלים שהמיאטה יודעת לייצר.

למרות הביקורת, אני מאוד מתלהב מהאוטו הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלכס, אני ממש אבל ממש לא קורבן. אני לא מנהל קבצי אקסל, לא מחלק את הפורום לחונטות וכו.

 

אבל כשכמה כותבים בכירים םה מפתחים אובססיה ילדותית ליצירת חיכוכים עם משתמשים אחרים, חושב שזה לגיטימי לשאול למה זה קורה.

 

אני לא סופר, אבל זה השרשור העשירי בערך, בו פאלו מסביר בשיטתיות ואובססיביות לשאר המשתמשים למה אלפא ופיאט זה מותגע מדבקה.

 

פעם אחר פעם אני מנסה להבין מה התרומה של זה לכל שרשור ושרשור. כנראה שקטונתי.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל דבר יש שני צדדים. אני, למשל, מסכים עם פאלו ואני לא מבין את הצורך של משתמשים מסויימים פה להגן על כל דבר שיוצא מבית היצרן האיטלקי.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מגן על כל דבר שיוצא מאיטליה. הגוליה מכוערת בעייני, לא אחכפת לי מ500 איקס ובמיאטה - פיאט מעניין בעיקר המחיר.

 

אני חןשד שהיית מרגיש פחות את המגננה של חובבי האיטלקיות ( וגם היום יש מעט מאוד מהם שלוקחים דברחם אישית) אם כל שרשור כזה לא היה מלווה בתגובות צבועות וצדקניות על מצבם העגום של היצרנים האיטלקיים.

 

הייץי שמח להסכים עם פאלו, אם רק קולו ביה נשמע בשרשור על במוו, שכבר הזכרתי, כמו שהוא נשמע בעשרות שרשורים בהם דווקא הפגיעה בגיוון ומסורת מצד האיטלקים מפריעה לו.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2833 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...