Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתקן מים חדש, המלצתכם בבקשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

נראה שלאחר מספר שנים, מתקן המים הקיים הולך לשלוח את נשמתו לבוראו (כבר לא מקרר, לא מצליח לרדת מתחת ל20 מעלות, והוא מווברץ בטירוף כבר קרוב לשנה).

המכשיר מתוצרת אקווה טל (אלו שנמכרים בהום סנטר למיטב ידיעתי).

 

לדעתכם כדאי למכור את הנשמה לשטן ולהשתעבד לתמי / אלקטרה בר?

מכירים אפשרויות נוספות שכדאי לשקול ? (אותו מכשיר, פשוט חדש?). חשבתי על מערכת סינון - אבל אני כן צריך את עניין המים החמים / קרים בכל זאת.

 

תודה.

M-TECH E46

פורסם

התובנות שלי בנושא:

תמי 4 (שטראוס) - חברה מוקצה מחמת מיאוס. הרבה סיפורים לא מעניינים. אני אחפור באר בחצר לפני שאתן להם כרטיס אשראי שלי או ארכוש מוצר שלהם.

אלקטרה בר - יש לי כבר 3 שנים בבית. מעולה. שירות מצויין. נגמרו 3 שנים פתאום המחיר קפץ ב 10 שקלים. בלי הסבר אמיתי. אמרו לי בטלפון ששער הדולר עלה. זין בעין. בגלל העיקרון החלטתי לעזוב אותם ולהזמין בר מים של מי עדן. (לא עם בקבוקים אלא כזה שמתחבר לברז כמו אלקטרה / תמי 4). הגיעה מפלצת מכוערת, וכפתורי הפעלה שמתאימים לאמצע שנות ה 90'. ברמת השימושיות לא מתקרב לנוחות של אלקטרה. אחרי שבוע, התקשרתי למי עדן החזרתי את המתקן וביטלתי את העסקה.

חזרתי עם הזנב בין הרגליים לאלקטרה ושילמתי כמו ילד מוכה את האקסטרא 10 שקלים שהם ביקשו. (יש לציין שאישתי ישבה מהצד ונהנתה מכל רגע). אבל אחלה מתקן. כואב לי אבל אני ממליץ עליהם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

התובנות שלי בנושא:

כמה חודשים יהיו לך מיים מפולטרים מינוס

אחרי זה שני מיכלי האגירה גם של החמים וגם של הקרים הם מדגרה של כל מה שקיים בדוד חשמל ובביצה ללא צפרדעים.

כך אני רואה את זה אחרי שיצא לי לפרק כמה כאלו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לי יש מכשיר שנקרא מיני-בר קומפקט http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=819972

יחד עם מערכת סינון 4 שלבים, עובד קצת יותר משנתיים, ללא תקלות, ואיכות מים שלפחות למשפחה

והמכרים שלי מוגדרת כמצוינת.

פורסם
התובנות שלי בנושא:

תמי 4 (שטראוס) - חברה מוקצה מחמת מיאוס. הרבה סיפורים לא מעניינים. אני אחפור באר בחצר לפני שאתן להם כרטיס אשראי שלי או ארכוש מוצר שלהם.

אלקטרה בר - יש לי כבר 3 שנים בבית. מעולה. שירות מצויין. נגמרו 3 שנים פתאום המחיר קפץ ב 10 שקלים. בלי הסבר אמיתי. אמרו לי בטלפון ששער הדולר עלה. זין בעין. בגלל העיקרון החלטתי לעזוב אותם ולהזמין בר מים של מי עדן. (לא עם בקבוקים אלא כזה שמתחבר לברז כמו אלקטרה / תמי 4). הגיעה מפלצת מכוערת, וכפתורי הפעלה שמתאימים לאמצע שנות ה 90'. ברמת השימושיות לא מתקרב לנוחות של אלקטרה. אחרי שבוע, התקשרתי למי עדן החזרתי את המתקן וביטלתי את העסקה.

חזרתי עם הזנב בין הרגליים לאלקטרה ושילמתי כמו ילד מוכה את האקסטרא 10 שקלים שהם ביקשו. (יש לציין שאישתי ישבה מהצד ונהנתה מכל רגע). אבל אחלה מתקן. כואב לי אבל אני ממליץ עליהם.

 

דיסקו מה העלות החודשית של האלקטרה?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם (נערך)

אצלי יש נביעות אנו משלמים כ 150 שח לחודש(בערך אולי פחות לא זוכר)

על 5 כדים כולל מתקן ושרות ועוד,המים נקיים וטעימים,

המתקן חדש וניתן כל עוד אתה לקוח פעיל,אין סננים,

ויש שרות עד הבית,

אפילו לחתולה שלנו אנחנו נותנים מים רק מהמתקן.

אני ממליץ לכל אחד לראות את הצנרת שמביאה את המים לבית שלו,

כאשר אני ראיתי חשכו עיני,צינור מלא קורוזיה,לך תסנן מים כאלה,

גועל נפש,

ועל בריאות אני לא מתפשר,

גם היום שהחלפנו לצינור פלסטיק משותף אינני מאמין לסינון הביתי,

אצל ההורים שלי יש תמי בר,יוצא להם לשלם כמעט כמונו והמים שלנו

הרבה יותר טעימים ואיכותיים,שלא לדבר על המתקן על השיש שלהם

שעושה טובה שמוציא טיפה מים קרים,בחמים צריך לחכות כ 4 דק'.

 

תמונה מהמרשתת שבאמת מזכירה לי מה שראיתי,אז.חבל שלא צילמתי

 

DSC_0727.JPG

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

החלפת הכדים לא מייגעת?

אני זוכר זאת לשלילה מבית ההורים בילדותי.

מה שגם, אין לי מקום פנוי למתקן רצפתי אלא נישה קטנה לבר שכזה.

 

אבדוק את האלקטרה אם כך.

M-TECH E46

פורסם
החלפת הכדים לא מייגעת?

 

 

 

ממש מייגעת!

מה מייגע בזה? הם מביאים ואנחנו פעם בשבוע שמים מהמתקן כדים

על הבר,לוקח 10 שניות מקסימום,

יש אפשרות גם על השיש הם ניסו להסביר לי אבל לא הקשבתי

כי זהכרוך בעלויות,וגם אין לי מקום בשיש.

פורסם

אולי בתור ילד הכדים היו כבדים לי מידי.

אבל, המתקן לא קטן, ועוד צריך למצוא מקום לכלים הנוספים מחוץ לבית.

שיקול משמעותי מבחינתי

 

לגבי המיכלים הפנימיים של הקירור וההרתחה , הם משותפים לכלל המוצרים בקטגוריה. אין מנוס מכך.

M-TECH E46

פורסם

לגבי נביעות - היה לי בר מיכלים שלהם. כשביקשתי להתנתק הגענו למצב שהם דורשים כסף על דברים שלא מגיע להם, ומאיימים עלי בטלפון במצוות עורכי הדין המחורבנים שלהם, ואני שולח ליו"ר החברה ולמבקר הפנים איום מפורש שירדו ממני או שאני פונה לרשות לני"ע ומצביע על כשלים מהותיים בדוחות החברה...באופן מפתיע פתאום אני לא חייב להם כלום. גם הם נמחקו מרשימת החברות שאהיה עימן בקשר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מעניין מאד שכשאנחנו כבר פעמיים התנתקנו וחזרנו

ולא עשו לנו שום עיניין,אינני מייצג אותם אני סתם לקוח שלהם,

אבל זה לא רלוונטי.

מה שכן הם הרבה מבלבלים במוח עם המבצעים שלהם.

ההורים שלי היו תקופה לקוחות מי עדן ועזבו וגם לא עשו להם שום שטיקים.

×
×
  • תוכן חדש...