Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנסי חזית לגולף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן הנורה היא בתוך הפנס עצמו.

 

קשה לי להאמין שמוכרים כאלו בארץ.

לכן עדיף שתקנה לבד מהאתר ותביא לארץ בשבילך.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אוקיי..בדקתי את העניין ולכל הפנסים מהדגם הזה יש משלוחים לארה"ב בלבד.

יש למישו מושג איך מביאים את זה בכל זאת לארץ?!

(בלי דודים שחיים בארה"ב, מה לעשות אין לי..:| )

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

מה שיש בפנים זו לא נורת קסנון אלא לדים שיוצרים את ה- angel eyes, בדומה לבימר סידרה 5 ומעלה.

מניסיון עם angel eyes, העסק צריך להיות איכותי עם לדים רצינים אחרת עם הזמן הם יפסיקו לעבוד ותישאר בלי angel eyes או גרוע מזה, עם angel eye אחת.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מניסיון עם angel eyes, העסק צריך להיות איכותי עם לדים רצינים אחרת עם הזמן הם יפסיקו לעבוד ותישאר בלי angel eyes או גרוע מזה, עם angel eye אחת.

וואלה??לדים?! נשמע מוזר לפנסי חזית..

האמת לא כיף להישאר עם angel eye אחת אבל מהנסיון שלך זה מתקלקל מהר כל העסק הזה?!

ומה אתם אומרים בכללי שווה להשקיע בזה?

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם
וואלה??לדים?! נשמע מוזר לפנסי חזית..

האמת לא כיף להישאר עם angel eye אחת אבל מהנסיון שלך זה מתקלקל מהר כל העסק הזה?!

ומה אתם אומרים בכללי שווה להשקיע בזה?

נורות הדרך והמעבר הן נורות רגילות.

נורות החניה הן הלדים שיוצרות את הטבעת המוארת. זה מבוסס על עיקרון של שבירת קרני האור.

כמו שאמרתי - בד"כ מה שמוכרים באיביי זה זבל מתוצרת המזרח.

תסכים איתי שיש הבדל באיכות של פנסי חזית של BMW לבין פנסי חזית aftermarket מהמזרח.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
וואלה??לדים?! נשמע מוזר לפנסי חזית..

מהנסיון שלך זה מתקלקל מהר כל העסק הזה?!

בדוק את הרכב הקודם שלי - היו לו angel eyes שעבדו בדיוק חצי שנה.

www.fizban24.pic.co.il

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כה הרוב באיביי באמת זבל ובגלל זה שאלתי אולי יש משו בארץ שהוא באיכות טובה לפחות.

אבל אם ת'אומר שזה נשבר מהר אז לא שווה להשקיע סכום כזה במשו שיחזיק חצי שנה..

נראה פיצוץ אבל נוותר על זה..תודה על העזרה גבר:wink:

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם
בדוק את הרכב הקודם שלי - היו לו angel eyes שעבדו בדיוק חצי שנה.

www.fizban24.pic.co.il

אחלה רכב... כמה עלו לך כל התוספות ששמת להונדה? אם לא סוד...
פורסם
כה הרוב באיביי באמת זבל ובגלל זה שאלתי אולי יש משו בארץ שהוא באיכות טובה לפחות.

אבל אם ת'אומר שזה נשבר מהר אז לא שווה להשקיע סכום כזה במשו שיחזיק חצי שנה..

נראה פיצוץ אבל נוותר על זה..תודה על העזרה גבר:wink:

על לא דבר. :)

לדעתי גם אם יש בארץ, זה בטח אותו זבל שימכרו פה במחיר דומה וינסו לעבוד עליך שזה "איכותי".

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אחלה רכב... כמה עלו לך כל התוספות ששמת להונדה? אם לא סוד...

קצת יותר מ-25K סה"כ.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

דווקא יש מדריכי עשה זאת בעצמך שיוצא שזה עולה פחות או יותר 20 שקל אם אתה טורח להשקיע קצת זמן.. [כולל לפתוח את הפנס והכל] אני התקנתי את זה בטויוטה אוונסיס שלי שנת 2002 וזה נראה אפילו יותר טוב מ ב.מ.וו .. שמתי לדים איכותיים כחולים שמחזיקים לי כבר קרוב לשנה.

שווה לנסות .. יש לי מדריך מצויין לזה באנגלית אם מישהו מחפש

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...