Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , סוף שבוע טוב

היום הלכתי לבצע טסט שנתי לרכב קורולה 2001

 

ונכשלתי פעם ראשונה על זיהום אוויר , ונורת ברקס אמצעית (בחלון)

 

 

עכשיו ניגשתי שם (הדרום) פ"ת למוסך של זיהום אוויר

הוא הציע לי 300 שקל לא כולל מע"מ לנקות את המערכת את הממיר לא כ"כ הבנתי

 

ושאלתי חברים אמרו לי שזה יקר ויש מצב לקנות תוסף דלק ולעבור

 

להלן הבדיקה של הלמבדה

11825771_1116570371705319_6863789157340908259_n.jpg

 

 

קניתי את התוסף ב 75 ש"ח מזגתי לחצי מיכל דלק

אני אחזור שוב על הבדיקה ביום שני

אתם חושבים שהתוסף הזהב הזה יועיל לי?

אף פעם לא שמתי אף תוסף דלק

התוצאה עצמה גבוהה ?

 

תודה רבה לכולם :)

פורסם

איך הגעת לזה?

רשום על הבקבוקונים האלו עובר טסט בדוק וכל מני פרסומות של אם נכשלת תקבל את כספך חזרה

פורסם

רכב תקין לא צריך שום תוסף כדי לעבור טסט. פרסומת היא פרסומת, גורמת לך להאמין שזה יהיה מה שיציל לך את הטסט. אני מציע שתבקש את התקנון מהיבואן של אותו תוסף קסמים שמעביר את האוטו טסט, מעניין מה תגלה בו.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אז מה הפיתרון? לשלם את השלוש מאות שקל האלו? לניקוי? זה מה שאמרו לי במוסך זיהום אוויר שמתעסק עם מערכות דלק וקרבורטורים אחרי בדיקה שהוא ביצע

פורסם

הממיר שלך תקין לחלוטי, הבעיה אצלך לפי הנתונים שהעלת היא בתערובת דלק. יש לבדוק את החיישן חמצן(למדה העליון B1S1)

ולבדוק את אטימות צנרת הפליטה(האגזוז).

פורסם
תקשיב ל kompy, הוא בוחן במכון רישוי ורב בוחן פה בפורום!

 

 

אז לאן לפנות? אגזוזן?

 

מוסך רגיל מטפל בדברים כאלו?.

יש המלצות למישהו שיכול לטפל בזה באיזור צומת סגולה?

מה העלות שיכולה להסתכם כדי לפתור את התקלה?

 

בהתחלה חשבתי שאולי הצטבר לי פיח לכלוך

ובאמת על התוסף הזה רשום כל כך הרבה דברים חשבתי אולי באמת שזה יפתור את הבעיה

מה שכרגע אני חושב לעשות זה לגשת שוב אחרי נסיעה עם התוסף

 

אם אני אכשל שוב אז אני אפנה לאן שתציעו לי

תודה רבה לכם :)

פורסם
באיזור שלך קיים מכון להזרקות מצויין בשם "משה זר הזרקות" חבר לפורום "חיים יוד"

 

 

תודה רבה !! :)

פורסם
באיזור שלך קיים מכון להזרקות מצויין בשם "משה זר הזרקות" חבר לפורום "חיים יוד"

 

במידה ויש חור באגזוז, הוא יכול לסתום אותו? יש לו מיכשור לזה? ( רתכת וכאלו..)

או שהוא רק מאבחן את התקלה ?

(לא מכיר את האדם באופן אישי, אך שמעתי עליו פה בפורום ).

פורסם

כמה חפירה על תקלה פעוטה?!

כל הנתונים תקינים לבד מ"למבדה" אשר מראה "תערובת עניה".

תערובת עניה = חדירת אויר(חמצן).

התקלה הנפוצה ביותר במקרים מעין אלו הנה חור במעק' הפליטה ובמקרים נדירים במיוחד במע' היניקה.

 

גש למכון אגזוזים בכדי לפתור את התקלה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

אהלן רציתי לעדכן אתכם

עברתי את הטסט אחרי ביקור אצל משה זר.

מה שהיה בעצם באמת כמו שאמרתם חור באגזוז בריחת אוויר

הוא סתם את החור בעזרת משחה צהובה כזאת כנראה אפוקסי

סה"כ 100 שקל דרש 150 אחרי קצת דיבורים הוריד לי

 

להלן התוצאות של של הבדיקה החוזרת

11836703_1117519498277073_2782646328830854319_n.jpg

 

 

 

 

11866314_1117517914943898_2131068247673055453_n.jpg

תודה רבה לכם ! באמת שעזרתם לי מאוד

אני כל כך מרוצה שיש אנשים כל כך טובים פה בפורום שעוזרים ומייעצים

רצו לגבות ממני סתם 300 שקל על "ניקוי"

עריכה אחרונה על ידי klasa
×
×
  • תוכן חדש...