Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגרל ההריון של אישתי ולימודי הנהיגה שלה, החלטתי להשתדרג עם רכב חדש ישן. אני לא רוצה לשבור חסכונות אך מעדיף רכב חדש ככל שניתן, עם ק"מ נמוך ובטיחותי. התקציב המיועד עומד על 20-30K.

מקריאה פה ושם הבנתי שהמשפחתיות של רנו זה מה שאני מחפש. אני מבקש שמישהו יעשה לי קצת סדר עם הדגמים של רנו פלואנס ורנו מגאן - אחרי שנת 2008.

  • מה זה רנו מגאן 2, רנו מגאן 3, רנו מגאן החדשה (כולם מופיעים ביד 2)?
  • מה ההבדל ביניהם לבין הפלואנס?
  • באיזה שנים הדגמים עודכנו, מהו הדגם המומלץ מבחינת אמינות/ביצועים/צריכת דלק?
  • יש מנוע מסוים שכדאי לחפש? תת דגם ספציפי?
  • האוטו רגיש להנזחה? בוצה במנוע וכו' מחלות ידועות ולא מומלצות?

פורסם (נערך)

רנו מגאן 2 באה בשתי צורות , 5 דלתות ו4 דלתות (וגם 3 אבל פחות רלוונטי אליך).

בדור 3 המגאן 5 דלתות שמרה את השם ואילו המגאן סדאן הוחלפה בפלואנס.

המגאן 3 הגיע בהתחלה עם שילוב הגיר מנוע בנזין של ה2 , קרי 1.6 מיושן עם 110 כ"ס משודך לגיר AL4.

הפלואנס בנזין הגיעה גם עם אותו שילוב ונחשבת לאוטו דיי עצלן וכבד. מחלה בולטת בפלואנס לפחות זה הכפתורים שמתקלפים בקונסולה הקדמית.

את שתיהן החלו לשווק מ2009 כשלפלואנס חוץ מה1.6 בנזין הוצעו גם 1.5 דיזל מאוד מוצלח ובנזין עם מנוע 2.0 משודך לגיר רציף

מתיחת פנים לשתיהן הייתה ב2013 שהוסיפה עוד מנועים למגאן , כמו כן שיפור קל באיכות החומרים בפנים.

בתקציב שלך נראה לי יכנסו רק מגאן 2 ו3 ופלואנס 1.6 אוטומטיות מאזור 2009 2010.

עוד תוכל לקרוא פה.

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1038/%D7%A8%D7%A0%D7%95/%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%A1

מבדיקה, בתקציב שלך נכנסות רק מגאן 2 ופלואנס מ2009. בפלואנס , רמת האבזור הגבוהה עדיפה -אקספרשן.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

הפלואנס שתיכנס בתקציב היא ה 1.6 שלא הייתי ממליץ עליה (ואני בעלים של פלואנס 2 ליטר).

 

לגבי הכפתורים המתקלפים זה היה בגירסה הבסיסית. במאובזרת לא נתקלתי בקילופים וגם לא שמעתי מאחרים עליהם.

 

בתקציב הזה אתה יכול לקבל היום C4 2010 מהטרייד של לובינסקי עם אחריות מלאה לשנה ועוד כל מיני צ'ופרים כתלות במיקוח. לדעתי זו קנייה הרבה יותר טובה.

 

גילוי נאות: לאשתי קניתי C4 2008 לפני שנתיים ואנחנו מאוד מרוצים ממנה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ב30 אלף קונים C4 2010? מלובינסקי טרייד?

ברצינות? כי אחותי מחפשת רכב בטווח מחיר הזה, ואם כן זו פשוט מציאה.

פורסם

זה המחיר ועוד עם אחריות. לדעתי זה דיל בנזונה כי גם אם אחרי 3 שנים תמכור ב 15 עדיין קיבלת אוטו טוב, בטיחותי, נוח ומאובזר בכלום ירידת ערך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ב30 גם ניתן למצוא פלואנס 1.6 מודל 2010 יוצאת ליסינג.

2008 נמכרות סביב ה20.

הC5 והפלואנס בנזין מתנהגות אותו דבר מבחינת המחירים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אם ברצונכם לחסוך בדלק, מאוד לחסוך בדלק, ובנוסף גם לשמור על הערך ולהנות מאמינות מופתית- אז פנו לדגמי הDCI.

בתקציב שלכם יש מגאן 2 DCI (טורבו דיזל).

במגאן 2 מדובר על 1.5 DCI בעל 85 כ"ס ו5 הילוכים, בפלואנס ובמגאן 3 הופך ל110 כ"ס ו6 הילוכים.

לי כאמור יש 5 הילוכים ידניים, אך גם על האוטומט שמעתי רק שבחים.

אם תרצו מידע ספציפי על מגאן 2( ברשותי תת דגם EX מודל 2007) מוזמנים לשאול.

פורסם
הפלואנס שתיכנס בתקציב היא ה 1.6 שלא הייתי ממליץ עליה (ואני בעלים של פלואנס 2 ליטר).

 

לגבי הכפתורים המתקלפים זה היה בגירסה הבסיסית. במאובזרת לא נתקלתי בקילופים וגם לא שמעתי מאחרים עליהם.

 

בתקציב הזה אתה יכול לקבל היום C4 2010 מהטרייד של לובינסקי עם אחריות מלאה לשנה ועוד כל מיני צ'ופרים כתלות במיקוח. לדעתי זו קנייה הרבה יותר טובה.

 

גילוי נאות: לאשתי קניתי C4 2008 לפני שנתיים ואנחנו מאוד מרוצים ממנה.

אני שומע דברים לא מחמיאים על ה c4. אני בהחלט לא קונה רכב כדי להפתר ממנו אחרי שנה, ועניין האמינות חשוב.

לדעתך הרנו והסיטרואן אמינים באותה מידה?

פורסם
ב30 גם ניתן למצוא פלואנס 1.6 מודל 2010 יוצאת ליסינג.

2008 נמכרות סביב ה20.

הC5 והפלואנס בנזין מתנהגות אותו דבר מבחינת המחירים.

 

עידן

הסי 4 עדיפה על המגאן 1.6 בעלויות האחזקה (בעיקר עלות טיימינג).

 

הפלואנס שלי היא 2 ליטר מסוף 2011 רשומה על שם החברה ועם כמעט 100,000 קילומטר ומציעים לי עליה 55 (ואני לא מעוניין למכור. המוסכניק שלי רוצה איתה לאשתו).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...