Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ברכב שלי (קורדובה דור אחרון) יש רק רמקולים בדלתות הקדמיות. אני מניח שקומפוננט מקורי.

מאחור בדלתות יש מקום לרמקולים, שם גם ראיתי שיש מקום לקמפוננט (לפי הגרילים), אני חושב ששל 6.5''.

לא הצלחתי למצוא מידע לגבי הדור האחרון, אלא רק עד 2004, ולפרק דיפוני דלתות גם לא הצלחתי.

 

אני רוצה להוסיף רמקולים מאחור, יש המלצות כלשהן? התקציב שלי עומד על 350 ש"ח לזוג.

 

אני לא צריך עוצמה, אני לעולם לא מגיע לעוצמה המקסימאלית וזה משימוש ב JVC G395 ורמקולים 6.5 מקוריים ברכב הקודם. מה שכן, אני מחפש כמה שיותר איכות בווליום נמוך-בינוני, ושיהיו באסים (שוב, לא חזקים, אבל שיהיו).

כרגע ברכב מותקן רדיו-דיסק של קנווד עליו מצויין 50W, לא זוכר את הדגם, אבל לא בטוח שאשדרג אותו.

 

תודה!

פורסם

החלטתי לבדוק אצל מתקין ולשאול כאן לגבי דגם שיציע לי.

אבל כשהתקשרתי (רדיו ליין חיפה) אמרו לי שהם לא מוכנים לעבוד על הרכב הזה כי זה סיפור :shock:

עכשיו אני בכלל פוחד לעבוד לבד...

פורסם

חבל על הזמן שלך ,רמקולים בדלתות האחוריות לא יוסיפו לך כלום.

אם הייתי משקיע ברמקולים אחוריים במיוחד אם אתה רוצה יותר באס הייתי חושב על התקנה

של רמקולים 6X9 על המגש האחורי.

פורסם (נערך)

הלוואי וזה היה אפשרי. אבל כבר בדקתי ואין מקום לרמקולים שם, ולא בא לי לנסר במתכת (הרכב סדאן).

 

אין סיכוי לשיפור עם קומפוננט 6.5 מאחור? אפילו לעומת הקומפוננט המקורי והפשוט שמקדימה?

 

עריכה: דיברתי עם עוד מתקין, הוא המליץ לי על מורל מקסימו (אמר שהכי מתאים בלי מגבר) במקום הקומפוננט המקורי מקדימה ובמידה וארצה לשים מאחור - אז רמקולים 6.5 רגילים.

אני חושב אולי להעביר את המקוריים אחורה ואת המורל קדימה.

השאלה היא, האם כדאי להוציא עכשיו 800 במקום ה 400 שרציתי להוציא? זה שווה את זה?

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם

אני לא הייתי משקיע ברמקולים אחוריים בדלתות ,אין בזה יתרון.

חפש סט קומפוננט קדמי טוב ,אחד מאילו יכול להתאים :

Boston S60

JBL GTO 609C

Focal 165as

Tempo 6 Morel

SPG17CS Alpine

פורסם (נערך)

סבבה, אקנה אחד מהדגמים שהצעת ואשים במקום הקומפוננט הקיים. את הקיים אולי אעביר אחורה (אם כבר יש אז למה לא לשים..?).

תודה על היעוץ!

 

רק שאלה אחרונה - האם ניתן לבצע את ההתקנה לבד או שעדיף לשלם 150 ש"ח למתקין? איך בדיוק זה עובד עם הקרוסאובר?

התקנתי רדיו-דיסק ורמקולים אבל הם לא היו קומפוננט.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם (נערך)

זה מאוד פשוט ,במקום חיבור ישיר מהרדיודיסק לרמקול קוואסלי.

אתה מחבר לקרוס אובר לכניסת IN ומהקרוס אובר יש יציאת OUT לטווטר ולמידבאס.

אתה יכול לראות לדוגמא את הקרוסים של ה JBL:

http://www.sonicelectronix.com/pictures_new.php?id=53975&picture_id=1193841

 

שים לב כי בכמעט כל קרוס פסיבי ישנה גם אופציה להנחית או להעצים את הטווטר.

במקרה הנ"ל ע"י לחיצה על הלחצן הכסוף שכתוב עליו GTO נסה זאת לפני שאתה מתקין את הקרוס.

 

רצוי להתקין את הקרוס הפסיבי בקיקפאנל או במיקום אחר שאינו בתוך הדלת עצמה.

 

בנוגע להתקנה ,הבחירה היא שלך.

אני הייתי משאיר את העבודה לבעל מקצוע.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
×
×
  • תוכן חדש...