Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לדודים שלי יש רכב מסוג מיצובישי סופר לנסר GLXI אוטומטית, 1600 סמ"ק, שנת יצור 95', ומנוע שעבר 183,000 ק"מ.

המנוע הוא מקורי ומעולם לא נגעו בו או בראש המנוע.

 

הבעיה היא שנוסעים בעלייה הרכב לא סוחב. אם נוסעים עם מזגן פועל בעלייה לירושלים הרכב מגיע ל- 40 קמ"ש. עם מזגן מכובה הוא לא עובר 55 קמ"ש.

אני עם פיאט אונו 93' עקפתי את דודים שלי (המיצובישי שלהם) בעליות לירושלים.

 

מי שיודע מה הבעיה מוזמן להגיב.

תודה מראש!

פורסם

*** עריכה - נמחק הציטוט. כשאתה מגיב להודעה היחידה שמעליך הוא מיותר, וסתם מאריך את השרשור ****

 

 

 

דבר ראשון פיאט אונו s70 באמת יותר מהירה מסופר לנסר במידה והיא אוטומט .

דבר שני אם האוטו לא עובר את גבול ה55 קמ"ש(למרות שזה נשמע די תמוה) יש בעיה שלא ניתן לאבחן דרך האינטרנט ויש לגשת למוסך לבדיקה מעמיקה .בהצלחה

JDM :twisted:

פורסם

לא עובר 55 קמ"ש בעליות, בדרך בין עירונית ישרה הרכב יכול להגיע גם ל- 120 למרות שלוקח לו זמן לצבור תאוצה.

פורסם

אני לא יודע מה איתכם..

 

אבל במשפחתי עברו די הרבה משפחטומטיות למינהם..

וכרגע אני נוהג על מיצובישי סופר לאנסר GLI מודל 96..

 

הרכב מגיע למהירויות גבוהות תוך כדי תאוצה גבוהה - לאומת שאר חבריו לקטגוריה כמובן

הוא אמנם לא חסכן מי יודע מה (ואני עוד עדין כרגע במילותי..) אבל לגבי תאוצות ומהירויות

לי לפחות לא הייתה אף פעם בעיה...

 

אם הרכב לא עובר את ה55 בעליות של ירושליים כנראה יש בעיה

 

עכשיו, אני לא מוסכניק והדבר הכי "מוסכניקי" שעשיתי בחיים שלי זה

להחליף גלגל כנראה - אבל כנראה יש בעיה באוטו - וסביר להניח שהיא איכשהו

קשורה בגיר...למה דווקא בגיר? כי יש גיר בעייתי משהו בדגם הזה

 

כמובן שלדברי אין ביסוס אך אני מוכן להמר על בעיה בקשורה בגיר...

 

אלון

פורסם
אם הרכב לא עובר את ה55 בעליות של ירושליים כנראה יש בעיה

 

עכשיו, אני לא מוסכניק והדבר הכי "מוסכניקי" שעשיתי בחיים שלי זה

להחליף גלגל כנראה - אבל כנראה יש בעיה באוטו - וסביר להניח שהיא איכשהו

קשורה בגיר...למה דווקא בגיר? כי יש גיר בעייתי משהו בדגם הזה

 

כמובן שלדברי אין ביסוס אך אני מוכן להמר על בעיה בקשורה בגיר...

 

אלון

מכל השטויות שיצא לי למחוק כרגע, זו ההשערה שכנראה עולה על הבעיה ברכב.

יש לקחת הרכב לבעל מקצוע שיערוך נסיעת מבחן ויאבחן את התקלה לאשורה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ייתכן שזאת גם הבעיה שהגיר שופץ כבר,

שמתי לב שהרבה סופר לאנסרים אוטומט שעברו שיפוץ גיר לרוב השיפוץ לא מחזיק הרבה זמן ולא מוצלח או שהרכב מאבד כח או הרבה מאוד דברים אחרים שקשורים לגיר ככה שאתה לא ממש הראשון ואני לא ממש יודע מה גורם לתופעה הזאת אבל פשוט שתדע שהיא קיימת.

 

הגיר מחליק?או בועט?

פורסם

ויש לציין שהמיצובישי שעליה פתחתי את השרשור בזמנו נמכרה מזמן יחד עם התקלה הזאת...

 

אנשים נורמלים מחליפים רכב כל 4 שנים, לא כמוני מחליפים רכב כל 20 שנה.... :wink:

פורסם

יתכן והגיר נמצא על הילוך גבוה ולא מוריד, יתכן והוא מחליק, יתכן ויש בעיה של אגזוז/ממיר סתום בחלקו, יתכן ומערכת הדלק בבעית ספיקה ו/או לחץ (פילטר סתום) , יתכן מנוע חלש, בקיצור, יש לגשת לאיבחון אצל מקצוען, אולי התקלה פשוטה ו/או אחרת.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...