Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי אני הייתי נהג חדש קיבלתי שלילה על נהיגה תחת השפעת אלכוהול לקחתי עורך דין שייצג אותי וקיבלתי שלילה של 6 חודשים בנוסף זומנתי לעשות קורס נהיגה מונעת.

השלילה הסתיימה עשיתי את הקורס ועכשיו הם דורשים ממני לגשת לוועדה רפואית ברחוב הארבעה 4 תל אביב

שלחו לי טפסים למלא ואז אני צריך לשלוח להם אותם דרך משדר הרישוי.

את כל זה עשיתי לפני חודשיים בערך הזימון לוקח עד 3 חודשים איך אני יכול לדעת אם הם קיבלו את הטפסים שלי?

מה אני עובר בוועדה הזאות ולמה בכלל זימנו אותי לשם?

פורסם

  1. משרד הרישוי מטפלבעניין הזימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד).אתה יכולליצור עימם קשר, ןלבדוק מה המצב (האם קיבלו את הטפסים וכו').

    http://www.health.gov.il/UnitsOffice/HD/marvad/Pages/default.aspx(שים לבשהם עברו "דירה" למיקום חדש).


  2. מאחר והורשעת בעבירהחמורה, משרד רישוי מנצל את סמכותו ושולח אותך לבדיקה שתקבע האם אתה כשיר להמשיךלהחזיק ברישיון נהיגה או האם יש לך פוטנציאל להיות נהג מסוכן (ואז יוחלט האם אתהרשאי להמשיך להחזיק רישיון נהיגה ובאילו תנאים).



פורסם (נערך)

קוראים לזה מרב"ד.

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

אתה מוזמן לקרוא עליו בקישור הבא:

http://www.mishpati.co.il/article/1993

ממליץ לך בחום להתייחס לבדיקות הללו ברצינות רבה ביותר.

 

זימנו אותך למרב"ד כי נתפסת נוהג בכשרות בהיותך נהג חדש.

במקרה של נהגים שאינם נהגים חדשים, הם מוזמנים למרב"ד רק כאשר נשפטים בתיקי שכרות וסמים לתקופת שלילת רישיון העולה על שנה אחת (מעל 12 חודשי שלילה), זאת בנוסף לביצוע מבחן תיאוריה וטסט מחדש.

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

פורסם

היתקשרתי אליהם כדי לבדוק את המצב התיק ובמענה הקולי אומרים לי שאין לי שום מועד זימון ושהם יצרו איתי קשר דרך הדואר

איך אני יכול לדעת אם הם קיבלו את הטפסים שלי ??

פורסם

זאת אחלה דרך להעביר יום כיף בתל אביב :) תכיר נהגי משאיות, פסיכיאטרית שתבקש ממך לצייר עץ בית ועוד משהו, ומבחן בין 3 שאלות שחזרות על עצמם ב400 וריאציות שונות מה שגורם למבחן להיות בן 1200 שאלות. בקיצור מהנה ביותר :)

פורסם

 

זימנו אותך למרב"ד כי נתפסת נוהג בכשרות בהיותך נהג חדש.

במקרה של נהגים שאינם נהגים חדשים, הם מוזמנים למרב"ד רק כאשר נשפטים בתיקי שכרות וסמים לתקופת שלילת רישיון העולה על שנה אחת (מעל 12 חודשי שלילה), זאת בנוסף לביצוע מבחן תיאוריה וטסט מחדש.

אין כל קשר בין משך השלילה ו/או ותק הנהיגה.

כל נהג המשתמש/מורשע בסמים ו/או אלכהול מקבל זימון למרב"ד.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)
אין כל קשר בין משך השלילה ו/או ותק הנהיגה.

כל נהג המשתמש/מורשע בסמים ו/או אלכהול מקבל זימון למרב"ד.

 

^ אתה טועה ומטעה.

 

להלן הפירוט:

 

נהג חדש שקיבל שלילת רישיון לתקופה מעל שלושה חודשים יעשה מבחן תיאוריה, טסט ויזומן לבדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

 

נהג וותיק שאינו נהג ציבורי שקיבל שלילה בת פחות משנה לא יצטרך לעשות תיאוריה ו\או טסט ו\או בדיקות רפואיות ויקבל את הרישיון לאחר השלילה במשרד הרישוי בהצגת טופס הפקדת הרישיון של בית המשפט.

 

נהג וותיק שאינו נהג ציבורי שקיבל שלילה בת יותר משנה יחויב בביצוע מבחן תיאוריה, טסט ובדיקות קשירות רפואית במרב"ד.

 

קורס נהיגה מונעת: קורס נהיגה מונעת לא קשור לפסיקת בית המשפט. כל נהג שלחובתו עומדות יותר מ 12 נקודות חובה ברישיון הנהיגה יקבל זימון לקורס נהיגה מונעת.

 

בעמוד שציינת את הקישור אליו כתוב בבירור שמרב"ד יבדוק נהגים המופנים אליו על ידי משרד הרישוי, משטרה או צה"ל.

זה בהחלט נכון, אבל אתה תופנה למרב"ד בגין עבירות שכרות או סמים רק אם תעמוד בקריטריונים שציינתי למעלה.

 

טיפ !

אם אתה נהג חדש וקיבלת זימון לבית משפט בגין עבירת נהיגה בשכרות סמוך למועד שבו מסתיימת לך תקופת ה- "נהג חדש" מאוד מומלץ לדחות את המשפט !

אם המשפט יתקיים במסגרת התקופה בה אתה מוגדר נהג חדש ותקבל שלילת רישיון לתקופה בת יותר משלושה חודשים אתה צפוי לעשות תיאוריה, טסט ובדיקות רפואיות במרב"ד.

אם תדחה את המשפט והוא יתקיים לאחר שתקופת נהג חדש הסתיימה ותקבל שלילה בת יותר משלושה חודשים אך פחותה משנה, אתה תקבל את רישיון הנהיגה ישר אחרי תום השלילה ללא כל הכאב ראש.

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

פורסם

אתה מוזמן לשאול כל נהג, בין אם ותיק ובין אם הוא חדש, האם הוא קבל זימון למרב"ד ללא תלות במשך השלילה שהוא קבל?

מנסיון של אחרים(הכותב הנו תובע משטרתי לשעבר), התשובה היא חיובית.

 

לגבי ה"טיפ" שלך - זמנו עבר!

לידיעתך, תיקון מס' 104 לפקודת התעבורה.

והסעיף הרלוונטי הנו -

(ב) (1)

הוגש נגד נהג חדש כתב אישום בשל עבירה מן העבירות המפורטות בתוספת השלישית, תוארך תקופת היותו נהג חדש עד תום ההליכים המשפטיים בעניין האישום האמור

.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

^

א. אני הייתי בשלילה 10 חודשים בגין נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים ולא קיבלתי זימון למרב"ד. התייצבתי במשרד הרישוי לאחר תום השלילה עם תעודת זהות וטופס הפקדת רישוין נהיגה בבית המשפט וקיבלתי רישיון זמני. שילמתי אגרת חידוש רישיון בסך 30 שקלים ואחרי חודש קיבלתי רישיון פלסטיק הביתה.

במידה והשלילה שלי הייתה יותר מ -12 חודשים , אני כבר הייתי מוצא את עצמי בסיפור אחר לגמרי.

תיאורה, טסט ומרב"ד.

 

ב. בקשר לציטוט בוורוד יש הבדל מהותי בין הרצוי למצוי.

ג. שוב אתה מדבר באוויר, תתייעץ עם עו"ד תעבורה ותראה מה הוא יגיד לך .

 

בעבירת אלכוהול מוזמנים למרב"ד כל נהג חדש שמקבל יותר מ-3 חודשי שלילה או נהגים שאינם נהגים חדשים וקיבלו 12 חודשי שלילה לכל הפחות.

כל זאת אם מדובר בעבירה ראשונה כמובן ולא עבריינים מועדים.

 

מה שקורה שעו"ד משתדל להמיר את העבירה החמורה "נהיגה בשכרות" (מינימום שנתיים שלילה) לעבירה פחות חמורה "נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים" (מינימום 3 חודשי שלילה).

 

בהתאם לתקופת השלילה הנהג יודע אם יבצע מחדש טסט, תיאוריה ויזומן למרב"ד.

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

פורסם
פורסם
מאחר והורשעת בעבירה חמורה, משרד רישוי מנצל את סמכותו ושולח אותך לבדיקה שתקבע האם אתה כשיר להמשיך להחזיק ברישיון נהיגה או האם יש לך פוטנציאל להיות נהג מסוכן (ואז יוחלט האם אתהרשאי להמשיך להחזיק רישיון נהיגה ובאילו תנאים).

היכולת של פסיכיאטר לקבוע אם אדם מהווה סכנה על הכביש מסיבות שהן מעבר לחוסר שיפוט או מצב פסיכוטי (ז"א - בגלל היותו טיפוס אנטיסוציאלי או נוטל סיכונים קיצוני) מוגבלת מאוד.

יחד עם זאת, מאחר ושימוש בסמים (אלכוהול הוא סם) מוגדרת כבעיה בריאותית ומאחר ובעיה בריאותית ספציפית זאת משפיעה על היכולת לנהוג, יש הגיון בהפניה למרב"ד (למרות שכאמור היכולת שלהם לסנן את הטיפוסים הבאמת בעייתיים מוגבלת ביותר).

פורסם

  • papikian, באמת תודה על ש"נזכרת" שההרשעה שלך הנה על נהיגה תחת השפעה(סעיף 6253) ואילו אנו דנים על הרשעה בעקבות אויר נשוף(סעיפים 6603 ו-6719).
  • שנית, אם יש לך השגות לגבי החוק כפי שהבאתי אותו מן הרשומות(ספר החוקים), אתה יותר ממוזמן להביא אסמכתה שתסתור זאת.

 

שלישית, האויר שהנך נושף הנו חם ומעיק.

 

בהתאם למשך תקופת השלילה אמצעי התיקון הם בהתאם לחוק.

ע"פ הוראת הנוהל, נהג ותיק אשר נשלל מעל 1 שנה - יבצע תאוריה בלבד, מעל שנתיים - ידרש גם במבחן מעשי.

שכרות/סמים - מרב"ד ללא קשר למשך השלילה(שכרות - אויר נשוף או בד' דם).

 

 


קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

^ אנחנו חגים מעל אותה נקודה.

במידה ונהג מואשם ומורשע בנהיגה בשכרות (ינשוף\ דם) עונש המינימום שחל עליו הינו מינימום שנתיים שלילה בפועל. תקן אותי אם אני טועה.

לכן, כמובן שהוא ישלח לבדיקת מרב"ד.

 

במידה ונהג מואשם בשכרות ומורשע בנהיגה תחת השפעת משקאות משכרים (עשה ינשוף או דם אבל היו פגמים בבדיקה שהוכחו על ידי בא כוחו) עונש המינימום לעבירה זאת הינו 3 חודשים בלבד.

 

לפי דבריו של הנהג החדש שפתח שרשור זה, הוא לא קיבל עונש בגין נהיגה בשכרות אלא בגין נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים וקיבל 6 חודשי שלילה בלבד.

אחרת היה מקבל מינימום שנתיים פסילה בפועל כקבוע כחוק.

 

אני מתאר לעצמי שעו"ד של פותח השרשור המיר את העבירה החמורה נהיגה בשכרות לעבירה פחות חמורה של נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים במסגרת הסדר טיעון שהתבסס על כשלים בבדיקת הינשוף .

 

הסיבה היחידה שפותח השרשור נשלח לבדיקת מרב"ד הינה העובדה שהוא קיבל שלילת רישיון העולה על שלושה חודשים בהיותו נהג חדש.

 

במקרה הספציפי הזה, לולא היה נהג חדש היא יכול היה ללכת למשרד הרישוי לקבל הרישיון ללא בדיקת מרב"ד בתום השלילה.

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

×
×
  • תוכן חדש...