Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך להבין, שגם אם מחיר הטורבו בחו"ל הוא חצי, יקח שבוע שבועיים במקרה הטוב עד שהוא יגיע. שבועיים השבתה של מונית יעלו יותר מכל מה שתחסוך בקנייה בחו"ל.

 

 

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פתרון פשוט- תביעה כנגד המוסך שהחליף את מסנן האויר ואת המוסך המורשה של רנו. השופט יחליט מי אשם, כאשר גם לאביך יש תרומה לכך.

פורסם

במה בדיוק מוסך מורשה של רנו אשם?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עכשיו התחברתי ממחשב וראיתי את התמונות כמו שצריך.

 

לדעתי מי שהתקין את הפילטר הזה צריך לשלם על התקיון.

 

הרווח הזה שבין תיבת האוויר לבין הפילטר זה משהו שאי אפשר לפספס.

זה כמו לא להתקין פילטר בכלל, כל האוויר זרם בדרך עם ההתנגדות הנמוכה ביותר, כלומר מסביב לפילטר ולא דרכו.

 

 

פורסם

מה שנקרא לא "טעות בהיסח הדעת" אלא רשלנות פושעת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש למוסך ביטוח מקצועי והנזק גבוה יותר מהשתתפות עצמית.

אם המוסך לא מסכים להכיר בנזק שגרם קח שמאי בתשלום ותגיש תביעה. כמובן תתקן את הרכב אבל יקח זמן ותקבל את מה שמגיע לך.

פורסם

פרק את הטורבו שלח אותו לשיפוץ אם רק הכנפיים נפגעו זה לא אמור לעלות יקר , יכול להיות שהנזק

נגרם בגלל הפילטר ויכולים להיות עוד סיבות תתיעץ עם המשפץ אני ממליץ לך על טורבוטק .

פורסם

ועוד דבר - למרות המחיר המאוד גבוה (בתקווה שתקבלו החזר) כדאי להתקין טורבו חדש ולא משומש או משופץ.

 

 

מניסיון שלי עם רכב עבודה שנוסעים הרבה - כל ניסיון לחסוך ולהתקין חלק תחליפי או משומש/משופץ עולה יותר כסף מחלק חדש מקורי כשמסתכלים כמה שנים קדימה.

 

 

 

את המחיר משלמים באורך חיים קצר יותר של החלק, בביקורים חוזרים במוסך ובימי עבודה מבוזבזים.

 

 

פורסם

פותח השרשור אני נאלץ לא להסכים איתך.

זה שהרכיבו לאבא שלך פילטר אוויר שלא קשור למכונית בכלל, ממש לא אומר שצריך להשתמש בחלקים מקוריים בלבד. זו שטות.

רואים בפרוש שהפילטר לא מתאים - אולי התעוות, אולי בכלל לא מתאים לדגם.

יש חלקים תחליפיים טובים ויש זבל סיני. אצלי במרצדס יש חלקים תחליפיים תוצרת בוש שאני משתמש בהם ללא שום חשש, וזו רק דוגמא אחת.

פורסם

טוב נו זה ברור. אני חושב שכולם כאן מבינים את ההבדל בין חלק תחליפי של פירמה נורמאלית שמייצרת גם חלקי OEM עבור יצרן הרכב עצמו לבין חלק תחילפי סיני של יצרן no name.

 

היו על זה כמה דיונים ארוכים כאן.

 

 

פורסם

מניסיון שלי בוקי אין בעיה עם טורבו משופץ גם ברכבי עבודה , באופן כללי החלק לא יתקלקל סתם

כל פעם החלפתי טורבו מצאתי את הסיבה לבעיה אם לא באותו רגע אז בהמשך .

אני ההייתי משבית את האוטו ולא משלם 12000 שח להחלפת טורבו .

פורסם
מניסיון שלי בוקי אין בעיה עם טורבו משופץ גם ברכבי עבודה , באופן כללי החלק לא יתקלקל סתם

כל פעם החלפתי טורבו מצאתי את הסיבה לבעיה אם לא באותו רגע אז בהמשך .

אני ההייתי משבית את האוטו ולא משלם 12000 שח להחלפת טורבו .

נכון שאין בעיה עם טורבו משופץ אם השיפוץ בוצע כראוי אבל הוא לעולם יהיה פחות טוב מרכיב חדש שמיוצר במפעל.

אגב דווקא פגיעה במניפות שדיברת עליה בהודעה הקודמת שלך, הופכת את השיפוץ ללא כדאי בעליל..

יום טוב גם לך

פורסם
במה בדיוק מוסך מורשה של רנו אשם?

 

אני לא אמרתי שהמוסך של רנו אשם, אבל אם הוא לא ייתן חוו״ד ויעזור לפותח השרשור, אז גם הוא צריך להיות בצד הנתבע.

פורסם

אני ההייתי משבית את האוטו ולא משלם 12000 שח להחלפת טורבו .

 

משבית את האוטו?

 

כמה עולה יום עבודה של נהג מונית?

כמה עולה לשכור מונית?

 

לא יודע בדיוק אבל לדעתי תוך שבוע - שבועיים נזק מאובדן הכנסה יעלה על 12.000 ש"ח.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...