Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן הזמן לא משחק לטובתנו.

 

דן - תודה, אכן שמאי נראה הכיוון כרגע, יחד עם עדות ממומחי ניסידן.

 

GOLF - רשמתי את זה בהודעה המקורית, אין בעיה עם פילטר אוויר חליפי איכותי של חברה מוכרת.

Stay Dirty

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יגאל בהנחה שהמניפות פגועות בשיפוץ ניתן להחליף את כל המניפה זה חלק שניתן לפרוק והחלפה ,

בוקי לפעמים נהג מונית צריך לעבוד חודשיים כדי להרוויח את סכום המדובר .

פורסם

בוקי לפעמים נהג מונית צריך לעבוד חודשיים כדי להרוויח את סכום המדובר .

 

יש הבדל בין "להרוויח" בנטו ולשים בכיס לבין לא להרוויח כלום בזמן שאת הביטח צריך לשלם, הלוואה לרכב אם לקחת צריך לשלם וכו' וכו'.

 

אם יש לך קווים קבועים ולקוחות קבועים זה גם בעייתי, אבל באמת שאני לא בקיא בסמפרים אז בו נעזוב את זה.

 

 

פורסם
יגאל בהנחה שהמניפות פגועות בשיפוץ ניתן להחליף את כל המניפה זה חלק שניתן לפרוק והחלפה .

כל דבר ניתן לפירוק והחלפה, לא על זה הויכוח.

החוסר כדאיות היא בגלל המחיר שלהן.

יום טוב גם לך

פורסם

אני שאלה:

כאן יש לציין שאת הטיפולים, חוץ משלושת הטיפולים הראשונים שאותם קיבל חינם, הוא לא עשה במורשה רנו אלא במוסך אחר בנתניה, כרגע לא נציין את שמו.

כמה טיפולים עשה הרכב לא במורשה ומה המד אוץ?
פורסם
כל דבר ניתן לפירוק והחלפה, לא על זה הויכוח.

החוסר כדאיות היא בגלל המחיר שלהן.

 

 

 

נכון ואני גם לא קונה את הסיפור שטורבו משופץ מחזיק כמו מקורי.

 

ברכב שנוסע 100.000 בשנה בשנה זה קריטי.

 

 

פורסם (נערך)

בוקי אני חושב שכל אחד מאיתנו צריך לשים לו עיקרון לא לשלם סכומים כאלו לא משנה אם הוא נהג מונית

או נהג פרטי , זכור לי שלפני כשנה הורדתי מכביש וולוו v50 2010 בגלל גלגל תנופה שעלותו 7000 ₪

לפני כחודשיים קניתי וולוו s40 2010 ב 7000 ₪ , המחיר הוא למונית לכל מי שלא מבין למה המחיר

נמוך , מה היבואנים משיגים במחירי החלקים גבוהים גם יורדים מכוניות מהכביש וגם החלקים משמשים לתיקון

מכונית אחרות .

עריכה אחרונה על ידי ronrobin
פורסם

רונובין - לא הבנתי כלום...

 

מונית פלואנס חדשה עולה למהג מונית באיזור 70-80 אלף שקל. אם הורדתי אותה חהכביש בגלל תיקון של 12.000, מה עשיתי בזה?

 

 

פורסם

ידין לצערי אתה צודק כמו תמיד , בוקי אם תשלם 12000 ₪ אתה משחק לידיים של היבואנים הם יודעים

שאנחנו תלויים בהם ומנצלים את זה , יש דרכים לתקן את הרכב בצורה סבירה ברבע מחיר .

פורסם

בצורה סבירה ? אולי, אם אתה קורה לתיקון סביר לטורבו מפלואנס אחרת שב-מ-ק-ר-ה חנתה במשחטת רכב בשטחים...חסכת יופי אבל עודדת פעילות פלילית שמתדלקת ברווחיה פעילות טרור.

פורסם

ידין אתה עובד עם רנו לכן אתה טיפה לא אובייקטיבי בנושא הזה , לא צריך להגיע לשטחים הלכת רחוק

מידי שיפוץ טורבו בצורה מקצועית יעלה 2500 ₪ ויש פתרונות יותר זולים אם יש לבחור את הידע והכלים

המתאימים

פורסם

בטורבו כמו לפלואנס עם VNT לא תמיד מצליח השיפוץ וזה כולל מכונים השיפוץ הטובים ביותר שיש פה ואני אומר את זה באופן סובייטיבי לגמרי ובלי טיפה של אובייקטיביות..לא סתם המוסך המורשה אליו נכנסו עם הרכב לא רצה בכלל לשמוע על זה!


×
×
  • תוכן חדש...