Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

השבוע הזמנו את הפולו החדשה, הדגם המאובזר ביותר עם 110 כ״ס (כרכב שני למשפחה). כחלק מהמבצעים החדשים של צ׳מפיון הרכב מגיע עם חלון פנורמלי בגג וחלונות מושחרים (65%)

 

מכיוון שאין לי כל כך מושג, רציתי לשאול לדעתכם. הייתם מעדיפים לקחת את הרכב עם חלונות מושחרים או לוותר על התענוג?

 

* הרכב מגיע בצבע לבן

 

תודה!:roll:

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל תתחדשו ושיהיה בהצלחה!

 

שנית, מה זה הדגם שמגיע עם חלון פנורמי? האם הוא נפתח לגמרי ומשמש כסנרוף?

 

אני אישית מאוד אוהב חלונות שחורים ברכב, וכמה שזה יישמע לך צעקני, אני אוהב את זה 100%.

ברשותי פולו 2012 דגם יאנג 3 דלתות, ובעיצוב של הרכב זה יושב ממש יפה, זה גם הרבה יותר נעים לאלו שיושבים מאחורה.

image.jpg

Polo 2012

פורסם
קודם כל תתחדשו ושיהיה בהצלחה!

 

שנית, מה זה הדגם שמגיע עם חלון פנורמי? האם הוא נפתח לגמרי ומשמש כסנרוף?

 

אני אישית מאוד אוהב חלונות שחורים ברכב, וכמה שזה יישמע לך צעקני, אני אוהב את זה 100%.

ברשותי פולו 2012 דגם יאנג 3 דלתות, ובעיצוב של הרכב זה יושב ממש יפה, זה גם הרבה יותר נעים לאלו שיושבים מאחורה.

 

 

מדובר בסט תוספות שפולסווגן מציעה עם הדגם המאובזר של הפולו, סאנרוף פנורמי נפתח, חלונות מושחרים, בקרת אקלים עוד..

פורסם

אני בעד,גם השמש לא קופחת איתם,גם מאחור אם מישהו נוסע עם אורות גבוהים זה לא מסנוור במידה ויש השחרה מאחור גם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש אופציה לקבל את הרכב ללא ההשחרה? איזה צבע בחרתם?

בכל אופן, אני מצטרף לדעות שחלונות שחורים רק תורמים - גם ללוק הכללי וגם להפחתת החום ברכב.

פורסם

גם אני בעד,רק ש65% לדעתי זה לא מספיק כהה.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם
גם אני בעד,רק ש65% לדעתי זה לא מספיק כהה.

נכון מאד.

גם אצלי הרכב הגיע עם השחרה מהחברה ועל זה הוספתי השחרה בהדבקה.

פורסם

נטו מבחינת נוחות. כשהיה לי רכבי עבודה בלי חלונות שחורים הייתי מרגיש ערום, היה נכנס חום מטורף לרכב ומטגן כל דבר שנמצא חשוף בקבינה.

 

במיטו שלי, למזלי יש חלונות מושחרים מאחורה והרכב מבפנים מוצל ונעים , בעיקר תורם למערכת המיזוג.

 

השקעה כל-כך קטנה ותורם כל כך הרבה לנוחות ואיכות חיים.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
הם מציעים לך גג פנורמי/סאנרוף בהתקנה מקומית כמו שהם תמיד היו עושים, או שהרכב מחו"ל כבר מגיע עם זה?

אין דבר כזה גג פנורמי בהתקנה מקומית , מה שעושים בארץ זה רק סאנרוף ( חלון סטנדרטי קטן נפתח).

 

כנראה שזה תוספת חדשה כי עד היום רק הGTI ודגם היאנג הידני מ2012 הגיעו עם גג פנורמי נפתח בפולו.

 

בקשר להשחרת חלונות אני יכול לחלק את החוויה של מהרכב לפני שעשיתי השחרה ואחרי. פשוט עולם אחר. אני עשיתי השחרה של כמעט 100 אחוז בחלונות אחוריים ושמשה אחורית והשחרה בהירה יותר בשני החלונות הקדמיים. לטעמי הרכב נראה טוב יותר ככה ובקיץ זה פשוט חובה עם השמש בארץ.

פורסם

גוזל, הרכב עולה 115K (לפני אגרה, צבע מטאלי וכו׳), אין לי אפשרות לראות אותו כי לפי מה שאני מבין אין כאלה בארץ עדיין.

 

כל ההתקנות הן מקוריות של החברה

פורסם

אני עשיתי השחרה של כמעט 100 אחוז בחלונות אחוריים ושמשה אחורית והשחרה בהירה יותר בשני החלונות הקדמיים. לטעמי הרכב נראה טוב יותר ככה ובקיץ זה פשוט חובה עם השמש בארץ.

 

יש הרבה פתרונות לשמש: חניה בצל, כיסוי הרכב, שימוש במזגן וכדומה.

 

חלונות מושחרים הם גם פתרון אבל לא על החלונות הקדמיים ולא על השמשה האחורית.

 

להשחיר חלונות צד אחוריים - אדרבה, בעידן כריות האוויר זה דווקא טוב יותר מאשר צלונים למיניהם, אבל גם שם לא הייתי משחיר 100% כי אנחנו בכל זאת מסתכלים דרכם בהשתלבות בתנועה בכל מיני זוויות.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני רואה דרך השמשה האחורית טוב מאד גם בלילה, וההשחרה בחלונות הקדמיים עוד יותר עדינה ככה שאין בעיה בכלל של ראות.


×
×
  • תוכן חדש...