Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים,בשעה טובה קבלתי את המאזדה 3 שלי לפני כמה ימים ואני שמח עד השמיים.

 

במידה וזה לא מתאים לפורום הזה אז נא להעביר לפורום המתאים.

 

עכשיו לבעיה...אני שם לב שכל הזמן יש כל מיני חרקים קטנים כמו יתושים קטנים פרפרים עכבישים כל מיני קטנים כאלה שמציקים,יכול להיות שזה קשור לצבע הרכב שלי?(חום ברונזה)

 

אם כן מה הפיתרון?אולי זה קשור לעובדה ששטפתי את האוטו כבר 4 פעמים ויכול להיות שיש שאריות של טיפות מים פה ושם באוטו והחרקים נמשכים למים האלה?

פורסם

מניסיון שלי חרקים נמשכים לצבעים זוהרים ובוהקים כמו ירוק וצהוב, לאו דווקא לחום כהה.

אגב, למה שטפת את הרכב כבר 4 פעמים? לפחות שטיפה ידנית?

פורסם

אני מבין את ההתלהבות הראשונית אבל אל תשכח שכל שטיפה כזאת גם מחלישה את ההגנות על הצבע איתן מגיע הרכב.

ממליץ לך בחום ליישם אוטם צבע או ווקס אחת לחודשיים.

פורסם

אני אשמח ליישם זאת,אבל לא לבד כי אין לי ניסיון בזה,אם יש מישהו מבאר שבע שמבין ומנוסה בזה שיפנה אליי בפרטי אני אשמח לדבר על זה.

פורסם

בבאר שבע עדיף שלא תלך לשום מכון שטיפה, כולם עובדים עם חומרים גרועים ועם מטאטא או כפפה מטונפת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

dorsht

 

צודק! לא מוכן שיגעו ברכב שלי עם מטאטא או ג'ילדה מטונפת.

 

אני שטפתי לבד בבית ואמשיך לעשות את זה,בנתיים אני מחפש בבאר שבע מישהו שמתמחה בישום ווקס-אוטם ברכבים שנותן הגנה ומראה טוב.ידוע על מישהו מומלץ?

פורסם

אתה לא צריך שום מומחה, יש המון ידע פה בפורום.

גם אני חששתי מהעניין אבל אחרי קריאה ועיון בשרשורים פה, רכשתי מוצרים ומאז אני מטפל בעצמי ברכב.

שיטת שטיפה של שני הדליים + פלסטלינה (או ספוג ננוסקין) + יישום אוטם צבע או ווקס ואתה מסודר.

פורסם

אין בבאר שבע אף אחד כזה, כולם על הפנים, אם אתה רוצה לתת את זה לבעל מקצוע, תבדוק מול סוויס ווקס/אלטר/PDR PLUS/יבגני ושאר בעלי המקצוע שמומלצים בפורום.

כמו שKREIOS אמר לך, זה לא משהו שקשה לבצע לבד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני בן אדם שלומד בפועל,ולא דרך האינטרנט לצערי זה מאד קשה לי,בגלל זה אעדיף לראות מישהו שעושה את העבודה הזאת בפועל ואז אחזור על הפעולות האלה באופן עצמאי.

פורסם

זה בדיוק העניין, מדובר על רכב חדש, אתה לא צריך פוליש, תיקוני צבע או פגמים כלשהם.

מספיק שתשמור על הצבע מהיום הראשון והוא יישמר לך כמו חדש עוד שנים ארוכות.

לשטוף רכב אתה בטח יודע, ליישם ווקס או אוטם זו פעולה ממש פשוטה.

יש אוטמים שפשוט מרססים על הרכב ומשפשפים. זהו.

פורסם
זה בדיוק העניין, מדובר על רכב חדש, אתה לא צריך פוליש, תיקוני צבע או פגמים כלשהם.

מספיק שתשמור על הצבע מהיום הראשון והוא יישמר לך כמו חדש עוד שנים ארוכות.

לשטוף רכב אתה בטח יודע, ליישם ווקס או אוטם זו פעולה ממש פשוטה.

יש אוטמים שפשוט מרססים על הרכב ומשפשפים. זהו.

תלוי מה מצב הצבע המקורי, יצא לי לראות כאן בפורום כבר רכבים שהגיעו מהסוכנות עם שריטות ושפשופים כתוצאה משטיפה במכונה או במטאטא.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

dorsht

(תלוי מה מצב הצבע המקורי, יצא לי לראות כאן בפורום כבר רכבים שהגיעו מהסוכנות עם שריטות ושפשופים כתוצאה משטיפה במכונה או במטאטא.)



 

מצב הצבע ברכב שלי הוא לא פחות ממצויין,רכב מבריק ללא סווילרים וללא שריטות,לכן אפשר פשוט לשטוף את הרכב וליישם את האוטם-ווקס,האם ליישם קודם אוטם?הווקס קריטי?

×
×
  • תוכן חדש...