Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש להם את אבישי שמגיב פה בפורום מדי פעם, שלח לו הודעה פרטית, חפש משתמש בשם "הרקולס".

ואני חייב לציין שהרגת אותי עם זה שקנית מטאטא במיוחד לשטיפות... :lol:

ברוח טובה, כן?

פורסם

באנגליה ביצעו מחקר וגילו כי ציפורים מעדיפים להפציץ רכבים בהירים ובמיוחד צבע אדום.

אולי חרקים גם מעדיפים גם צבעים בהירים.

פורסם

אפרופו מעופפים,רק לי הם מתחילים להידבק על הרכב שאני שוטף עם ONR ? כניראה לא רק אני מת על הריח הזה.

פורסם
באנגליה ביצעו מחקר וגילו כי ציפורים מעדיפים להפציץ רכבים בהירים ובמיוחד צבע אדום.

אולי חרקים גם מעדיפים גם צבעים בהירים.

 

מודה ששלי תמיד מקבל שליכט מאיזו חלאה מעופפת, אפילו כשאני לא חונה ליד עץ / קיר! כאילו הן מסמנות מטרה מפציצות כמו מטוס B52 ובורחות, כמובן הרכב שלי אדום.

 

FLICK אתה לא טועה זה גם קורה אצלי, זה בגלל כנראה הריח המאוד מתוק של החומר הנ"ל, אחותי חשבה שזה מיץ כלשהו.

Opel Adam S 2017

פורסם

פות"ש, אתה מתכוון לזה שאתה מוצא חרקים מתים מרוחים/מעוכים בחלק הקדמי של הרכב שלך? או שאתה מתכוון לזה שחרקים נדבקים לרכב שלך כשהוא חונה בחניה?

 

אם אתה מתכוון לזה שאתה מוצא חרקים מתים דבוקים לחלק הקדמי של הרכב שלך [טמבון קדמי, מכסה מנוע, שמשה וכ'ו] אז זה קורה ממהירות הנסיעה. נסיעה מהירה תמעך חרק כמו שצריך על חלקים שונים בקדמת הרכב שלך.

 

אם אתה מתכוון לזה שהם "דוגרים" לך על הרכב, עברתי מרכב שחור לרכב לבן ועדיין חרקים מטיילים על הרכב אז אני מעיף אותם בכל הזדמנות, לא רוצה שום סימני סווירלים :lol:

פורסם

MeTaLhAmMeR

 

,אני מתכוון לזה שהחרקים אכן דוגרים לי על הרכב בזמן חניה,ברור שבזמן נסיעה בין עירונית במיוחד בקיץ זה בלתי נמנע למעוך חרקים בפרונט.

 

יש לי שאלה,גרניק יכול ליצור סווילרים ברכב?

פורסם

ככל הידוע לי לא, אבל אם משתמשים בעוצמה חזקה מידי הוא יכול לקלף ממש את שכבת הלכה באיזורים בהם הלכה הייתה עם חור בגלל פגיעות מאבנים.

 

סווירלים נגרמים בגלל שמנגבים/גוררים לכלוך/אבק על שכבת הלכה, לכן עדיף להמנע מ״להעביר סמרטוט״ על האוטו כשהוא עם שכבת אבק. הלכה רכה ורגישה ולכן בין היתר מתחילים סווירלים.

פורסם
יש להם את אבישי שמגיב פה בפורום מדי פעם, שלח לו הודעה פרטית, חפש משתמש בשם "הרקולס".

ואני חייב לציין שהרגת אותי עם זה שקנית מטאטא במיוחד לשטיפות... :lol:

ברוח טובה, כן?

 

תודה.

 

אם לא נצחק על עצמנו, מה עוד נשאר?

 

אה, לגבי מי ששאל על ההגנה על הרכב אז כמובן שלא קיימת.. בעיקרון הרכבים שלי לא כאלה חדשים אז אני לא מתכוון להשתגע יותר מדי. אקנה לי פלסטלינה, נשים ווקס ונראה איך נתקדם משם.

×
×
  • תוכן חדש...