Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב נמצא אצלי 3 שנים ו 5 חודשים.נרכש מאוטו סנטר ותמיד היה זריז ונמרץ,טיפולים בזמן לפי הספר.

לאחרונה,חל שינוי לרעה בהתנהגות הרכב ובמהירות 100 קמ"ש לא ממש מרגישים את הרכב והוא נראה כבד מידי ועצלן ומתנהג יותר כמו רכב עם מנוע חלש הרבה יותר מ 1600 ו 126 כ"ס.

ההילוכים בגיר האוטומטי מתחלפים בסדר (אם כי 100 קמ"ש זה כבר ב3,000 סל"ד,נשמע צעקני קצת).

מצתים מקוריים הוחלפו ביולי 2014,מסנן אוויר לפני חודש,שמן ופילטר שמן לפני פחות מ-4 חודשים.

האפשרויות שחשבתי עליהן:, מצערת מלוכלכת כיוון שהרכב נוסע 70% מזמנו בעיר והטורים פעם גבוהים מידי ופעם נמוכים מידי או פילטר דלק סתום /סתום חלקית (הוחלף בספטמבר 2012 בטיפול 3 שנים,לפני 29,000 ק"מ לערך).

חוץ מזה,לעיתים קרובות,הרכב לא מניע לעיתים/לא מניע חלק ויש ללחוץ על דוושת הדלק עדי שיניע (המצבר בן שנתיים ו-4 חודשים ).

נבדקה טעינה של האלטרנטור והיא תקינה.דעתכם ?

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

המצבר אינו משפיע על סחיבת הרכב.

התחל בניקוי מצערת ומזרקים בשלב הראשון.

רוב הסיכויים שתרגיש בשינוי לטובה.

פורסם
הרכב נמצא אצלי 3 שנים ו 5 חודשים.נרכש מאוטו סנטר ותמיד היה זריז ונמרץ,טיפולים בזמן לפי הספר.

לאחרונה,חל שינוי לרעה בהתנהגות הרכב ובמהירות 100 קמ"ש לא ממש מרגישים את הרכב והוא נראה כבד מידי ועצלן ומתנהג יותר כמו רכב עם מנוע חלש הרבה יותר מ 1600 ו 126 כ"ס.

ההילוכים בגיר האוטומטי מתחלפים בסדר (אם כי 100 קמ"ש זה כבר ב3,000 סל"ד,נשמע צעקני קצת).

מצתים מקוריים הוחלפו ביולי 2014,מסנן אוויר לפני חודש,שמן ופילטר שמן לפני פחות מ-4 חודשים.

האפשרויות שחשבתי עליהן:, מצערת מלוכלכת כיוון שהרכב נוסע 70% מזמנו בעיר והטורים פעם גבוהים מידי ופעם נמוכים מידי או פילטר דלק סתום /סתום חלקית (הוחלף בספטמבר 2012 בטיפול 3 שנים,לפני 29,000 ק"מ לערך).

חוץ מזה,לעיתים קרובות,הרכב לא מניע לעיתים/לא מניע חלק ויש ללחוץ על דוושת הדלק עדי שיניע (המצבר בן שנתיים ו-4 חודשים ).

נבדקה טעינה של האלטרנטור והיא תקינה.דעתכם ?

קודם כל יש לבצע בדיקת סורק ומדידת מד כמות אויר שהוא ברוב המקרים הגורם מספר אחד לבעיות סחיבה מבין כל החיישנים.

פורסם

השאלה על המצבר צ"ל ,האם יש להחליפו עכשיו כתחזוקת מנע בלי קשר לבעיית העצלנות המעצבנת של הרכב (שד"א היום הרגיש בסדר גמור) ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בגלל שרוב הנסיעות שלך הם בעיר, לדעתי.

תקנה 44K תשים על חצי מיכל וצא לדרך הררית שהמנוע יעבוד על טורים גבוהים ,תסע באופן בזבזני.

זה אמור לנקות את המערכת. אם לא יעבוד תמשיך הלאה לניקוי מצערת והחלפת פילטר דלק.

פורסם

לדעתי לא שווה לבזבז על תוספים למיניהם, מנסיון של שנים עם כל התוספים והאיכותיים ביותר - בזבוז זמן וכסף.

עדיף לשלם פעם אחת על נקיון כמו שצריך במוסך.

פורסם

פותח השרשור - האם ביצעת ניקוי מצערת ו/או החלפת פילטר דלק?

לחבר מהעבודה יש גם יונדאי I30 והתלונן כי הרכב צמא ועייף ולאחר החלפת פילטר דלק טוען שהרכב סוחב קצת יותר טוב.

עדיין לא תדלק כך שלא ידוע האם הצריכה טובה יותר לאחר התיקון.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...