Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי. ידידה סיפרה לי היום שרכבה נגנב אתמול בלילה (ה'-ו') מתחת לבית. הרכב הוא גולף 2011.

במשטרה אמרו לה שבאיזור שלה, שכונה שקטה בכרמל בחיפה, נגנבו בימים אחרונים עוד 2 מכוניות מסוג פולו.

 

משום מה לתומי חשבתי שבגלל שחיפה רחוקה מקו התפר (ומהמשחטות), גניבות רכב זה עניין נדיר פה. האמנם?

 

אנצל ואומר, הקפידו לא להשאיר חפצים יקרי ערך באוטו.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

המשטרה השלימה עם גניבות הרכבים ועם עבירות הרכוש בכלל ולא ממש עושה משהו כדי לעצור אותם.

למישהי שאני מכיר שפרצו הביתה השוטר המליץ להשאיר את המפתחות של הרכב ואת דברי הערך במקום בולט בסלון כדי שהגנב ימצא את מה שהוא רוצה מהר ויסתלק ולא יתחיל גם להכנס לחדרי השינה של הילדים.

פורסם

מה הגנבים רוצים מרכבי קבוצת פולקסווגן כל השנים? שיעזבו אותנו בשקט, הרגו אותנו כבר עם מחירי הביטוח וכל המיגונים הנלווים. למה לא גונבים פיאט, רנו, פיג'ו וסיטרואן - שם אין צורך בחלקי חילוף? מוזר...

פורסם

חלק גדול מהגניבות זה הזמנות של חלקים, בעלי משחטות צריכים חלקים ומזמינים רכב מסוג מסויים ותוך כמה שעות הוא כבר בחלקים , לפעמים לפני שבכלל הוגשה תלונה במשטרה

פורסם
מה הגנבים רוצים מרכבי קבוצת פולקסווגן כל השנים? שיעזבו אותנו בשקט, הרגו אותנו כבר עם מחירי הביטוח וכל המיגונים הנלווים. למה לא גונבים פיאט, רנו, פיג'ו וסיטרואן - שם אין צורך בחלקי חילוף? מוזר...

יש כמה אפשרויות:

1. מפחדים להתקע בדרך

2. מפחדים לקבל מכות שהגיעו לכפר עם הדרעק הזה

3. אולי באמת אין צורך בחלקי חילוף? :-P

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

1 ו-3 סותרים.

אלא אם כן הרכב מושבת ברמה שמייתרת את הצורך בחלקי חילוף, ודורשת יכולות כישוף והשבעת שדים. כבר נתקלתי בפיג'ו שדרשה בדיוק את זה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
1 ו-3 סותרים.

אלא אם כן הרכב מושבת ברמה שמייתרת את הצורך בחלקי חילוף, ודורשת יכולות כישוף והשבעת שדים. כבר נתקלתי בפיג'ו שדרשה בדיוק את זה.

1 ו3 הן טענות [או] הן לא אמורות להתקיים במקביל.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
מה הגנבים רוצים מרכבי קבוצת פולקסווגן כל השנים? שיעזבו אותנו בשקט, הרגו אותנו כבר עם מחירי הביטוח וכל המיגונים הנלווים. למה לא גונבים פיאט, רנו, פיג'ו וסיטרואן - שם אין צורך בחלקי חילוף? מוזר...

 

א.ג.נ stio



הנדון: פנייתך לגבי סוגי הרכב הנגנבים



אנחנו מודעים לבעיה, אנו משתדלים להעלות את מחירי הביטוח לכל סוגי הרכב במידה שווה ללא אפליה של דת גזע או גיר, נשתדל לגנוב פחות רכבים מתוצרת פולסווגן, אם הבעיה חוזרת שוב אנא פנה לאחת ממשחתות הרכב הקרובה לביתך והם יעבירו לנו את הפניה.

 

מאחלים לך הליכים קצרים ככל הניתן מול הביטוח,



מועצת גנבי הרכב בישראל (ובגדה המערבית).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אז אתם אומרים שהם גונבים רכב בחיפה ואז נוסעים כשעה עד השטחים? נשמע לי כמו סיכון מיותר ובזבוז זמן.

משום מה אני חושד שאולי יש גם בכפרים כאן מסביב 'תחנות'.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

הרכב נגנב באמצע הלילה, סביר להניח שאף אחד לא ישים לב שחסר לו משהו בחניה עד שעות הבוקר כדי לדווח על זה למישהו שאולי ינסה לעשות משהו בנידון, אף אחד לא בודק אותם בכניסה לשטחים, ככה שעד שבעל הרכב יסיים את הקפה של הבוקר יהיה כבר מאוחר מידי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אז אתם אומרים שהם גונבים רכב בחיפה ואז נוסעים כשעה עד השטחים? נשמע לי כמו סיכון מיותר ובזבוז זמן.

משום מה אני חושד שאולי יש גם בכפרים כאן מסביב 'תחנות'.

 

כביש 6 מאפשר להם גניבה ממקומות יותר רחוקים בארץ.

סביר להניח שהרכב נגנב לאיזור ואדי ערה ומשם כבר מתגלגל לשטחים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...