Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לאחרונה פתחתי נושא על וולינט, לאחר שראיתי אותה, והיא לא היתה משהו.

אני צריך את עזרת הפורום ,בגיבוש אחר מספר דגמים, אשר מתאימים לצריכים שלי.

 

1)הרכב נועד לשימוש יום יומי כ 20 -25 ק"מ ביום.

2)קשור ל1 מעוניין במנוע עד 4000 (בכול זאת לחסוך איכשהו בדלק)

3)בעל נוכחת מעניינת, לא רוצה וולו וכול מני קוביות.

4) שיהיה בכול זאת קצת חזק/זריז

5)אמין וקל לטיפול ולמצוא חלפים.

 

לבנתיים שמתי עין על :

וולינט

דודג דארט (לא בטוח שהרכב זריז?!)

 

נב

תקציב עד 35000

אם מישהו מעוניין "לאמץ" אותי ,ולגדל את הדור הבא של האספנים יתקבל בברכה:-P .

תודה מראש

פורסם

לדעתי 8 צילינדר סטנדרטי או 6 צילינדר סטנדרטי ההבדל בדלק הוא זניח אולי הבדל של עוד ליטר לכול 7 ק"מ.

אז אם יש לך 8 צילינדר זה עדיף מבחינת ערך הרכב והזריזות כשתירצה.

יש לי אלקמינו 79 5 מקומות ישיבה זקוקה לפחחות וצבע ב 22000 ש"ח.

פורסם
לדעתי 8 צילינדר סטנדרטי או 6 צילינדר סטנדרטי ההבדל בדלק הוא זניח אולי הבדל של עוד ליטר לכול 7 ק"מ.

אז אם יש לך 8 צילינדר זה עדיף מבחינת ערך הרכב והזריזות כשתירצה.

יש לי אלקמינו 79 5 מקומות ישיבה זקוקה לפחחות וצבע ב 22000 ש"ח.

שלח לי תמונה שלה בפרטי

פורסם
לדעתי 8 צילינדר סטנדרטי או 6 צילינדר סטנדרטי ההבדל בדלק הוא זניח אולי הבדל של עוד ליטר לכול 7 ק"מ.

אז אם יש לך 8 צילינדר זה עדיף מבחינת ערך הרכב והזריזות כשתירצה.

יש לי אלקמינו 79 5 מקומות ישיבה זקוקה לפחחות וצבע ב 22000 ש"ח.

 

בוקר טוב

קוראים לי יעקב וייס ואני מהצפון הרחוק וקיבוצניק....יש ברשותי אלקמינו 80 וחבר שלי גם מעונין באחת..אשמח לפלאפון יעקב 0546765660

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מתערוכת הקלאסיות שהייתה בNEC ליד בירמינגהאם השנה.

 

לא צילמתי מבחוץ, אבל נראה לי שלזאת הכוונה במילה ''נוכחות''

 

ומכאן גם הביטוי 'אני שוטגאן'!

×
×
  • תוכן חדש...