Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר שבועיים בערך שאני מחפש לרכוש רכב חדש, די ננעלתי על הסוויפט 2011-2012 כי הוא די מתאים לדרישות שלי - תקציב של עד 63 אלף, חסכוני, אמין, מאובזר(הכוונה לGLX) וגם על הדרך מציג מראה לא רע. אממה, ככל שעובר הזמן ואני מדבר עם אנשים מיד 2 אשר מוכרים את הרכב, אני חושב שלרכוש אחת כזאת, זו עסקה לא משתלמת בעליל. המחירון, לדוגמא, של דגם הGLX 2011 ביד 2 הוא 65,300 ובלוי יצחק 67,000 ש"ח וכמעט כל המוכרים שהתקשרתי אליהם או שרוצים מעל המחירון או שרוצים בדיוק כמו המחירון(גם כאלה שבהן לא הוחלפו במשך 4 השנים צמיגים, מצבר ויש טסטים לעוד כחודש-חודשיים). השאלה שלי היא כזאת, האם זה באמת שווה את זה? במחירים האלה של סוויפט 2011 אני יכול להביא מכונית בסגנון בשנה יותר מתקדמת או אפילו פיקנטו חדשה. מה אתם אומרים?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

לשלם על רכב סופר מיני בן 3 שנים קרוב ל65 אלף כשיש לך בשוק סופר מיני חדשות שעולות 70 אלף זה טעות.

אבל זה מה שמר ישראל ישראלי רואה כרכב שומר מחירון,הבחירה היא בידיים שלך.

פורסם

אשמח אם תתנו לי שמות של רכבים בסגנון(אוטומאטי בלבד, לא ידני ולא רובוטי) בתקציב שציינתי שכוללים את הדרישות שציינתי-עד כמה שאפשר.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

משומשות: אופל קורסה,שברולט סוניק,פיג'ו 301,פיג'ו 208,פורד פיאסטה דגם לפני אחרון,יונדאי I20 ו I25.

חדשות זה רק ידני או מיצבישי ספייס סטאר שהיא מיני.

פורסם

הספייס סטאר היא לא מיני אלא בקטגןרית ביניים כמו ניסן מיקרה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם יש לך אפשרות לפיקנטו חדשה אז זאת אופציה שכדאי לבדוק.

היא לא בדיוק אותו הטייפ כמו הסוזוקי סוויפט אבל אם אתה כבר פוזל למיני אז היא אופציה לא רעה (במקרה שתחליט ללכת על חדשה).

פורסם

קראתי ביקורות לא משהו על הפיקנטו. לגבי האופל, נראה מרשים, אבל היא יקרה מאוד יחסית לשנתונים 2011-2012 והבנתי שאין לה שוק כשאתה תרצה למכור את הרכב. הפיאטה מכוערת, לטעמי. הI20 לא חסכונית כ"כ וגם השוק שלה מוצף. יש עוד הצעות?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

אם אתה רוצה רכב סופר-מאובזר חפש פיאט פונטו איבו 100TH. גג פנורמי כפול, חישוקים קלים, מערכת עם בלוטות וUSB, שליטה מההגה, בקרת אקלים ועוד...

בנוסף גם מאוד חסכונית.

פורסם

הייתה לי סוויפט 2007 קצת יותר משנתיים.

עלות הקניה הראשונית אמנם יקרה יותר (בטח ובטח מול המתחרות האירופאיות), אך במהלך הזמן ההשקעה משתלמת ומתקזזת.

הרכב מאוד מאוד אמין וזול לאחזקה שוטפת. (טיפולים, דלק וכו'..)

הוא נוח ויחסית מרווח ונוסע נהדר. (המנוע מספק את הסחורה ואם אתה חובב נהיגה, אתה תמצא יופי של שלדה והיגוי).

 

אני אישית מעדיף סוויפט 2008-9 על פני כל רכב אירופאי 2011-12-13.

 

את שלי מכרתי לפני כחצי שנה, תוך שבוע במחירון יד 2 משוקלל. שהיה גבוה בכ2000 ש"ח מלוי יצחק. (הרכב היה יד שניה, פרטית עם כ70 אלף ק"מ וצמיגים חדשים)

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
אם אתה רוצה רכב סופר-מאובזר חפש פיאט פונטו איבו 100TH. גג פנורמי כפול, חישוקים קלים, מערכת עם בלוטות וUSB, שליטה מההגה, בקרת אקלים ועוד...

בנוסף גם מאוד חסכונית.

 

150TH :)

וגם גרסאות ה SPIRIT ו- MY STYLE מאובזרות מאוד, ובאותו תקציב...

 

רק מה - הוא ביקש אוטומטי בלבד, וכאן מדובר ברכבים רובוטים.

אם לא אכפת לך להתנסות בגיר שונה, תעיף מבט באקזמפלר כזה. שאר הסופר-מיני באותו תקציב ייראו לך ספרטניים, בהשוואה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

דייהטסו סיריון תיכנס בתקציב משנת 2010-11 ולדעתי תשאיר עודף לא מועט כלל.

 

אין סופרמיני אוטומטיות חדשות ב-70,000 אולי חוץ מספייסטאר שמגרדת את זה וגם שם זה גיר רציף.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם כל כך נדלקת על סוזוקי אז אולי תוכל להצטמצם לספלאש? כמו כן אתה יכול לבדוק יונדאי אקסנט או קיה ריאו, אמנם קצת פחות חסכוניות אבל אחלה רכבים. אחרונה אני אציע את הניסאן 'אקו' (משהו)מיקרה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...