Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר בעצם להגיד שהמנוע החשמלי הוא "החסכן" ובסך-הכל הרעיון הוא לא לתת לעודף של תערובת להיכנס לצילנדר. (הרי השסתומים בכל מקרה נפתחים בדרך המוכרת רק שכמות התערובת מווסתת).

 

תקנו אותי אם אני טועה..ואם לא טעיתי אז תודה לכולם... הנושא מובן!!!:-)

 

אגב, בוויכוח שבגללו פתחתי את השרשור הזה נטענו הטענות האילו:

 

1.אין רצועת טיימניג(גומי) ואין שרשרת(מתכת), אלא תמסורת של גלג"ש (מה שאני חשבתי).

2.אין לא רצועה, לא גלג"ש ולא שרשרת אלא מנוע חשמלי על הקראנק ומנוע חשמלי מווסת מלמעלה (עם תקשורת בינהם) (תודו שזה רעיון מעניין...)

 

אמיר.

פורסם

ע"י שליטה בליפט ניתן לוותר על פרפר המצערת הרגיל

 

הפרפר העגול לא יעיל במצב של מצערת פתוחה חלקית ומגביל את זרימת האוויר

בלעדיו אין שום מכשול וכמות האוויר מווסתת ע"י הליפט המשתנה ע"י המנוע החשמלי

.I'm a blocked user

פורסם
ע"י שליטה בליפט ניתן לוותר על פרפר המצערת הרגיל

 

הפרפר העגול לא יעיל במצב של מצערת פתוחה חלקית ומגביל את זרימת האוויר

בלעדיו אין שום מכשול וכמות האוויר מווסתת ע"י הליפט המשתנה ע"י המנוע החשמלי

ת-ו-ד-ה...

:mm_yeah:

עכשיו זה ברור.

 

סתם בתור רעיון חשבתי שיהיה נחמד לעשות שרשור דומה ומרוכז עם מושגים טכניים כגון: מנוע מסילה משותפת, תיבת הילוכים סרווטרוניק וכו'...(גם לי יש ידע לתת)

אז מי שיקח יוזמה יבורך..

פורסם
סתם בתור רעיון חשבתי שיהיה נחמד לעשות שרשור דומה ומרוכז עם מושגים טכניים כגון: מנוע מסילה משותפת, תיבת הילוכים סרווטרוניק וכו'...(גם לי יש ידע לתת)

אז מי שיקח יוזמה יבורך..

:-( ...I'll be happy to start one, but I think most readers will get discouraged by the amount of technical terms in English

.Moti

פורסם

:-( ...I'll be happy to start one, but I think most readers will get discouraged by the amount of technical terms in English

 

 

 

.Moti

 

מוטי, אני אשמח הפעם להחליף את רוני ולתרגם!

או לפחות לנסות...

אבל אני בטוח שאסתדר!

אז אם תרצה, תתחיל לרשום ושלח לי הודעה פרטית. :wink:

 

רוני, נכון שאתה מסכים שהפעם אני אתרגם....?:wink:

 

תודה,

בוקר טוב!

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

:-( ...I'll be happy to start one, but I think most readers will get discouraged by the amount of technical terms in English

 

 

 

.Moti

אני עם שחף.... גם אני מוכן לתרגם....:-)

מוטי, נתחיל עם מנוע מסילה משותפת?:wink:

פורסם
אני עם שחף.... גם אני מוכן לתרגם....:-)

מוטי, נתחיל עם מנוע מסילה משותפת?:wink:

סחתיין על היוזמה.

נא לעשות את כל חילופי המידע בה"פ , ולשלוח את התוצר המוגמר לאחד המנהלים , בצירוף הנפשות הפועלות (עבור הקרדיטים) . תודה.

פורסם
סחתיין על היוזמה.

נא לעשות את כל חילופי המידע בה"פ , ולשלוח את התוצר המוגמר לאחד המנהלים , בצירוף הנפשות הפועלות (עבור הקרדיטים) . תודה.

צודק..

מה איתך שמר? אתה מוכן להשתתף בניסוי?מוכן להשתתף בניסוי? מוכן להשתתף בניסוי?:wink:

 

צריך גם את עזרתך ועזרת המומחים+ הנחיה איך מייצרים מין סוג של טופיק FAQ למושגים טכניים כאלו!!

 

(הרעיון עלה אגב עקב שיחות חוזרות ונשנות עם מהנדס מנועים מגרמניה שעובד בחברת MTU הענקית...

ולשמחתי אני נמצא איתו יום-יום)

×
×
  • תוכן חדש...