Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אספתי את המגבות היום בבוקר.

שתיים משוריינות, נשארו 2 פנויות.

לא חוייב במע"מ, המחיר הסופי יצא כ-430 ש"ח אחרי המרות שער - 86 ש"ח למגבת.

מי שמעוניין במגבת מה-2 שנותרו מוזמן לפנות.

אני באיזור פ"ת.

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה זמן לוקח לכם עד שהמגבות מגיעות אליכם מהמוכר i4detailing?

עבר כבר כמעט חודש והם עדיין לא הגיעו אליי. במעקב משלוח זה מראה לי שזה בדרך לישראל כבר כמעט שבועיים..

פורסם (נערך)

דואר ישראל על הפרצוף בזמן האחרון , אני מכה לחבילה מCYC שנשלחה ב13.5 , גם ללא זכר בנתיים.

עריכה אחרונה על ידי winnerm
פורסם
כמה זמן לוקח לכם עד שהמגבות מגיעות אליכם מהמוכר i4detailing?

עבר כבר כמעט חודש והם עדיין לא הגיעו אליי. במעקב משלוח זה מראה לי שזה בדרך לישראל כבר כמעט שבועיים..

 

אצלי לקח כשבוע עד ההגעה לארץ, ועוד כארבעה ימים עד שקיבלתי פתק.

פורסם
דואר ישראל על הפרצוף בזמן האחרון , אני מכה לחבילה מCYC שנשלחה ב13.5 , גם ללא זכר בנתיים.

 

לחכות עד חודש להזמנה זה זמן סביר ביותר.

תלוי בסוג המשלוח ובזמנים אצלנו ואצל השולח.

 

מה שכן ישנם זמנים במשלוחים מסוימים שהחבילה מגיעה אלי גם אחרי כמה ימים בודדים!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הזמנתי 2 מגבות UBER 40X70, אם יש מעוניינים אמכור אחת בדיוק במחיר העלות שהוא 114 ש"ח למגבת (10 פאונד המגבת ועוד מחצית מדמי המשלוח =8.5 פאונד סה"כ 18.5 פאונד ולפי שער ההמרה של פייפל = 114 ש"ח).

מי שמעונין, יפנה בה"פ

אני מחיפה

 

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.


×
×
  • תוכן חדש...