Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים,

יש לי כמה שאלות בנושאי אחזקה בבית:lol::

1-שאלה בנושא "אינטרפוץ"- החלפתי את המנגנון הפנימי של הברז הזזה:

http://www.rei-ceramica.co.il/Product.aspx?pid=2194

כלומר רק את הברז הפנימי,הגוף נשאר,וכעת רוצה להחליף את המסגרת והידית שלו.

האם ניתן לרכוש חלקים כאלו בנפרד או שזה מגיעה כסט?

האם יש סטדנרט בדרך כלל למרחק בין הידית לכפתור של הדוש?

 

2-עם איזה חומר ניתן להוריד נתזי צבע ממסגרות של חלונות,דלתות והרצפה?

 

3-צריך לחווט רשת בדירה חדשה.

כרגע האינטרנט הוא 10M אך כמובן שבעתיד ישודרג עם התפתחות הטכנולוגיה,ולכן רוצה לחווט ככה שיהיה טוב לכל מהירות.

מצורף שרטוט הדירה,באדום זה כיוון הצנרת לדעתי.

כרגע מושחלים כבר כבלי טלפון אך לא יהיה בבית טלפון ולכן ניתן לנצל אותם אם אפשר או להוציא אותם לטובת כבל רשת.

אז איזה כבל אני צריך בעצם? CAT6?

באיזה אופן כדאי לחבר את ציוד הקצה?

איזה ציוד קצה אני יצטרך?

כמה מטר כבל צריך לדעתכם? הדירה 96מ"ר.

 

תודות לעוזרים!

Untitled.jpg

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

cat5e מספיק עד ג'יגהביט, ו cat6 טוב ל-10 ג'יגה.

 

יש הרבה שרשורים בנושא. אתה צריך כבל (גליל 100 מטר או לקנות לפי מטר), "סטלבנד" להשחלה, שקעים מתאימים, וממליץ, network tester

http://www.ebay.com/itm/Hot-Sale-Super-Mini-Network-LAN-Cable-Wire-Cat5-RJ11-RJ45-Tester-/151488442381?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item23456a300d

:turn-l:
פורסם

1. בוודאי. גגל "כיסוי למערכת קיר אוורסט" "כיסוי למערכת קיר נפטון". זה של חמת. תבחר מה שמתאים לך עיצובית.

2. איזה צבע (לא גוון :-P, סוג צבע- שמן/אקרילי/סיד...)? איזו רצפה (פרקט/שיש/ג.פ מזוגג/מלוטש)? חלונות/דלתות- אלומיניום? עץ? ההוראות שונות מאחד לשני.

3. תצטרך ככה"נ סוויץ' אחד של 4/5 מקומות בארון התקשורת. תצטרך מודם/ראוטר או באחד החדרים, או בארון התקשורת (פחות מומלץ).

קח בחשבון, שבכל מקרה תצטרך חיבור חשמל לסוויץ'/ראוטר בארון התקשורת. אני העברתי לשם מתח נמוך, אחרי הדרייבר של הסוויץ'.

תקנה לך גליל של 100 מ' כבל. אני קניתי ב"ארכה" FTP CAT5 קשיח 100 מ' ב-65 ש'. עובד מצויין והיה קל להשחלה ולחיווט. במקרה הטוב ישארו לך כמה מטרים ספייר, במקרה הרע תצטרך לקנות עוד כמה מטרים לפי מטר, כשתתקע. הקניה לפי מטר היא במחיר מופקע לעומת המחיר של הגליל הסגור.

תצטרך לוחץ קורונות (אם אתה מתקין שקעים בחדרים, שזה מאד מומלץ, ולא משאיר חוט עם סופית משתלשל מהקיר, שזה חאפרי...) ותצטרך גם לוחץ סופיות+סופיות RJ45 כדי לחווט בצד של הסוויץ'.

כמו שיובק כתב, בודק רשת מאד מאד מומלץ. כשאני חיווטתי, היו לי כמה שגיאות, שבלי בודק, הייתי משתגע כשכל הרשת לא היתה עובדת ולא הייתי יודע מאיפה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לגבי האינטרפוץ - כתוב שהיצרן הוא חמת.

מנסיוני לחמת יש שירות טוב - צור קשר איתם - הם בדרך כלל שולחים חלקי חילוף בחינם.

פורסם

לגבי נתזי צבע - אם מדובר על מקום שלא רוצים לשרוט - כרית יפנית של כלים ,מים חמים (חמים ממש מהקומקום) וסבון. לשפשף טוב.

פורסם

250 שקל למסגרת וידית לברז?!:evil:

בכל אופן,הכיסוי אצלי בצורת אליפסית,הכפתור של הדוש נמצא מעל הידית כ-5 ס"מ.

כל מה שאני מוצא קטן מדי.

על מנת להזיז את הכפתור של הדוש אני מבין שאצטרך להשקיע מאמץ רב.

 

 

בנושא הרשת:

לוחץ קרונה ובודק יש לי כבר מפורוייקט קודם. גליל כבל רשת אקנה.

בארון התקשורת אין נקודת חשמל ולכן לא ניתן להתקין שם את הראוטר.

כיצד אתם הייתם מחלקים את הציוד קצה בין החדרים?

לגבי השחלה אני בטוח הסתדר.

 

המון תודה!

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני רק מספק את הקישורים, לא קובע את המחירים :-P.

שים לב שאתה קונה מתאים לפי 3/4 דרך. אם יש לך כפתור של דוש אז זה כנראה 4 דרך.

אם זה אכן בדיוק אותו פנימי שהעלית קישור שלו, כיסויים של אוורסט ונפטון אמורים להתלבש עליו בול.

לסדרות האחרות יש גם פנימי אחר (עם מקום לבורג במרכז הלוחית). זה בכלל חמת אצלך?

 

לפי השרטוט שלך, נראה שאתה מחווט את כל החוטים לארון התקשורת, אז בכל מקרה אתה תצטרך שם סוויץ' שימתג אותם הלאה. (אתה לא יכול סתם לחבר אותם אחד לשני) לפיכך, ממילא תצטרך שם חשמל (עבור הסוויץ').

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

הקישור שהעלתי הוא להמחשה בלבד.

אצלי כנראה לא חמת,אני רק יודע שהוא מותקן מלפני 10 שנים.

אנסה להעלות תמונה אמיתית.

 

בנושא רשת-

אם התקין את המודם בארון תקשורת והשחיל אליו חיבור מכל נקודה(חדר) זה יספיק לי לא? (במידה וזכרוני לא מטעה אותי יש 6 יציאות בדרך כלל למודם).

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בדרך כלל במודם יש שלוש או ארבע יציאות. בכל מקרה, גם המודם צריך חיבור חשמל כדי לעבוד...

 

לי תמונה לא תעזור לזהות באיזה אינטרפוץ מדובר. אולי אחד מקבלני השיפוצים של הפורום.

אם יש לך קבלה על הקניה שלו, אולי כתוב שם איזה סוג הוא.

*אם זה גרוהה בן עשר, עלולה להיות לך בעיה למצוא מכסה תואם. מנסיון בשיפוץ אצל לקוח שהיה לי לפני חודש.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לגבי רשת ביתית. מציע לך לקנות CAT6 לפחות, ההבדל במחיר לא גבוה.

לי הספיק 50 מטר וגם נשאר עודף ל 4 נקודות, בבית יותר גדול משלך.

 

ציינת שאין חשמל בארון תקשורת, גם אצלי אותו דבר.

אצלי הראוטר יושב ליד הטלוויזיה, הכנתי שם 4 שקעי תקשורת בקיר, כל אחד מגיע לחדר אחר.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

בוקר טוב,

מסתבר שבדירה מותקנים שקעים של "ניסקו".כל שקע רשת כזה עולה 30 שקל.

האם שקע של גוויס יתאים? או שאין סיכוי?.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ניסקו וגוויס לא תואמים למרות הדמיון בעיצוב. מנסיון. אני נפלתי בפח הזה, וכבר שנה וחצי שקעי הרשת אצלי מדלדלים (קופסאות ניסקו, שקעי גוויס).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...