Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

מבקש את חוות דעתכם באשר לרכב שאני מחזיק.

 

מדובר בדייהו לאנוס 2001 אוטומטית, רכב במצב מעולה שמלווה אותי כבר מספר שנים, עשה 275,000 ק"מ

 

בחודשים האחרונים החל לגמגם והיום לראשונה הועלה חום מנוע, ביקור במוסך (אמין מאוד חייב לציין מלווה אותי כבר שנים), בדיקות וכן הלאה והוסבר לי שעליי לשפץ את המנוע.

 

ההוצאה תהא באיזור ה- 3,000 ש"ח.

 

השאלה שלי היא האם זה יסתיים כאן או שמחר יצוצו תקלות יקרות כאלה נוספות ?

 

ברור לי שעדיף להשקיע ברכב חדיש יותר אבל כרגע אני בסטטוס סטודנט ולא יכול לאפשר לעצמי להשקיע למעט את הכמה אלפים הללו כדי לתקן את הרכב.

 

האם זה יהיה טעות מבחינתי לתקן את הרכב ? האם תיקון של הרכב להערכתכם ייתן לי שקט עד סיום התאר ?

 

אשמח לחוות דעת

 

תודה

פורסם

בשלוש מילים? אי אפשר לדעת.

שיפוץ מנוע / החלפתו יבטיחו לך שקט ממכלול יקר וחשוב זה, אבל יש עוד לא מעט מכלולים וחלקים ברכב שיכולים להתקלקל מחר בבוקר. אחרי הכל אנחנו מדברים כאן על מכונה בת 15 עם 300,000 קילומטר שעל אף מוצאה הקוראני כל קשר בינה לבין אמינות עתידית מקרי בהחלט.

אם הפרוטה אינה מצוייה בכיסך כנראה שההחלטה הכלכלית הטובה ביותר תהיה למכור את הרכב במצבו לכל המרבה במחיר ולהסתדר בשנים הבאות בתחבורה ציבורית.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לומד במקום בו אין תחבורה ציבורית כך שרכב אני אחזיק כך או כך. השאלה אם ללכת על כיוון של שיפוץ המנוע או רכב אחר.

 

ורכב אחר פירושו של דבר הוצאה של לא יותר מ- 10,000 ש"ח כך שיש פה סיכון

פורסם

אוטו ב 10,000 שקלים לא משנה את ההימור, זה נבלה וזה טרפה.

אם זה המצב ואתה מכיר את הרכב אז תתקן אותו, רכב ב 10,000 שקלים לא בהכרח יהיה משהו יותר טוב ממה שיש לך כרגע.

 

חוץ מזה אני לא מכיר מקום בארץ שאין אליו תחבורה ציבורית, לבטח מוסד לימודים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

שיפוץ מנוע לא משתלם ברכב ששווה פחות מסכום השיפוץ המדובר כשהוא תקין, במיוחד ברכב כמו דייהו לנוס בת 15 עם 275KKM, שזה רכב שהיה מזעזע מבחינת אמינות, גם כשהיה חדש.

 

עדיף לוותר מראש, ולחפש רכב אחר, שמור יותר, ועם מוניטין אמינות יותר טוב, לדוגמא מזדה 323/פורד פוקוס/מיצובישי לנסר/ניסן אלמרה. כאלה, משנות ה00 המוקדמות אפשר למצוא בעד 15 אש"ח.

 

חוץ מזה אני לא מכיר מקום בארץ שאין אליו תחבורה ציבורית, לבטח מוסד לימודים.

 

מקומות לא נגישים אין. אם יצא משהו טוב ממשלת ישראל זה שגם לחור הכי נידח מגיע אוטובוס לפחות פעם ביום.

 

אבל זאת בדיוק הבעיה - שהאוטובוס מגיע לשם פעם ביום, ובהרבה מאוד מקומות, הגעה בתחבורה ציבורית הופכת את זמן ההגעה ללא סביר.

 

כנראה שזאת כוונת פות"ש.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

במידה ואין לך צורך בתא מטען מציע לך לעבור לדו לגלגלי או להחליף מנוע ככה גם תקבל שקט נפשי לפחות שנה.

זה המנוע הראשון של הרכב?אם כן יפה על זה שהצלחת לשמור עליו כל כך הרבה שנים.

פורסם
אוטו ב 10,000 שקלים לא משנה את ההימור, זה נבלה וזה טרפה.

אם זה המצב ואתה מכיר את הרכב אז תתקן אותו, רכב ב 10,000 שקלים לא בהכרח יהיה משהו יותר טוב ממה שיש לך כרגע.

 

חוץ מזה אני לא מכיר מקום בארץ שאין אליו תחבורה ציבורית, לבטח מוסד לימודים.

 

ברירה תמיד יש, וזה תחבורה ציבורית. תתפלא לשמוע שיש אזורים מפתח תקווה שבשביל להגיע לרמת גן (לבר אילן נניח) צריך לקחת 2-3 אוטובוסים בזמן של שעה בערך, שאפשר לעשות זאת בחמש דקות עם רכב.

 

 

פורסם

באמת שאני האחרון שצריך להטיף לו או ללמד אותו מה זה תחבורה ציבורית, הנושא הזה קרוב מאוד לליבי.

אומנם התחבורה הציבורית בארץ במצב קטסטרופלי, אבל מצד שני גם הישראלים התרגלו לפינוק ונוחות בדמות הרכב הפרטי ולא מוכנים לוותר עליו כל כך בקלות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמה אמור לעלות שיפוץ ראש מנוע ?

 

שאלה נוספת, יש דרך לבדוק שהגיר תקין ? אם הוא תקין אז אשקיע בראש מנוע אם גם הוא הולך למות אז זה כבר מסוכן

 

כי הבנתי שגיר וראש מנוע הם הדברים הכי יקרים

פורסם

ב 3000 שקל זה אולי תיקון מנוע, אולי רינגים ליטוש ראש וזהו, ורוב הסיכויים שיצוצו עוד כל מיני בעיות אחרי התיקון,

בכל מקרה אתה יכול למצא רכב ב5000 שקל שיהיה אמין ועדיף על שלך

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אם אין לך בעיה עם גיר ידני, אתה יכול למצוא כל מיני יונדאי גטס, בסביבות ה8-9 אלף ש"ח, בטוח שאפשר למצוא אחת סבירה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

קניתי הונדה 99 ידנית מנוע 1400 לפני שנתיים וחצי ב7 אלף שקל. עד עכשיו אפס תקלות למעט החלפת ציריות , מצבר.

 

יש לי גם הונדה 96 מנוע 1600 אוטומט שקניתי ב6 אלף ואני יכול לומר בפה מלא: הרכב הזה מרגש אותי בכל פעם שאני נוסע עליו. נוח, מנוע מפנק , טיל בליסטי. הרבה יותר מפנק מהרכבים שאני נוסע עליהם בעבודה , דוגמת קיה ספורטאז' והונדה סיוויק 2014 - שלדעתי זה רכב שלא הייתי קונה אותו חדש מהחברה גם ב50 אלף ש"ח..

 

אל תטעה לחשוב שהשנתון הגבוה יותר הוא בהכרח המפנק והאיכותי יותר..

 

יונדאי גטס 2009 ב20 אלף לא תשתווה בשום פרמטר לב.מ.וו סדרה 7 , 1999, שעולה גם היא, 20 אלף

 

כל הקוריאניות האלו עם שנתון שפיץ...2007..2009..ומחיר של שירותים ניידים..יש סיבה לכך . מי שמתמחר אותן שם למעלה במרומי מגדלי השן לעולם לא טועה

G-D will give me justice

פורסם
קניתי הונדה 99 ידנית מנוע 1400 לפני שנתיים וחצי ב7 אלף שקל. עד עכשיו אפס תקלות למעט החלפת ציריות , מצבר.

 

יש לי גם הונדה 96 מנוע 1600 אוטומט שקניתי ב6 אלף ואני יכול לומר בפה מלא: הרכב הזה מרגש אותי בכל פעם שאני נוסע עליו. נוח, מנוע מפנק , טיל בליסטי. הרבה יותר מפנק מהרכבים שאני נוסע עליהם בעבודה , דוגמת קיה ספורטאז' והונדה סיוויק 2014 - שלדעתי זה רכב שלא הייתי קונה אותו חדש מהחברה גם ב50 אלף ש"ח..

 

אל תטעה לחשוב שהשנתון הגבוה יותר הוא בהכרח המפנק והאיכותי יותר..

 

יונדאי גטס 2009 ב20 אלף לא תשתווה בשום פרמטר לב.מ.וו סדרה 7 , 1999, שעולה גם היא, 20 אלף

 

כל הקוריאניות האלו עם שנתון שפיץ...2007..2009..ומחיר של שירותים ניידים..יש סיבה לכך . מי שמתמחר אותן שם למעלה במרומי מגדלי השן לעולם לא טועה

אתה כנראה בר מזל. אבל אני לא רוצה שתיטע תקוות שווא בפותח השרשור. בד"כ המצב עם רכבים ישנים שונה לגמרי ממה שאתה מתאר, והרבה פעמים זה בבחינת בור ללא תחתית.

 

אתה מתייחס לב.אם.וו. סדרה 7 משנת 1999 שזה ממש, אבל ממש רכב שגם כאשר היה חדיש יותר, היה מאוד בעייתי, מדובר במודל ממש לא מוצלח של ב.אם.וו. עם מנועים שהוחלפו בטרם עת וכו'.

 

 

מציעה לפותח השרשור לבחון היטב רכישה של רכב בתקציב מוגבל עם גיר רגיל, כמובן לחפש אקזמפלר שמור יחסית.

 

 

בהצלחה

פורסם
קניתי הונדה 99 ידנית מנוע 1400 לפני שנתיים וחצי ב7 אלף שקל. עד עכשיו אפס תקלות למעט החלפת ציריות , מצבר.

 

יש לי גם הונדה 96 מנוע 1600 אוטומט שקניתי ב6 אלף ואני יכול לומר בפה מלא: הרכב הזה מרגש אותי בכל פעם שאני נוסע עליו. נוח, מנוע מפנק , טיל בליסטי. הרבה יותר מפנק מהרכבים שאני נוסע עליהם בעבודה , דוגמת קיה ספורטאז' והונדה סיוויק 2014 - שלדעתי זה רכב שלא הייתי קונה אותו חדש מהחברה גם ב50 אלף ש"ח..

 

אל תטעה לחשוב שהשנתון הגבוה יותר הוא בהכרח המפנק והאיכותי יותר..

 

יונדאי גטס 2009 ב20 אלף לא תשתווה בשום פרמטר לב.מ.וו סדרה 7 , 1999, שעולה גם היא, 20 אלף

 

כל הקוריאניות האלו עם שנתון שפיץ...2007..2009..ומחיר של שירותים ניידים..יש סיבה לכך . מי שמתמחר אותן שם למעלה במרומי מגדלי השן לעולם לא טועה

הונדה סיביק ישנה מפנקת? אתה מזוכיסט רציני.

אגב, את הסטיגמות תשאיר בבית, הגטס לא פחות אמינה מההונדה העתיקה שלך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...