Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קונינגסאג שוב שובר את שיא הטירוף למכונית כביש


HyperViper
שימו לב! השרשור הזה בן 3241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא חושב שאנזו היה גאון ברמות של קונינגסג.

אנזו היה אישיות, מנהיג...

קונינגסג יושב ומתכנן דברים מופרעים לגמרי.

לא מתעסק עם עיצובים יותר מדי, הרכב שלו נראה בדיוק אותו דבר מאז שהוא התחיל.

 

מה שמאכזב אותי שאי אפשר לרדת מ 2.7 מ0-100 .

אפשר לקנות GTR NIZMO ולקבל תאוצה של Regera

 

 

אבל כמה שלא תרצה, הGTR לא תגיע ל400 ב20 שניות. אפילו לא קרוב לזה.

 

לדעתי נראה מדהים והרכב מופרך לחלוטין!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מעולם לא קישרתי את קוניגסג ובוגאטי לעולם הhypercars, הבהלה הזו למספר כוחות הסוס קצת מורידה לי והעיצובים של שניהם מחרידים לטעמי. הקוניגסג פונה לקהל חובבי הרכב שמתלהבים ממספרי כוח סוס גדולים כשלרובם אין בכלל מושג מה זה כוח סוס כמונח פיזיקלי.

אין ספק שהביצועים מרשימים, אך יש סיבה טובה לכך שהם לא הצליחו להמריא מבחינת המותג, הם לא נותנים את החבילה השלמה. הפנים של קוניגסג תמיד היה זוועתי ובסיסי לחלוטין (בזמנו היה כתב רכב שקטל את איכות הפלסטיק והעור ואיכות ההתקנה) - העיצוב החיצוני שלהם לטעמי זוועתי באותה מידה. מוחצן מידי, ניכר שהמעצב התאמץ לשלב אלמנטים מכל חברות הsupercar וhypercar אבל לדעתי יצא לו סלט גדול ושום חתימה יחודית שמייחדת את הקונינגסג...

למי מכם שיודע מה הם כוחות סוס - אין בעיה טכנית להעלות מספר כוחות סוס למספרים אימתניים וגם למנוע 1.6, הבעיה היא האמינות של אותו מנוע וזו הסיבה שהם דורשים טיפול ובדיקה בכל 3,000 ק"מ. הם מבינים שעלות השיווק ההיסטרי של מנוע בעל 1800 כ"ס ידרוש מהם לפרק אותו כמעט לחלקים בכל טיפול וכל הנראה להחליפו לחלוטין בכל שנה-שנתיים, בהתאם לקומפרסיה. מצד שני, המספר המופצץ הזה אכן קונה להם מקום קטן בלב של חובבי רכב מזן מסוים.

בכל אופן, המהלך הזה לטעמי רק יפגע בהם, הקיצונית של 1,800 כ"ס מוציאה אותם בצורה מוחלטת לטעמי משוק הHypercars ומכניסה אותם לשוק הFunny cars. יכול להיות שהם מגדירים מחדש את התחום ומעלים את הרף, הכל תלוי באופנה, אבל אני סקפטי.

לדעתי Pagani, McLaren, פורשה 918 וכמובן LaFerrari הן המתחרות היחידות בתחום... רכבים שמשלבים יוקרה אימתנית ומידה בכל אספקט (פנימי, חיצוני ומכני).

עריכה אחרונה על ידי שבלול
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא קישרתי את קוניגסג ובוגאטי לעולם הhypercars, הבהלה הזו למספר כוחות הסוס קצת מורידה לי והעיצובים של שניהם מחרידים לטעמי. הם פונים מאוד לקהל חובבי הרכב הדיוטות שמתלהבים ממספרי כוח סוס גדולים כשלרובם אין בכלל מושג מה זה כוח סוס כמונח פיזיקלי.

אין ספק שהביצועים מרשימים, אך יש סיבה טובה לכך שהם לא הצליחו להמריא מבחינת המותג, הם לא נותנים את החבילה השלמה. הפנים של קוניגסג תמיד היה זוועתי ובסיסי לחלוטין (בזמנו היה כתב רכב שקטל את איכות הפלסטיק והעור ואיכות ההתקנה) - העיצוב החיצוני שלהם לטעמי זוועתי באותה מידה. מוחצן מידי, ניכר שהמעצב התאמץ לשלב אלמנטים מכל חברות הsupercar וhypercar אבל לדעתי יצא לו סלט גדול ושום חתימה יחודית שמייחדת את הקונינגסג...

למי מכם שיודע מה הם כוחות סוס - אין בעיה טכנית להעלות מספר כוחות סוס למספרים אימתניים וגם למנוע 1.6, הבעיה היא האמינות של אותו מנוע וזו הסיבה שהם דורשים טיפול ובדיקה בכל 3,000 ק"מ. הם מבינים שעלות השיווק ההיסטרי של מנוע בעל 1800 כ"ס ידרוש מהם לפרק אותו כמעט לחלקים בכל טיפול וכל הנראה להחליפו לחלוטין בכל שנה-שנתיים, בהתאם לקומפרסיה. מצד שני, המספר המופצץ הזה אכן קונה להם מקום קטן בלב של חובבי רכב מזן מסוים.

בכל אופן, המהלך הזה לטעמי רק יפגע בהם, הקיצונית של 1,800 כ"ס מוציאה אותם בצורה מוחלטת לטעמי משוק הHypercars ומכניסה אותם לשוק הFunny cars. יכול להיות שהם מגדירים מחדש את התחום ומעלים את הרף, הכל תלוי באופנה, אבל אני סקפטי.

לדעתי Pagani, McLaren, פורשה 918 וכמובן LaFerrari הן המתחרות היחידות בתחום... רכבים שמשלבים יוקרה אימתנית ומידה בכל אספקט (פנימי, חיצוני ומכני).

 

הן נקראות "מגה-קארז" לא "הייפר-קארז" ולא "סופר-קארז" אולי זה רק מונח שיווקי אבל עדיין זה המונח המקובל.

 

עיצוב זה עניין של טעם ולפי דעתי גם הבוגאטי וגם הראגרה החדשה נראות מדהים, אבל זה לא יותר משמעותי מהעובדה שאני אוהב אבקדו ומישהו אחר לא.

 

לגבי קהל היעד זה פחות מטריד אותי כי אני ממילא לא אצליח לרכוש כזו מכונית גם אם אמכור את כל האברים הפנימיים שלי ושל בני משפחתי הקרובה. העניין הוא שקונינגסאג מצליחה לעשות הרבה יותר מרק להעלות כוחות סוס, על שם החברה אינסוף פטנטים וחידושים מעניינים והמשמעות לבני-תמותה כמונו היא החילחול של הטכנולוגיה הזאת למכוניות יותר יומיומיות בעתיד וכמובן העניין שבפיקנטריה וברצון לראות שיאים חדשים בתחום המוטורי.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך למה שהמגיב מעליי כתב, נראה לי מגוחך לחלוטין למדוד מכונית כזאת בפרמטרים של ״איכות חומרים והרכבה״ - משל הייתה יונדאי i20.

 

פרמטרים כאלו צריכים להיות משמעותיים אולי בבחינת מכונית המונית, בה יש קושי (כספי ותפעולי) לגרום לכך שכל המכוניות יעברו בקרת איכות קפדנית.

אבל במכונית כמו קוניגסברג, אין כל קושי לייצר חומרים והרכבה איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. הרי העלות הכספית והתפעולית של הייצור הזה בטלה בשישים לעומת העלויות של המרכיבים המכניים ברכב.

 

לכן - בין אם המכונית הזאת זכתה לאיכות חומרים והרכבה טובה ובין אם לא - זה ממש לא משנה לדעתי, בוודאי לא אם אתה לא רוכש פוטנציאלי.

זה כמו שתשאל מהי צריכת הדלק של המכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לעיצוב, אני לא חושב שלמעצבים של המכוניות האלו יש יותר מדי ברירות, אני לא אתפלא אם פיזקאים מעצבים אותן, כאשר בונים מכוניות כזאת שהמטרה היחידה שלה זה לגרד כמה שיותר ביצועים על חשבון כמעט כל דבר אחר ועדיין להישאר מכונית כביש. לדעתי כאשר ניגשים לעצב מכונית כזאת הפרפטרים הראשונים שהם מתחשבים בהם זה איך ניתן להשיג כמה שיותר ביצועים (התנגדות נמוכה ביותר), ולדאוג שהמכונית אכן תשאר על הכביש במהירות כאלו הכוחות שפועלים על המכונית הם אדירים עיצוב גוף לא נכון יכול לגרום למכונית לרעוד\להתהפך או אפילו ליצור כח עילוי. ולכן הם ממחזרים עיצובים.

בעיני מכוניות כגון הווירון והאגרה הן לא פחות מיצירת אומנות הנדסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לעיצוב, אני לא חושב שלמעצבים של המכוניות האלו יש יותר מדי ברירות, אני לא אתפלא אם פיזקאים מעצבים אותן, כאשר בונים מכוניות כזאת שהמטרה היחידה שלה זה לגרד כמה שיותר ביצועים על חשבון כמעט כל דבר אחר ועדיין להישאר מכונית כביש. לדעתי כאשר ניגשים לעצב מכונית כזאת הפרפטרים הראשונים שהם מתחשבים בהם זה איך ניתן להשיג כמה שיותר ביצועים (התנגדות נמוכה ביותר), ולדאוג שהמכונית אכן תשאר על הכביש במהירות כאלו הכוחות שפועלים על המכונית הם אדירים עיצוב גוף לא נכון יכול לגרום למכונית לרעוד\להתהפך או אפילו ליצור כח עילוי. ולכן הם ממחזרים עיצובים.

בעיני מכוניות כגון הווירון והאגרה הן לא פחות מיצירת אומנות הנדסית.

 

מסכים איתך לגמרי, רוב המכוניות האבסורדיות האלה דומות אחת לשנייה במבנה הבסיסי שלהן כי יש פיזיקה והיא עובדת מאד חזק במהירויות של 400 קמ"ש ולכן אין יד חופשית לעיצובים. בסופו של דבר מדובר על מכונית שעשוע שכמה שייחים בדובאי יקנו אבל הטכנולוגיה שלהם באמת פורצת דרך.

לגבי הבחור שאמר שהאוטו מגוחך, זה לא נכון גם על בוגאטי אמרו שהיא מגוחכת כשהיא יצאה עם הוויירון והיום אזור ה1000 כ"ס זה הסטנדרט להייפר קארס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1800 לא יהיה נכון, כי כל מנוע מגיע לפיק שלו במהירות אחרת, המטרה היא כוח בכל מהירות.

הסל"ד של מנוע הבנזין עולה ביחס למהירות, אין הילוכים, לכן המהירות המירבית של הרכב מוגבלת רק כשהמנוע הבנזין מגיע לקו האדום שלו.

 

ככל שאני שומע וקורא יותר על הרכב הזה, ככה אני מבין שזה לא סתם עוד רכב על היברידי שדחפו לו כמה מנועים חשמליים כדי להשלים מומנט בסל"ד נמוך, תכנון המנועים בצורה הזאת יכול להיות הצעד הבא בתעשיית הרכב, ובתכנון הדור הבא של הרכבים ההיברידיים והחשמליים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו רגע את הביצועים המדהימים! בצד.

עזבו רגע את העיצוב המדהים בעיניי.

עזבו את שלל הטכנולוגיות פורצות הדרך ששולבו במכונית הזאת.

 

צריך קודם כל לתת קרדיט לחברה הזו ולאדם הזה. הוא בנה חברה מ-0 והגיע לאן שהגיע. בכל פעם שהוא מוציא מכונית מדובר באמת מידה חדשה של ביצועים וטכנולוגיה, וכל זאת בחברה שקיימת 20 שנה ונוצרה במוחו של מהנדס אחד.

זה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש, הרבה יותר משאר הדברים. בעולם שלנו שהכל בסופו של דבר מסתכם במאזנים כספיים, ותעשיית הרכב אכזרית גם ליצרניות עם מסורת פי כמה יותר גדולה, פשוט מגיע כל הכבוד לחברה הזו ולאדם הזה שמצליחים פעם אחר פעם להפתיע ולהשאר במשחק מול אימפריות(במושגים של תעשיית הרכב).

 

גם שהוא מדבר רואים כמה הוא מתלהב. רואים כמה הוא בעניינים, רואים כמה הוא מעורב בכל פרט במכונית הזו.

זה מלהיב אותי הרבה יותר מעוד קמ"ש אחד או עוד 100 כ"ס.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתחיל להבין למה (אולי) בוגאטי הפסיקו לייצר את הויירון. כנראה שהם הבינו כבר באגרה R שאין להם מה למכור למול הבחור הזה.

 

אין ספק שגם בבוגאטי, גם בקוניגסג וגם בהנסי הפסיקו לחשוב על יכולות ניהוג (במסלול עם פניות למשל) ולחשוב אך ורק על שבירת שיא המהירות או נצחון בדראג מעמידה או מגילגול. אם יש כאלה שיש להם את הממון ולא יקנו מהסיבה הזאת, אני יכול לגמרי להבין את זה. כל אחד ומה שחשוב לו.

 

עכשיו אם נחשוב מי הרוכשים הפוטנציאלים של הרכבים האלה ונסכם באוליגרכים\שייחים (מיליונרים\מיליארדרים) מארה"ב ומאירופה הרבה פחות צורכים את הרכבים האלה, נגיע לכך, שבעולמם (של הרוכשים הפוטנציאלים), יש חשיבות רבה ליחודיות. אני לא יודע מי מכם ראה בעונה הקודמת של טופ גיר את הפרק שריצ'ארד האמונד נוסע ב G63 6X6 ברחבי דובאי ואומר שזה מאוד קשה למצוא רכב בדובאי שיצליח להתבלט. הראשון שיקבל שם את הרגארה, יוכל במשך מספר ימים\שבועות להרגיש ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לעיצוב, אני לא חושב שלמעצבים של המכוניות האלו יש יותר מדי ברירות, אני לא אתפלא אם פיזקאים מעצבים אותן, כאשר בונים מכוניות כזאת שהמטרה היחידה שלה זה לגרד כמה שיותר ביצועים על חשבון כמעט כל דבר אחר ועדיין להישאר מכונית כביש. לדעתי כאשר ניגשים לעצב מכונית כזאת הפרפטרים הראשונים שהם מתחשבים בהם זה איך ניתן להשיג כמה שיותר ביצועים (התנגדות נמוכה ביותר), ולדאוג שהמכונית אכן תשאר על הכביש במהירות כאלו הכוחות שפועלים על המכונית הם אדירים עיצוב גוף לא נכון יכול לגרום למכונית לרעוד\להתהפך או אפילו ליצור כח עילוי. ולכן הם ממחזרים עיצובים.

בעיני מכוניות כגון הווירון והאגרה הן לא פחות מיצירת אומנות הנדסית.

 

מסכים איתך לגמרי, רוב המכוניות האבסורדיות האלה דומות אחת לשנייה במבנה הבסיסי שלהן כי יש פיזיקה והיא עובדת מאד חזק במהירויות של 400 קמ"ש ולכן אין יד חופשית לעיצובים. בסופו של דבר מדובר על מכונית שעשוע שכמה שייחים בדובאי יקנו אבל הטכנולוגיה שלהם באמת פורצת דרך.

לגבי הבחור שאמר שהאוטו מגוחך, זה לא נכון גם על בוגאטי אמרו שהיא מגוחכת כשהיא יצאה עם הוויירון והיום אזור ה1000 כ"ס זה הסטנדרט להייפר קארס.

 

עזבו רגע את הביצועים המדהימים! בצד.

עזבו רגע את העיצוב המדהים בעיניי.

עזבו את שלל הטכנולוגיות פורצות הדרך ששולבו במכונית הזאת.

 

צריך קודם כל לתת קרדיט לחברה הזו ולאדם הזה. הוא בנה חברה מ-0 והגיע לאן שהגיע. בכל פעם שהוא מוציא מכונית מדובר באמת מידה חדשה של ביצועים וטכנולוגיה, וכל זאת בחברה שקיימת 20 שנה ונוצרה במוחו של מהנדס אחד.

זה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש, הרבה יותר משאר הדברים. בעולם שלנו שהכל בסופו של דבר מסתכם במאזנים כספיים, ותעשיית הרכב אכזרית גם ליצרניות עם מסורת פי כמה יותר גדולה, פשוט מגיע כל הכבוד לחברה הזו ולאדם הזה שמצליחים פעם אחר פעם להפתיע ולהשאר במשחק מול אימפריות(במושגים של תעשיית הרכב).

 

גם שהוא מדבר רואים כמה הוא מתלהב. רואים כמה הוא בעניינים, רואים כמה הוא מעורב בכל פרט במכונית הזו.

זה מלהיב אותי הרבה יותר מעוד קמ"ש אחד או עוד 100 כ"ס.

 

מסכים איתכם במיליון אחוז וחותם תחת כל מילה שלכם , שלושתיכם אמרתם את הדברים הנכונים ביותר לגבי הרכב הזה , האיש וחברתו שעומדים מאחורי זה , הוצאתם לי את המילים מהפה , וחסכתם לי כתיבה ארוכה :-D .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההספק הוא לא חיבור של ההספק של המנוע החשמלי עם מנוע הבנזין, הפיק בכוח שלהם שונה, כמו שהוא הסביר.

ככה גם כל ההיברידיות שיש על הכביש,

מנוע בנזין 200 כ"ס + מנוע חשמלי 100 כ"ס = הספק משולב של פחות מ-300 כ"ס (סביב 250), לא נכנסתי לעומק של איך מחשבים.

בגלל זה רצועת המומנט רחבה, את זה הבנתי. האוטו מרשים, אין לי מילים, טכנולוגיה מטורפת. איך הוא חשב על כל פרט זה מדהים אותי.

עדיין אני לא סגור לעומק איך עובד השילוב בלי הגיר... מעניין אותי איך מרגיש לנהוג עליו? כמו על אוטו חשמלי נטו?

הקוניגסאג הזו מהירה יותר מרכבים משופרים בטירוף עם כ-1600 כ"ס שעושים 0-350 סביב ה-16 שניות.

היא עושה 300-400 סביב 7 שניות, זה בלתי נתפס! :-o

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...