Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ההבדל האמיתי בין רומסטר ל-יטי


Dj Shai
שימו לב! השרשור הזה בן 3342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

די.ג'יי שי, אני מבין שהמוזיקה מהעבודה דפקה לך את האוזניים אבל מה פגע לך בראיה? הלייזרים? :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לעכבר, צפרדע, ודג זהב יש חדק, זנב ושמונה רגליים, ובכל זאת הם שונים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היטי היא סוג של רכב פנאי,היא גבוהה יותר מהרומסטר,הרומסטר עם תא מטען מאוד שימושי לכן יש לא מעט רכבי עבודה כאלו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דחף לרדת על אנשים שמבינים פחות ואם נפגעת, סליחה.

 

פשוט שני הרכבים לא כ"כ דומים, שכמו שאתה רואה, הפתעת כמה וכמה חברי פורום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייטי מבוססת על הפלטפורמה של הגולף סימן 5, אשר כוללת מתלה אחורי מתקדם (רב-חיבורי עם מתלים עצמאיים), להבדיל מהרומסטר אשר מבוססת על שאעטנז של פביה (מתלים קדמיים) ופלטפורמת הגולף סימן 4 (מתלים אחוריים). תא הנוסעים של הרומסטר מבוסס על זה של הפביה, לייטי תא נוסעים משודרג משמעותית (כולל אבזור ואיכות חומרים עדיפה משמעותית).

 

בכל הנוגע לפרקטיקה, לשניהם מושבים "חכמים" מאחור - שלושה חלקים נפרדים כאשר 2 החיצוניים נעים על מסילה, וגב המושב ניתן לכיוום זוית. לרומסטר גובה פנימי של תא הנוסעים גדול יותר מה שמקנה הרגשת מרחב עדיפה מעט יותר, בנוסף לבסיס גלגלים ארוך יותר בכ-4 ס"מ. לרומסטר גם תא מטען גדול יותר. הייטי מאידך רחבה יותר מהרומסטר, ולמושבים הקדמיים שלה תמיכה עדיפה.

 

שלדת הייטי בליגה אחת מעל זאת של הרומסטר (הטובה למדי בפני עצמה ודי מהנה לנהיגה). לשתיהן הגה טוב מאד (יחסית לחשמלי). הייטי שמנה יותר בקרוב ל-100 ק"ג (למעשה הייטי היא המכונית הכבדה ביותר אשר משתמשת במנוע 1.2TSI), ולכן הרומסטר מרגישה זריזה יותר, אך הייטי בפירוש לא מרגישה עצלה. לייטי גיר ידני עדיף על זה של הרומסטר (מנגנון מלוטש יותר ו-6 הילוכים לעומת 5 ברומסטר). גיר ה-DSG זהה בשתיהן (וגם המנוע כמובן). הרומסטר חסכונית יותר בכ-6% לערך.

 

אני מחזיק כרגע ייטי, כאשר המכונית הקודמת שלי הייתה רומסטר (בה החזקתי 3.5 שנים וקרוב ל-60K ק"מ).

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...