Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוטים בחלומות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ראיתי שציינת את שם הדמות. אם זה אפשרי אנא ציין מה שמה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • תגובות 212
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אם היה לי שם, הייתי נותן אותו בכיף. האיש קבלה שהבת זוג הייתה אצלו לא הרשה לה לצלם את העמוד, הספר עצמו ברומנית והוא סירב לתרגם או לתת פרטים בטענה שמדובר בשד מאוד חזק והיא בשלב שעדיין אסור לה לשמוע את השם של השד או לדעת עליו פרטים.

 

לדעתי? חירטוט מארץ החירטוטים. לפי המידע שזמין עליו ברשת הבחור שרלטן מקצועי. כנראה שזאת דמות שהיא ראתה באיזה סרט או בתמונה בתור ילדה ומאז זה לא עוזב אותה, נתקלתי גם בדברים יותר מוזרים מזה.

עריכה אחרונה על ידי kookoo
פורסם
אני בחור דתי ואני אומר לך חד משמעית רב שלוקח כסף זה לא רב, אם אתה רוצה לתרום לו אז בכיף אבל בשביל לקבל ברכה/ עזרה/יעוץ אני חושב שאם התורה נמצאת בו הוא לא אמור לקחת כסף על עזרה לזולת.

אם אתה מכיר את הרב זמיר כהן ותרצה לדבר איתו אני ישלח לך בודעה פרטית את המספר שלו בשמחה.

 

רב שלוקח כסף זה באמת לא רב, אבל הזמיר כהן הזה... תעשה לי טובה. כמה חירטוטים הבנאדם הזה מחרטט בסרטונים ברשת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

 

 

כמעט פיספסתי את התגובה שלך. את מונח הארכיטיפ אני מכיר, אבל היות שהוא מתאר מצבים או קיומים שמתוארים בתור הבסיס למחשבה שלנו זה רק טבעי שכל אחד יהיו דמויות ארכיטיפיות שונות או אפילו אלו לא יהיו דמויות בכלל. המונח עצמו מרתק כי הוא מספיק כללי בשביל להכיל את כל החלומות שלנו ומצד שני מספיק מצומצם בשביל לצמצם את המהות וההגדרה של החלום אבל עדיין לא מקנה לנו שום משמעות או הבנה על מה שחלמנו.

הארכיטיפים של יאנג אגב, לפחות דעתי מאוד מדויקים. ומכאן אנומליות בפעילות המוחית יכולות בהחלט לייצר אשליה של רדיפת רוחות במקרה הטוב, וטירוף חושים משולב מחלות נפש במקרה הרע.

בעלי מקצוע מוסמכים קיבלו ממני מספיק כסף במהלך השנים, אני מוכן לנסות משהו חדש.

 

 

מכיר את השירשור, שיתוק שינה למזלי זה משהו שמעולם לא התנסתי בו. כשאני חולם, אני יודע שאני חולם.

עריכה אחרונה על ידי kookoo
פורסם (נערך)

איך שאני רואה את - כל בעיה פסיכולוגית אפשר לפתור גם באמצעים לא קונבנציונלים - גם באמצעות אמונה (כמובן לא באמצעות שרלטנים כמו ה"רב" שבת זוגתך פנתה אליו).

דרך אגב, מאחר ויש קשר (מוכח) בין המצב הרגשי והפסיכולוגי של האדם בהתמודדות מול מחלות - נערכו מספר מחקרים שמצאו כי אנשים שידעו שהתפללו עבורם החלימו מהר יותר ובשיעורים גבוהים יותר מול קבוצת הביקורת.

עריכה אחרונה על ידי Asaf-R

.We apologise for the inconvenience

פורסם (נערך)

ידוע, זאת אחת הסיבות שהחלטתי לפנות לכיוון הזה. אם הבעיה פסיכולוגית בלבד, גם השיחרור יכול להיות ברמה הפסיכולוגית בלבד.

 

יותר מזה, אני זורק מספר מהזיכרון, אבל לפני שנים כבר נתקלתי ב"מחקר" כלשהו שהצליח לשאר שבערך 60-80% מכל המחלות שאדם ממוצע עובר בימי חייו הן פסיכולוגיות. כלומר, האמונה שהוא חולה גורמת לגוף להתנהג בהתאם. אני זוכר שהיו גם השערות שאמונה נחרצת בחולי יכולה להגיע עד לכדי הופעת תסמינים של סרטן. אני זוכר שבזמנו הם ניסו לקשר את זה לשיעורי החלמה מהמחלה הנוראה הזאת באמירה שהמחלימים זה בזכות השיחרור הפסיכולוגי מהאמונה בחולי ולא בזכות הטיפול הרפואי וזה היה ההסבר.

 

בהחלט ייתכן שהסיפור הזה מנותק מהמציאות, זה היה מזמן וכבר אז לא התעמקתי בזה יותר מידי.

 

 

 

נראה לי שברתי שיא במספר הפעמים שאפשר לערוך תגובה אחת.

עריכה אחרונה על ידי kookoo
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ספר ברומנית עם תמונות מפחידות זה בטוח לא הכיוון (הכנס כאן בדיחה על דאצ'יה):lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
רב שלוקח כסף זה באמת לא רב, אבל הזמיר כהן הזה... תעשה לי טובה. כמה חירטוטים הבנאדם הזה מחרטט בסרטונים ברשת...

אני לא יודע איפה שמעת אותו ומה שמעת עליו אבל אני חושב שזה רב גדול, בן אדם עדין וטוב, אתה לא חייב להסכים איתי אבל אני חושב שתצטרך לשמוע אותו קצת יותר מאיזה סרטון בשביל לקבוע עליו דברים.

פורסם (נערך)
ספר ברומנית עם תמונות מפחידות זה בטוח לא הכיוון (הכנס כאן בדיחה על דאצ'יה):lol:

 

dacia_lastun_8768546.jpg

 

Dacia_Double_Cab.jpg

 

Dacia-Duster.jpg

 

עוד?

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

דרך אגב, מאחר ויש קשר (מוכח) בין המצב הרגשי והפסיכולוגי של האדם בהתמודדות מול מחלות - נערכו מספר מחקרים שמצאו כי אנשים שידעו שהתפללו עבורם החלימו מהר יותר ובשיעורים גבוהים יותר מול קבוצת הביקורת.

 

להפך. דווקא האנשים שידעו שהתפלללו עבורם סבלו מיותר סיבוכים ניתוחיים.

כשיוזר ותיק ואיש מקצוע מכובד יורה תשובה כזאת מהמותן תוך שלוש דקות מרגע פתיחת השרשור, אני יודע שכל שנותיי בפורום לא היו לשווא. ספריאל, ריגשת.

 

ובתשובה לפות"ש - האם ניסית במהלך התקופה שאתה מתאר לשחק עם לו"ז השינה שלך? אני למשל סבלתי ממיגרנות וכאבי ראש תכופים מאז שאני זוכר את עצמי ועד שנות ה-20 המוקדמות, וזה עלה לי ולהוריי בלא מעט עצבים וכסף (שלא בדיוק היה, אבל כל ה"מומחים" היו צריכים להתפרנס ממשהו). רצה הגורל ועברתי לגור במדינה שהולכת לישון מאוחר ומתחילה לעבוד מאוחר, ושם גיליתי במקרה שאם אני ישן ארבע שעות פעמיים ביום ולא שמונה רצוף אני מתפקד הרבה יותר טוב. עם השנים ליטשתי את השיטה הזאת עד לרמה של יקיצה טבעית בהתאם לזמן בו עליי לקום לעבודה/לימודים, וכאבי הראש נעלמו כמעט כליל.

 

ושאלה מיותרת אני מניח, אבל ליתר בטחון - במעבדת שינה כבר ביקרת? סרקו לך את גלי המוח בזמן שחלמת את הסיוטים האלה ועדיין לא גילו כלום?

 

 

ואדים - כישופים הם כישופים, ואחת היא אום מדובר בוודו, אטיופים או מקובלים.

 

לגבי מעבדת שינה - היא עוסקת בהפרעות בביולוגיה של השינה, לא בפסיכולוגיה שלה. מחזורי שינה, הפרעות פיזיולוגיות בשינה ודברים דומים. לא בחלומות וסיוטים. הבעיה שאתה מתאר לגבי עצמך היא עניין מובהק של מחזורי שינה. עם זאת יש לפות"ש הבעיה של תנועות לא נשלטות מתוך שינה, יתכן שמצדיקה שיחה עם רופא שינה, ולאו דווקא בדיקה במעבדה. את הצורך בבדיקה במעבדה יקבע הרופא, יתכן שיוכל לתת אבחנה ולהציע טיפול גם בלי הלילה במעבדה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מניסיון עם הדברים האלה - יהיה מאוד לא קל להירדם כשמחוברות לך אלקטרודות לראש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
רב שלוקח כסף זה באמת לא רב, אבל הזמיר כהן הזה... תעשה לי טובה. כמה חירטוטים הבנאדם הזה מחרטט בסרטונים ברשת...

 

 

אני לא יודע איפה שמעת אותו ומה שמעת עליו אבל אני חושב שזה רב גדול, בן אדם עדין וטוב, אתה לא חייב להסכים איתי אבל אני חושב שתצטרך לשמוע אותו קצת יותר מאיזה סרטון בשביל לקבוע עליו דברים.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ljQeOe9J4OQ

 

 

 

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי plats
פורסם

ניסית היפנוזה?

אולי אם תתעמת עם הסיוטים תחת היפנוזה ובהדרכת איש מקצוע תוכל לפצח אותם ולהפסיק לפחד מהם.

 

אחרי אירוע טראומטי בשירות הצבאי (מכונית התופת בשער פאטמה שלקחה מול העיניים שלי 8 חיילים מהבסיס שלי שאחד מהם היה חבר מאוד מאוד קרוב) סבלתי מסיוטים שגרמו לי לתופעות כמו שתיארת. אז חבר יעץ לי לנסות להיות מודע לזה שמדובר בחלום וכשהצלחתי זה מיד הוציא את הפחד מהסיוט ודי מהר הם נעלמו לצמיתות.

 

לגבי רבנים ושאר מעלים באוב, אם אתה חושב שתרגיש יותר טוב אם תלך אליהם אז לך. מדובר במשהו פסיכולוגי ובתחום הזה האמו ה היא תרופה די חזקה (שלי לצערי אין אותה).

 

בכל דרך שתבחר מאחל לך הצלחה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

 

הקטע עם המים שמאזינים למילים - גדול. בכלל, יש לו קטע עם מים לטמבל הזה (בסרטון השלישי, הקשקוש על המים והשמים). אבל הקטע הכי גדול הוא עם תולעת הלייזר. אין ספק, זהו רב גדול. בן אדם עדין וטוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
איך שאני רואה את - כל בעיה פסיכולוגית אפשר לפתור גם באמצעים לא קונבנציונלים - גם באמצעות אמונה (כמובן לא באמצעות שרלטנים כמו ה"רב" שבת זוגתך פנתה אליו).

דרך אגב, מאחר ויש קשר (מוכח) בין המצב הרגשי והפסיכולוגי של האדם בהתמודדות מול מחלות - נערכו מספר מחקרים שמצאו כי אנשים שידעו שהתפללו עבורם החלימו מהר יותר ובשיעורים גבוהים יותר מול קבוצת הביקורת.

 

אשמח לראות את המחקר שאתה מדבר עליו.

דבר שני, גם אנשים שקיבלו תרופת פלסיבו, וידעו שמדובר בפלסיבו! הראו סימני התאוששות טובים וגבוהים כמו האנשים שקיבלו תרופה אמיתית. המוח זה דבר מאוד חזק.

 

אני לא יודע איפה שמעת אותו ומה שמעת עליו אבל אני חושב שזה רב גדול, בן אדם עדין וטוב, אתה לא חייב להסכים איתי אבל אני חושב שתצטרך לשמוע אותו קצת יותר מאיזה סרטון בשביל לקבוע עליו דברים.

 

טוב האמת שכבר העלו סרטונים שלו אבל ממה שנאי ראיתי ושמעתי מדובר בשרלטן לא קטן במקרה הטוב ושקרן המקרה הרע. אגב, שמעת על התיאוריה שלו לגבי עצמות ולאבה?

 

 

לנושא השירשור,

מצבך לא נורא בכלל, יש סיפור על אדם שבגלל השואה היו לו סיוטים בכל לילה במשך 30 שנים. ביום אחד נתנו לו מנת LSD וזו הפעם הראשונה שהוא ישן כמו שצריך.

בכלל היום התחילו לחקור את הסם הזה מחדש ומנסים להכניס אותו לרשימת התרופות הפסיכודאליות- שווה לעקוב אחרי המחקרים בתחום.

לגבי הסיפור שלך ושל בת זוגתך, הגיוני שאחרי שהיא סיפרה לך על מה היא חולמת גם אתה תחלום על זה. התת מודע עובד קשה מאוד אצלנו.

אני במקומך הייתי מברר לגבי פסיכולוג טוב באמת, כזה עם המלצות וותק ארוך. ברור שזה יעלה סכום כספי מסויים אבל כדאי לבדוק.


×
×
  • תוכן חדש...