Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

הייתי מעוניין לדעת האם יש "מרווח מינימלי" שצריך להיות בין האלמנט לדופן האחורי בתיבת הסאב?

(אשמח לקבל קישורים)

 

לדוגמא, עומק הסאב אצלי הוא 15.24 ס"מ.

ועומק התיבה הוא, עומק עליון: 16.51 ס"מ, עומק תחתון: 23.4.

פורסם

השאלה היא, מה העדיפות שכדאי לתת לנושא.

אם אני אעשה מרווח של 5 ס"מ באחד, ומרווח של 10 ס"מ בתיבה אחרת

יהיה הבדל? (שניתן לשמוע)

פורסם
השאלה היא, מה העדיפות שכדאי לתת לנושא.

אם אני אעשה מרווח של 5 ס"מ באחד, ומרווח של 10 ס"מ בתיבה אחרת

יהיה הבדל? (שניתן לשמוע)

אם מדובר על אותו הנפח בכל אחת מהתיבות - לא יהיה הבדל.

 

גל

פורסם

אני אשתמש בת'רד הזה לשאלה קטנה נוספת.

האם יש סיבה להשתמש ב-SubSonic Filter (שקיים אצלי כבר במגבר מונו) כאשר אני משתמש בתיבה אטומה?

פורסם
אני מנייח שכן מכיוון שיש תדרים שהסאב לא יכול להפיק והוא נפגם עם הזמן תוך ניסיון להפיק אותם.
לפי מה שאני הבנתי, כשמדובר על תיבה אטומה אין את הבעיה הזאת.

או שאני טועה? (בגלל זה שאלתי)

פורסם

אכן... אם יש לך כבר את הפילטר - תשתמש בו... להזיק זה לא יזיק.

רק תשמור על המרווח המינימלי בין המגנט לקיר התיבה - זה מאוד מומלץ.

(טוב אצלי החור הוא בגודל של האגרוף גם... :lol: )

×
×
  • תוכן חדש...