Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"הצטרפתי לכת" - או קניתי סאאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר היה ברכבים מאוד יקרים. זאת לא מתחרה למזדה 3/6, אלא הייתה מקבילה בתג המחיר לרכבים הרבה יותר נחשקים כמו סדרה 3/5 ואודי a4/6.

 

שאתה משווה את הסאאב לרכבים האלו - היא חסרה את מקדם הפוזה וגם בשאר המרכיבים היא לא תמיד יוצאת שידה על העליונה.

 

הרכב תמיד היה נישתי. ורק ״מביני עניין״ ניגשו לסוכנות להשכיב סכומי עתק על אחת.

 

סאאב לא נכשלה רק בארץ אלא בכל העולם נתוני המכירות לא היו מזהירים.

 

בארץ אחת הבעיות הגדולות שלהן הוא היבואן שלא דאג או לא רצה לדחוף אותן. הוא העדיף להתמקד בדברים שנמכרים במסות - כמו שברולט קאוליר, אופטרה ואח״כ אוואו.

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש ותהנה. אתה יודע מה טוב לך, לא פחות מאחרים, רק שאני חושב על "היום שאחרי" וצופה שתהיה לך בעיה למכור אותה בגלל חוסר התענינות. היתרון במכוניות מיוחדות זה שהן ...מיוחדות רק שהחיסרון הוא שקשה להיפטר מהן אחרי זה.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

השאלה היא תמיד האם אתה קונה רכב בשבילך או בשביל למכור. מי שקונה בשבילו, קיבל רכב מאד מיוחד ומהנה בדרכו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
במקום הרגיל של יערי. תמיד בתחנות דלק:lol:

 

יערי, כמו שכתבתי לך בפרטי, תתחדש ותהנה! לא יצא לי אתמול להגיע ולראות אותה במציאות, אבל עוד נגיע לצפון כשהלחץ שנוצר בשבוע או שבועיים הקרובים ירד. ואז האימפרזה תתן לך בראש בהאצות :roflmao:

וברצינות, תהנה מהרכב! ותמשיך לשמור עליו! עכשיו אתה רק צריך למכור את כל החלקים של האלרו ולהתחיל לאגור בבית חלקי סאאב!

 

אם כבר הזכרת את זה יש לי בבית יותר מידי חלקים לאלרו, המון חיישנים ואפילו בגאז' שלם שקניתי מפירוק , אולי פשוט נכין אלרו קבריולט וזהו 8)

 

פאק, ואני חשבתי שבקליאו צפוף...

לא רק שצפוף, גם המכסה מנוע גדול מאוד, הגישה לא הכי נוחה בעולם אבל אפשר להסתדר.

 

אחח, איזה רכב. אני רואה שחצי פורום כבר ראה אותך איפשהו.

פורום של סטוקרים, בן אדם בסך הכל רוצה רכב שקט וחצי פורום באים פתאום לקפה :wink:

 

רכב נהדר, ב 2008 לפני גיוסי לצבא עבדתי באיזה מסעדה נידחת לבעלים שלה היה רכב כזה, כל פעם שהיה מקפיץ אותי לחלק פלייארים בשעות הצהריים הייתי יושב ברכב ולא מבין איך רכב כזה לא היה להיט מכירות בארץ, כבר אז התחלתי להבין שארץ ישראל הולכת אחרי העדר עם כל המשפחטומטיות, רכב מדהים! תתחדש

למען האמת אני קצת מבין איך הוא לא הפך ללהיט מכירות, הוא עלה כמו במוו סדרה 5 בה הוא ניסה להתחרות, בתור רכב הוא לדעתי עושה עבודה מדהימה בתחרות.

אבל - במוו סדרה 5 מאותם השנים הייתה מסובבת ראשים מדהים ונותנת את מקדם הפוזה המבוקש, בחורה שהייתה הולכת ברחוב גם אם לא הייתה מתעניינת במכוניות ראשה היה מסתובב ואם הייתה שומעת את המילה "במוו" כבר עלתה לה לראש אסוציאציה של כסף.

לדוגמא: חבר שאל אותי איזה רכב רכשתי ועניתי לו "סאאב" , התגובה שלו הייתה כזו ואני מצטט "מה אתה ממציא לי עכשיו רכבים?"

היו חסרים לה עוד קצת טאצ'ים כדי להתחרות בגדולות.

 

תתחדש ותהנה. אתה יודע מה טוב לך, לא פחות מאחרים, רק שאני חושב על "היום שאחרי" וצופה שתהיה לך בעיה למכור אותה בגלל חוסר התענינות. היתרון במכוניות מיוחדות זה שהן ...מיוחדות רק שהחיסרון הוא שקשה להיפטר מהן אחרי זה.

כמובן שאני יודע מה טוב לי, ואני לא חושב על היום שאחריי למרות שאני בטוח שממש אבל ממש לא קשה למכור דבר כזה, כבר הספקתי לקבל הצעה אחת בפרטי והצעה אחת שמישהו שלח לי בפייסבוק :|.

 

מעבר לזה אני קונה בישביל להנות איתה ולא חושב על מה יהיה אחר כך, ובדיוק כמו שאלו שמעליי כתבו :)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

ברכבים בסגמנט הזה מקדם פוזה הוא לא פחות חשוב מהרכב עצמו. את רוב הרוכשים שלהם לא באמת מעניין איזה מנוע וגיר יש לזה, אם ההגה מתקשר, ומה הרמת גימור. מעניין אותם להרשים את הסביבה, ולכן לא ירכשו רכב סלון מפירמה לא מוכרת, או לא מזוהה עם יוקרה, כי איך תנקר עיניים לסביבה עם רכב שאף אחד לא מכיר?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

בדיוק מה שממזר שמן כתב, אם תהיה יונדאי I80 שמתחרה בבמוו סדרה 5 , ותעלה כמו במוו סדרה 3 - עדיין 90% כנראה יבחרו במבוו סדרה 3.

 

SLS- לגבי חלפים אני אמליץ לך על אתר שהומלץ לי במוסך סאאב: http://www.eeuroparts.com/

 

תבחר את השנתון של הרכב ואת הדגם , לאחר מכן תראה מלאי של כל החלקים כמעט שיש בסאאב - אפשר להזמין את הכל וחלק מהחלקים גם הוא מזמין משם.

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
1. מוסך מומלץ באזור תל אביב ? כזה שיהיה זמין לכמה שנים קדימה ...

 

2. סאאב 900 ? מה מצב החלפים שלו בארץ ?

 

יש בתל אביב מוסך לסאאבים עם וותק של מעל 40 שנה.

מדובר במוסך גרוסמן ברח' לבנדה ליד התחנה המרכזית.

יש לו ניסיון ומלאי חלקים ופגרי סאאב שיתנו חלפים לרוב הדגמים לשנים רבות.

צריך לקוות לתפוס את גרוסמן הקשיש במצב רוח טוב...

פורסם
הבעייה הגדולה ביותר של סאאב היתה פשוטה - לא היה מי שישקיע בה משאבי פיתוח.

GM לא ממש לקחה ברצינות את סאאב, וכל מה שסאאב יכלה לעשות זה להשתמש בפלטפורמות די בינוניות של אופל ולהשתדל להוציא מהן את המיטב.

חן, אאל"ט אתה כתבת בפורום בנושא זה (בשירשור מלפני כחודשיים?) כי אחת מהבעייות הייתה שסאאב השקיעו משאבים בפיתוח מערכות שכבר היו קיימות ב GM. נדמה לי שסיפרת על האלטרנטור או המתנע.
פורסם

גרוסמן בתל אביב מומלץ.

 

התא מנוע אומנם צפוף אבל הכל נבנה תוך כדי מחשבה על תחזוקה ולהבדיל מיצרנים אחרים לא צריך פחח אומן להחליף נורה

פורסם

Nakamichi - זה תלוי , אולי זה מתוכנן לעבודה מסודרת במוסכים עם ליפט, כי כדי להחליף תרמוסטט הייתה דרושה הוצאה של המצבר לצורכי גישה טובה יותר.

את הפטנט של הנורות אכן אהבתי, פשוט שני קלפיסים שנפתחים בתוך החור של הנורה, וכדי להוציא פשוט לוחצים עליהם ומושכים החוצה, לטעמי טוב יותר מהנעילת ברזלים הזו ב H7.

 

גיא - תמסור לאור שיש לרכב ESP זה לא לרמה שלו.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.


×
×
  • תוכן חדש...