Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רכשתי חלקים מיונדאי שופ ע"מ לבצע טיפול ברכב, ובין היתר להחליף פלאגים.

בעת הרכישה, נעשתה התאמה לפי מס' השלדה, וסופקו לי פלאגים של NGK ZFR5F 11

 

בעת פירוק הפלאגים, ראיתי שמותקנים ברכב פלאגם בעלי המק"ט rer8mc של CHAMPION, בעלי הברגה צרה וארוכה יותר ממה שכביכול מתאים לרכב.

יכול להיות שהבעלים הקודם של הרכב דחף לשם פלאגים שונים בשביל לחסוך בעלויות?/ בכוח כי זה מה שהיה לו? איך אני יודע אילו פלאגים מתאימים לרכב?

 

ד"א, הרכב שנתון 2009 מנוע 1400 אוטומט.

פורסם

אכן ביונדאי שופ סיפקו את הפלאגים המתאימים לפי אוטודאטה:

 

לכידה.JPG

 

מוזר שהפלאג השני התאים פיזית, ומזל שלא נגרם נזק בשל היותו ארוך יותר. הנה השוואה בין שניהם:

 

1.JPG2.JPG

Stay Dirty

פורסם

היי אסף,

 

לביצוע העבודה נעזרתי ביגאל.

לאחר שראינו שהפלאגים לא תואמים, החזרנו את הישנים בחזרה.

השאלה היא איזה פלאגים אני שם בשביל לא לגרום לנזק?

פורסם

בכל הקשור לענייני פלאגים אני מציע לרכוש אך ורק לפי מה שרשום בספר הרכב.

כתבתי את זה לא פעם ולא פעמיים, לפעמים לאותו דגם מנוע יש כמה פלאגים מתאימים אך הם לא בהכרח מתאימים לדגם הספציפי ששווק בארץ.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא ייתכן שהפלאג של צ׳מפיון הוכנס בכח כי ההברגה שלו משמעותית צרה יותר.

ככל הניראה יש כאן בילבול באוטודאטה שגרר אחריו גם את המוכר בחנות, או שיש פה עוד וריאציה לאותו מנוע.

בכל מקרה, יש לרכוש פלאגים בעלי מידות כפי שמותקנים כיום. שום פלאג אחר לא ישב שם כמו שצריך.

יום טוב גם לך

פורסם

בI20 הולך אותו הפלאג שמוכר גם בI25/I35/I30 בעל הברגה צרה וארוכה יותר.

הם משתנים בהתאם לפי אירדיום/רגילים וכדו אבל כמעט בכולם(כמה מודלים ספציפים בI30) ההברגה היא צרה וארוכה.

קובי

פורסם (נערך)

בדקתי שוב מול יונדאי שופ, אכן יש שני סוגים, ספר רכב מקורי אין לי, אבל הבדיקה נעשתה מול מספר שלדה, מה שאמור להיות מדוייק ב100%...

את הפלגים אני אחליף לסוג המתאים, ובהזדמות הקרובה אקפוץ למוסך מורשה ואבדוק שוב אם יש משהו בהסטורית טיפולים.

עריכה אחרונה על ידי GAD57
פורסם

אני חושב שיש לך טעות, הפלג של צ'מפיון הוא הפלאג המתאים.

אין סיכוי שיכנס שם פלאג רגיל יש שוני בהברגות, הדבר היחיד שיכול להיות שונה- הפלאג של צ'מפיון שאתה מדבר עליו זהו פלאג רגיל ואתה יכול לקנות פלאג כזה אירידיום.

קובי

פורסם

לא שני סוגים לאותו המנוע,לפי מה שהבנתי לדגמים החדשים יותר יש את הפלאג הצר והארוך יותר.

 

לטיפול הבא אני פשוט אזכור את הסוג שהתאים.

×
×
  • תוכן חדש...