Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש ברשותי וקטרה 2001 ללא ביטוח מהעדפות כלכליות כרגע,

אני לא נוהג להוציא את הרכב, אך אחי החליט שהוא רוצה לנסוע בתוך העיר לאנשהו ופגע בחניה ברכב חונה.

עכשיו לאחר בדיקה במוסך ליד וללא התערבות של הביטוח, הם דרשו 5100 ש"ח (!) כולל הכל (תמונה מצורפת).

לטענת הנפגע, הוא דורש להחליף את כל הפגוש מאחר ותהיה בעיה במכירת הרכב (ירידת ערך) אם לא יחליף את הפגוש.

 

השאלה היא:

האם הנפגע כדין יכול לבחור מה לעשות במקרה כזה? הוא נתן סוג אולטימטום להחליף פגוש במוסך מורשה של סיאט בלבד ועוד איזה מוסך.

עכשיו אני מצרף את התמונה כדי שתבינו שהשריטה הזאת פשוט בזיון לא נורמלי לשלם עליה 5100 ש"ח...

אני יכול להבין את הנפגע, זה לא אמור לעניין אותו אבל בכל זאת, כאילו מה נסגר? (וכן ראיתי פוסטים דומים בפורום במחירים הזויים).

 

מה עלי לעשות? אין ברצוני לא לסדר את השריטה, בכל זאת אשמתנו, אבל לא במחיר ההזוי הזה... יש אפשרות להתנגד ופשוט להציע אלטרנטיבה זולה יותר? או אפילו לסגור על תיקון צבע? האם אני מחוייב לדרישת הנפגע?

 

תודה מראש.

 

IMG-20150122-WA0007.jpg

14 למאי

פורסם

תן גם תמונה בזווית קצת אחרת פרספקטיבה טובה יותר. אי אפשר לראות כלום מרוב השתקפויות.

גם חסרים פרטים של הרכב הנפגע. איזה, בן כמה, והאם יש פגיעות אחרות.

פורסם
תן גם תמונה בזווית קצת אחרת פרספקטיבה טובה יותר. אי אפשר לראות כלום מרוב השתקפויות.

גם חסרים פרטים של הרכב הנפגע. איזה, בן כמה, והאם יש פגיעות אחרות.

 

מדובר על סיאט איביזה פשוטה נראה לי 2011

אין פגיעות אחרות,

והשאלה היא יותר האם הוא יכול לחייב אותי בדרישה שלו להחליף פגוש או שאני יכול להציע לו פשוט תיקון צבע פשוט..

14 למאי

פורסם

תטען נגדית. החלפת פגוש פוגעת לו ביכולת למכור בעתיד, כי כל בדיקה מיד מגלה שהחליפו פגוש. למה מחליפים פגוש? תאונה.

 

אה, ואל תשכח שכל הסעיף של הירידת ערך בא בדיוק לפצות על זה שהורדת לו את מחיר המכירה שלו. אתה אמור לשלם לו את עלות הנזק פלוס ירידת הערך. זה גם מה שביטוח משלם. ירידת ערך קובע שמאי רכב...

 

וזה בכלל בלי קשר שאפשר לתקן נזק כזה בלי בעייה...

פורסם
תטען נגדית. החלפת פגוש פוגעת לו ביכולת למכור בעתיד, כי כל בדיקה מיד מגלה שהחליפו פגוש. למה מחליפים פגוש? תאונה.

 

אה, ואל תשכח שכל הסעיף של הירידת ערך בא בדיוק לפצות על זה שהורדת לו את מחיר המכירה שלו. אתה אמור לשלם לו את עלות הנזק פלוס ירידת הערך. זה גם מה שביטוח משלם. ירידת ערך קובע שמאי רכב...

 

וזה בכלל בלי קשר שאפשר לתקן נזק כזה בלי בעייה...

 

הגיוני, השאלה היא משפטית האם ניתן להגיד לו "לא מחליף לך פגוש, רק מסדר לך את הנזק בצביעה וכו"

 

משהו עם נסיון דומה?

14 למאי

פורסם

שיזמין שמאי.

אני מוכן לעזור לך להשיג פגוש מקורי חדש בחצי מחיר.

 

שיזמין שמאי,נראה מי יאשר לו את זה.

 

צבע ברכב שנת 2011 אפשר להתאים לרמת היצרן- או די קרוב לזה.

פורסם

גם פגוש חדש צריך לצבוע, פה אין שום נזק פרט לצבע למרות שאולי גם פוליש יעזור אבל לא בטוח.

הבן אדם חיי כנראה בפלנטה אחרת שעל דבר כזה להחליף פגוש :shock2:

פורסם

בכלל לא בטוח. יש להזמין שמאי שיחליט על הנזק והתיקון. אם יחליט שיש לפרק ולצבוע, לא יוכלו לדרוש יותר מזה. כלומר יוכלו לדרוש, אבל לא סביר שיקבלו.

פורסם
הגיוני, השאלה היא משפטית האם ניתן להגיד לו "לא מחליף לך פגוש, רק מסדר לך את הנזק בצביעה וכו"

 

משהו עם נסיון דומה?

 

5000 שקל על שיפשוף - שיחליף את כל הרכב וזהו, נו באמת צריכים להיות הגיוניים. גם עליו יש חובה של הקטנת הנזק.

מבחינה משפטית לא רואה בעיה. אתה יכול למצא פחח (אחד שיעשה עבודה טובה), להראות לו את הנזק ולסכם איתו על מחיר שיהיה מקובל עליך, לחזור לבחור ולומר לו - אני מוכן לתקן לך את הנזק. או לשלם לך את עלות העבודה של הפחח ישירות ותמצא אתה את הפחח שנראה לך. ובזה עשית את המקסימום.

אם הוא מתעקש על החלפת כל החלק - שיתבע אותך. אתה לא חייב לתקן דווקא לפי מה שהוא רוצה.

פורסם

עכשיו לאחר בדיקה במוסך ליד וללא התערבות של הביטוח, הם דרשו 5100 ש"ח (!) כולל הכל (תמונה מצורפת).

לטענת הנפגע, הוא דורש להחליף את כל הפגוש מאחר ותהיה בעיה במכירת הרכב (ירידת ערך) אם לא יחליף את הפגוש.

 

האם נכחת במוסך בעת הבדיקה? האם המוסך הוא זה שהמליץ להחליף את כל הפגוש?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...