Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע שמן הגה משחיר ?


איילצבי
שימו לב! השרשור הזה בן 3376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שני הנוזלים משחירים, הן כתוצאה מחמצון והן כתוצאה מספיחת חלקיקים, בעיקר בשמן הגיר.

נוזל הגה הכוח נמצא במערכת סגורה, לא נמצא תחת עומס גבוה במשך חייו ולא סופח כל מיני חלקיקים שמזהמים אותו ומעבים אותו, בטח בהשוואה לשמן הגיר.

להערכתי אלו הסיבות העיקריות שבגינן אין הנחיות יצרן להחליפו.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע שמן הגה משחיר ולפי ההוראות לא מחליפים אותו ?

מצד שני , שמן תיבת הגיר האוטומטי נשאר בצבע אדום ואותו כן מחליפים ?

אם הנוזל הגה כח שלך השחיר הייתי מחליף אותו גם ללא הוראת יצרן. ההחלפה פשוטה מאוד והנוזל עולה גרושים

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תגלה שהנוזל ישחיר שוב די מהר והאמת שאין מה להתרגש מזה.

יש מכוניות שהדרישה היא לנוזל ה"כ סינטטי ואז הוא לא ממש עולה גרושים אם כי מדובר בליטר ליטר וחצי של נוזל מוחלף אז זה עדיין לא נורא אבל הוא ישחיר שוב דיי מהר.

אם אין דרישת יצרן אז הייתי מציע להחליף נווזל רק אם רואים הקצפה או אחת ל 60000 ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הסיבה שהוא משחיר? הרי אין במערכת הזו שום דבר חוץ ממשאבה בוכנה וכמה אטמים.

אצלי הוא אדום ואלוהים יודע מתי החליפו אותו..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שלא ישחיר? הוא חשוף לתנאים חיצונים (שינוי טמפרטורה) וגם מוקרן עליו חום מהמנוע. זה כשלעצמו פוגם בתכונות השמן לאורך זמן.

 

אני גם חושב שלא צריך לזלזל בעומסים על מכלולי ההיגוי, ובפרט על משטחים עם אחיזה גבוהה או במהירויות אטיות.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...