Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה.

 

במסגרת חיפוש תחליף לאלפיין 9855 שנגנב לי רציתי לשמוע את דעתכם על כמה יחידות ראש נוספות.

על האלפיין שהיה לי הייתי מבסוט עד השמיים, הבעיה שקצת קשה למצוא אותו כיום ביד שניה, במיוחד במצב טוב.

לאלפיין היו מחובר מגבר 4 ערוצים אחד שהגביר סאב בגישור וקרוסים של סט ווצ'ה 2 חלקים.

מבחינת הגדרות הכי לטעמי היה הdefeat של האלפיין, ז"א בלי אקוולייזר כלשהו. TA מהמכשיר ושליטה בסאב. החיתוכים ביו הסאב לרמקולים היו מהמגבר.

עם העדר usb או aux הסתדרתי בסדר גמור. מה שבאמת אכפת לי זה איכות הצליל.

 

ובהשוואה של איכות הצליל, רציתי לשאול אותכם מבין היחידות הבאות מי לדעתכם עדיפה:

Alpine 9855

Alpine 9887

Eclipse 7200

Eclipse 5100

Eclipse 5030

Clarion cz702a

Clarion 785

 

אשמח לעזרתכם כי אני די מבולבל.

תודה

פורסם

אני חושב שגם יש כאן איזה HX-D2 מסתובב למכירה - הייתי רץ על האופציה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ה Eclipse 7200 במיוחד אם אתה משתמש ב CD.

 

 

עדיף על האחרים משמעותית? ואם לא הוא, אחד מהאחרים בולט מעט השאר?

 

 

הייצי מוסיף לרשימה פיוניר 80prs, והולך עליו.

 

אם לא, אז האקליפס הותיק, או הקלאריון 702

 

הprs80 טיפה בעייתי לי עם התקציב. באקליפס הוותיק לאיזה מהם התכוונת?

 

אני חושב שגם יש כאן איזה HX-D2 מסתובב למכירה - הייתי רץ על האופציה.

 

גם טיפה בעיתי לי עם התקציב. מבין הרשימה מה לדעתך עדיף?

פורסם (נערך)

יש הגיון בלחפש 9855 כי אתה כבר מכיר אותו ומרוצה ממנו

וביחס תמורה למחיר שלו כמשומש הוא מכשיר נהדר ,ה 9887 שיצא שנתיים לאחר מכן הוא מכשיר כמעט זהה

ל 9855 כאשר ההבדל בניהם הוא בעיקר המימשק.

 

האקליפס 7200 הוא הדגם האיכותי ביותר של אקליפס וגם לטעמי בעל מנגנון ה CD הטוב ביותר ברשימה

מכשיר פורץ דרך בזמנו ,שכולל גם BT וגם כניסת USB ועם מנגנון CD איכותי ,הוא נימכר כמשומש במחירים לא זולים.

 

הפיוניר DEH-P80RS הישן גם אופציה אם תמצא ביד שניה כי הם פחות נפוצים

גם נימכר משומש בקצת יותר מהאלפיין בדרך כלל ,מכשיר טוב.

 

כאופציה לחדש אתה יכול לשקול קלריון CZ703 שזה מכשיר חדיש ואיכותי ב"רוח זמננו" שנותן תמורה גבוהה מאוד למחיר.

 

אף אחד ברשימה הוא לא מכשיר "היי אנד" אמיתי אבל ברמת ה CD לטעמי האקליפס 7200 הכי קרוב

אבל זה לא אומר שזו הבחירה הטובה ביותר בהכרח עבורך.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם (נערך)

תודה על התשובה המפורטת.

מכשיר היי אנד אמיתי בעייתי לי מבחינת תקציב (מדבר על יד שניה).

למה אתה מתכוון שאמרת שזו לא בהכרח הבחירה הטובה עבורי?

 

ומבחינת הקלריון cz703, אתה יודע להגיד לימה מחירו כחדש, ואיך הוא בהשוואה למכשירים ברשימה מבחינת איכות צליל?

עריכה אחרונה על ידי NisoS16
פורסם

מדובר ברשימה מכובדת של מכשירים טובים

אבל לכל מכשיר יש "חתימת סאונד" יחודית לו ,כמו גם ממשק עבודה יחודי לו.

 

אם אתה מרוצה מה 9855 הייתי מחפש אחד כזה משומש ,אני גם יודע שיש לפחות אחד כזה למכירה כרגע משומש

בפורום מכירה אם הוא עדיין לא נימכר ,תברר.

 

הקלריון CZ703 הוא מכשיר חדיש ברמה גבוהה שיכול להכלל באותה רשימה כולל BT וכניסת USB

מדובר על אחד המכשירים הטובים למחירו בשוק ,יש פה שתי חנויות שמוכרות אותו בזאפ

אתה גם יכול לעשות סקר שוק ולהתעניין על מחיר גם במקומות אחרים.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=876758

פורסם

היה לי בזמנו את ה9853 - מכשיר נהדר שמאוד אהבתי, ה9855 זה האח הגדול שלו והיותר טוב - הדבר היחיד שהציק לי ביחידות ראש האלו היה הGLIDETOUCH אבל למדתי להתרגל גם אליו.

 

מבחינת ידידותיות למשתמש ועיצוב - בדרך כלל פיוניר מובילים בתחום הזה.

 

מבחינת סאונד נטו - האקליפס, בלי לחשוב פעמיים.

 

אבל שוב, אם אני הייתי מתלבט כאן - הHX-D2 היה נחטף!

 

היה לי לפני כמה חודשים בידיים שלי HX-D3, שכן אצלי בבית לילה אחד בודד - עדיין כואב לי שמכרתי אותו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לגבי האפציה של הקלריון cz703 כחדש: הוא יוצא יותר יקר מרוב המכשירים שברשימה כיד שניה, והשאלה אם הוא מצדיק את זה מולם מבחינת איכות צליל.

ה9855 שבמכירה יוצא רחוק ממני, מה שמכניס את הכדאיות שלו בסימן שאלה מבחינתי לעומת מכשירים אחרים שאולי אני יאהב (?).

לגבי הhx d2, הוא יוצא יקר מהמכשירים שברשימה, ובסופו של דבר אני לא יודע אם הרמה של שאר המערכת שלי תצדיק קניה שלו, ואני גם הייתי ממש מרוצה ממנה עם האלפיין ככה שלא תכננתי שדרוג כלשהו בקרוב

×
×
  • תוכן חדש...