Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

הרכב הונדה סיוויק 2003.

 

זכוכית של מראה חיצונית בצד נהג נפלה. הספקתי לתפוס אותה בזמן, לפני שהתנתקה לגמרי ונשברה.

 

 

במראות יש חימום חשמלי.

 

הזכוכית הייתה מודבקת לגוף חימום, המשטח שבין גוף החימום לזכוכית חלק לגמרי.

 

בנתיים הדבקתי עם סרט הדבקה דו צדדי, הוא מחזיק מצויין אבל אפקט החימום כמובן נעלם מכיוון שיש עכשיו מרווח של כמה מ"מ בין גוף החימום למראה.

 

עם איזה דבק אני מדביק אותה על מנת לשמור על פעולת החימום?

 

תודה.

 

 

פורסם

לפני כמה חודשים גנבו את המראה (רק את המראה בלי בסיס) בסיוויק 2003 של אחותי.

בגלל ששברו את הבסיס/חיבור שלה למנוע כוונון ולא רציתי להחליף הכל אז פשוט הדבקתי עם כמה נקודות מאחורי המראה בדבק מסטיק (דבק כמו שמדביקים שמשות של רכב), זה בא בשרוול ונכנס לאקדח סיליקון רגיל.

שלומי

פורסם
לפני כמה חודשים גנבו את המראה (רק את המראה בלי בסיס) בסיוויק 2003 של אחותי.

בגלל ששברו את הבסיס/חיבור שלה למנוע כוונון ולא רציתי להחליף הכל אז פשוט הדבקתי עם כמה נקודות מאחורי המראה בדבק מסטיק (דבק כמו שמדביקים שמשות של רכב), זה בא בשרוול ונכנס לאקדח סיליקון רגיל.

 

 

 

תודה, אבל זה לא מה ששאלתי.

 

אתה הדבקת בערך כמי שאני הדבקתי, בצורת הדבקה כזו חימום מראה לא יעבוד.

 

 

בתשובה לשאלה שניה - המראה נפלה לבד.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...