Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הרדיו המובנה ברכב לא קורא mp3 וגם בלי חיבור aux.

הבנתי שזה טיפה בעייתי להחליף אותו, כי זה עלול להשפיע על מערכות אחרות באוטו (נשמע לי טיפה מוזר), ובעיקר מבטל שליטה מההגה.

אני מחפש רדיו דיסק עם חיבור aux וbluetooth שיתאים.

 

על הדרך חשבתי גם לשדרג את הרמקולים, צריך גם המלצה לדגמים טובים.

 

תקציב של סביבות 1000 לכל הסיפור

 

תודה מראש לעוזרים! :-)

פורסם

אתה יכול ללכת על סטאפ בסיסי של פיוניר

Pioneer TSA1605C

Pioneer TSA6965S

Pioneer DEHX4750BT

הרדיודסיק פיוניר הנ"ל כבר מגיע עם מתאם מובנה לשליטה על כפתורי ההגה

לעיתים המתאם הנ"ל אינו עובד כראוי ואז רצוי לחבר מתאם חיצוני מבית PAC או AXXESS.

פורסם

ב307 שלי,שזה בדיוק אותו הדבר כמו הC4, שידרגתי עכשיו לדאבל דין של קלריון,ואת הטוויטרים החלפתי לטוויטרים של אינפיניטי,הרמקולים הקדמיים החלפתי לJBL 662,האחוריים החלפתי לאינפיניטי 52.11.

במסגרת של שידרוג בלי מגבר,זה פחות או יותר הכי טוב שאפשר.

×
×
  • תוכן חדש...