Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני 4 שנים נתפסתי על 290 בינשוף שזה די גבולי, לקחתי עורך דין בהמלצת הפורום שאחרי כשנה של דחיות סגר לי עסקה של 3 חודשי שלילה בפועל.

עכשיו שוב נתפסתי הפעם על 355.

 

מה הצפי שלי אם משווים למקרים דומים? אני מניח שפעם שניה זה לא יהיה רק 3 חודשים.

עו"ד מומלץ? האם בכלל שווה לשלם את ההון של העו"ד אם בכל מקרה אני הולך לקבל שלילה ארוכה?

תודה.

עריכה אחרונה על ידי orenazo
פורסם

שלילת המינימום בהנחה שדוחות השוטרים מושלמים ואין בהם סתירות היא שנתיים בעבירת שכרות.

זאת אומרת שכדאי לך מאוד להצטייד בעו"ד טוב שאולי ימצא בעיות בדוחות ויצליח להוציא אותך בשלילה פחותה.

כמובן שלעבר שלך תהיה השפעה רבה על העונש שהתביעה תבקש והשופט שיכריע עליו.

כמו כן, קח בחשבון שבמידה ותורשע ותקבל עונש של שנה אחת שלילה או יותר, לאחר ביצוע העונש על מנת לקבל את רשיון הנהיגה שלך בחזרה תאלץ לבצע טסט ותיאוריה מחדש.

פורסם

אין בקשה גורפת למאסר בעברה של שכרות בפעם השניה.

בקשה כזו מטעם התביעה תהא כאשר נהג נתפס פעם שניה בסמיכות לראשונה ובמיוחד שהכמות הנמדדת גבוהה מהסף.

על אף זאת, החוק אינו מאפשר לדיינים שיקול דעת בהטלת עונש הפסילה בפועל, ומחייב אותם ליתן מינימום 24 ח'(אך היו כבר מקרים חריגים גם בנושא זה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
החוק אינו מאפשר לדיינים שיקול דעת בהטלת עונש הפסילה בפועל, ומחייב אותם ליתן מינימום 24 ח'

 

מעולה! אני מקווה שהחוק הזה מיושם כמה שיותר.

פורסם

ממש לא

 

לשם מה יש עו"ד כרישים שמשנים את האישום לנהיגה תחת השפעת משקאות משכרים שהעונש בגינה הוא ...רק פסילת מינימום של 3 חודשים.

 

אבל קיימת החמרה בענישה אין ספק בייחוד אם זו עבירה חוזרת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שלילת המינימום בהנחה שדוחות השוטרים מושלמים ואין בהם סתירות היא שנתיים בעבירת שכרות.

זאת אומרת שכדאי לך מאוד להצטייד בעו"ד טוב שאולי ימצא בעיות בדוחות ויצליח להוציא אותך בשלילה פחותה.

כמובן שלעבר שלך תהיה השפעה רבה על העונש שהתביעה תבקש והשופט שיכריע עליו.

כמו כן, קח בחשבון שבמידה ותורשע ותקבל עונש של שנה אחת שלילה או יותר, לאחר ביצוע העונש על מנת לקבל את רשיון הנהיגה שלך בחזרה תאלץ לבצע טסט ותיאוריה מחדש.

 

הווה אומר שאם אין סתירות בדוחות השוטרים אזי גם העו"ד הכי טוב לא ישיג לי פחות משנתיים שלילה?...

פורסם

מה רע בעו"ד ההוא שלקחת אז?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הקונפליקט מעניין. מחד, עו"ד עם הצלחה מוכחת מניסיון אישי. מאידך, רגשותיך.

האדם הרציונלי היה בוחר בעו"ד המוכח על אף הרגשות הלא נעימים, משום שבבית סוהר יכאב יותר.

מצד שני, האדם הרציונלי לרוב לא רציונלי גם הוא.

כמו שאמרתי, קונפליקט מעניין.

אשמח לעדכון כשתבחר עו"ד או לתוצאות המשפט.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לי יש נסיון טוב עם עו"ד אילון אורון 03-5184567

 

בהצלחה :)

 

מקווה שתלמד את הלקח ולא צנהג גם אם לקחת שלוק קטן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הקונפליקט מעניין. מחד, עו"ד עם הצלחה מוכחת מניסיון אישי. מאידך, רגשותיך.

האדם הרציונלי היה בוחר בעו"ד המוכח על אף הרגשות הלא נעימים, משום שבבית סוהר יכאב יותר.

מצד שני, האדם הרציונלי לרוב לא רציונלי גם הוא.

כמו שאמרתי, קונפליקט מעניין.

אשמח לעדכון כשתבחר עו"ד או לתוצאות המשפט.

 

זה לא הקונפליקט ממש, אין לי שום כוונה לחזור לעו"ד הזה.

הוא הביא תוצאה שלא בטוח שכל עו"ד סביר היה מביא. (רק 290 מ"ג, תיק הרשעות נקי) סירב לדבר איתי תקופה ארוכה ודחק בי לקחת את עסקת הטיעון. ההרגשה שהוא נתן שהוא עסוק מעל לראש ומטרתו לסגור כמה שיותר תיקים במינימום זמן והשקעה מצידו.

פורסם

באלכוהול ספציפית? אשמח אם תשתף את נסיונך.

 

לי יש נסיון טוב עם עו"ד אילון אורון 03-5184567

 

בהצלחה :)

 

מקווה שתלמד את הלקח ולא צנהג גם אם לקחת שלוק קטן.

×
×
  • תוכן חדש...